Tämä oli lähin keskustelualue täällä suomi24, johon osasin suunnata tämän...
Hankinnassa olisi siis PlayStation 3 ja se tulisi laittaa näyttöön kiinni, koska telkkari on sen verran vanhaa mallia ja pieni.
Tiedän että on kaksi tapaa olemassa
1) Hankkii sellasen kivan boxin, johon vaa tyrkkää ne kaikki johtolot ja kytkintä painamalla saa kuvaa joko tietokoneesta tai pelikoneesta.
2) Vuorottelemalla tietokoneen ja pelinkonsolin johtojen kanssa näyttöön. Tosin ongelmana minulla on se, ettei jo pari vuotta vanha näyttöni tue PS3 vaatimaa HDMI-liitäntää, koska siinä on vain yksi paikka, ja se on VGA...(luulisin). Uusi näyttö siis pitäisi hankkia, se ei ole ongelma. Mutta tietokonepöytäni sallii vain enintään 21'' näytön, koska viereiset levyhyllyt rajoittavat tilaa. Kyllähän siinä menee PS3:n gragiikkaominaisuuksia hukkaan, koska ei pääse oikeuksiinsa sen verran pienessä, mutta eihän sen pitäis silti haitata itse pelaamista?
[En osta uutta telkkaria, mihin PS3 sopisi, koska en katso telkkaria juuri lainkaan ja minun pieni järkälekin on ps2 pelaamista varten, eli en haluaisi nimenomaa PS3 vuoksi ostaa telkkaria]
Uusi näyttö ja itse pelikonsoli tulisi maksamaan n. 500 €. Sanokaa te osaavat mielipiteitä, onko kannattavaa ja myös omia visioita siitä miten tämä tulisi toteuttaa hyvin :)
Kiitos
PS3 näyttöön?
Osaamaton42
1
322
Vastaukset
- ps4
jotain tollasta niin saat kii molemmat http://www.tietokonekauppa.fi/tuotetiedot.php?koodi=23505 menee siihe 500e.. sitte vielä jotenki toteutat äänipuolen. hintaseurannassa lisää näyttöjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1994935
- 373372
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.352898Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1412773- 252428
SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.682257Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää192118Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?311810Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s411762Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.821425