Suomi24 Galleria uudistuu

Suomi24toimitus

Hei,

Moni käyttäjistämme on kertonut erilaisista Gallerian käyttöön liittyvistä
ongelmista. Olemme tietoisia näistä puutteista ja vioista.

Kehitystyötä palvelun parantamiseksi on tehty ja Galleria
uudistuukin tulevan kesän aikana. Gallerian uudistuksessa keskitytään
tekemään palvelusta helppokäyttöinen ja entistä yhteisöllisempi palvelu.
Samalla uudistuu myös palvelun tekninen toteutus.

Gallerian uudistus ei vaadi käyttäjiltä toimenpiteitä ja kaikki nykyiset
tiedot siirtyvät uuteen palveluun automaattisesti. Tarkempia tietoja
aikataulusta ja uuden palvelun ominaisuuksista ilmoitamme lähempänä
uudistuksen ajankohtaa.

Ystävällisin terveisin,
Suomi24

14

2069

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vituttaa......

      Uudistuksia tehdään jatkuvasti, mutta vanhaa osiota ei saada pelaamaan. Montako huomautusta on tullut 3 viikon sisällä saitista Yhteisöt/finlandssvenskarna/öppet forum, luultavasti 50 kpl. Ja kun ei saada sitä pelittämään ei sitten millään. Vastaukset hyppii sinne sun tänne, yksittäisten viestien luku mahdoton, ja uudistuksia sen kun vain tehdään, kenellekö?

      • Östnylänning

        Följer med sajten om Svedupelle o Finntollo. Där finns ingen logik i sajten. Nån kastade fram att dom skall flytta bort ifrån Suomi 24. Ingen har intresse att fixa problemet. Kommer att föreslå Sonera Plaza, den sajten funkar.


      • Tarkka.
        Östnylänning kirjoitti:

        Följer med sajten om Svedupelle o Finntollo. Där finns ingen logik i sajten. Nån kastade fram att dom skall flytta bort ifrån Suomi 24. Ingen har intresse att fixa problemet. Kommer att föreslå Sonera Plaza, den sajten funkar.

        Vi kan öppna en ny sajt på Sonera Plaza. Skall kolla in den . En annan möjlighet är nån svensk sajt, för största delen av inläggen kommer ifrån Sverige.


      • pettynyt suomi 24:jä

        peetä.Koitetaan uudistua, kun entisetkään EI PELAA !

        Siksi vaihdoin meiliboksini G-meiliin ja pelittää hyvin!

        Olen kohta neljä kuukautta pyytänyt Suomi24:jää tyhjentämään meiliboksini--turhaan -- taitaapi olla noin yli 10000 meiliä roskiksessa mikä ei tyhjene ohjeiden mukaan!!!

        Mutta antaahan kerääntyä sillä olen vasta vähän vaille 10% käyttänyt tilasta---mitä en tule tarvitsemaan enään ikinä!!!

        Treffi-palsta tökkii---ja siitä vielä Galleria!

        Voi pee--kun tehdään "vasemmalla kädellä" ns.töitä!!

        Samoin voin sanoa Huuto.netistä-----------mitä hel.....n aloittelijoita--AMATÖÖREJÄ--palkataan!!!

        Että tämmöiset Lapista! Terkut kaikille


    • tällälailla

      On se mukavaa kun taaaas uudistuu, mutta kun en pääse kirjautumaan sisään!? Onko tähän jotain kikkaa? Tai voisitteko ystävällisesti ilmoittaa miteb saan poistettua koko profiilini, MAKSUTTOMASTI! Kiitos :)

      • 9+12

        Se uudistus luvattiin kesän aikana, luultavasti menee ensi kevääseen. Eihän näitä vanhoja vikoja ole edes aloitettu korjaamaan. Rahat pois mainostajilta ja muusta viis.


      • puupää II
        9+12 kirjoitti:

        Se uudistus luvattiin kesän aikana, luultavasti menee ensi kevääseen. Eihän näitä vanhoja vikoja ole edes aloitettu korjaamaan. Rahat pois mainostajilta ja muusta viis.

        Useista yhteydenotoista huolimatta yhteisöt palstaa ei saada korjattua. Onko jollain tietoa mihin voisi seuraavaksi ottaa yhteyttä? Minusta 3 viikkoa on riittävä aika korjaukseen.


      • Ifrån Karis
        puupää II kirjoitti:

        Useista yhteydenotoista huolimatta yhteisöt palstaa ei saada korjattua. Onko jollain tietoa mihin voisi seuraavaksi ottaa yhteyttä? Minusta 3 viikkoa on riittävä aika korjaukseen.

        Har ingen intresse att få spalten att funka? Ni skall öppna en ny sajt på Sonera Plaza, där sköter dom om att den funkar.


      • qw
        Ifrån Karis kirjoitti:

        Har ingen intresse att få spalten att funka? Ni skall öppna en ny sajt på Sonera Plaza, där sköter dom om att den funkar.

        niin
        1. pääseekä sillä kaikkin Suomi24 osioihin?
        2. voiko sen jälkeen enää kirjoittaa muulla kuin rekisteröidyllä nimimerkillä eli tuleeko se automaattisesti kaikkiin viesteihin?
        3. Voiko rekiteröidyn nimimerkin itse poistaa ja jos voi niin miten?


      • Björn Bårj
        qw kirjoitti:

        niin
        1. pääseekä sillä kaikkin Suomi24 osioihin?
        2. voiko sen jälkeen enää kirjoittaa muulla kuin rekisteröidyllä nimimerkillä eli tuleeko se automaattisesti kaikkiin viesteihin?
        3. Voiko rekiteröidyn nimimerkin itse poistaa ja jos voi niin miten?

        Var inne och kollade Plazan. Verkar en aning svår, du har ingen egen sajt som är lätt att hitta med endast en link. Vi skall se vad svenskarna har att bjuda på, troligtvis nånting bättre än Suomi 24. Vad jag läste sajten, så har det anmälats om felet sen 25.04 flera gånger, och ingen har intresse att fixa saken.


    • Ei hyväksy tunnuksia

      Sen jälkeen kun salasana piti vaihtaa,en ole päässyt 24 palstalle eikä se toimi. Ainavaan käsketään vaihtaa salasana vaikka se jo tehtiin. Kyllä nyt olisi kirveellä töitä. Varmaan jo 3 tai 4 viikkoa mennyt kun viimeksi pääsin lukemaan keskusteluja.

    • böööö

      ho hoijaa,,,ai uudistuu,,,tehkää jotain,että sivut toimii,,,turha puhua paskaa sitä ennen,,,
      vittu,,kun sivut aina jumissa,,jotenkin persiistä,koko homma,,,ai teillä jotain lääkkeitä parantaa
      sivujen toimivuutta,,haistakaa paska,,,ei mitään muutosta tuu,,,eli persiistä edelleenkin,,,!!!!!

    • kaavanaama2

      Olen avannut oman paikan galleriassa. Kun kirjaudun sisään, niin kaikki okei, mutta miksi monet ystäväni eivät pääse siihen käsiksi. Eli toisille pelaa, toisille ei. Kuvan yhteydessä on pieni pallura. Se on toisilla valkoinen, toisilla vihreä. Mikä se on ???

    • Hei . Galleria on mielestäni on mennyt jotenkin niin vaikeeksi ja siellä olo omilla sivuillani on epämukavaa . Kokeillaan nyt vaan tyytyä tänän mitä on . Nyt on tietenkin tietoliikenteen vuoksi oltava varovainen sillä täällä on minusta jopa pelottavaa olla esim fesen sivuilla . Olkaamme varovaisia täällä liikkuessamme .
      Terveisin Hilu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe