Hei
Arvon Marmariksen matkaajat sanokaa:
Minkälaiseen mestaan ollaan menossa kun yks kaks varattiin muijan kans viikon täyshoidot Pasa beach-hotellista?
Pasan beach
4
456
Vastaukset 4
- pasjabeachi
kuule venakoita ei puutu tuosta talosta. on tiukkaa tangaa ja t-paitaa ja minisortseja tiedossa.
- kurhata
Ainakin venäläisiä niiltä kulmilta löytyy paljon, mutta muuten varmaan ihan ok paikka.
- <3
Hieno iso hotelli ja paljon venäläisiä mutta ketäs se nyt haittaa? Hyvällä ja suht rauhallisella alueella, ravintoloita ja kauppoja löytyy lähistöltä ja koko matkalta (n.3,5 km) Marmariksen keskustaan. Dolmus kulkee oven edestä 10 min välein. Aamulla voi lenkkeillä ihanaa rantatietä Icmeleriin ja takaisin, n. 3-4 km. En ole asunut ko. hotellissa mutta vieraillut allasalueella, joka on iso ja hulppea. Ja uskon, että sapuskat turkkilaiseen tapaan ovat todella hyvät ja maukkaat.
Hyvä valinta, viihdytte varmasti! Ihanaa matkaa! - Matkaan kohta
Joko olitte Pasa Beachissa ? Miten matka meni ? Oliko altaalla/rannalla talon puolesta pyyheliinat vai pitikö olla omat rantapyyhkeet ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3201388Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3291313- 1041087
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50998- 105981
- 106930
- 111792
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22777- 69631
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh5627