Heips!
Kämppis/kämppä olisi hakusessa Helsingistä.Olen 24 vuotias pohjoisen tyttö:)Työskentelen tällähetkellä sosiaalialalla.Jatkossa voi olla että alan myös töiden ohella opiskelemaan.Luonteeltani olen aika puhelias,positiivinen,sosiaalinen ja tulenkin hyvin juttuun erinlaisten ihmisten kanssa.Eli minun kanssa tulee kyllä varmasti hyvin toimeen ellei nyt satu olemaan ihan äärimmäisen hankala tapaus kyseessä.Lemmikkejä ei tällähetkellä ole ja tupakoin mutta en koskaan sisällä.Asunnon tarve ois viimistään heinäkuun alusta.Elikkä pistähän koodia tulemaan jos tarvitset kivaa kämppistä tai sulla ois tarjota huonetta.
[email protected]
kämppis/huone HKI
laredo
1
496
Vastaukset
- laredo
muuten ihan hyvä mutta toi mun sähköposti oso tuli väärin.eli se oikea on :[email protected].
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1262193
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h282106- 1582034
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue181452- 511027
- 181019
- 86975
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To23895- 114884
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell51850