Vertaillaanpas

Kärrrpänen

Noniin. Alkaa kesä lähestyä ja prätkäkortin hommaaminen ajankohtaistua. Kyse on siis ensipyörästä aloittelijalle. Customista nimenomaan.
Silmäni olen iskenyt seuraaviin malleihin.

Honda Shadow
Honda Savage
Honda rebel
Yamaha Virago
Kawasaki eliminator
Kinkkipyörät kiinnostaa, uskaltaako niitä harkita?

Käytettyä tämäntyyppisiä olen perusajatuksena ajatellut siis. 250-700 kuutioista eli haitari on melko iso, mutta paljoa isompaa ei hintansa vuoksi voi oikein harkita. Kysymyksiä sii spyöristä yhteen ketjuun etsin. Ensisijaisesti siis varmaan toimivuus/tyyppiviat, kulutus, ajettavuus, tehot jne.. tietysti ymmärrän että objektiivisuudesta on tingittävä vastauksissa ;). Mutta itse hakisin siis pätevää nimenomaan kruisailu pyörää millä kelpaisi vähän pitempääkin matkaa ajaa pelkäämättä tienpäällejäämistä. pieni tuunailu ei haittaa itseä , paikka vaan puuttuu. tehoista itse olen sitämieltä että ei niitä liikaa tarvitte olla mutta ois sillä kiva kuitenkin päästä kulkemaan ja jos onnistaisi vielä tyttö saada kyytiin ni olisi kesä mallillaan. :)
Mutta kaippa tässä pääasiassa on tekniset asiat kyseessä eli luotettavuus ja ajomukavuus. Its eolen 178 pitkä ja vajaa 80 kg perusjantteri.. (vielä punnitsen että lähtisikö peruscustomeihin vai hommaisko vintageitäpyörän millä kilistellä menemään mutta se on asia erikseen.. )
Ja toivottavasti ei tarvitse aloittaa keskustelua googlaamisesta tai siitä kuinka ei kannata harrastaa jossei varaa ole jne perus palstatappeluita. Ja en osta kyykyy muoviluotia enkä varmaan harrikkaakaan alkuun..

1

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kärrrpänen

      äh.
      onhan nuita merkkejä siis.
      mm suzuki intruderi jäi pois
      ja jotain apriliaakin vilkuillut.

      Mutta perusidea tuli lienee selväksi.. toimiva tarpeeksi tehokas rokkipyörä aloittelijalle jolla ei hirveästi ole mahdollisuutta tuunata omissa tiloissa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1890
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1499
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      89
      1279
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      999
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      915
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      106
      872
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      47
      713
    Aihe