Tänään on tullu näköjään uus google. Siinä on vähän enemmän vaihtoehtoja. Mitäs tykkäätte?
Uusi google
10
551
Vastaukset
- todellakaakkaa
En pidä yhtään !
Nyt vaihtui hakukone kyllä toiseen,on oikeesti niin ärsyttävä.
F__k you Google !- altavistacommi
Huh,
Altavista.com muistuttaa vanhaa kunnon googlea joten täytyypä alkaa käyttämään sitä :) - jn
altavistacommi kirjoitti:
Huh,
Altavista.com muistuttaa vanhaa kunnon googlea joten täytyypä alkaa käyttämään sitä :)Altavistaan.
- jn
p...stä. Miksi ihmeessä toimivia ratkaisuja mennään sotkemaan. Ennen sai haun kaikilla kielillä suoraan, nyt pitää valita kieli ja Google vielä kääntää sen, vaikkei itse haluaisikaan käännöst.
- George007
Uusi Google on aivan onneton. Miksi kielivaihtoehto ja kuvahaku pitää olla MYÖS vasemmassa reunassa viemässä tilaa hakutuloksilta (nyt ne on kutistettu keskelle)? Perseestä.
Altavista.com on myös minun hakukoneeni tästä illasta lähtien. - Saakonepois
Mitens noi tulleet härpäkkeet saa pois googlesta? todella ärsyttäviä :) ja toi hakukenttää kirjotettu teksti näkyy olevan lihavoitu, mites senkin saa palautettuu entiselleen?
- Hieno juttu
Nyt Google näyttäisi olevan taas entisellään :) Taisi tulla palautetta ja sitä kuunneltiin.
- samaakakaaa
eipä näytä olevan entisellään,joten altavista käyttö jatkuu edelleen.
- ie googlea
Google on jo pidemmän aikaa tehnyt omiaan, ei onnistu enään järkevästi haku jostain maasta, omat asetukset muuttuvat itsestään pari kolme kertaa viikossa, Googlen löytäminenkin on mitä sattuu, minulle riitti.
Muutama päivä nyt kokeilu tuota mikkisopa bingiä vai bongia, tuntuu toimivan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763472
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t272139Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä831985Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191530- 281421
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261368Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71334Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671287Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101217Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531055