Olisi tarkoitus lähteä viikonloppuna Pietariin. Tietääkö kukaan järjestetäänkö kaupungissa minkäänlaista sotilasparaatia Voiton päivänä? Jos on, niin missä ja mihin aikaan?
Voiton päivä
5
638
Vastaukset
- Matti Viikate
Ei välttämättä ole järin fiksu idea jos Suomalainen olet, toki jos et tai tilanne on muuten kunnossa niin sitten toki eriasia. Totesin vain faktan, ei muuta. http://mattiviikate.newsvine.com/
- 13+11
Höpö höpö, turisti voi mennä ihailemaan paraateja siinä missä paikallisetkin. Vaikka Jutilan pelipaidassa.
- Voittajakansa
Aikaisempina vuosina palatsiaukiolla on ollut paraati. Nyt olisi kuulemma tulossa suurin sotilasparaati koskaan kaupungin historiassa. Kannattaa mennä katsomaan! Kellonaika ei ole minulla tiedossa, mutta olisiko joskus aamupäivällä?
- pokkeri
alkaa 9.00 sunnuntaina
- 2011
Tietääkö kukaan monelta paraati on tänä vuonna?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998606Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1682941- 131302
- 761018
- 64958
- 25936
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61913- 55903
- 64852
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72842