Miten pystyy tekemään .exen? Kerran onnistuin jotain asetuksia säätämällä.
Miten .exe visual basic 2010:llä
21
142
Vastaukset
muistaisin kutos versiosta (mitä olen joskus käyttänyt) että siinä oli tiedostot ja siinä valikossa jotain make exe tai export exe tai jotain. niinkuin sanoin, siitä on kauan aikaa joten voip olla pielessäkin muistamiseni.
- big_shock
ei ollu mitää export exeä
- big_shock
harrastelijakirurgi kirjoitti:
sulla täysversio siitä?
ei
- big_shock
sillä ei saa tehtyä exe:ksi.
mä sain sit tehtyy? ja mistä sen koko version saa
big_shock kirjoitti:
tai warettamalla.
- big_shock
tai warettamalla.
joku mut mitä toi SP tarkottaa: http://www.youtube.com/watch?v=BtHCNiI3DQs
big_shock kirjoitti:
Visual Studion saa kaupasta, mutta ennemmin kannattaa käyttää jotain oikeata ohjelmointikieltä kun Visual Basic on kuoleva kieli. Se oli kova juttu joskus 1991-1996. Visual Studion ohjelmien binäärit sitten on pääasiassa .NET:iä, että vaikka tiedostopääte on .exe niin .NET:n vaatii myös. Visual C :lla tekee sitten natiivikoodia myös mutta C :lla ohjelmointiin on parempiakin työkaluja, kuten vaikka GCC.
Ohjelmoinnin opetteluun suosittelen kyllä Pythonia enkä mitään muinaista basiccia tai hankalaa C :aa.- big_shock
tai warettamalla.
toi ei toimi http://www.microsoft.com/express/Downloads/#2010-Visual-Basic
big_shock kirjoitti:
toi ei toimi http://www.microsoft.com/express/Downloads/#2010-Visual-Basic
tiedä miksei toimi. sp tarkoittaa service pakkia. tuolla express versiolla ei tietääkseni saa tehtyä exejä.
- big_shock
tiedä miksei toimi. sp tarkoittaa service pakkia. tuolla express versiolla ei tietääkseni saa tehtyä exejä.
millä versiolla sais tehtyy
big_shock kirjoitti:
millä versiolla sais tehtyy
sillä täysversiolla mikä maksaa ilmeisesti hunajaa.
jos ihan omaksi iloksi harrastelet niin onko se suurikaan rikos jos haet sen torrentilla.
minusta suurempi rikos on myydä suomen pohjavedet.- big_shock
sillä täysversiolla mikä maksaa ilmeisesti hunajaa.
jos ihan omaksi iloksi harrastelet niin onko se suurikaan rikos jos haet sen torrentilla.
minusta suurempi rikos on myydä suomen pohjavedet.mistään löydy visual basiccia torrenttina.
big_shock kirjoitti:
mistään löydy visual basiccia torrenttina.
visual studion nimellä.
- big_shock
visual studion nimellä.
basic ja studio sama asia?
- big_shock
mä nyt lataan visual basicin ku ei toi linkki toimi??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
- exe-dll
onko ohjelma jota yrität exeksi torella exe se voi olla myös vaikka .dll tai jotaimuuta
- big_shock
exe
- tollee
big_shock kirjoitti:
exe
make, compile tai link.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu852429Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4822421Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211531Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771502Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101450- 671343
Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔351270- 261240
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2741145Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun871113