Onko kellään tietoa miten yaris verson vm.2000 90000km ajetusta alustasta saisi pintajäykkyyden pois ja millä keinoilla ja millä hinnalla?
Siis lähinnä pitääkö vaihtaa myös jouset?
Eräs asentaja sanoi että jos vaihtaa muut kuin alkuperäiset iskarit niin alustasta "voi" tulla jäykempi siis jos vaihtaa esim. kybin normaaliajoon tehdyt iskarit.
Joku ratkaisu joka on edullinen. En rupea tuohon ostamaan mitään 800euroa iskari-jousi madallus-sarjoja.
Ne ehdotukset voi myös jättää pois että:vaihda 750:seen bemariin
alusta on häiritsevän pintakova. kuormaa ei ole paljon kun ajelen sillä työmatkaa
Kiitos vastauksista!
Yaris Verso iskunvaimennus
5
791
Vastaukset
- kffsvnm
siis korvatulpat,että kyseisessä autossa, voi matkustaa yli puoli tuntia kerrallaan.
- AH
Yaris versossa on kieltämättä erittäin pintakova jousitus. Nupukivillä ja töyssyissä nypyttää niin, ettei mitään rajaa! Valitettavasti asialle ei voi tehdä mitään, ellei sitten hanki kokonaan uusia iskareita. Tee-se-itse-henkinen kaveri saattaisi lähteä metsästämään pehmeämpiä jousia, mutta silloin on vaarana auton ajokäytösen raju muutos. Yaris Versossa on kuitenkin painopiste suhteellisen korkealla.
Ei auta kuin kärsiä, itsellä sama ongelma ;) - janne_yaris
AH kirjoitti:
Yaris versossa on kieltämättä erittäin pintakova jousitus. Nupukivillä ja töyssyissä nypyttää niin, ettei mitään rajaa! Valitettavasti asialle ei voi tehdä mitään, ellei sitten hanki kokonaan uusia iskareita. Tee-se-itse-henkinen kaveri saattaisi lähteä metsästämään pehmeämpiä jousia, mutta silloin on vaarana auton ajokäytösen raju muutos. Yaris Versossa on kuitenkin painopiste suhteellisen korkealla.
Ei auta kuin kärsiä, itsellä sama ongelma ;)No nyt on ongelmat ratkottu.
Olen tottunut alustan kovuuteen. EI muuta kuin yli vaan, pois tieltä risut ja männynkävyt.
Meteliin laitoin alpinen cd mankan ja eteen 6,5" ja taakse 6x9", ei kun cd sisään ja menox.
Kyllä rengasäänet ym. hävis kun laittaa mankan nupit kaakkoon - AH
janne_yaris kirjoitti:
No nyt on ongelmat ratkottu.
Olen tottunut alustan kovuuteen. EI muuta kuin yli vaan, pois tieltä risut ja männynkävyt.
Meteliin laitoin alpinen cd mankan ja eteen 6,5" ja taakse 6x9", ei kun cd sisään ja menox.
Kyllä rengasäänet ym. hävis kun laittaa mankan nupit kaakkoonOliko kova homma asentaa toyon oman soittimen tilalle? Olen joskus katsellut fintoysien sivuilta asennusohjeita, mutta hankalalta vaikuttaa..
- xxxxxx69
Laita mankka alemmalle asennuspaikalle. oma virta ja maajohto ja vedä omat piuhat kajareihin. vanha " ajotietokone toimii"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279