Kotikolmoset

Älkää vain ikinä tilatko remonttia kotikolmosilta. Oma keittiöremonttini on kestänyt jo yli puoli vuotta. Työntekijät ovat ammattitaidottomia, työn laatu ala-arvoista ja tuotteet lähes kauttaaltaan viallisia. Asiakasta yritetään huijata jatkuvasti ja kohtelu on erittäin epäasiallista.
Ilmianna
Jaa

85 Vastausta

Tuttavani tilasi myös tältä firmalata. Oli kallis ja epäsiisti.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Sama minulla.Vain huonoja kokemuksia ko. firmasta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kas kummaa.. minulla on hyvin positiivisia kokemuksia. Ei mitään pahaa sanottavaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
taidat olla kyseisessä firmassa töissä. Ainakin yksi työntekijä oli nimeltään seppo.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Komeat oli nettisivut ja luottamustakin herättivät, mutta näiden puheiden perusteella ei ilmeisesti voi luottaa aikatauluihin, laatuun tai budjetteihin ja lisäksi asiakaspalvelu puuttuu. Ei varmaan tarvitse heiltä tarjouksia pyydellä kylppäriremppaan.

Onko kellään muulla kokemuksia?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
4 VASTAUSTA:
Ensin olin tyytyväinen työhön , mutta kun otinkin käyttöön pesutilat ja saunan remontin jälkeen.Huomasinkin totuuuden´.Taisi jäädä kallistuksen korjaukset tekemättä ??tältä firmalta saunan lattialta ,vedet seisoo saunan lattialla ei valu pois ja pesuhuoneesta tehty huonosti eivät taida tulla korjaamaan takuu vielä 12kktta ei halua ottaa vastuuta tekemisistään mokista tämä firma.. Ja maksoi 14500e pesuhuone remontti.Ja työ raportissa on kaatojen korjaukset pesuhuone ja sauna. Ja minusta silikoonit niin niin niukalti vedetty kuin vain voi.Pyytänyt uutta silikoonausta kun työn takuu 12kktta.Ikinä en myöskään tällä firmalla teetä mitään.Ja kaikki joille kertonut järkyttyneet tuosta hinnasta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Kävivät katsomassa kallistuksia. Tämä kotikolmosten työn johtaja ja sanoi kuin kallistukset on hyvät.Ja minä sanoin minä en ole tyytyväinen.Kovasti puhui ja sanoi kun puhuin korvauksista.Jos saat korvauksia mitä niistä hyödyt.Silikoonauksista menevät takuuseen.ne noin parhaat kun ohuelti.Pyydän vielä tarkastajia käymään.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Mokattu kirjoitti:
Kävivät katsomassa kallistuksia. Tämä kotikolmosten työn johtaja ja sanoi kuin kallistukset on hyvät.Ja minä sanoin minä en ole tyytyväinen.Kovasti puhui ja sanoi kun puhuin korvauksista.Jos saat korvauksia mitä niistä hyödyt.Silikoonauksista menevät takuuseen.ne noin parhaat kun ohuelti.Pyydän vielä tarkastajia käymään.
Nyt myös ottanut yhteyden kuluttasuojaan, sieltä neuvottu ja käynyt myös kaatojen tarkastaja kun työnjohtaja pyysi etttäulkopuolinen kaatojen tarkastaja joka kävi ja maksoi 312e ja kallistukst ovat paikka paikoin liian pienet jopa väärään suuntaan ja vedet jää seisomaan ym. Tätä ei voida hyväksyä.Uusiksi menee.Ja pyysin kotikolmoset korvaamaan kaatojen tarkastusmaksun kokonaan 312e minkä kuluttasuoja asiamies sanoi kuuluu firman korvata.Ja vaadin muutakin.Voi perkule tuli mun kylpyhuonerempasta nyt korjattu kaatojen remppa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Hei , nyt minun täytyy myöntää että tämä firma ottaa vastuun työstään ja myönsivät virheensä.Kävivät luonani ja korjaavat kaiken kuntoon , ottavat valvojat työlleen ja tekevät kaiken kuntoon .kAIKKI KULUT HE MAKSAVAT ITSE JOPA TYÖN VALVOJAT.Minulle ei tule mitään kuluja. Täytyy myöntää että erittäin vastuullinen firma joka todella vastaa tekemisistään.Nyt minulta ressi hävisi ja olen todella iloisesti yllättynyt tästä.Ja maksavat minulle takaisin 312e kaaatojen tarkistus raportin.Sittenkin hyvä firma ja luotettava.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Meillä valitus kuluttaja-asiamiehelle menossa.Kaikki päin helvettiä. En jaksa edes eritellä tähän.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
4 VASTAUSTA:
En ihemettele yhtään.Erehdyin myös tähän firmaanHirveät hinnat ja työ huonoa tai tekemättä korjaukset mitkä piti.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Tulivat, kävivät ja ottivat vastuun ja myönsivät virheensäKorjaavat kuntoon ja vielä ottavat ulkopuolisen valvojan työlleen. SITTENKIN HYVÄ JA LUOTETTAVA VASTUULLINEN FIRMA
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
järkytys kirjoitti:
En ihemettele yhtään.Erehdyin myös tähän firmaanHirveät hinnat ja työ huonoa tai tekemättä korjaukset mitkä piti.
Minä olen tosi tyytyväinen tähän Hämeen kotikolmoset firmaan.Tekivät minulle kaikki uudelleen kun alkuperäinen kylpyhuone remontissa ilmeni vikaa.Todella vastuullinen ja luotettava firma.Ja vielä tulee siistijä siivoomaan remontin jäljiltä asuntoni.Ja hommaavat vielä tarkastajan joka tarkistaa että korjaus remontissa on tehty oikein ja kaikki kunnossa.Ovat todella vastuullisia ja kyllä hoitavat hyvin ja asiallisesti kaikki korjaukset ja viat kuntoon.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
järkytys kirjoitti:
Aivan posketon hinta pienenhuoneen korjauksesta noin 10 neliötä. Tarjoamalla hinnalla rakentaisi melkein ison kasvihuoneen
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Aivan kiitettävästi teki kylpyhuoneremontin aikataulussa .
Ei moittimista.
Ilmianna
Jaa
tadaaa!mitäs tivasitte!
Ilmianna
Jaa
Venakkoja,huijareita
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Mitä ihmeen venakkoja? Laatu maksaa aina , näin se vaan on .
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Matti kirjoitti:
Mitä ihmeen venakkoja? Laatu maksaa aina , näin se vaan on .
Kun tekisivätkin laatua kyllä maksoi minulle 14,500 e ja uusiksi menee kylpyhuoneeni remontti.Tämän kotikolmosten tekemänä.Kaksinkertaiset hinnat laatu ala arvoista taitamattomuutta ei osaa kaikkea..Seinät sentään tehty hyvin. Mitkä nytkin joutuu osittain purkuun.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Remontti Kolmoset Saneeraus Koti.
Hmm. Työn jälki kouluarvosanalla 7.5. Asentajat jotka meillä tekivät vissiinkin harjoittelijoita?
Aikataulu venähti sovitusta 4viikosta viikolla.

Entiedä voinko suositella. Itse koitan seuraavalla kerralla jotakin muuta firmaa.
1
Ilmianna
Jaa
Todella epämiellyttävä kokemus. Raskas taisto menossa. Sellaisia oveenkoputtelijoita,mitä lie lahkossa tulee mieleen. Raskas olo. En jaksa edes eritellä kun olen todella pettynyt,nauravat vain ivallisesti. Kaikki pielessä
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Kuulin myös huhuja että lahkossa oleva firma.Siksi ihmettelenkin kuin vastuutonta.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
Odottelen koska aloittavat minulla korjaus remontin.Ottivat vastuunsa myönsivät virheensä.Tulevat, mutta olen kuitenkin jotenkin surullinen kun kylpyhuonetta käytän ja saunon.Ja todella toivon että sitten on kylpyhuone kunnossa ammattitaidolla korjattu huolella ja asiallisesti tehtynä.Valvojat pyysivät myös kun korjaavat.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Voin väittää että tässäkin ketjussa mussuttaa yksi ja sama idiootti joka ei ole saanut kaikkea vinkumaansa ilmaiseksi ja firman tekijät on vittuuntuneet ko. porukkaan...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
hei haistakee veee, nämä kirjoitukset firmasta alkavat jo 2011 ja vielä 2016 työ huonoa ja valittamisen aihetta löytyy. Mika tekki minulle tämän pesuhuoneenrempan ja uusiksi meni, nyt kaikki ok ja olen tyytyväi nen . Pyytäkää Mika Peltola tästä firmasta tekemään ainakin hän on ammattilainen,
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Itse tilasin avaimet käteen-remontin keittiööni. Kesti useamman kuukauden kun homma oli valmis. Joka kerta oli eri työmies ja työn jälki ala-arvoista. Jättivät roskat pihalle ja oven auki lähtiessään. Laskuja tuli vaikka homma ei ollut valmis ja firma uhkasi ulosotolla. Ihan surkeeta jengiä. En missään nimessä suosittele firmaa. Puheissaan olivat todella taitavia ja ammattitaitoisia, mutta työn jälki ja asiakkaan kohtelu jotain aivan muuta.
1
Ilmianna
Jaa
Sama vika. 3 viikon remontti venyi n.10 viikkoon, hinta todella paksu ja jälki amatöörimäistä. En suosittelisi kenellekään.
1
Ilmianna
Jaa
Mä kun tuolta tilasin saunarempan kalliilla, niin itse Aku Ankka tuli sen tekemään.

Pelle Peloton teki sähkötyöt ja Veli Ponteva putkihommat.

Myyntipäällikkö oli aika humanoidin näköinen.
1
Ilmianna
Jaa
Meillä tehtiin 2011 joulukuussa sauna- ja pesuhuoneremontti sekä 2012 kodinhoitohuoneen remppa. Aikataulu piti just eikä melkein ja hinta oli eurolleen se mistä sovittiin. Työn jälki ja laatu ja loppusiivous kiitettävää luokkaa. Että tällainenkin kokemus.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Taitaa olla tekijöiden kommetti!
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Heippa !

Tietääkö kukaan ammattimiestä joka tekisi yksinkertaiset kevyt ikkunat suureen leikkimökkiin mittojen mukaan?
Ilmianna
Jaa
kaveri tilas keittiörempan tältä firmalta. Paljon oli lupauksia, toteutus aika paska. ja kallis ku mikä.
1
Ilmianna
Jaa
Ainakin Turun seudulla mainostavat ahkerasti, hinta noin 3x keittiöfirmoihin verraten (2x puustelli) ja myyjän asiantuntemus kovin ohutta. Työnlaadusta ja aikataulusta ei ole kokemusta kun en tätä firmaa valinnut.
1
Ilmianna
Jaa
Pakko olla edellisen kirjoittajan kanssa samoilla linjoilla. Kovin korkealta hinnat tuntuivat ja myyjien ammattitaito ei todellakaan vakuuttanut. Ei tullut kauppoja.
1
Ilmianna
Jaa
Köyhälle on kaikki kallista , osta Ikeasta paskasi.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Olen Ibrahim Abdi busikuski rakenan muos vesat huveja.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Olkaahan tarkkana, kun tilaatte Kolmosilta tms. Rahat käteen (avaimet käteen) remontteja. Mikäli jokin menee pieleen on vika aina muualla, kuin yrityksessä.
Kaikki on lähtöisin Rusthollin myyntimallista. Samaa kaavaa käyttävät monet muutkin yritykset ja nyt ovat pesiytyneet myös K-Raudan remonttimarkkinoille.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Minulla meni vikaan. Kävivät luonani ja lupasivat korjata rempata uudelleen kaadot pesuhuoneessa ja saunan lattioissa kuntoon.Valvojat ulkopuolelta ja myönsivät virheensä , eivät sanoneet että vika olisi muussa kuin heissä.Luotan että tulevat ja tekevät. Muutenhan niiden maine menee ja lehtijuttu..Rehellisiltä vaikuttivat ja uskon että tulevat ja tekevät kylpyhuoneeni ja saunan lattiat nyt kuntoon.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Uskaltaako tilata edes arvio käynnille
Ilmianna
Jaa
Tarjoavat OP-rahoitusta projekteilleen , mutta halusimme ja saimme maksaa työnedetessä suoraan ilman mitään rahoitusta..

Aikataulu piti tällä systeemillä päivälleen .

Halvin ei ollut , mutta kylpyhuoneremontilla oli kiire.
Ilmianna
Jaa
Asennustöiden laatu riippuu täysin asentajasta, mutta tässä arvio Kotikolmosten kylppäri- ja saunaremontille kouluarvosanoin:

Laatoitustyöt: 10
Panelointityöt: 7 (paikoin epätasaisia sahauksia ym)
Putkityöt: 9
Sähkötyöt: 10
Aikataulun pitävyys: 10
Hinnan pitävyys: 10
Palvelu: 10 (myyjä soitti aina takaisin nopeasti jos ei ehtinyt heti vastata ja hoiti asiansa)

Kätevää tuossa oli se, että arvioinnin yhteydessä suunniteltiin koko remontti yksityiskohtia myöten ja hinnan sai tietää heti. Esim. Laattapisteellä piti käydä monta kertaa niiden toimistolla ja oli hirveää säätöä.
Ilmianna
Jaa
Kotikolmoset on huippufirma. Ihme turhaa valitusta täällä. Kyllä keittiöremontissa helposti puoli vuotta menee. Ja mitä ihmeen palvelua pitäisi saada kun vessaa korjataan. Odotatteko te että joku portieeri on avaamassa oven kun käytte "istunnolla". Ja ilmaiseksi tietenkin.

Kyllä kotikolmoset on saneerausalan ykkönen.
Ilmianna
Jaa
millä ihmeellä saa keittiöremppaan meneen puoli vuotta???
itse rakennusalalla töissä olevana mielestäni kohteet pitäisi hoitaa nopeammin. yrityksillä kova tarve myydä remontteja mutta hyvien miesten puuttuessa harjoittelijat tekevät mitä osaavat.

Toki näissä on hyviäkin firmoja, tietystihän tämä lysti on kalliimpaa kuin että itse tilailee oikeita tekijöitä oikeisiin töihin. Palvelustahan siinä maksetaan.
Ilmianna
Jaa
Olikin hyvä, että täällä olikin jo tietoa kyseisestä firmasta, koska tänään oli käynyt mummulla soittelemassa ovikelloa ja tuppautunut tekemään tarjouksen pienen keittiön uusimisesta hintaan 10000 euroa. Oli vielä yrittänyt, että eiköhän me nyt sitten kaupat tehdä ja jos nyt sovitaan niin saat alennusta...
Kuulemma kaapistot tulevat 30% kalliimmiksi koska eivät ole standardi kokoa ja niiden valmistus on vaikeampaa.
No nykyään saa koneella ihan millaisia kaappeja vaan nopeasti ja sitäpaitsi miksei se sitten ehdottanut standardi kokoisten kaapistojen asennusta kun kerran vanhat muutenkin revitään pois seiniltä!
Kusetusta koko touhu.
Itse kysyin samoilla mitoilla hieman isompaan keittiöön tarjousta uusista kaapeista ja hinta oli vain 2000 euroa, mutta tämä tietenkin ilman asennusta, mutta kyllä asennukselle jää sitten vielä 8000 euroa ilmaa jos näiden huijareiden kautta ottaisin keittiöni.

Ja jos joku väittää että puolivuotta menee keittiöremonttiin niin kannattaa vaihtaa alaa!
1
Ilmianna
Jaa
Minulle kävi taas niin, että halusivat tulla tekemään mahdollisesta remontista suunnitelmaa ja arvioita. Sovimme ajan ja yksi suunnittelija tulikin paikalle, mutta keskustelut loppuivat todella lyhyeen kun ilmoitin, että en ollut lopullisesti vielä päättynyt tehdä remonttia. Aika erikoista asikaspalvelua! Olisin sentään ollut potentiaali asiakas. Yhteistyömme loppui siis siihen. Minunkin mielestäni kohtelu oli epäasiallista ja amatöörimäistä.
1
Ilmianna
Jaa
Pyysin HÄMEEN KOLMOSET oy:ltä tarjoukset, 1) pienoiskeittiön kaapin ovien,laatikoston etulevyjen,sekä pienehkön kahden tason vaihtotyöstä.

2) Tarjous koski pienehköä kylpyhuoneen/saunan,lattia/seinä laatoitusta.

Ensimmäinen tarjous 5250 euroa. Hämeen kolmoset.
Hinta ei paljoa miellyttänyt,joten tiedustelin muualta tarkoituksena tehdä asennustyö
iitse.Sain tarjouksen 510 euroa ilman asennustyötä.

Toinen tarjous 13900 euroa.Hämeen kolmoset.
Muualta saatu tarjous 10000 euroa.

Olkaa ihmiset tarkkana,näitä keinottelijoita riittää !Tarkastaja
1
Ilmianna
Jaa
Nimi merkit

Seppoantero/Matti/ haistakee vee

Voisitte ystävällisesti perustella tuota ylen lyhykäistä toteamustanne.
Mikä saa teidät ajatteleen niinkin nurjalla tavalla,ette osaa tuoda mitään apuja tai selvennyksiä palstalla tiedusteleville ihmisille.Tuokaa jotain konkreettista?Ei vain
olettamuksia.
Ilmianna
Jaa
Hämeen kotikolmoset oy:n toimitusehdot

Varastointivastuu siirtyy asiakkaalle tavaran tultua puretuksi asiakkaan ilmoittamaan paikkaan.
Asiakas osoittaa tavaralle sopivan paikan,että kuorman purkaminen on mahdollista
tehdä normaaleja apukeinoja hyväksi käyttäen ja että tavara on suojassa säältä,varka-
uksilta,ilkivallalta ja muilta vastaavilta tekijöiltä.

Kysynpä vaan,minäkö olen velvollinen vartioimaan24 tuntia vrk:ssa yli kolmimetrisiä
paneeleita,tai sijoittamaan niitä olohuoneeni nurkkaan? Puhumattakaan laatoista,
tasotteista,tatuntapohjusteista,vesieristeistä,kestonitista,saumalaastista,monista
10-15 kg purtiloista,ym rimoista ja silkoneista.

Eipä oikein onnistu ja vielä kerrostalossa.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
No kenen niitä sitten pitäisi tulla vartioimaan?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Harvemmin näillä sivuilla tyytyväiset asiakkaat kirjoittelevat. Ei siis kannata antaa näille teksteille sen suurempaa painoa. Lähes kaikilla yrityksillä tulee myös tyytymättömiä asiakkaita ja referensseissä ovat ne tyytyväiset asiakkaat. Joitain asiakkaita ei tyydytä mikään.

Epämääräiset ilmoitukset esim. korkeista tarjoushinnoista eivät kerro mitä hinta pitää sisällään. Myyjien tarjoukset ja ehdotukset eivät muutu todeksi ilman tilausta, mutta ainahan saa tarjota. Tarjousten kilpailuttaminen saattaa olla hankalaa, mutta lisää tietoutta tehdä päätös.

Näiden kirjoitusten takana voi olla myös yrittäjien välistä 'mustamaalausta'. Kyllä useimmat yritykset pyrkivät saamaan toimittamastaan materiaalista (ja työstä)korvauksen heti kun se 'vaihtaa omistajaa'. Kenen muun, ellei asiakkaan vastuulle, materiaalin säilytys kuuluisi?

Remontti vaatii aina tilaajiltaan joustoa ja aina voi tulla syystä tai toisesta 'mutkia matkaan' joka on ihan normaalia. Ongelmat ovat ratkaistavissa kun osapuolten välillä on luottamus. Remontista pitäisi tulla tilaajalleen hyvä mieli ja kyllä se on kaikkien yritysten tahtotila. Onnistuneita remontteja kaikille!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
4 VASTAUSTA:
Valitsimme Kotikolmoset tekemään ison keittiöremontin tietämättä yrityksestä mitään.Keittiö oli valmis ajallaan, jopa pari päivää etuajassa. Olimme itse ulkomailla koko ajan.
Olemme erittäin tyytyväisiä työn laatuun. Työnjohtajan ja työntekijöiden kanssa olemme tavanneet muutaman kerran jälkeenpäin. Käsitykseni on, että heillä on erittäin korkea työmoraali. Käytämme ehdottomasti Kolmosia jatkossakin.
Tämä Turussa!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
M F-H kirjoitti:
Valitsimme Kotikolmoset tekemään ison keittiöremontin tietämättä yrityksestä mitään.Keittiö oli valmis ajallaan, jopa pari päivää etuajassa. Olimme itse ulkomailla koko ajan.
Olemme erittäin tyytyväisiä työn laatuun. Työnjohtajan ja työntekijöiden kanssa olemme tavanneet muutaman kerran jälkeenpäin. Käsitykseni on, että heillä on erittäin korkea työmoraali. Käytämme ehdottomasti Kolmosia jatkossakin.
Tämä Turussa!
M F- H
Olet ilmeisesti itse firmassa töissä tai kuulut lestadiolaissakkiin ja puollat siksi.
Ammattitaidottomuus ja ylihinnoittelu paistoi läpi ja kauas.

Tämäkin Turussa !
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
Kuulostaa hassulta jos avaimet käteen remontissa vastuu remontisin onnistumisesta avaimetkäteen olisikin tilaajalla tavaran varastoinnin muodossa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
No johan oli vähättely - "joitain asiakkaita ei tyydytä mikään".

Teille maksetaan siitä, että te teette työt asiakkaan toiveiden ja sopimuksen mukaan ja "noille" ei sitten kelpaa mikään.

Olen saanut juosta niin monen "remppa-reiskan" perässä korjatakseni heidän jättämiään jätöksiä, että tuo lausahdus sattuu silmiin ihan fyysisesti lukiessani sen - miten joku lafka voi olla noin ylimielinen maksavia asiakkaitaan kohtaan - hävetkää toki.

Haluatteko omaan KOTIINNE vastaavaa "laatua" - no tuskin, mutta silti kehtaatte tarjota sitä asiakkaillenne.

Olkaa edes vähän noloja!
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Oma kokemukseni Kotikolmosista erittäin huono. Hinta todellakin kalliimpi kuin muilla vastaavilla firmoilla. Ajattelin saavani rahalla helpon ja hyvän remontin. Toisin kävi. Työmiehet aina myöhässä, viallisia tuotteita, huono työn jälki ja asiakasta epäkunniottavaa käytöstä. Enkä edes muista kuinka paljon remontti myöhästyi suunnitellusta. En suosittele ko firmaa kenellekään.
1
Ilmianna
Jaa
Kyllä on varsinainen huijarifirma ja työnjohtaja täysi öykkäri, ei myönnä mitään työnjohdon virheitä. Kallis oli kylppäriremppa! Älkää missään nimessä tehkö sopimuksia tämän firman kanssa - vaikka luulis uskovaisten olevan rehellisiä ihmisiä - ai niin nehän onkin lestaatiolaisia
1
Ilmianna
Jaa
Firmassa hommissa sellaisia huijareita, jotka vetäneet jo muutaman perheen talouden kuralle huijarirakentamisella ja nyt yrittävät samaa tällaisessa remonttifirmassa.
1
Ilmianna
Jaa
Meilläkin oli remppa-ei kylläkään kotikolmonen- täällä Pirkanmaalla. Pelkään pahoin, että kunnon rempppajia on harvassa. Myyjä oli huippuhyvä, siksi uskalsimmekin lähteä rempan teettämiseen. Remppa oli annettu kuitenkin aliurakoitsijalle, hän kyllä pohjatyöt kodinhoitohuoneeseen, vessoihin ja rappusiin teki hyvin. Viimeistely oli osin röpelöintiä, osin huolimattomuutta ja osin väärinymmärryksistä johtuvia. Tosi ikävää. Pyysin myyjää tarkistamaan työn tuloksen, hän ei kuulemma ole enää firmassa töissä. Kuitenkin jakaa remonttimainoslappuja alueella. En enää uskalla teettää kenelläkään mitään, jollei ole työn laadusta luotettava tekijä.
1
Ilmianna
Jaa
Teetettiin remppa, kylppäri ja sauna..
Tämä pulju lupasi vaikka kuun taivaalta..
Kuinkas kävi..,
Luvattiin tehdä viikossa..meni kaksiviikkoo, kun tiesivät että ollaan pois jaloista viikon lomalla..
Nyt lähes vuoden päästä kysellään tyytyväisyyttä.
No, työnjohtaja Pulkkinen kävi katsomassa ja valokuvaamassa virheet, mikä on ok.
Mutta jälleen toteutus jäi puolitiehen..
Juttua tulee kun sudelta paskaa, mutta mikään ei vie asiaa loppuun!!
En suosittele!!!
1
Ilmianna
Jaa
Pakko myyntimielellä, myyjä ei suostu poistumaan ennen kaupan syntymistä, hyvä kauppamies ei valittamista siitä. Lupaukset on tehty rikottaviksi ja rakennusvirheet peitellään, ettei keikka pääse missään tapauksessa kannattomattomaksi, työaika normi kylppäri, jos ei kuivatusta max 3viikkoa normaalisti puolitoista näillä yli 3kk:tta...
1
Ilmianna
Jaa
Meille tämä firma tuli myös tutuksi. Hieman epäilyttävällä taktiikalla halusivat ilmoittamatta etukäteen, ovelta tulla katsomaan onko meillä remonttitarpeita. Isäntä jos olisi ollut kotona eivät olisi päässeet edes sisään, mutta sen verran nuoria poikia oli että laskin katsomaan. Mitään tarvetta ei meillä ollut, mutta kovin halusivat tulla silti laskemaan tulevaisuuden varalle meille hintaa. Tämän jälkeen alkoi hirveä jankkaus ja "kaupankäynti" kaikin puolin. Meille tuli kotiin kyseisen liikkeen myyjä, joka laskeskeli hintaa,, ei varmaan koulutukseltaan mikään remontoija ollut, sen verran oli epämääräisiä pojan vastaukset. Järkyttävän ylihinnoitellun hinnan jälkeen jäi vielä väkisin juttua (Lue: kauppaa) vääntämään, vaikka alun perin ei meillä ollut koko remontille edes tarvetta. Emme ottaneet, sen verran outo tunne jäi koko jutusta. Haluaisin että kaikki jotka harkitsee tekemistä, vertailevat ja miettivät ainakin yön yli! Kyllä netistä tietoa löytyy.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Puhelinnumeron perusteella Kotikolmoset Oy:sta ovat tänään soitelleet liki 80-kymppiselle äidilleni ja tarjonneet remonttia. Toki tämä firma ei ole ainut firma joka on soitellut äidilleni tarjoten remonttia. Tällainen puhelinmyynti remmottitajonta tuli kuvioihin äitini jäätyä leskeksi puolisen vuotta sitten.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Haaskatliikkeellä kirjoitti:
Puhelinnumeron perusteella Kotikolmoset Oy:sta ovat tänään soitelleet liki 80-kymppiselle äidilleni ja tarjonneet remonttia. Toki tämä firma ei ole ainut firma joka on soitellut äidilleni tarjoten remonttia. Tällainen puhelinmyynti remmottitajonta tuli kuvioihin äitini jäätyä leskeksi puolisen vuotta sitten.
Puhelut tehdään soittolistojen mukaan, usein jopa automaatilla joka poimii listalta seuraavan numeron esim. 10 sekunnin päästä siitä kun edellinen puhelu päättyi.

Puhelinmyynnin ja -buukkauksen kannattavuus perustuu suureen määrään kontakteja/päivä, suuresta massasta seuloutuu ne kontaktit jotka johtavat kauppoihin. Mikäli puhelinmyyjä rupeaisi selvittelemään ihmisten taustoja ennen puhelua, niin kontaktien määrä laskisi niin alas ettei sillä voisi edes teoriassakaan elättää itseään.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Ihan täys paskafirma. 100% kusetusta
Ilmianna
Jaa
Remonttifirmoilla on katteet kohdallaan. Olen käynyt kahdessa kokeilemassa, toinen oli kolmoset. Esimerkiksi yhden huoneen tapettien poisto ja maalaus, n. 3000 euroa. Se sisältää n. 150 euron maalit ja normaalitaitoiselta kahden päivän työn. Eli työn hinnaksi tulee n. 2850 euroa, eli reilu 178 euroa tunti, josta aliurakoitsija saa n. 40 e/h. Hinnoittelun nähtyäni totesin, ettei minusta ole myymään tuollaista.
Ilmianna
Jaa
Mitähän jos tulisitte pois sieltä nimimerkkien takaa ja kirjoittaisitte ihan omilla nimillänne, kiitos.
Ilmianna
Jaa
Näytä malli!
Ilmianna
Jaa
Oman 8 metrin keittiöni asensin päivässä. Vesi-ja sähkötyöt siihen päälle, niihin yhteensä ehkä päivä. Enkä ole alan ammattilainen, mutta ei ole avaruustiedettä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Rempat eivät yleensä ole rakettitiedettä, mutta hinnat ovat kuin NASAn luettelosta esmerkkinä ovistoppareiden asennus - 24 ovea ja laskutukseen oli saatu 8 tunnin hinta eli asentaja on viettänyt 20 minsaa per ovi muutaman skruuvin asentaakseen - siis mitä vittua häh!

Tunnin homma noin järjellä ajatellen, mutta valvojien ingenjöörien mielestä hinnoittelu oli ihan kohdillaan - ei mikään ihme, että rakentaminen maksaa.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
Itse kasasin myös keittiön mökkiini päivässä (vaikka kokosin sen osista) ja hyvä tuli.

Vesi- ja sähköasennukset veivät sen toisen päivän, mutta ovatkin viimeisen päälle - tutut ammattilaiset kävivät tekemässä ne.

Itseasiassa olen hyvin ylpeä keittiöni kokonaisuudesta - se näyttää hyvältä ja on toimiva (mikä on tärkeintä) - ja säästin tumpeloiden asennuksen hinnassa.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Autokorjaamot ei tunne alle tunnin työtä ja remonttimiehet eivät alle päivän duunia. Perustelevat ilmeisesti sillä kun pitää tulla paikan päälle. Jännä juttu muuten, että remonttialan suuret firmat eivät kilpaile hinnoilla, vaikka tilaa todellakin olisi, tuhansia euroja/remontti. Maksavat ilmeisesti kaikki yhdelle suurelle L-alkuiselle kattojärjestölle, jolloin on varaa vaikka kehua toisiaan.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Näinhän se on - lesta-savolaiset ovat vallanneet alan - valitettavasti.

Lesta-savolainen on muita syyllistävä, jumalasta seuraavana oleva paskanpuhuja, jonka mukaan syy on aina asiakkaan, mutta luottaa jumalan pelastavan huonon duunin tekemisestä tai sitten lakimies-veljien, joita järjestöllä tuntuu olevan "enemmän kuin tarpeeksi".

Törmännyt näihin "kodin-pilaajiin" useinkin ja aina pettynyt työn laatuun kuin myös "selityksiin".
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Jep. Kulttuuriinhan kuuluu, että monipäistä lapsilaumaa opetetaan jo pienenä pärjäämään mahdollisimman paljon omillaan, vaikka toisten kustannuksella. Ihan vain vanhempien elämän helpottamiseksi. Ja se näkyy aikuisenakin.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
No kusipäisiä kakaroita näkee muutenkin eikä ne kaikki ole lesta-savolaisista sikinyt - muutkin kakarat toistavat vanhempiansa opettamaa idiotiaa käytöksellään.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
minävaineikämuita kirjoitti:
No kusipäisiä kakaroita näkee muutenkin eikä ne kaikki ole lesta-savolaisista sikinyt - muutkin kakarat toistavat vanhempiansa opettamaa idiotiaa käytöksellään.
Jo vain - tänään ässäsä eräs kakara työnsi pyöräkoreja ihan tarkoituksella vasten jalkojani ja mainitessani siitä kakaralle niin sen ilme kertoi teon tahallisuudesta - sen verran omahyväinen virne tämän pikku deimienin pärställä oli ja vanhemmat kuvittelevat "kasvattavansa" yhtä enkeliä - jo vain.

Eikö "lestat" ole lähinnä juutalaisia, sillä Vanhaan Testamenttiinhan he perustavat "uskonsa" - Hessus on myöhempää perua ja hänen armeliaisuutensa ei mitenkään sovi lestojen rahanvaihtobisniksiin kuten Pipilän vakuutuskuoriin -Hessus potkisi kuoret nurin ja avoimiksi kaiken kansan nähtäville.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Muilla se on satunnaista, ei kulttuurisidonnaista. Amerikassa on juutalaiset talouselämää pyörittämässä, meillä nämä, ainakin tietyillä aloilla.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Samoilla fiiliksillä mennään kun suurin osa näistä kommenteista. Ryöstöhinnoittelu ja työnjälki keskinkertaista.
En voi suositella kenellekään ainakaan kylppäri remontin osalta.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Minulla vähän samanlainen kokemus kys. Firmasta, harrastivat kunnon vääntöä vanhempieni kanssa heidän keittiöstään kalliilla, vaikka isäni yritti kertoa että pystyy itse tekemään kaappien vaihdon tarvittaessa kun on aijemmin remontti hommia kotona tehnyt. Pinta remontille olisi tullut melkein 10t€ hintaa!!!!! Onneksi vanhemmillani vielä ajatus toimii eivätkä ottaneet! Ja muutenkin minkä takia änkeävät ilmoittamatta tekemään kauppaa?
1
Ilmianna
Jaa
Miten Kolmoset voi olla vastuullinen ja luotettava firma jos kerran työt tehdään
kahteen kertaan?
Tuollainen hutiloiminen ja työn jälki ker
too ammattitaidon puutteesta koko firmassa,joka johtaa konkurssiin.
1
Ilmianna
Jaa
Huomasin että kyseisellä firmalla koko ajan haku työntekijöistä. Mihinköhän mahtaa entiset pari kk talossa olleet kadota......
1
Ilmianna
Jaa
Kahvikupin saa keitettyä kotona paljon halvemmalla kuin ostamalla sen rantaravintolasta. Mielestäni loistava konsepti.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Ei ole hienompaa konseptia kuin 300-400 %:n myyntikate. Sen tietää Iiro Viinanenkin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
ressi1 kirjoitti:
Ei ole hienompaa konseptia kuin 300-400 %:n myyntikate. Sen tietää Iiro Viinanenkin.
Ja lestat kiittää - ainakin vajakkien typeryyttä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Meillä ammattilaisen suunnitelma keittiöömme. Olisimme haluneet kotikolmosen sen toteuttavan. Niin ei väkisin piti muuttaa ja lisäksi keksiä seinän maalaus vaikka ne maalattu jo. Lattia materiaalikin pakko vaihtaa. Ja mieheni seura kiinnosti enemmän kuin työn teko. Kun pyysin soittamaan minulle soitteli vaan miehelleni. Hintakin tuplat toiseen firmaan verrattuna. Peruimme koko kaupan. Näin Turussa.
1
Ilmianna
Jaa
Lepakkohan on tiettävästi verenimijä,mutta nämä imevät viimeistään vanhusten säästöt. ............
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Kotikolmoset

Älkää vain ikinä tilatko remonttia kotikolmosilta. Oma keittiöremonttini on kestänyt jo yli puoli vuotta. Työntekijät ovat ammattitaidottomia, työn laatu ala-arvoista ja tuotteet lähes kauttaaltaan viallisia. Asiakasta yritetään huijata jatkuvasti ja kohtelu on erittäin epäasiallista.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta