Panfu

........

Onko kenelläkään kokemusta Panfu-pelistä? Pelin esittelyssä kerrotaan sen olevan turvallinen peli mutta itseäni arveluttaa kovasti se, että pelissä voivat tuntemattomat lähetellä toisilleen kaveripyyntöjä. Kukaan ei ymmärtääkseni takaa sitä, kuka tällaisen kaveripyynnön takana on, eikä sitä voi kotikonstein selvittää.

28

4608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ^^)

      Kaveripyyntöjä voivat lähettää kaikki, mutta se ei ole mitenkään vaikutteellista pelaamiseen. Kaveripyynnön lähettäjä haluaa ehkä puhua kanssasi tai sitten vain lisätä kaverilistalle. Jos kyseinen henkilö sanoo jotain sopimatonta tai ahdistelee siitä voidaan ilmoittaa pitäjille ja pitäjät voivat poistaa henkilön hahmon. Sinun ei tarvitse tietää kuka kaveripyynnön lähettää, koska se joka sen lähettää ei voi tietää kuka ja minkä ikäinen olet. Hän ei voi edes tietää sähköposti osoitettasi. Sanoisin että Panfu on aika turvallinen paikka lapsille ja lapsen mielisille :)

      • ........

        Kiitos!


    • Eräs mamma

      Mainostavat että ilmainen, mutta ootappa vaan parin päivän jälkeen alkaa tulla, että liity kultapandaan. Ja sitten lapsi kitisee että äiti osta mulle kultapanda kun kaikilla muillakin on. Kuukauden ollut panfussa enkä ole ostanut. Sen olen huomannut, kun en ole ostannut tyrkyttävät kokeiltavaksi esim. 3-7 päivää kokeiltavaksi ja en edelleenkään osta niin eiköhän taas saada kokeiltavaksi.

      Mietityttää että mites panfussa nuo vakoilu- ja muut vastaavat ohjelmat? Niinkuin esim. facebookissa. Siellähän lapset klikkailee vähän sitä sun tätä linkkejä.

      • Jos koneen kaikki ohjelmat ovat ajantasalla ja virustorjunta hyvä, niin vaaraa ei ole. Ja jos selain on Firefox, Opera tai Google crome. Näistä tietenkin uusimmat versiot.


    • KAUHEAA VÄLIVALTAA ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ ANNA LAPSESI PELATA TUOLLAISTA PELIÄ!

    • i know panfu

      äskeinen kommentti oli aivan turha.
      PANFU ON TURVALLINEN PIENILLEKKIN mutta ota huomioon se kultapanda hommeli sitä ei kannata ostaa kun vähäksi aikaa ja seksi harkinnassa se nimittäin ei ole ilmaista mieluiten silloin kun se on alennuksessa :--8 kokemusta on panfusta ja se on todellakin turvallinen vaikka 5v lapselle B-) OLE HYVÅ

    • voilolpanfu>XD

      Se on nii turvallinen ettei kukaan kestä jos sanotaan vitun dille aivo että tässä sitä turvallisuutta. Heti sensoorit päälle jos yritetää kiroilla kirjottaa wtf jne. Ja iha pienimistäki asioista että voisin sanoa että turvallinen on.

    • panfupaskaa

      No vittu kuules mitä haittaa jos joku kaveriksi pyytää saatana joku perhe Täydellisyys että mennään lapset lenkille evästä mukaan ja mustikin voi tulla tosi hauskaa yhdessä saatana

    • Matkaajanalle

      Häh? Täällä on sellanen 10 v. likka joka pelaan Panfussa! Sitä kultapakettia en itse edes halua, niitä vaatteita saa tehtävistä jne.... Ja siellä ei voi sanoa edes että hitto, vaikkei se ole edes varsinaisesti mikään kirosana..... Mulla on jotain 300 kamua siellä, ja en tunne niistä yhtäkään.... Se on vaan sellasta, että jos oot vaikka joku bloggari (esim. anskumuru, jolla on kait jotain 800 lukija, en oo varma),niin jos et vastaa kamupyyntöön myöntävästi, niin ruvetaan valittamaan miksi et hyväksy mua kamuksi, jne....... Niin, ja kannattaa mennä Panfu blogiin, siellä on pieni nettiopas kirja, ja siinä on oikeesti HYVIÄ neuvoja, esim. (juuri sopivasti aiheeseen liittyvä) 1. Älä koskaan tapaa vieraita ihmisiä, joihin olet tutustunut netissä, ilman aikuista!
      Valitettavasti jotkut ihmiset valehtelevat tai teeskentelevät olevan ystäviäsi. He voivat olla vaarallisia! Että näillä eväillä mennään. Jos et usko, katso itse:
      http://www.panfu.fi/kids/internet-guideline.html
      No, jos et päästä lastasi panfuuhun niin omapa on vikas. Ja muutes ton gtvsss: än kommentti on ihan väärä. Se ei ole väkivaltainen. Ei yhtään. Sori jos saarnasin, haluan vain kertoa totuuden.
      - Matkaajanalle

    • jk

      ei ole kokemusta

    • Panfu hullu

      No itse olen 9v ja pelaan panfua mulla on vuoden kultapanda homma panfussa ei voi puhua seksistä ja kannattaa laittaa oma lapsi sinne siel on opettavaisia pelejä jne muuta hauskaa.Olen tunnettu panda nimellä matkaopas

    • panfupanot

      panfu on sellane panopelien kuningas

    • REILEN

      Minulla on kokemusta paljon panfusta.Jos jok haluaa tavata minut panfussa,olen joka päivä klo:14:00 alkaen klo:16:00.
      Tavataan panfussa!

      Ps:Nimi on REILEN

    • Raksu

      Lue REIELN nimisen nimimerkin käyttäjän teksti :)

    • panfun vihaaja

      kun yritin kirjautua panfuun nii se ei päästäny!!!!

      • Tietää(kö?)

        Saatoit laittaa väärän salasanan tai nimimerkin ja kehotan tarkastamaan myös caps lockin ja jos joku olisi hakkeroinyt sinut sen näkisit sähköposti viesteistä mitä sinnel uultavasti olisi tullut hakkeroijn möhläilyistä. :)


    • Panfusta

      Panfun ylläpito väittää panfua turvalliseksi mutta se ei ole....
      Tässä muutamia syitä:
      1. Siellä voi pelata Hot Boomia jossa heitellään räjähtävää palloa, ja kun pallo räjähtää panda kuolee ja, syntyy uudelleen puumajassaan.
      2. Jotkut tietävät miten kiroillaan panfussa.
      3. Siellä voi haastaa pandan kaksintaisteluun.
      Ja muita syitä....

      • ƒlamingo

        Hot-boomista- sitä palloa vaan väistellään ja heitetään muille, ei panda ''kuole'' siitä. mutta kyllä se jotain ihmettelyä herättää... ofc...


      • hyipanfu

        no voi ei jos joku panda kuolee ja syntyy uudelleen ja mitä helvetin väliä sillä on että voi haastaa kaksintaisteluun laita ne pennut ulos leikkimään jos noi niin paljon haittaa


    • TiedänKaiken:D

      Heih! Minulla itselläni on neljä vuotta panfua käyty. En enää käy mutta voin sanoa,ettei se ole vaarallista jos tuntematon pyytää kaveriksi. Jos haluat voit jutella internetissä sisällä pelissä hänen kanssaan. Mutta varoitan siitä,ettei kannata suostua mihinkään oikeassa elämässä tapaamiseen tai treffeille jonnekkin oikeasti. Sellaiset ovat vaarallisia.Minulla on kokemusta siitä. Isosiskoni kidnapattiin kun hän tapasi netistä tutun "ystävänsä" koululla. Oikeasti se "Ystävä" olikin 50-60 mies. Nyt siskoni on ihan kunnossa. Hyviä pelihetkiä turvallisessa Panfussa!

    • hahahaha1

      se on kuule LIIAN turvallinen :D kaikki sensuroidaa esim jos sanot "toi on epäreilua" saat varotuksen. ja tää on totta :D

    • Rakastaa Panfua

      Panfu on todella turvallinen! Itse olen ollut Panfussa n.2 vuotta ja sain joskus keväällä kultapandan. Siellä ei voi sanoa edes com niin lapsesi ei voi joutua jollekin ihmeelliselle sivulle! Kiroileminen ahdisteleminen on EHDOTTOMASTI Panfussa kielletty. Valvojat voivat myös poistaa tuhmia pandoja.

    • panfuu

      ei ole edes väkivaltainen

    • 11vTyttö

      Olen ollut panfussa n. 3vuotta, ja aivan liian turvallinen! Kultapandaa ei kannata ostaa, koska joka perjantai on kultapandapäivä. Jos nyt kiinnostut minusta pyydä panfussa kaveriksi, nimi on 0205.

    • Paula1

      Panfu-pelissä kukaan ei voi tehdä tyhmyyksiä. Jos käytät tarpeeksi monta kertaa rumia sanoja tyyppisi voidaan bannata, eli et voi puhua pelissä noin puoleen tuntiin. Itse pelaan Panfua, joten on kokemusta olen jotain level 36-39. Ihan kiva peli on juu. Kun aloitin, en tiennyt että minut voidaan bannata, joten sanoin tyhmiä sanoja kun joku kiusasi minua heittelemällä limapalloilla ja vesi-ilmapalloilla. Niin minut bannattiin, mutta ilmoitin käyttäjästä joka heitteli minua.

    • Panfutyttö

      Ihan hyvä peli. Opettavaisia pelejä riittää. Ja jos joku pandakäyttäjä kiusaa sinua. Voit estää hänet, eikä hän enää näy pandahahmollesi koskaan. Perjantaisin on aina ilmainen kultapandapäivä, jolloin saa kokeilla millaista on olla kultapanda. Jos ostat suurimman kultapandapaketin, kultapandajäsenyytesi loppuu vasta silloin, kun poistat pandasi. Mukavia tehtäviä riittää ja tekemistä. Voit lähettää chattiin aina arkisin (ma-pe kouluvuoden aikana) klo 13.00-21.00 ja aina viikonloppuisin ja loma-aikoina chat on auki 09.00-21.00, eli aina et voi kirjoittaa omia sanoja, mutta voit chatata ihan koska vain, vaikka keskiyöllä, mutta joudut valita jotain , jotka eivät ehkä ole juuri sellaisia, mitä haluaisit sanoa.

    • Anonyymi

      harmi kun panfua ei enään ole :/ itse pelasin sitä paljon aikoinaan

    • Anonyymi

      no jep! sääliksi käy :(()(

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      362
      4359
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1819
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1560
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1380
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1335
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    Aihe