MTV:n 45 minuuttia

Setämies400

on kiinnostunut tutkimaan yhdistyksiä, joissa ilmenee vinoutumia:Johtajien omien firmojen ja sukulaisten suosimista,sananvapauden syrjäyttämistä,painostusta, tietyn "klikin" epädemokraattista vallankäyttöä, peiteltyä selvää liiketoimintaa (jonka pitäisi olla verollista),säääntöjen vastaista päätöksentekoa jne jne. Jos SATTUMALTA tulee mieleen tämänkaltaista toimintaa jossakin yhdistyksessä, kirjoitelkaa kommenttia Jussi Erosen blogiin.

22

1155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täti400

      mahtavan ohjelman, josta riittää tuomioistuimille työtä.Sallahan se wincapitaakin penkoi ihan kiitettävästi.
      Tiedän ainakin yhden yhdistyksen, jolla hieno marssi.

      • 34kkkk

        Verta SV:n ja keskusrikospoliisin käsissä. Olette edesauttaneet ja olleet osallisina yli kymmenen ihmisen itsemurhaan.
        Muistettakoon vielä sekin, että ainuttakaan syytettä ei ole nostettu WinCapita -tapauksessa.

        Sillanpään Marssilaulun kotikontuja ja kotiliettä olivat puolustamassa isämme ulkoista uhkaa vastaan. Se uhka torjuttiin.

        Nyt uhka tulee sisältäpäin laittomuuksiin ja rikollisiin toimiin ryhtyneiden viranomaisten taholta, joita tahoja suojellaan. Uhkan toteutumisen on tehnyt mahdolliseksi ja edelleen tekee mahdolliseksi eduskunnan piittaamattomuus ja virkatehtävänsä laiminlyövä virkakoneisto sekä viranomaisten laittomien toimien viimeiset turvaajat valtakunnan syyttäjänvirasto (valtakunnansyyttäjänviraston päätös: poliisi saa väärentää ja hävittää esitutkintamateriaalia(n)) ja korkein oikeus (korkeimman oikeuden päätös: tuomari sai jatkaa toimissaan vaikka tuomari oli vuosikausia väärentänyt oikeudenkäynteihin liittyvää materiaalia). Asian esille ottaminen uudelleen estettiin myöhemmässä vaiheessa.

        Valtakunnansyyttäjän viraston ja korkeimman oikeudenpäätökset ovat toimintaohjeina alemmille asteille. Eli päätökset suorastaan velvoittavat ko. tapausten kaltaisissa tapauksissa laittomiin ja rikollisiin toimiin.
        Jo rikoslaki tuntee yllytyksen.

        Annetaan edelleen kaikki tuki niille poliiseille ja virkamiehille, jotka suorittavat tehtävänsä oikeassa hengessä. Pelko pois viranomaisten kanssa toimittaessa. Meillä kaikilla on oikeus saada asiallista kohtelua ja tarvittaessa sitä vaatia. Valtiolaiva on jo kääntymässä parempaan suuntaan.

        Virkatoimissaan ja luottamustoimissaan kansalaisten luottamuksen pettäneet juudakset vähenevät vähä vähältä.

        Sillanpään Marssilaulu
        (1940, Säveltäjä: Aimo Mustonen, Sanoittaja: Frans Emil Sillanpää (perustuu F.E. Sillanpään tekemään runoon YH:n aikana syksyllä 1939)

        Kotikontujen tienoita tervehtien
        tämä laulumme kaikukoon,
        yli peltojen, vetten ja tunturien
        aina Hangosta Petsamoon.

        Sama kaiku on askelten,
        kyllä vaistomme tuntee sen,
        kuinka kumpujen kätköistä, mullasta maan
        isät katsovat poikiaan.

        Sinä tiedäthän veikko mun vierelläin,
        mikä retkemme tänne toi.
        Ilomielin me riensimme sinnepäin,
        missä yhteinen kutsu soi.

        Tapa tuttu jo taattojen
        nyt on hoidossa poikasten:
        Kun on vaaralle alttiina syntymämaa,
        kotiaskaret jäädä saa.

        Mitä lieneekin aarteita Suomessa,
        toki kallehin on vapaus.
        Tääll' on suorana seistä ja kaatua
        joka miehellä oikeus.

        Siis te lapset ja vanhukset,
        ja te äidit ja morsiamet,
        niin kauan teillä on suojattu lies
        kun on pystyssä yksikin mies.


      • Selväpäinen
        34kkkk kirjoitti:

        Verta SV:n ja keskusrikospoliisin käsissä. Olette edesauttaneet ja olleet osallisina yli kymmenen ihmisen itsemurhaan.
        Muistettakoon vielä sekin, että ainuttakaan syytettä ei ole nostettu WinCapita -tapauksessa.

        Sillanpään Marssilaulun kotikontuja ja kotiliettä olivat puolustamassa isämme ulkoista uhkaa vastaan. Se uhka torjuttiin.

        Nyt uhka tulee sisältäpäin laittomuuksiin ja rikollisiin toimiin ryhtyneiden viranomaisten taholta, joita tahoja suojellaan. Uhkan toteutumisen on tehnyt mahdolliseksi ja edelleen tekee mahdolliseksi eduskunnan piittaamattomuus ja virkatehtävänsä laiminlyövä virkakoneisto sekä viranomaisten laittomien toimien viimeiset turvaajat valtakunnan syyttäjänvirasto (valtakunnansyyttäjänviraston päätös: poliisi saa väärentää ja hävittää esitutkintamateriaalia(n)) ja korkein oikeus (korkeimman oikeuden päätös: tuomari sai jatkaa toimissaan vaikka tuomari oli vuosikausia väärentänyt oikeudenkäynteihin liittyvää materiaalia). Asian esille ottaminen uudelleen estettiin myöhemmässä vaiheessa.

        Valtakunnansyyttäjän viraston ja korkeimman oikeudenpäätökset ovat toimintaohjeina alemmille asteille. Eli päätökset suorastaan velvoittavat ko. tapausten kaltaisissa tapauksissa laittomiin ja rikollisiin toimiin.
        Jo rikoslaki tuntee yllytyksen.

        Annetaan edelleen kaikki tuki niille poliiseille ja virkamiehille, jotka suorittavat tehtävänsä oikeassa hengessä. Pelko pois viranomaisten kanssa toimittaessa. Meillä kaikilla on oikeus saada asiallista kohtelua ja tarvittaessa sitä vaatia. Valtiolaiva on jo kääntymässä parempaan suuntaan.

        Virkatoimissaan ja luottamustoimissaan kansalaisten luottamuksen pettäneet juudakset vähenevät vähä vähältä.

        Sillanpään Marssilaulu
        (1940, Säveltäjä: Aimo Mustonen, Sanoittaja: Frans Emil Sillanpää (perustuu F.E. Sillanpään tekemään runoon YH:n aikana syksyllä 1939)

        Kotikontujen tienoita tervehtien
        tämä laulumme kaikukoon,
        yli peltojen, vetten ja tunturien
        aina Hangosta Petsamoon.

        Sama kaiku on askelten,
        kyllä vaistomme tuntee sen,
        kuinka kumpujen kätköistä, mullasta maan
        isät katsovat poikiaan.

        Sinä tiedäthän veikko mun vierelläin,
        mikä retkemme tänne toi.
        Ilomielin me riensimme sinnepäin,
        missä yhteinen kutsu soi.

        Tapa tuttu jo taattojen
        nyt on hoidossa poikasten:
        Kun on vaaralle alttiina syntymämaa,
        kotiaskaret jäädä saa.

        Mitä lieneekin aarteita Suomessa,
        toki kallehin on vapaus.
        Tääll' on suorana seistä ja kaatua
        joka miehellä oikeus.

        Siis te lapset ja vanhukset,
        ja te äidit ja morsiamet,
        niin kauan teillä on suojattu lies
        kun on pystyssä yksikin mies.

        että KRP:llä on verta käsissä, on kustaa enemmänkin päässä ja omissa käsissä verta. Miten ihmeessä voi olla poliisien vika, jos ihmisiltä kusetetaan 100 miljoonaa?


      • kuin rahankeräykses
        34kkkk kirjoitti:

        Verta SV:n ja keskusrikospoliisin käsissä. Olette edesauttaneet ja olleet osallisina yli kymmenen ihmisen itsemurhaan.
        Muistettakoon vielä sekin, että ainuttakaan syytettä ei ole nostettu WinCapita -tapauksessa.

        Sillanpään Marssilaulun kotikontuja ja kotiliettä olivat puolustamassa isämme ulkoista uhkaa vastaan. Se uhka torjuttiin.

        Nyt uhka tulee sisältäpäin laittomuuksiin ja rikollisiin toimiin ryhtyneiden viranomaisten taholta, joita tahoja suojellaan. Uhkan toteutumisen on tehnyt mahdolliseksi ja edelleen tekee mahdolliseksi eduskunnan piittaamattomuus ja virkatehtävänsä laiminlyövä virkakoneisto sekä viranomaisten laittomien toimien viimeiset turvaajat valtakunnan syyttäjänvirasto (valtakunnansyyttäjänviraston päätös: poliisi saa väärentää ja hävittää esitutkintamateriaalia(n)) ja korkein oikeus (korkeimman oikeuden päätös: tuomari sai jatkaa toimissaan vaikka tuomari oli vuosikausia väärentänyt oikeudenkäynteihin liittyvää materiaalia). Asian esille ottaminen uudelleen estettiin myöhemmässä vaiheessa.

        Valtakunnansyyttäjän viraston ja korkeimman oikeudenpäätökset ovat toimintaohjeina alemmille asteille. Eli päätökset suorastaan velvoittavat ko. tapausten kaltaisissa tapauksissa laittomiin ja rikollisiin toimiin.
        Jo rikoslaki tuntee yllytyksen.

        Annetaan edelleen kaikki tuki niille poliiseille ja virkamiehille, jotka suorittavat tehtävänsä oikeassa hengessä. Pelko pois viranomaisten kanssa toimittaessa. Meillä kaikilla on oikeus saada asiallista kohtelua ja tarvittaessa sitä vaatia. Valtiolaiva on jo kääntymässä parempaan suuntaan.

        Virkatoimissaan ja luottamustoimissaan kansalaisten luottamuksen pettäneet juudakset vähenevät vähä vähältä.

        Sillanpään Marssilaulu
        (1940, Säveltäjä: Aimo Mustonen, Sanoittaja: Frans Emil Sillanpää (perustuu F.E. Sillanpään tekemään runoon YH:n aikana syksyllä 1939)

        Kotikontujen tienoita tervehtien
        tämä laulumme kaikukoon,
        yli peltojen, vetten ja tunturien
        aina Hangosta Petsamoon.

        Sama kaiku on askelten,
        kyllä vaistomme tuntee sen,
        kuinka kumpujen kätköistä, mullasta maan
        isät katsovat poikiaan.

        Sinä tiedäthän veikko mun vierelläin,
        mikä retkemme tänne toi.
        Ilomielin me riensimme sinnepäin,
        missä yhteinen kutsu soi.

        Tapa tuttu jo taattojen
        nyt on hoidossa poikasten:
        Kun on vaaralle alttiina syntymämaa,
        kotiaskaret jäädä saa.

        Mitä lieneekin aarteita Suomessa,
        toki kallehin on vapaus.
        Tääll' on suorana seistä ja kaatua
        joka miehellä oikeus.

        Siis te lapset ja vanhukset,
        ja te äidit ja morsiamet,
        niin kauan teillä on suojattu lies
        kun on pystyssä yksikin mies.

        laulele vain laulujasi täällä ei ole mitään merkitystä palstaa luetaan niin vähän, kansa ei nouse parrikaareille taaksesi, saattaa aiheuttaa vai päinvastaista liikettä, muttaaa kätevä oot kuitenkin, oneksi viraomaiset hoitelevat homelit, me vain soitellaan suutamme, päästelehän vain liikoja paineitasi ettei käy niinkuin kertomillesi.


      • 24kkkk
        Selväpäinen kirjoitti:

        että KRP:llä on verta käsissä, on kustaa enemmänkin päässä ja omissa käsissä verta. Miten ihmeessä voi olla poliisien vika, jos ihmisiltä kusetetaan 100 miljoonaa?

        Keskusrikospoliisi on osallisena itsemurhiin. SE ON FAKTA (vainajien kirjeet).
        Edesauttajana on mtv3 ohjelmineen. Sekin on tosiasia.


      • oikeus.
        34kkkk kirjoitti:

        Verta SV:n ja keskusrikospoliisin käsissä. Olette edesauttaneet ja olleet osallisina yli kymmenen ihmisen itsemurhaan.
        Muistettakoon vielä sekin, että ainuttakaan syytettä ei ole nostettu WinCapita -tapauksessa.

        Sillanpään Marssilaulun kotikontuja ja kotiliettä olivat puolustamassa isämme ulkoista uhkaa vastaan. Se uhka torjuttiin.

        Nyt uhka tulee sisältäpäin laittomuuksiin ja rikollisiin toimiin ryhtyneiden viranomaisten taholta, joita tahoja suojellaan. Uhkan toteutumisen on tehnyt mahdolliseksi ja edelleen tekee mahdolliseksi eduskunnan piittaamattomuus ja virkatehtävänsä laiminlyövä virkakoneisto sekä viranomaisten laittomien toimien viimeiset turvaajat valtakunnan syyttäjänvirasto (valtakunnansyyttäjänviraston päätös: poliisi saa väärentää ja hävittää esitutkintamateriaalia(n)) ja korkein oikeus (korkeimman oikeuden päätös: tuomari sai jatkaa toimissaan vaikka tuomari oli vuosikausia väärentänyt oikeudenkäynteihin liittyvää materiaalia). Asian esille ottaminen uudelleen estettiin myöhemmässä vaiheessa.

        Valtakunnansyyttäjän viraston ja korkeimman oikeudenpäätökset ovat toimintaohjeina alemmille asteille. Eli päätökset suorastaan velvoittavat ko. tapausten kaltaisissa tapauksissa laittomiin ja rikollisiin toimiin.
        Jo rikoslaki tuntee yllytyksen.

        Annetaan edelleen kaikki tuki niille poliiseille ja virkamiehille, jotka suorittavat tehtävänsä oikeassa hengessä. Pelko pois viranomaisten kanssa toimittaessa. Meillä kaikilla on oikeus saada asiallista kohtelua ja tarvittaessa sitä vaatia. Valtiolaiva on jo kääntymässä parempaan suuntaan.

        Virkatoimissaan ja luottamustoimissaan kansalaisten luottamuksen pettäneet juudakset vähenevät vähä vähältä.

        Sillanpään Marssilaulu
        (1940, Säveltäjä: Aimo Mustonen, Sanoittaja: Frans Emil Sillanpää (perustuu F.E. Sillanpään tekemään runoon YH:n aikana syksyllä 1939)

        Kotikontujen tienoita tervehtien
        tämä laulumme kaikukoon,
        yli peltojen, vetten ja tunturien
        aina Hangosta Petsamoon.

        Sama kaiku on askelten,
        kyllä vaistomme tuntee sen,
        kuinka kumpujen kätköistä, mullasta maan
        isät katsovat poikiaan.

        Sinä tiedäthän veikko mun vierelläin,
        mikä retkemme tänne toi.
        Ilomielin me riensimme sinnepäin,
        missä yhteinen kutsu soi.

        Tapa tuttu jo taattojen
        nyt on hoidossa poikasten:
        Kun on vaaralle alttiina syntymämaa,
        kotiaskaret jäädä saa.

        Mitä lieneekin aarteita Suomessa,
        toki kallehin on vapaus.
        Tääll' on suorana seistä ja kaatua
        joka miehellä oikeus.

        Siis te lapset ja vanhukset,
        ja te äidit ja morsiamet,
        niin kauan teillä on suojattu lies
        kun on pystyssä yksikin mies.

        "Verta SV:n ja keskusrikospoliisin käsissä. Olette edesauttaneet ja olleet osallisina yli kymmenen ihmisen itsemurhaan. "

        Kukaan ei ole vielä osoittanut, että tuollaisia itsemurhia on edes Wincapitaan liittyen tapahtunut. Vaikka olettaisimme niitä tapahtuneen, niin siltikin on vielä näyttämättä mikä oli itsensä tappaneen motiivi. Sponssinpökäleet ovat väittäneet itsemurhien tapahtuneen, koska ei olla kestetty julkisuuden luomaa leimaavaa painetta ja poliisin raukkamaisia tutkimuksia. Mielestäni paljon todennäköisempi selitys olisi, että itsensä tappanut ei ole kestänyt rahojensa menettämisestä johtuvaa ahdinkoa. Silloinhan syyllisiä mahdollisiin itsemurhiin olisivat sponsorit ja Hannu.

        "Muistettakoon vielä sekin, että ainuttakaan syytettä ei ole nostettu WinCapita -tapauksessa. "

        Et liene huomannut eilisiä uutisia MTV:ltä. Hyvin pian loppuu sinulta tuo laulu. Mitä sitten aiot lauleskella?

        "Nyt uhka tulee sisältäpäin laittomuuksiin ja rikollisiin toimiin ryhtyneiden viranomaisten taholta,"

        Ei se ole mikään uhka isänmaalle, jos poliisi tutkii ponzia ja osalliset joutuvat rikoshyödyistään luopumaan. Kun vielä muistaa, että nuo sponssit ovat niitä jotka vääntävät Suomen nimen muotoon Suoli, niin kovin irvokasta on heidän vedota isänmaallisuuteen.

        "(valtakunnansyyttäjänviraston päätös: poliisi saa väärentää ja hävittää esitutkintamateriaalia"

        Onko sinulla alkuperäislähteeseen jokin linkki?

        "kuinka kumpujen kätköistä, mullasta maan isät katsovat poikiaan. "

        Mahtaa isiä hävettää kun katsovat noita nykyisiä hannuja, pauleja, timoja ja ristoja, jotka yrittävät horjuttaa laillista esivaltaa jotta voivat pitää kiinni rioshyödyistään.


        "Sinä tiedäthän veikko mun vierelläin, mikä retkemme tänne toi. "

        Pistitte rahanne ponziin ja huijasitte vielä muita mukaan. Se pökäleen on nykyiseen tilaansa tuonut.

        "Ilomielin me riensimme sinnepäin, missä yhteinen kutsu soi. "

        Juu, kun joku vaan houkutteli teitä pipseillä ja pupseilla ja Thaimaan ihanuuksilla, niin heti olitte matkaan rientämässä järjen valo sammuksissa.

        "Tapa tuttu jo taattojen nyt on hoidossa poikasten: "

        Olihan niitä ketjukirjeitä toki ennenkin, mutta Wincapita taitaa olla ensimmäinen laatuaan ponzi tässä maassa. Eli sikäli en puhuisi taattojen tutuista tavoista.

        "Kun on vaaralle alttiina syntymämaa, kotiaskaret jäädä saa. "

        No miksi sitten vääntelette maan nimen muotoon "Suoli"? Kyllähän sinä tiedät että suolimuro-nimitys on yhdistelmä kahden palstan nimestä: Suomi24 ja MuroBBS. Jostain syystä te vaan vääntelette maamme nimen tuossa käyttämässänne nimessä.

        "Mitä lieneekin aarteita Suomessa, toki kallehin on vapaus. "

        Toivottavasti mahdollisimman monelta otetaan pois tuo kallehin aarteenne. Opitte olemaan aiheuttamatta niin paljon pahaa, kuin mitä nyt olette aikaansaaneet. Viittaan noihin mahdollisiin itsemurhiinkin.

        "kun on pystyssä yksikin mies. "

        Olen nähnyt joitakin kuvia teidän suurista sankareistanne milloin missäkin. Miehuus ei ole ensimmäinen piirre, joka heistä tulee mieleen.


      • kirjet nähnyt
        24kkkk kirjoitti:

        Keskusrikospoliisi on osallisena itsemurhiin. SE ON FAKTA (vainajien kirjeet).
        Edesauttajana on mtv3 ohjelmineen. Sekin on tosiasia.

        Mitkä kirjeet? Missä sinä olet ne muka nähnyt?

        Onko tämä samalainen fakta, kuin se että Hannulta kuluisi vain yksi tunti sen todistamiseen, että Wincapita oli laillinen? Samalainen fakta kuin se, että poliisi ei uskalla pidättää Hannua koska mukana on niin paljon tuomareita ja poliiseja? Samanlainen fakta kuin se, että Wincapita kävi valuuttakauppaa? Samanlainen fakta kuin se, että Hannua kidutettiin vankilassa?


      • kauannkin
        oikeus. kirjoitti:

        "Verta SV:n ja keskusrikospoliisin käsissä. Olette edesauttaneet ja olleet osallisina yli kymmenen ihmisen itsemurhaan. "

        Kukaan ei ole vielä osoittanut, että tuollaisia itsemurhia on edes Wincapitaan liittyen tapahtunut. Vaikka olettaisimme niitä tapahtuneen, niin siltikin on vielä näyttämättä mikä oli itsensä tappaneen motiivi. Sponssinpökäleet ovat väittäneet itsemurhien tapahtuneen, koska ei olla kestetty julkisuuden luomaa leimaavaa painetta ja poliisin raukkamaisia tutkimuksia. Mielestäni paljon todennäköisempi selitys olisi, että itsensä tappanut ei ole kestänyt rahojensa menettämisestä johtuvaa ahdinkoa. Silloinhan syyllisiä mahdollisiin itsemurhiin olisivat sponsorit ja Hannu.

        "Muistettakoon vielä sekin, että ainuttakaan syytettä ei ole nostettu WinCapita -tapauksessa. "

        Et liene huomannut eilisiä uutisia MTV:ltä. Hyvin pian loppuu sinulta tuo laulu. Mitä sitten aiot lauleskella?

        "Nyt uhka tulee sisältäpäin laittomuuksiin ja rikollisiin toimiin ryhtyneiden viranomaisten taholta,"

        Ei se ole mikään uhka isänmaalle, jos poliisi tutkii ponzia ja osalliset joutuvat rikoshyödyistään luopumaan. Kun vielä muistaa, että nuo sponssit ovat niitä jotka vääntävät Suomen nimen muotoon Suoli, niin kovin irvokasta on heidän vedota isänmaallisuuteen.

        "(valtakunnansyyttäjänviraston päätös: poliisi saa väärentää ja hävittää esitutkintamateriaalia"

        Onko sinulla alkuperäislähteeseen jokin linkki?

        "kuinka kumpujen kätköistä, mullasta maan isät katsovat poikiaan. "

        Mahtaa isiä hävettää kun katsovat noita nykyisiä hannuja, pauleja, timoja ja ristoja, jotka yrittävät horjuttaa laillista esivaltaa jotta voivat pitää kiinni rioshyödyistään.


        "Sinä tiedäthän veikko mun vierelläin, mikä retkemme tänne toi. "

        Pistitte rahanne ponziin ja huijasitte vielä muita mukaan. Se pökäleen on nykyiseen tilaansa tuonut.

        "Ilomielin me riensimme sinnepäin, missä yhteinen kutsu soi. "

        Juu, kun joku vaan houkutteli teitä pipseillä ja pupseilla ja Thaimaan ihanuuksilla, niin heti olitte matkaan rientämässä järjen valo sammuksissa.

        "Tapa tuttu jo taattojen nyt on hoidossa poikasten: "

        Olihan niitä ketjukirjeitä toki ennenkin, mutta Wincapita taitaa olla ensimmäinen laatuaan ponzi tässä maassa. Eli sikäli en puhuisi taattojen tutuista tavoista.

        "Kun on vaaralle alttiina syntymämaa, kotiaskaret jäädä saa. "

        No miksi sitten vääntelette maan nimen muotoon "Suoli"? Kyllähän sinä tiedät että suolimuro-nimitys on yhdistelmä kahden palstan nimestä: Suomi24 ja MuroBBS. Jostain syystä te vaan vääntelette maamme nimen tuossa käyttämässänne nimessä.

        "Mitä lieneekin aarteita Suomessa, toki kallehin on vapaus. "

        Toivottavasti mahdollisimman monelta otetaan pois tuo kallehin aarteenne. Opitte olemaan aiheuttamatta niin paljon pahaa, kuin mitä nyt olette aikaansaaneet. Viittaan noihin mahdollisiin itsemurhiinkin.

        "kun on pystyssä yksikin mies. "

        Olen nähnyt joitakin kuvia teidän suurista sankareistanne milloin missäkin. Miehuus ei ole ensimmäinen piirre, joka heistä tulee mieleen.

        tollasen paskan, kasaan vääntöön?


      • tässä taas näitä
        kauannkin kirjoitti:

        tollasen paskan, kasaan vääntöön?

        itselläsi ei ainakaan(toivottavasti) mennyt kauaa tuon aivopierun päästämisessä!


      • 24kkkk kirjoitti:

        Keskusrikospoliisi on osallisena itsemurhiin. SE ON FAKTA (vainajien kirjeet).
        Edesauttajana on mtv3 ohjelmineen. Sekin on tosiasia.

        "SE ON FAKTA (vainajien kirjeet). "
        Eihän kirjeissä ole sanaakan poliseista vai mitä höpiset.


      • 11+16
        34kkkk kirjoitti:

        Verta SV:n ja keskusrikospoliisin käsissä. Olette edesauttaneet ja olleet osallisina yli kymmenen ihmisen itsemurhaan.
        Muistettakoon vielä sekin, että ainuttakaan syytettä ei ole nostettu WinCapita -tapauksessa.

        Sillanpään Marssilaulun kotikontuja ja kotiliettä olivat puolustamassa isämme ulkoista uhkaa vastaan. Se uhka torjuttiin.

        Nyt uhka tulee sisältäpäin laittomuuksiin ja rikollisiin toimiin ryhtyneiden viranomaisten taholta, joita tahoja suojellaan. Uhkan toteutumisen on tehnyt mahdolliseksi ja edelleen tekee mahdolliseksi eduskunnan piittaamattomuus ja virkatehtävänsä laiminlyövä virkakoneisto sekä viranomaisten laittomien toimien viimeiset turvaajat valtakunnan syyttäjänvirasto (valtakunnansyyttäjänviraston päätös: poliisi saa väärentää ja hävittää esitutkintamateriaalia(n)) ja korkein oikeus (korkeimman oikeuden päätös: tuomari sai jatkaa toimissaan vaikka tuomari oli vuosikausia väärentänyt oikeudenkäynteihin liittyvää materiaalia). Asian esille ottaminen uudelleen estettiin myöhemmässä vaiheessa.

        Valtakunnansyyttäjän viraston ja korkeimman oikeudenpäätökset ovat toimintaohjeina alemmille asteille. Eli päätökset suorastaan velvoittavat ko. tapausten kaltaisissa tapauksissa laittomiin ja rikollisiin toimiin.
        Jo rikoslaki tuntee yllytyksen.

        Annetaan edelleen kaikki tuki niille poliiseille ja virkamiehille, jotka suorittavat tehtävänsä oikeassa hengessä. Pelko pois viranomaisten kanssa toimittaessa. Meillä kaikilla on oikeus saada asiallista kohtelua ja tarvittaessa sitä vaatia. Valtiolaiva on jo kääntymässä parempaan suuntaan.

        Virkatoimissaan ja luottamustoimissaan kansalaisten luottamuksen pettäneet juudakset vähenevät vähä vähältä.

        Sillanpään Marssilaulu
        (1940, Säveltäjä: Aimo Mustonen, Sanoittaja: Frans Emil Sillanpää (perustuu F.E. Sillanpään tekemään runoon YH:n aikana syksyllä 1939)

        Kotikontujen tienoita tervehtien
        tämä laulumme kaikukoon,
        yli peltojen, vetten ja tunturien
        aina Hangosta Petsamoon.

        Sama kaiku on askelten,
        kyllä vaistomme tuntee sen,
        kuinka kumpujen kätköistä, mullasta maan
        isät katsovat poikiaan.

        Sinä tiedäthän veikko mun vierelläin,
        mikä retkemme tänne toi.
        Ilomielin me riensimme sinnepäin,
        missä yhteinen kutsu soi.

        Tapa tuttu jo taattojen
        nyt on hoidossa poikasten:
        Kun on vaaralle alttiina syntymämaa,
        kotiaskaret jäädä saa.

        Mitä lieneekin aarteita Suomessa,
        toki kallehin on vapaus.
        Tääll' on suorana seistä ja kaatua
        joka miehellä oikeus.

        Siis te lapset ja vanhukset,
        ja te äidit ja morsiamet,
        niin kauan teillä on suojattu lies
        kun on pystyssä yksikin mies.

        Onko lucon kömpinyt kolostaan?


      • pahoittaa?
        kauannkin kirjoitti:

        tollasen paskan, kasaan vääntöön?

        Mikä sinua siinä niin kiukuttaa heti aamusta?


    • 2+2=400

      kilpailu missä Suomen omituisimmin johdettu yhdistys. Kyllä eräs pohjoiseurooppalainen yhdistys taitaa ottaa kultaisen mitalin fanfaareineen. http://www.blogit/mtv3/kolmevarttia

    • AdaFlink

      ... ottaa yhteyttä ja lähettää vaikkapa matkakertomuksensa Roin hurlum-hei-kokouksesta maikkarille.

      Ja mitaan ette voi...

      • Sinne vaan

        korostaa, että tietojen antajalla on täydellinen lähdesuoja. Maikkariin voi kirjoittaa myös suoraan, jos ei halua julkisesti l'hettää kommenttipalstalle tekstiää[email protected]


      • Etsitään surkeimpaa
        Sinne vaan kirjoitti:

        korostaa, että tietojen antajalla on täydellinen lähdesuoja. Maikkariin voi kirjoittaa myös suoraan, jos ei halua julkisesti l'hettää kommenttipalstalle tekstiää[email protected]

        blogi, mutta näyttää tulevan heti toisena googlettamalla "mtv3 kolmevarttia"


    • AdaFlink

      ... sinne voisi lähettää ne kuvakaappaukset Pitkäsen setän rienauksella toimeenpannusta bensarahakolehdista. Eronen voisi sitten kysyä, Pitkäseltä, jotta onko tuollainen toiminta moraalisesti oikein vai onko se jopa laiton rahankeräys. Eronenhan voisi haastatella viranomaisia (vaikkapa Laihoa) tuosta asiasta ja kysyä heidän mielipidettään moisesta kolehdista.

      Samoin sinne voisi laittaa tietoa, jotta miksi Pitkänen ei kuulu asianajajaliittoon.

      Pitkänen kuuluu kuitenkin EOK:ssa melkoisen korkeelle pallille (kolmen suurimman kihon joukkoon), joten olisi aiheellista myös jäsenten (etenkin winkkari-jäsenten) tietää, jotta mitä johto puuhaa.

      Ja mitaan ette voi...

      • naredlak

        käy pissalla ja mee nukkumaan ?


      • sitten vielä

      • Jorma Isojorma

    • Matti Viikate

      Tuo on hienoa että tuollaista tehdään, todella tärkeää ja merkittävää työtä. Muutoin rötöstelijät rellestäisivät vapaana ja viattomat kärsisivät. http://mattiviikate.newsvine.com/

    • ni mi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe