Tuota parinvaihtoketjua lukiessani ajattelin, että kyllä me naiset ollaan sitte aktiivisia noiden miestenKIN suhteen.
No leikkiähän nämä palstaflirtit ovat...ainakin suurimmalle osalle. Täällä kun ei tunneta, emmekä näe toisiamme sitä uskaltaa usein aika rohkeastikin harrastaa flirttailua. Olispa hauska nähdä, kun olisimme kaikki livessä nokatusten. Taidettais olla aika hiljaista tyttöä ja poikaa :=))
Muistan äitini neuvon kun olin teini-ikäinen: Jos huomaat jonkun pojan olevan sinusta kiinnostunut, ja olet itsekin kiinnostunut pojasta, ei sitä saa heti näyttää pojalle. Täytyy olla hieman ylpeä, niin pojan kiinnostus herää entisestään.
Kun täällä on saman ikäisiä naisia, niin saitteko te koskaan äidiltänne tämänkaltaisia neuvoja?
Ja kysymys miehille: Onko tuossa äitini neuvossa perää?
Onhan se naisten aktiivisuus miesten "saalistamisessa" kasvanut huomattavasti sitten entisaikojen. Nykyään naiset ovat jopa aktiivisempia kuin miehet, kun seuraa nuoria naisia.
Tosin eipä voi syyttää pelkästään nykynuoria.
En mielestäni itse ole kovin ahdasmielinen, mutta kyllä oli aikamoinen järkytys kun kävin kerran, jopa maan kuuluissa (en tiedä onko kukaan kuullut) Tyrnävän naistentansseissa. Siellä käy enimmäkseen keski-ikäistä ja vanhempaa porukkaa.
Olin kuullut millaista meno on siellä, niin lähdettiin naiskaverini kanssa katsomaan. Ei puhettakaan, että sinne tyrkylle olis uskaltanut mennä . Kyllä siinä tällainen tottumaton tallattavaksi olis joutunut. Naiset hyökkäsivät isona massana toisiaan tönien pokkaamaan miehiä, ennen uus tanssikappale oli edes alkanut. Olen kuullut, että siellä on naiset joskus jopa "motanneet" toisiaan, kun ovat tapelleet jostain miehestä :=))
Palstaflrtti
62
604
Vastaukset
- Anjaniina
on ...metsästysvaisto.
Se pitää herättää ;)
Mikään liian helppo, ei ole tavoittelemisen arvoista ;)- Yxitypy
olla.
Tosin kyllä minuakin on aina kiinnostanut enemmän vaikeasti tavoiteltavat miehet. Enkä tykkää miehistä, jotka ovat suuna päänä joka paikassa :=)) - Anjaniina
Yxitypy kirjoitti:
olla.
Tosin kyllä minuakin on aina kiinnostanut enemmän vaikeasti tavoiteltavat miehet. Enkä tykkää miehistä, jotka ovat suuna päänä joka paikassa :=))tuossa, en vois olla enempää sun kanssas samaa mieltä ;)
- HTZA
Yxitypy kirjoitti:
olla.
Tosin kyllä minuakin on aina kiinnostanut enemmän vaikeasti tavoiteltavat miehet. Enkä tykkää miehistä, jotka ovat suuna päänä joka paikassa :=))vaatii aina ärsytystä.
Takaseinällä, tanssiinkutsua, odottava harmaa hiirulainen, ei silmäniskua saa.
Koska vanhoihin asioihin tottuu.
Vanhoihin aloituksiinkin tottuu.
Unohda nyt tämä ja odota hetki. - Anjaniina
Anjaniina kirjoitti:
tuossa, en vois olla enempää sun kanssas samaa mieltä ;)
että sellainen mies lähtee hanakasti naisen perään, mutta kompastuu aina egoonsa...
- Yxitypy
HTZA kirjoitti:
vaatii aina ärsytystä.
Takaseinällä, tanssiinkutsua, odottava harmaa hiirulainen, ei silmäniskua saa.
Koska vanhoihin asioihin tottuu.
Vanhoihin aloituksiinkin tottuu.
Unohda nyt tämä ja odota hetki.istun mieluummin siellä takaseinällä, kuin meen tyrkylle eturiviin. Ensinnäkin siksi, koska en ole niin hyvä tanssimaan, että kehtaisin eturiviin mennä :=))
Kerros Hatsa, mitä uutta sinä olet tuonut palstalle? Edes yksi esimerkki :=))
Enpä unohda mitään, enkä myöskään odota. Muahan et määräile! - Yxitypy
Anjaniina kirjoitti:
että sellainen mies lähtee hanakasti naisen perään, mutta kompastuu aina egoonsa...
Tuo on totta.
Paljon kiinnostavampi on mies, joka ei tee itsestään liikaa numeroa, vaan ovat rehtijä, reiluja miehiä, jotka eivät myöskään horju eivätkä heilu :=)) - Anjaniina
Yxitypy kirjoitti:
Tuo on totta.
Paljon kiinnostavampi on mies, joka ei tee itsestään liikaa numeroa, vaan ovat rehtijä, reiluja miehiä, jotka eivät myöskään horju eivätkä heilu :=))minunkin mieleeni.
Mies jolla on paljon painoarvoa, muttei se huutele, eikä tee itsestään numeroa ;)
Eikä sen saavutuksia mitata Suomi24:n palstalla ;)
Vaan jossain muualla, siellä missä mies punnitaan sanansa ja tekojensa mukaan. - tippanb
Yxitypy kirjoitti:
istun mieluummin siellä takaseinällä, kuin meen tyrkylle eturiviin. Ensinnäkin siksi, koska en ole niin hyvä tanssimaan, että kehtaisin eturiviin mennä :=))
Kerros Hatsa, mitä uutta sinä olet tuonut palstalle? Edes yksi esimerkki :=))
Enpä unohda mitään, enkä myöskään odota. Muahan et määräile!kannata mennä tyrkylle :) Yleensä miehet eivät edes pidä liian tyrkyistä naisista. Omasta kokemuksestani voin sanoa, että paras tapa herättää positiivista huomiota on pitää aidosti hauskaa omien ystävien seurassa. Näin ovat ainakin nämä tanssiin hakijat väittäneet ja kertoneet jo pitkään tarkkaileensa meidän seuruetta....;)
- Yxitypy
tippanb kirjoitti:
kannata mennä tyrkylle :) Yleensä miehet eivät edes pidä liian tyrkyistä naisista. Omasta kokemuksestani voin sanoa, että paras tapa herättää positiivista huomiota on pitää aidosti hauskaa omien ystävien seurassa. Näin ovat ainakin nämä tanssiin hakijat väittäneet ja kertoneet jo pitkään tarkkaileensa meidän seuruetta....;)
oli kamalaa olla eturivissä, johon kerran erehdyin. Ja muutoinkin siinä tyrkyllä, kun miehet astelee kuin kukot, katsellen arvostelevasti, että ketähän hakis :=((
- Heluna_
Yxitypy kirjoitti:
oli kamalaa olla eturivissä, johon kerran erehdyin. Ja muutoinkin siinä tyrkyllä, kun miehet astelee kuin kukot, katsellen arvostelevasti, että ketähän hakis :=((
kerran nuorena kun oli maaseudulla tanssilavalla eikä tuo tanssitaitokaan mikään häävi ollut. Erehdyin menemään eturiviin ja yllättäen tuoli joku tyyppi hakemaan tanssimaan. Ei oikein huvittanut mennä ja annoin pakit. Hetken kuluttua tyyppi tuli takain tukko heiniä kädessään ja tyrkkäsi mun naamaani kohti ja sanoi: "syö lehmä heiniä!" Kyllä näytti tyypille ottavan luonnon päälle pakit kun piti tuollainen temppu tehdä:DDD Silloin olin tyrmistynyt, olin n. 16v. Jälkeenpäin on kyllä naurattanut vaan.
- Yxitypy
Heluna_ kirjoitti:
kerran nuorena kun oli maaseudulla tanssilavalla eikä tuo tanssitaitokaan mikään häävi ollut. Erehdyin menemään eturiviin ja yllättäen tuoli joku tyyppi hakemaan tanssimaan. Ei oikein huvittanut mennä ja annoin pakit. Hetken kuluttua tyyppi tuli takain tukko heiniä kädessään ja tyrkkäsi mun naamaani kohti ja sanoi: "syö lehmä heiniä!" Kyllä näytti tyypille ottavan luonnon päälle pakit kun piti tuollainen temppu tehdä:DDD Silloin olin tyrmistynyt, olin n. 16v. Jälkeenpäin on kyllä naurattanut vaan.
Olipas se aikamoinen miehenalku :=))
Kyllähän se tietenkin ottaa luonnolle, jos saa pakit. Kenellepäs ei. Ei sitä uskalla pakkeja kenellekään antaa, paitsi jos hakija on kovin huppelissa.
Olin nuorempana yhden naiskaverin kanssa tanssiravintolassa, ja kaveriani haki joku mies tanssimaan.
Kohta kaverini tuli kiukusta kihisten takaisin, ja sanoi, että mies oli sanonut, ettei hän osaa tanssia, ja jättänyt hänet röyhkeästi parketille.
Noh..tätä mun kaveria sapetti tapaus niin paljon, että hän nousi pöydästä, ja marssi tanssittajan pöytään. Otti hänen pöydästään kaljalasin, ja heitti kaljan päin miehen kasvoja :=))
- HTZA
olisit voinut jatkaa tuota ketjua.
Aloituksessasi ei ole mitään ihmeellistä.
Ja siellä on vastauksetkin.
Mutta kivaahan se on, ihan oma.
Ei minulla ole uutta sanottavaa.
Vastasit itsellesi kaiken sen mitä muutkin ovat vastanneet.
Ja en vastaa ilkeästi.
H.- Yxitypy
Hatsa.
Vastaus sinulle löytyy tuosta ylempää kommentistani Anjaniinalle.
Enkä vastaa ilkeästi :=)))
- GloriaJoy
miehet niin häkellyttäviä olentoja et miu juoksee mieluummin karkuun ku kohti :-)
- Yxitypy
Minäkin yleensä juoksen karkuun :=)))
Voi siinä jotakin perää olla, mutta minä ainakin nuoruudessani jätin väliin jokaisen mimmin joka esitti vaikeasti tavoiteltavaa. Nykyisin ne taitavat olla oikeasti vaikeasti tavoitettavia ;-)) (mikä ei kyllä mua haittaa ollenkaan).
- Yxitypy
sä ne väliin jätit?
Olisko niin, että jos mies on vaikka hieman ujo ja hiljainen, hän silloin tykkää, että nainen vie, ja mies vain vikisee :=)) Yxitypy kirjoitti:
sä ne väliin jätit?
Olisko niin, että jos mies on vaikka hieman ujo ja hiljainen, hän silloin tykkää, että nainen vie, ja mies vain vikisee :=))Kai mulla oli tapa tulkita että jos ei kiinnosta niin sit ei kiinnosta. Olen aina tykännyt rehellisistä ihmisistä joille on yhtä vaikea pelata kaikenmaailman pelejä kuin minullekin.
- Yxitypy
yohuuhkaja kirjoitti:
Kai mulla oli tapa tulkita että jos ei kiinnosta niin sit ei kiinnosta. Olen aina tykännyt rehellisistä ihmisistä joille on yhtä vaikea pelata kaikenmaailman pelejä kuin minullekin.
antanut vaan periksi liian helpolla. Eikait siinä mistään epärehellisyydestä varmaankaan ole kyse, jos ei tunteitaan heti paljasta.
Mä näin tässä muutama vuosi sitten yhtä entistä keskikouluaikaista luokkakaveria eräässä marketissa. Siinä aikamme juteltiin, niin tämä mies nauroi ja sanoi, että hän muistaa, kuinka oli ollut ihastunut minuun kouluaikana. Sanoin, että niin olin minäkin ihastunut häneen, ja kumpikaan emme tienneet toistemme tunteista mitään. Meni 40 vuotta ennen sekin asia selvis :=))) Yxitypy kirjoitti:
antanut vaan periksi liian helpolla. Eikait siinä mistään epärehellisyydestä varmaankaan ole kyse, jos ei tunteitaan heti paljasta.
Mä näin tässä muutama vuosi sitten yhtä entistä keskikouluaikaista luokkakaveria eräässä marketissa. Siinä aikamme juteltiin, niin tämä mies nauroi ja sanoi, että hän muistaa, kuinka oli ollut ihastunut minuun kouluaikana. Sanoin, että niin olin minäkin ihastunut häneen, ja kumpikaan emme tienneet toistemme tunteista mitään. Meni 40 vuotta ennen sekin asia selvis :=)))No jaa, nuorempana oli riittävästi niitäkin jotka eivät peitelleet kiinnostustaan.
Mutta olen huono ihmistuntija ja yleensä valinnut täysin väärin. Siksi olen siirtynyt näissä asioissa virkamieslinjalle: kun ei tee mitään, ei tee virheitäkään.
kyllä sellanen nainen joka reilusti näyttää mitä haluaa on paljon parempi kuin semmonen venkoilija.
- Yxitypy
kait sitten ole sitä nk. miesten metsästysviettiä :=))
Yxitypy kirjoitti:
kait sitten ole sitä nk. miesten metsästysviettiä :=))
on liian paljon toleranssia virhetulkintoihin.
- mitäkä MIES
Et todellakaan näyttänyt kiinnostustasi,kun värjötin melkein kaksi päivää odottamassa:)))))))))))))))Vai pitäisikö vain niellä tappio ja tyytyä siihen että olenkin mitäkä nainen? Paskat,en ala vaihtamaan sukupuolta:)))))
- Yxitypy
mun pitäis uskoa että olet MIES . Ok uskon nyt :=))
Et varmaan ole odottanut. Minulta ei koskaan jää miehet huomaamatta :=)) - mitäkä mies
Yxitypy kirjoitti:
mun pitäis uskoa että olet MIES . Ok uskon nyt :=))
Et varmaan ole odottanut. Minulta ei koskaan jää miehet huomaamatta :=))Mä venasin ja venasin,raavin päätäni,takajalat oli ihan puuduksissa kun lähdin köpöttelmään pois treffipaikalta ja siinä matkalla minua varoitettiin,että olet tempperamenttinen nainen,joten varo kun tulet reissultasi,varo paistin pannua:))))
- Yxitypy
mitäkä mies kirjoitti:
Mä venasin ja venasin,raavin päätäni,takajalat oli ihan puuduksissa kun lähdin köpöttelmään pois treffipaikalta ja siinä matkalla minua varoitettiin,että olet tempperamenttinen nainen,joten varo kun tulet reissultasi,varo paistin pannua:))))
se tuollaista soopaa on kertonut. Veikkaan että asialla ollut joku musu nainen. Mä olen erittäin rauhallinen ja hyväluontoinen :=))
No kuules..Ei hätä ole tämän näköinen. Tässähän mä olen nyt. Minne mennään ja mitä tehdään? :=))) mitäkä mies kirjoitti:
Mä venasin ja venasin,raavin päätäni,takajalat oli ihan puuduksissa kun lähdin köpöttelmään pois treffipaikalta ja siinä matkalla minua varoitettiin,että olet tempperamenttinen nainen,joten varo kun tulet reissultasi,varo paistin pannua:))))
älä vaan kerro Typylle kuka mainitsi ohimennen paistinpannusta, luulee pian mua musuksi :)) Pakkohan mun oli tulla siihen väliin oikomaan kun Teo juorusi vain osan totuutta :D
- Yxitypy
TaikisN kirjoitti:
älä vaan kerro Typylle kuka mainitsi ohimennen paistinpannusta, luulee pian mua musuksi :)) Pakkohan mun oli tulla siihen väliin oikomaan kun Teo juorusi vain osan totuutta :D
Vai sinä taikis oot ollut asialla. Pitihän se arvata :=))
Sinähän ihan varmasti tiedät, että olen rauhallinen, aika ujo ja hiljainenkin.
Näin kyllä siinä ketjussa sun nikin, mutta en ehtinyt lukea mitä olit kirjoittanut. Yxitypy kirjoitti:
Vai sinä taikis oot ollut asialla. Pitihän se arvata :=))
Sinähän ihan varmasti tiedät, että olen rauhallinen, aika ujo ja hiljainenkin.
Näin kyllä siinä ketjussa sun nikin, mutta en ehtinyt lukea mitä olit kirjoittanut.Pakkohan mun oli vähän varoittaa Mitäkämiestä ettei ihan yllätyksenä tule kaikki :)))
Jaa että ujo ja hiljainen ja rauhallinenkin vielä, miten minusta nuo sanat eivät oikein istu sinuun:)).... Minusta kun on näyttänyt että sinulla on temperamenttia vaikka myydä asti, ja kiusoittelunhalua toinen mokoma :D- Yxitypy
TaikisN kirjoitti:
Pakkohan mun oli vähän varoittaa Mitäkämiestä ettei ihan yllätyksenä tule kaikki :)))
Jaa että ujo ja hiljainen ja rauhallinenkin vielä, miten minusta nuo sanat eivät oikein istu sinuun:)).... Minusta kun on näyttänyt että sinulla on temperamenttia vaikka myydä asti, ja kiusoittelunhalua toinen mokoma :Dmä joskus nuorena ollut aika tempperamenttinen, mutta nykyään rauhoittunut, ja kiusanhenki kyllä elää. Se on isältä peritty. Kyllä mä osaan olla ujo ja rauhallinenkin :=))
Tuolta mitäkä mieheltäkin meni sitten pupu pöksyihin, kun ei alkanut mua. Varmaan pelästyi kun sanoit siittä paistinpannusta :=)) - mitäkä mies
Yxitypy kirjoitti:
se tuollaista soopaa on kertonut. Veikkaan että asialla ollut joku musu nainen. Mä olen erittäin rauhallinen ja hyväluontoinen :=))
No kuules..Ei hätä ole tämän näköinen. Tässähän mä olen nyt. Minne mennään ja mitä tehdään? :=)))Yön yli,jos uskallan jättää muutaman tunnin väliin..Katson huomenna mikä laiset kattilat heiluvat:) öitä tytskät.äläkää ainakaan pistäkö painiksi:)))))))))))
- mitäkä mies
Yxitypy kirjoitti:
mä joskus nuorena ollut aika tempperamenttinen, mutta nykyään rauhoittunut, ja kiusanhenki kyllä elää. Se on isältä peritty. Kyllä mä osaan olla ujo ja rauhallinenkin :=))
Tuolta mitäkä mieheltäkin meni sitten pupu pöksyihin, kun ei alkanut mua. Varmaan pelästyi kun sanoit siittä paistinpannusta :=))vielä sanon ettei mun hiusuissa luuraa "pupuja" :)))))
- mitäkämies
mitäkä mies kirjoitti:
vielä sanon ettei mun hiusuissa luuraa "pupuja" :)))))
Housuissa tarkoitin:)
- Yxitypy
mitäkä mies kirjoitti:
vielä sanon ettei mun hiusuissa luuraa "pupuja" :)))))
Ahaa..mielenkiintoista. Tästä meidän jutustahan voi sitten vielä jotain tullakin :=)))
- mitäkä mies
Yxitypy kirjoitti:
Ahaa..mielenkiintoista. Tästä meidän jutustahan voi sitten vielä jotain tullakin :=)))
Harmittava takaisku.En tällä kertaa voikkaan alkaa tarinoimaan.Joskus toiste kun tulen palstalle..Suurempi asia vie kaikki energiat,moikkelis..
paritustoimintaa täällä on harrastettu. No mikäs siinä, pieni leikki piristää. Ja kuten niin normaalia, täysin sulassa sovussa ei olla selvitty.
Mutta kysymykseesi miehille. Emme mekään sentään yhdestä puusta ole veistetty ja meikäläisen näkökulmasta äitisi neuvossa ei ole perää. Kyllä se kiinnostus pian lakkaa, jos ei ole havaittavissa mitään vastakiinnostusta.
Ja mitä noihin Tyrnävän naistentansseihin tulee. Tapasin nuorena sanoa, että jollei naista tanssimati saa, niin ollaan ilman. Enkä senkään jälkeen ole tanssilattialle eksynyt;)- Yxitypy
sitä ketjua läheskään kokonaan, mutta pitkä oli. Vai ehdittiin siellä riidelläkin. No sehän ei ole kovin harvinaista.
Kyllä on pakko tunnustaa, että pieni flirtti piristää kummasti :=))
Niin oletko sä käynyt tai kuullut Tyrnävän naistentansseista?
No olipa onni, etten äitini neuvoa noudattanut. Tiedä vaikka olisin vieläkin sinkku, vaikka toisaalta se sinkun elämä vois olla ihan mielenkiintoistakin :=)) Tuossa kun vilkaisin juuri noita pitkiä ketjuja, niin kyllä se taitaa olla, että naiset on verbaalisesti lahjakkaampia.
Näin olen kuullut, mutta kyllä nyt täytyy varmaan jo uskoakkin:).Yxitypy kirjoitti:
sitä ketjua läheskään kokonaan, mutta pitkä oli. Vai ehdittiin siellä riidelläkin. No sehän ei ole kovin harvinaista.
Kyllä on pakko tunnustaa, että pieni flirtti piristää kummasti :=))
Niin oletko sä käynyt tai kuullut Tyrnävän naistentansseista?
No olipa onni, etten äitini neuvoa noudattanut. Tiedä vaikka olisin vieläkin sinkku, vaikka toisaalta se sinkun elämä vois olla ihan mielenkiintoistakin :=))en ole aiemmin edes kuullut puhuttavan saati käynyt. Ja miksi olisinkaan, ei ollut leikkiä tuo juttu;)
Mutta jos olisin käynyt tai kävisin tansseissa pysyvän seuran perässä, niin sieltä takarivistä taitaisin enempi katsella;)k-kotton kirjoitti:
Tuossa kun vilkaisin juuri noita pitkiä ketjuja, niin kyllä se taitaa olla, että naiset on verbaalisesti lahjakkaampia.
Näin olen kuullut, mutta kyllä nyt täytyy varmaan jo uskoakkin:).yleensä ole, että vaimo haukkuu miestään mitä moninaisimmin sanakääntein ja mies on vaiti. Korkeintaan huutaa, että perkele, nyt akka hiljaa. Ja kun sanoja ei osata käyttää, vedetään nyrkillä.
Mutta oikeesti, taitaa ne naiset olla sanan käytössä meitä miehiä etevämpiä. Tippaleipäaivoissa kai mahtuu sanat paremmin rönsyilemään, putkiaivoissa on ahtaampaa.- Yxitypy
k-kotton kirjoitti:
Tuossa kun vilkaisin juuri noita pitkiä ketjuja, niin kyllä se taitaa olla, että naiset on verbaalisesti lahjakkaampia.
Näin olen kuullut, mutta kyllä nyt täytyy varmaan jo uskoakkin:).on sanomattakin selvää.
Miehet ehtivät vasta miettiä, mitä sanoisivat, kun naiset ovat jo sanoneet :=)) Yxitypy kirjoitti:
on sanomattakin selvää.
Miehet ehtivät vasta miettiä, mitä sanoisivat, kun naiset ovat jo sanoneet :=))Sellaista näyttää olevan jälkikin,,,ettei naiset paljon mieti mitä sanovat, miettinevätkö jälkeenkään päin.
Kun otsikkona oli palstaflitti, niin tuskinpa se tuo Sinun äiteen neuvo täällä toimii. Luulisin ainakin niin. Ainakin jos omalle kohdalle joku ylpistelijä sattuu, niin ajattelen, että pakahtukoon omaan ylpeyteensä. Näin se varmaan olisi myös livessä.
Ei sen puoleen, en ole flittaillut, eikä minuakaan ole flirtattu (ainakaan en ole huomannut).
Ei sen puoleen ole niin tarvettakaan.
Se on vähä huono, kun me miehet kuollaan paljon nuorempina, niin jossain vaiheessa on vaan yksi mies kahta tai kolmee naista kohden.
Ei sillä ole helppoo silläkää, siis sillä miehellä.- Yxitypy
että olet tällä palstalla välttynyt naisten flirtiltä? Jos sä et vaan huomaa kun joku yrittää flirttailla sulle. :=))
Tuo on muuten totta. Täällä meidän kylällä kun on yksi yksityinen vanhusten talo, jossa on neljä miestä, ja naisia 15.
On näillä miehillä melkoiset oltavat, kun mummelit kilvan yrittävät saada miesten huomion. Eräs hoitaja sieltä sanoi, että mummot usein riitelevät näistä miehistä, sanoja säästämättä.
- Judge evk
Olen rappuni ainut ja toiseksi tavoitelluin poikamies. Meitsille hymyillään kassialmoista lenitoihin. Jotta särmää löytyy ja sharmia kans. Eikä neuvonut äitini.
- Yxitypy
Sinähän alat vaikuttamaan ihan kiinnostavalta :=))
Hei..Tuli vaan mieleen judge, ettet se sinä vaan katsele niitä kassialmoja sun muita lenitoja liian pitkään, ja siks hymyilevät sulle :=))
- .
tiedä onko äitisi neuvossa perää, koskapa en ole ikinä tuollaista taktiikkaa harrastanut. Eikä äitikään opettanut mitään kissa ja hiirileikkiä. :)
Suorasta taktiikastani huolimatta ihailijoita on riittänyt ihan häiriöksi asti. Usko tai älä! ;)- Yxitypy
Taitaapa sitä aina joku ihailija olla suurimmalla osalla naisista, taktiikalla tai ilmankin :=))
- naisen ...
vastaavaa toimintaa naisten taholta. Mutta..helppo saada se kenet haluaa, silti.
Ei siihen mitään poppakonsteja tarvitse.- Yxitypy
noin.
Saa sitä täällä palstalla kehua, mutta totuus voi olla toinen :=))
- Putkivalo
mutta voimistelu-opettaja kylläkin! Kehoitti meitä hihittäen antamaan armoa pojille, koska heidän fysiologia on sellainen että tyhjentää *lisää hihitystä* tarttee joka tapauksessa. Mitä pahinta, täti oli naimisissa! Mitähän pajunköyttä sille naiselle oikein oli syötetty...
En siis tuonkaan takia paljon flirttaile :))) muutenkin olen ujo ihminen ja hämmennyn moisesta. Harvat ja valitut joutuu sen kestämään, olisikohan kuuden vuoden aikana kolme sellaista löytynyt :)) Ei sillä oikeastaan ole mitään tekemistä sen kanssa että esittäisin vaikeasti tavoiteltavaa, en vaan ole sen takia täällä keskustelemassa.
Pitää vissiin myös mainita ettei mua toisten flirttailut silti häiritse, päin vastoin, nokkelaa tekstiä on aina ilo lukea :))- Yxitypy
teillä melkoinen opettaja.
Sulle on hänen sanomisestaan jäänyt sitten trauma tuon flirttailun suhteen. Ja niinkuin opettaja yritti teidät saada ymmärtämään poikien tarpeita :=)) - Putkivalo
Yxitypy kirjoitti:
teillä melkoinen opettaja.
Sulle on hänen sanomisestaan jäänyt sitten trauma tuon flirttailun suhteen. Ja niinkuin opettaja yritti teidät saada ymmärtämään poikien tarpeita :=))taisi olla enemmän tietoa kuin opella tuossa vaiheessa :))
Ei ole traumoja, ei minkäänlaisia, oisko luonnekysymys. Ei ole turhan takia tuo Putki etuliitteenä :))
macho ja äiti blondi. Mitä voi olettaa sellaisten vanhempien lapsista tulevan? Kaikki laatusanat on jo käytetty, joten antaa olla. Kiva aloitus kuitenkin.:-D))))))))))))))))
- Silmäpeli
Silmät ovat sielun peili, ei siinä muita temppuja tarvita.
- katseidenkohde
Vaikea niitä katseita on tulkita, mä en ainakaan luottaisi silmiin, liiaksi jää arvailujen varaan, on liian paljon pelimiehiä.
niin kuin flirtti yleensä on satunnaisesti käytettynä mukava lisämauste, mutta ei sen viljely mikään itsetarkoitus saisi olla!
Tuo sinun äitisi neuvo ei ehkä ihan täysin ole enää tätäpäivää. Ylpeältä näyttävällä on kyllä riski jäädä yksin vaan ei pure ainakaan minuun ylenmääräinen aktiivisuuskaan.
Naistentansseissa tullut joskus itsekin käytyä. Ulkonäkö varmaan suojellut, kun ei minusta tapeltu! :)) Toisaalta en kyllä jaksanut seistä tyrkyllä. Menin pöytään istumaan ja ajattelin, että hakekaa täältä tai olkaa hakematta. No joku sentään eksyi sinnekin kysymään.
Nykyään käyn vain lavatansseissa, missä hakuvuorot molemmille. Reilu peli ja toimii ihan hyvin! Lavoilla ei porukka ole myöskään läheskään nin juovuksissa kuin ravintoloissa ja tanssitaito huomattavasti parempi!naistentansseissa, eipä ole tullut käytyä, vaikka paikan tiedänkin hyvinkin. Ilmeisesti sinne on kohtpuoliin matkani suunta :)) Kait sä nyt yhden kerran viel siellä voit käydä, niin katotaan kuinka flirtti irtoaa :))
Tuohon alun kysymykseen sitten, että ei se aina ole ollut mitään kyttäilyä, sillä tapasin ex-vaimoni kalajoella matkailijassa ja jo muutaman pelin jälkeen jompi kumpi kysyi, että meille vai teille, olin ehkä minä vanhempana ja viisaampana :))) 23-vuotta sitten tuon alkuhuuman jälkiin toisia kateltiin ja pari poikaa mailmaan saatettiin, mutta sitten se varmaan kostautui toi ensimmäisen yön peikko :))))- Yxitypy
muuta lähen sun kans Tyrnävälle. Ja kyllä flirtti irtoaa. Mä oon aika haka siinä :=)))
nyt laittaa toimestani vaikkapa sellaisen ruokareseptin joka takaisi "virtuaalikuvan" pysymistä riemastuttavan kauniina ja vaikka minä :)
Kukkurakaupalla mielikuvitusta vatkataan kunnolla vaahdoksi.
Tarjotin esille kauniine alusineen ja upea mehevä ja hyvältä tuoksuva herkku peitetään vaahdolla ja pinnalle ripotellaan paljon unelmia, nam !
Aterian pöölle on paikallaan ottaa vielä kunnon päiväunet.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252538Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581913Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup211654Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua161208Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3021170- 2581013
- 60993
- 52915
- 146913
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.108860