Heips kaikille!
Lemmikkieläimiin keskittyvä MAUHAU-foorumimme osoitteessa http://mauhau.foorumini.net/ kaipaisi uusia aktiivisia käyttäjiä eläinten ystävistä! Foorumillamme keskustellaan pääasissa eläimistä, niin karvaisista kuin karvattomistakin.
Foorumillamme on keskustelun lisäksi muitakin erilaisia toimintoja, joista esimerkkeinä galleria, kalenteri, ilmoitustaulu, Suloisin lemmikki -kilpailu jne. Foorumillamme on myös erittäin ystävällinen ilmapiiri ja sopivan tiukat säännöt, joiden mukaan foorumimme pyörii. Meillä on myös ihanan raikas ja iloinen ulkoasu, sekä erittäin selkeät ohjeet kaikkien foorumimme toimintojen käyttämiseen!
Kurkkaa foorumillemme ja rekisteröidy jos siltä tuntuu, kiitos! :)
Etsitään aktiivisia kirjoittajia eläinfoorumille!
Heidi-
0
475
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858509
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513176
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 382414
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292086