Hei!
Päästään pian muuttamaan uuteen kotiin ja alkaa sisustusasiat kovasti jo mielessä pyöriä. Makuuhuoneeseen valitsin yhdelle seinälle tapetiksi aika tummanharmaan ehkä aavistuksen luumuun taittavan tapetin, jossa on lähes mustalla selkeää, muttei kuitenkaan graafista köynnöstä/kukkaa. Lisäksi tehosteena on pienenpieniä pilkkuja helmiäispinkillä. Muut seinät ovat neutraalimmat vaaleat, eivät kuitenkaan valkoiset.
Tapetti on mielestäni ihana, vaikka kuvaus kuulostaakin oudolta. Mutta nyt mietityttää, että minkä väristä sängynpäätyä, tai hyllyä joka menisi sängynpäädystä siihen suunnittelisi?
Jotenkin äkkiseltään tuntuu ettei siihen valkoista voi laittaa, ettei pomppaa liikaa silmille, toisaalta jos laitan mustan tai tumman niin meneekö liian synkäksi ja hukkuu seinään?
Päiväpeitteen olin ajatellut laittaa vaaleampaa, vaikka moccaa ja siihen jokunen erivärinen tyyny jossa varmaankin sitä pinkkiäkin. Verhoihin meinasin sitä tummaa luumun sävyä jos löydän sopivaa, ja matoiksi haaveilen vaaleita karvamattoja.
Lamppu varmaankin on syytä olla tumma, ettei pomppaa taas seinää vasten, Eli muuten luulen tietäväni mitä haluan mutta tuo sängynpääty tuottaa päänvaivaa. Jotain selkeää siihen päätyyn olis kiva saada, jotain joka ryhdittäis sitä köynnöstä vähän, mutta toisaalta en halua sitä nättiä tapettia kokonaan peittoonkaan.
Tulipas pitkä ja sekava sepustus, mutta kiitollisena otan vastaan mielipiteitä heiltä ketä sisustus kiinnostaa :)
Apuja makuuhuoneen sisustukseen kun yksi seinä on hallisteva
6
1665
Vastaukset
- Makkarin värit
Minkä kokoinen makuuhuoneesi on?
Onko ikkunaa ja missä ovi sijaitsee?
Kenen valmistama valitsemasi tapeti on?
(valmistaja ja tuotenumero) - KL
Hei,
itse valitsin luumunpunaisen tapetin makuuhuoneeseen - yksivärinen ja päällystetty koko huone.
Kalusteet ovat samaa sarjaa - kruunukalusteen jugend - http://www.niementehtaat.fi/jugend/makuuhuone.tmpl
ja sävynä tummanruskea, joka oikeasti taittuu punaiseen, mutta toimii! Uskon vahvasti että valkoiset kalusteet toimisivat myös, ei vaan ollut silloin tarjolla...
Sisustuksessa "mummon nojatuoli" valkoisella pitsiliinalla ja valkoinen pitsipäiväpeite - ja on hieno ja tyylikäs makuuhuone.
Verhoja ei ole lainkaan, koska ikkunat rajattu valkoisella - laita s.postiosoite niin laitan kuvan tulemaan!
[email protected] - saguli
tein makuuhuoneestamme hieman ylellisen näköisen. Seinät ovat vaaleat ja koska vuokra-asunto en ala tapetteja vaihtelemaan. Joten tein mustavalkoista. Eli sängynpäätymme on korkea musta takorautapääty. Verhot ulottuvat lattiaan ja ovat mustaa läpikuultavaa kangasta, mustat pimennyslaskosverhot koska aurinko paahtaa suoraan sisään päivisin. Sitten vielä sivuilla kapeat paneeliverhot Jyskistä mallia Samurai, samaa sarjaa on meidän päiväpeitto ja niiden väritys sopii loistavasti kultaisen kristallikattolampun kanssa, taulut raamitin kaikki kultaisilla raameilla, hieman eri sävyillä hailakan hopeakullasta räikeään pronssikultaan. Edessä olisi vielä ison peilin hankinta ja pukeutumispöytä, metsästän kirpparikamaa jotka sitten maalaan. Pöytä mustaksi ja peilin raamit kultamaalilla. Pinnasängyn maalaus on myös edessä ja olen etsinyt halpaa vaaleaa karvamattoa. Eli meillä lapsi nukkuu samassa huoneessa mutta se ei ole estänyt minua tekemästä huonetta aikuiseen tyyliin. Olen kerännyt lapsen nallet esille vanhaan lasten keinutuoliin ja rattaisiin jotka ovat punaiset ja puiset. Punainen sopiikin kullan lisäksi huoneeseen. Eikä lelut ole tuoneet mitää ristiriita sisustukseen.
Tässä miten minä sisustin meidän vaalean huoneen. Toivottavasti sait jotain ideaa ja ehkä roihkaisua kokeilla jotain repäisevääkin. - makuuhuoneensisustus
- Kaks6
Sisustustarroilla saa ilmettä vaivattomasti :) Kato esim. nää: http://designskins.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201777
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991598Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481119Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441010Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29939Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50866Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s46838Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37790Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56788Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760