Kuka on ottanut Prisman terran keittiön ja mitä kokemuksia?
eikös se kuitenkin suht paljon halvempi kuin nämä "laatumerkit"
Terran keittiö
10
5325
Vastaukset
- mitä näitä hieromaan
Olen ostanut. Ensin suunniteltiin sitten tilattiin ja vielä piti maksaakin. Luultavasti menee muillakin aika samallalailla. Vai tarviiko joka paikassa maksaa? En tiedä oliko halvempi vai kalliimpi kuin muualla kun en maksanut kuin Terraan ja tällä kertaa riitti yksi keittiö joten muualla en käynyt. K-kaupasta saa pisteitä, Terrasta bonuksia mutta saa mistä laatumerkkejä?
- Ei valittamista---
Terrasta saa ok-hinnalla. Kaapit vaan tulee levynippuna eli ne pitää itse koota. Kokoamistyösta saa kotitalousvähennyksen jos kokoaja on ennakkorekisterissä Kodinkoneethan ovat Upoja taikka muita merkkituotteita. Kalusteet ovat muuten samoja kuin monella muullakin. Suunnittelutyössä on hyvä jos itsellä on pikkuisen hajua siitä mitä keittiöön tarvii, sillä moni noista terran suunnittelijoista on aloitteleva suunnittelija. Hinta kauluille on edullinen ja toimituksetkin melkolailla sitä mitä luvattiin. Kalusteet tosin tulevat trukkilavoilla kotiin, ajatteleppa sitä 4-metristä tason pätkää... millä se sieltä kopista saadaan nostettua ulos ja vielä ehyenä. Kotona kun ei ole sitä trukkia millä nostaa. Lavat oli purettava autosta "levy kerrallaan"-tyyliin. Kokoaminen itsellä onnistui ihan hyvin kun vauhtiin pääsi.
Parasta oli bonus, hinta ja täysin sovitun mukainen toimitus sovittuna ajankohtana. Tavaran laatu OK.
Keittiön hinta oli 15-30% halvempi kuin muilla, mutta miinuksena taas tuli se, että kalusteet piti koota itse. Monethan toimittaa kaapit niin, että rungot on kasattu.
Toki olisin voinut käyttää ammattilaistakin, mutta kun varasin juuri tuota varten talviloman... - oikaaja-
Höh. Siis Terran keittiö eikä Prisman...
- hyvä maksaa enemmän
kai se on samaa sekundaa kuin ikean.
- määävaaan
Mithän nää muut on ostanu? Me ainakin saatiin sieltä Festiva-keittiö (eli Isku-keittiö) ja hyvin on toiminu nää 2 vuotta. Toimitus tuli päivälleen kotiovelle rungot kasattuina. Onko Terrassa nyt sitten joku uusi S-keittiö tms. kun ei ole enää näkynyt Festivan mainoksia?
- moraali?
Älä haksahda terran "halpakalusteisiin!" Useiden toimitusvirheiden jälkeen 2010 kesällä asennettiin ja sen jälkeen vaihdettu allasta (ruostuu), holvilautaa (lahoaa)-olen erittäin pettynyt! Lupasivat KOTIINTOIMITETTUNA-näin asia ei käytännössä toiminut ja sitten tivattiin, että sopimus oli vap.autossa. Harmittaa niin vietävästi, et haksahdin paikkakunnalleni avattuun terraan tässä asiassa. Juu ja altaan asentaja aivan uskomaton asiantuntija-työ täytyi keskeyttää-oli siis terrasta. Korjaukset eivät onnistuneet myyjän/hänen esimiehen kautta, vasta firman johtajan kanssa käymäni keskutelun jälkeen alkoi tapahtua. Asiat yhä kesken ja väsynyt koko asiaan.
- efrgethy
moraali? kirjoitti:
Älä haksahda terran "halpakalusteisiin!" Useiden toimitusvirheiden jälkeen 2010 kesällä asennettiin ja sen jälkeen vaihdettu allasta (ruostuu), holvilautaa (lahoaa)-olen erittäin pettynyt! Lupasivat KOTIINTOIMITETTUNA-näin asia ei käytännössä toiminut ja sitten tivattiin, että sopimus oli vap.autossa. Harmittaa niin vietävästi, et haksahdin paikkakunnalleni avattuun terraan tässä asiassa. Juu ja altaan asentaja aivan uskomaton asiantuntija-työ täytyi keskeyttää-oli siis terrasta. Korjaukset eivät onnistuneet myyjän/hänen esimiehen kautta, vasta firman johtajan kanssa käymäni keskutelun jälkeen alkoi tapahtua. Asiat yhä kesken ja väsynyt koko asiaan.
Uskomatonta tunarointia. Tsemppiä.
- tyytyväinen
Me ostettiin keittiö Porin Kodin Terrasta. Homma toimi hyvin alusta asti ja toimitus saapui silloin kuin oli ollut puhettakin. Yksi pieni suunnitteluvirhe oli tullut, ja pari päätylevyä puuttui, mutta ne olivat heti seuraavana päivänä ovellamme.
Tilasimme keittiöömme UPO:n kodinkonepaketin, johon puolestaan en ole niin tyytyväinen. Koneet ovat ok, mutta esim. jääkaappi tuli 3 viikkoa myöhässä, ja astianpesukone oli lommoilla ja nyt joudutaan odottamaan siihen uusia osia.
Terran keittiö oli halpa, meidän keittiö maksoi vain noin 2500 euroa ( kodinkoneet). Olemme olleet todella tyytyväisiä, joten tilasimme myös makuuhuoneen vaatekaappijärjestelmän Terrasta. Pitäisi saapua ensi viikolla.
Suosittelen siis lämpimästä Kodin Terraa., etenkin Porin toimiyksikköä.
Sieltä saa hyvää ja asiantuntevaa palvelua.
Kaapistojen materiaaliin vielä sen verran, että on hyvää ja kestävää. Kyllähän kaikki pinnat menee pilalle, jos niistä ei osaa pitää huolta... =)- Terrakotta
Voin suositella. Toimitus keittööni oli jo 4/2010, joten reilu pari vuotta olen ehtinyt keräämään kokemuksia niin kalusteista kuin koneitakin (Bosch rosteri) . Edelleen olen sitä mieltä, että suunnitelma oli hyvä, koneet toimii kuten pitää ja kalusteet
toimivat moitteetta. Tämä oli suht laaja toimitus ja hintaa hiukan reilu kymppitonni.
Rungot toimitettiin kasattuna Terran alihankkijan toimittamana ja kaikki meni kuten
pitää. Nyt katson keittiötä vapaa-ajan asuntoon ja ei ole syytä miksei tästä lähdetä
asiaa ratkaisemaan.
- kiukkukiukku
En suosittele. Tilattiin Lahden terrasta 2010 keittiö ja hinta olikin sitten 30% suunnitelman mukaan laskettua hinta-arviota kalliimpi. Vitutti maksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911671
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1911283- 771283
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55962Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47898
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9844- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35799