ei kopioi numeroita (merkkejä) soluista toisiin soluihin. Onko se Openin ominaisuus vai enkö osaa.
Open Officen
10
411
Vastaukset
Kokeilin. Hyvin toimii.
- laskentataulukko
ei toimi kuten Microsoft Officella eli kun maalaa numerot ja reunasta hiiren oikealla voi kopioida mihin tahansa. Openilla se ei minulla onnistu kuin alas tai ylös siirtämällä. Samoin sivulle siirtyy vain, tai sitten sillä tavalla, että numerot suurenevat.
Paska ohjelma koko Open Office. - ukko2
laskentataulukko kirjoitti:
ei toimi kuten Microsoft Officella eli kun maalaa numerot ja reunasta hiiren oikealla voi kopioida mihin tahansa. Openilla se ei minulla onnistu kuin alas tai ylös siirtämällä. Samoin sivulle siirtyy vain, tai sitten sillä tavalla, että numerot suurenevat.
Paska ohjelma koko Open Office.liian vaikeata sinulle? Kuvaamasi toiminto on kätevä lukusarjoja luotaessa.
Paska ohjelma koko Open Office.Eihän se ole sama ohjelmakaan! MS Officessa ei toimi keskinappi copypaste joten se on ihan paska.
- laskenta t...
ukko2 kirjoitti:
liian vaikeata sinulle? Kuvaamasi toiminto on kätevä lukusarjoja luotaessa.
Ai, se toimi tuolla tavalla.
Kiitos neuvosta mutta kyllä Microcoft Offisen Exel on kätevämpi. - laskenta taulukko
M-Kar kirjoitti:
Eihän se ole sama ohjelmakaan! MS Officessa ei toimi keskinappi copypaste joten se on ihan paska.
En minä ihan idiootti, ainakaan omasta mielestäni ole.
Tietenkin ohjelma on kiinni käyttäjän tarpeista. Minun tarpeisiini MS Office on käytännöllisempi.
Latasin tämän Open Officen kokeilumielessä. Kyllä minä tälläkin pystyn tekemään harrastukseni. laskenta taulukko kirjoitti:
En minä ihan idiootti, ainakaan omasta mielestäni ole.
Tietenkin ohjelma on kiinni käyttäjän tarpeista. Minun tarpeisiini MS Office on käytännöllisempi.
Latasin tämän Open Officen kokeilumielessä. Kyllä minä tälläkin pystyn tekemään harrastukseni.Kyllä täytyy olla melkoisen idiootti jos ei tajua sitä, että eri ohjelmissa on erilainen käyttöliittymä. Samalla tavalla MS Officen erilaisuus tekee siitä sitten "paskan" koska se ei toimi samalla tavalla kuin tavallinen OpenOffice.
- itse olet idiootti
M-Kar kirjoitti:
Kyllä täytyy olla melkoisen idiootti jos ei tajua sitä, että eri ohjelmissa on erilainen käyttöliittymä. Samalla tavalla MS Officen erilaisuus tekee siitä sitten "paskan" koska se ei toimi samalla tavalla kuin tavallinen OpenOffice.
Hyvä herra/rouva/neiti M-Kar sinun kielenkäyttösi tekee SINUSTA IDIOOTIN.
Totta on, että ohjelmat ovat erilaiset mutta totta on myös se, että Microsoft Offisen rinnalla Open Offise on korvike. Kyllä sillä toimeen tulee kun ei kunnon ohjelmasta halua maksaa.
MS Offisessa toimii copypaste ja vielä sulavammin kuin Open Offisessa. - 17
Paska ohjelma koko Open Office.Kyllä tuo minulla toimii ihan samalla tavalla kuin MS Officellakin.
M-Kar kirjoitti:
Kyllä täytyy olla melkoisen idiootti jos ei tajua sitä, että eri ohjelmissa on erilainen käyttöliittymä. Samalla tavalla MS Officen erilaisuus tekee siitä sitten "paskan" koska se ei toimi samalla tavalla kuin tavallinen OpenOffice.
Kun ajatellaan, että Microsoftin edustaja ei yleensä hauku asiakkaitaan idiooteiksi, niin kääntäen OpenOffice.orgin käyttäjien haukkuminen idiooteiksi ikääkuin OpenOffice.orgin neuvojan roolissa on kyllä aika hyvää työtä em. yrityksen hyödyksi. Tässä tapauksessa ehkä vielä ihan ilmaistyötä?
Jos voisin, estäisin sakon uhalla M-Karin kirjoitamasta tai puhumasta mitään OpenOffice.orgista. Mutta tämähän on vapaa maa, ja vapaat ohjelmat on vielä tarkoitettu kaikille, joten myös provokaattoreiden kanssa pitää jaksaa elää.
Kukin käyttää niitä ohjelmia, joihin on kokonaisuutena riittävän tyytyväinen. Ei Microsoftin ohjelmat yleensä mitään huonoja ole, mutta se, että me kaikki kustannamme veroissa niiden peruskäyttäjäkoulutuksen (jonka arvo on yleensä lisenssiä suurempi), on kaupallisten ohjelmistojen keskinäistä kilpailua markkinajohtajan eduksi vinouttavaa. Ja tässä olisi eräs vapaiden ohjemistojen käyttökohde, jossa samalla voisi tulla muutaman sadan ihmisen palkkaa vastaava säästökin yhteiskunnalle. Peruskoulutuksen OpenOffice.orgilla saaneet ihmiset voisivat saada pienet pikakoulutukset työpaikallaan ohjelmistolle A tai B. Näin kilpailu ei vääristyisi johtavan markkina-aseman eduksi kohtuuttomasti. Onhan joka tapauksessa muutaman vuoden vanha Microsoft-ohjelmistojenkin peruskoulutus täydennyksen tarpeessa, ettei tässä välttämättä edes siirtyisi merkittävästi lisäkustannusta yrityksille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606394- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252636- 212238
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271781
- 251540
- 491432
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321398