Ennenkuin teette minkäänlaista päätöstä saati allekirjoitatte papereita
ottakaa yhteyttä. Voin kertoa todellisen casen joka siis ei päättynyt hyvin.
Muistakaa että kun ostatte niin ette ikinä pääse siitä eroon edes eurolla.
Minun osaketta on myyty 3 vuotta eri hinnoilla tuloksetta.
HC:llä on ns. peräpään puhdistuslaitos joka tätä roskaa siis 'myy' kun asiakkaille
paljastuu koko petos.
Email: [email protected]
Holiday club info
19
1253
Vastaukset
- jussi ka..
Lomaosakkeista on varoiteltu tällä palstalla ja monella muullakin, ihmettelen miksi varoitukset eivät mene perille. Ostin tyhmyyttäni yli 20 vuotta sitten lomaosakkeita vaikka minun tuttavat varoittelivat. Olen nyt melkein 20 vuotta yrittänyt päästä niistä eroon, huonolla menestyksellä. Lomaosakkeisiin laittamani rahat, hoitovastikkeet ja muilla ylimääräisillä maksuilla olisin voinut rakentaa luksus mökin jonka arvo olisi noussut vuosittain. Nyt rahat menevät lomaosakkeen kuluihin, enään ei ole varaa matkustella ympäri eruooppaa niinkuin ennen vanhaan.
- 20 tonaa
minkälaisen luksusmökin luulet saavasi jollakin 20000 eurolla kerro niin minäkin laitan LUKSUS MÖKIN.
- aarne v..
Taas näitä kommentteja ilman perusteluja. Laitappa laskelma näkyviin miten luxusmökin olisi saanut hankittua lomaosakkeeseen käytetyillä rahoilla. Meillä "luxus" mökki on tullut moninverroin kalliimmaksi kuin lomaosake. Lomaosake maksaa 10-15000 € ja paremman mökin hinta on 300-500000 €. Lisäksi mökistä tulee monenlaisia kuluja kuten peruslämpö, kiinteistovero, vakuutukset, jätemaksut.
- lomaosakkeessa...
aarne v.. kirjoitti:
Taas näitä kommentteja ilman perusteluja. Laitappa laskelma näkyviin miten luxusmökin olisi saanut hankittua lomaosakkeeseen käytetyillä rahoilla. Meillä "luxus" mökki on tullut moninverroin kalliimmaksi kuin lomaosake. Lomaosake maksaa 10-15000 € ja paremman mökin hinta on 300-500000 €. Lisäksi mökistä tulee monenlaisia kuluja kuten peruslämpö, kiinteistovero, vakuutukset, jätemaksut.
Mökille mennään silloinkuin haluttaa. Lomaosakkeessa haistellaan toisten paskoja ja kaikenlaiset pöpöt syhypunkista lähtien. Ei ole mukavaa nukkuessasi saada jättimuurahaisen petikaveriksi tai korvaasi.
Ei ole myöskään mukava olla homehaisevassa lomaosakkeessa. Korjauksia ei tehdä koska ei ole varaa, hoitovastikkeet menevät eräälle jo tarpeeksi rikastuneelle henkilölle. - aarne itte
lomaosakkeessa... kirjoitti:
Mökille mennään silloinkuin haluttaa. Lomaosakkeessa haistellaan toisten paskoja ja kaikenlaiset pöpöt syhypunkista lähtien. Ei ole mukavaa nukkuessasi saada jättimuurahaisen petikaveriksi tai korvaasi.
Ei ole myöskään mukava olla homehaisevassa lomaosakkeessa. Korjauksia ei tehdä koska ei ole varaa, hoitovastikkeet menevät eräälle jo tarpeeksi rikastuneelle henkilölle.Huh huh. Taas näitä kommentteja. Vai oikein muurahaisia korvaan voi saada lomaosakkeessa. Kirjoittaja saisi enemmän keskustelua aikaan ja jopa varoitustaan eteenpäin, jos hän epämääräisten heittojen sijaan kertoisi esimerkkejä ja laskelmia. Uskomme niitä enemmän kuin näitä epämääräisiä heittoja.
Vai onko kysessä vakiprovoilija tällä palstalla, jolla ei ole ollut koskaan lomaosaketta. - Anonyymi00019UUSI
Tässä on nyt klassinen esimerkki siitä, että on ostettu Formula-auto, mutta ajettu sillä vain kauppareissuja ykkösvaihteella – ja nyt syytetään autoa, kun bensa on kallista ja vauhti ei päätä huimaa.
Ensinnäkin, tuo 'luksusmökki, jonka arvo nousee vuosittain' on melkoinen sijoitusromanttinen satu. Jos olisit rakentanut sen luksusmökin 20 vuotta sitten, olisit maksanut siitä lähtien kiinteistöveroja, sähköjä, vakuutuksia, jätevesiremontteja, tienhoitomaksuja ja jatkuvaa huoltoa. Ei ole köyhien hommaa se.
Systeemiä pitää osata käyttää:
Jos olet 20 vuotta maksanut vastikkeita, muttet ole 'voinut matkustella ympäri Eurooppaa', olet tehnyt jotain pahasti väärin. Lomaosakkeen pointti on nimenomaan se RCI ja Gold-kortti, joilla ne Euroopan reissut olisivat hoituneet pilkkahintaan. Jos osaketta pitää vain rasitteena eikä hyödynnä vaihtojärjestelmää, se on tietenkin pelkkä kulu – vähän kuin maksaisi kuntosalijäsenyyttä 20 vuotta käymättä kertaakaan paikalla ja ihmettelisi, miksi kunto ei nouse ja rahat menee.
Lomaosake ei ole kiinteistökeinottelua, se on aktiivisen matkailijan työkalu. Jos haluaa rakentaa ja remontoida mökkiä, ostaa tontin. Jos haluaa reissata maailmalla laadukkaasti ilman huolta katon korjaamisesta tai nurmikon leikkuusta, käyttää osaketta.
On turha syyttää järjestelmää siitä, ettei ole vaivautunut lukemaan käyttöohjeita.
- 5+20
Yövyin Pääsiäisen aikaan Holiday Clubin kylpylähotellissa Oulussa. Sitä ennen sieltä soitettiin ja ehdotettiin lomaosake-esittelyä. Aikataulu ei antanut myöten osallistua siihen.
Mikä tapauksessasi meni pieleen ? Eikö osake mene kaupaksi huutonetissä tai vastaavassa ?- myytkö jotain
mikä osake
- halolla päähän
että sama kohde, samalla pistemäärällä, oli netissä myynnissä kolmasosan halvemmalla.
Siihen lopahti kiinnostus koko puljua kohtaan!- HIntalaatusuhde
on jopa alle puolet siitä, millä HCF:n myyjät niitä esittelyissään yrittää kaupata.
Osa jälkimarkkinoilla osakkeestaan luopuvat ei vain halua uskoa asiaa.
Toki hyvistä viikoista ja kohteista maksetaan edelleen.
Tsekkaa vaikka www.suomenlomaviikot.fi
Ostin tämän kautta lisäviikon Katinkullasta hintaan 5.000 euroa, ja viikon numero oli 26, ei paha. - Lomailija
...sanoi kettu pihlajanmarjoista.
Ottakaa asioista selvää, ennen kuin tuutte niitä tänne pohtimaan.
On kaksi täysin eri asiaa omistaa Holiday Clubin osake tai yksityiseltä hankittu osake.
Netistä et saa pisteitä ym. käyttöösi.
Minä olen ollut tyytyväinen osakkeeseen, olen säästänyt jo isot rahat LOMAILULLA, johon viikko-osakkeet on tarkoitettu.
Elä hanki osaketta jos ei ole ikinä varaa käydä lomilla. - lomalla jatkuvasti
Lomailija kirjoitti:
On kaksi täysin eri asiaa omistaa Holiday Clubin osake tai yksityiseltä hankittu osake.
Minä olen ollut tyytyväinen osakkeeseen, olen säästänyt jo isot rahat LOMAILULLA, johon viikko-osakkeet on tarkoitettu.
Elä hanki osaketta jos ei ole ikinä varaa käydä lomilla.Lomailussakin, lomaosakkeet ovat olleet kannattavia kauppoja omassa käytössä ja omaan aikaan. Pientä säätöä voi tarvita ajankohdissa, mutta "Lomailija" on ihan oikeassa, jos ei ole rahaa lomailla, on paras pysyä kotona. Kelan osittain kustantamilla lomaviikoillakin tarvitaan omaa rahaa. Lomaillaan kun on kesä ja terveyttä sekä pitkää ikää.
- osaka
Lomailija kirjoitti:
Elä hanki osaketta jos ei ole ikinä varaa käydä lomilla.on samanlainen ostipa sen yksityiseltä tai rakennuttajalta. HCR kyllä lupaa kaikenlaisia kylkiäisiä heiltä ostettuun osakkeeseen - uskokoon niihin ken haluaa. Pistejärjestelmä ei ole lainkaan välttämätön ja siihen pääsee kyllä myöhemminkin, jos tarvetta ilmenee. Sen takia ei kannata maksaa ylihintaa osakkeesta.
- ostanut
osaka kirjoitti:
on samanlainen ostipa sen yksityiseltä tai rakennuttajalta. HCR kyllä lupaa kaikenlaisia kylkiäisiä heiltä ostettuun osakkeeseen - uskokoon niihin ken haluaa. Pistejärjestelmä ei ole lainkaan välttämätön ja siihen pääsee kyllä myöhemminkin, jos tarvetta ilmenee. Sen takia ei kannata maksaa ylihintaa osakkeesta.
Minä varmaan monen mielestä erehdyin perheineni ostamaan lomaosakkeen Tahko Spasta. Kolmen makuuhuoneen 92 neliön joulukuun osakeviikosta maksoin 9000 euroa. Ne jotka käyneet, tietää, että osakkeet luksusta viimeisen päälle. Kylkiäisiäkin tuli kivasti, mm. ylimääräinen viikko ja 1000 euroa Tahko Spa tilille. Pistejärjestelmässäkin olen ja nyt pisteillä ollaan lähdössä kahdeksi viikoksi 6 hengen perheineni Malagaan. Päivääkään en ole katunut...ainakaan vielä. Ainahan joka asiasta ja joka ostoksesta löytyy huonot puolensa, mutta haudassa on myöhäistä harmitella, että jäipähän sekin kokeilematta. Näillä nyt mennään ja kitistään jos aihetta on...
- yäk
ostanut kirjoitti:
Minä varmaan monen mielestä erehdyin perheineni ostamaan lomaosakkeen Tahko Spasta. Kolmen makuuhuoneen 92 neliön joulukuun osakeviikosta maksoin 9000 euroa. Ne jotka käyneet, tietää, että osakkeet luksusta viimeisen päälle. Kylkiäisiäkin tuli kivasti, mm. ylimääräinen viikko ja 1000 euroa Tahko Spa tilille. Pistejärjestelmässäkin olen ja nyt pisteillä ollaan lähdössä kahdeksi viikoksi 6 hengen perheineni Malagaan. Päivääkään en ole katunut...ainakaan vielä. Ainahan joka asiasta ja joka ostoksesta löytyy huonot puolensa, mutta haudassa on myöhäistä harmitella, että jäipähän sekin kokeilematta. Näillä nyt mennään ja kitistään jos aihetta on...
nimi holiday club r. saa voimaan pahoin, oikein oksettaa, on kyllä sellainen pulju
- pieni diili
yäk kirjoitti:
nimi holiday club r. saa voimaan pahoin, oikein oksettaa, on kyllä sellainen pulju
Ollut melkein 20-vuotta saariston tuntumassa 45neliön kohde. Kiva mennä käymään mutta jos ei pääse itse lähtemään, ei sitä oikein saa vuokrattuakaan saati myytyä, ilmaiseksi pitäisi antaa verrattuna siihen mitä itse maksanut.
Maksaahan se lomailu on täällä jo todettu ja näinhän se on. Kohteissa on yleensä melko hyvä varustetaso eli suht huoletonta, välillä voit itse valmistaa gourme-ateriasi ja jos ei huvita käytä ravintolan palveluita. Siihen verrattuna että olisi oma kesämökki puolustaa varmaankin paikkaansa omistaa jostain mieluinen kohde, ei tarvitse huolehtia juuri mistään, takkapuutkin on valmiina yhteisvarastossa noudettavaksi.
Loman hinta ei omassa kohteessa mitään halpaa ole, ensin maksat osakkeen hinnan ja vuotuiset käyttökustannukset mahdolliset korjaukset eli vuokraus voisi olla paljon järkevämpää varsinkin jos et aina pysty kohdettasi käyttämään.
Oma kesämökki saattaisi olla paras vaihtoehto jos käytät sitä usein, silloin mökin osakkeen hinta muine kustannus vaikutuksineen jäisi varsin edulliseksi ja olet aikatauluista vapaa toisin kuin viikkoloma-osakkeessa missä kaiken maailman vaihtokulut nostaisivat taas sitä loman hintaa ja ennen kaikkea saat osakkeesta kunnon hinnan mitä et viikko osakkeesta saa, vaan joudut tyytymään murto-osaan hankintahinnasta.
Molemmissa vaihtoehdoissa on omat hyvät ja huonot puolensa, mutta jos rahalla ei ole väliä niin silloin ei tällaisia asioita tarvitse edes pohtia. - saamattomat
pieni diili kirjoitti:
Ollut melkein 20-vuotta saariston tuntumassa 45neliön kohde. Kiva mennä käymään mutta jos ei pääse itse lähtemään, ei sitä oikein saa vuokrattuakaan saati myytyä, ilmaiseksi pitäisi antaa verrattuna siihen mitä itse maksanut.
Maksaahan se lomailu on täällä jo todettu ja näinhän se on. Kohteissa on yleensä melko hyvä varustetaso eli suht huoletonta, välillä voit itse valmistaa gourme-ateriasi ja jos ei huvita käytä ravintolan palveluita. Siihen verrattuna että olisi oma kesämökki puolustaa varmaankin paikkaansa omistaa jostain mieluinen kohde, ei tarvitse huolehtia juuri mistään, takkapuutkin on valmiina yhteisvarastossa noudettavaksi.
Loman hinta ei omassa kohteessa mitään halpaa ole, ensin maksat osakkeen hinnan ja vuotuiset käyttökustannukset mahdolliset korjaukset eli vuokraus voisi olla paljon järkevämpää varsinkin jos et aina pysty kohdettasi käyttämään.
Oma kesämökki saattaisi olla paras vaihtoehto jos käytät sitä usein, silloin mökin osakkeen hinta muine kustannus vaikutuksineen jäisi varsin edulliseksi ja olet aikatauluista vapaa toisin kuin viikkoloma-osakkeessa missä kaiken maailman vaihtokulut nostaisivat taas sitä loman hintaa ja ennen kaikkea saat osakkeesta kunnon hinnan mitä et viikko osakkeesta saa, vaan joudut tyytymään murto-osaan hankintahinnasta.
Molemmissa vaihtoehdoissa on omat hyvät ja huonot puolensa, mutta jos rahalla ei ole väliä niin silloin ei tällaisia asioita tarvitse edes pohtia.Kyllä oma mökki on aina parempi kuin lomaosake. Oman mökin arvo nousee kohisten ja voit mennä silloin kuin haluttaa. Työuran loputtua voit siirtyä mökille asumaan koko kesäksi tai muuttaa se pysyväksi asunnoksi. Jos sinulla on hiukankin timpurin vikaa sinulla on mukavaa hommaa kunnostaessasi ja laajentaessa mökkiä ja vaimolla puutarhan ja kasvimaan ylläpidossa.
Lomaosake on aikansa elänyt, ne ovat saamattomille laiskoille ihmisille.
- Anonyymi00017
Miten holidayclubin kampanjakoodit toimivat?
- Anonyymi00018
Kieltäydyin perinnöstä, koska siellä olisi ollut loma-osake. Perinnössä ei ollut isoa rahasummaa, jotain, muttei isosti, niin kieltäydyin mieluummin koko perinnöstä. En halunnut riesaksi tuollaista lomaosaketta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1745024Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813626SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt402628SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het402278Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä992198Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?292077Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan722071Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja882023Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?
Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet211536Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin
Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään1131453