Noniin. Alkaa kesä lähestyä ja prätkäkortin hommaaminen ajankohtaistua. Kyse on siis ensipyörästä aloittelijalle. Customista nimenomaan.
Silmäni olen iskenyt seuraaviin malleihin.
Honda Shadow
Honda Savage
Honda rebel
Yamaha Virago
Kawasaki eliminator
Kinkkipyörät kiinnostaa, uskaltaako niitä harkita?
Käytettyä tämäntyyppisiä olen perusajatuksena ajatellut siis. 250-700 kuutioista eli haitari on melko iso, mutta paljoa isompaa ei hintansa vuoksi voi oikein harkita. Kysymyksiä sii spyöristä yhteen ketjuun etsin. Ensisijaisesti siis varmaan toimivuus/tyyppiviat, kulutus, ajettavuus, tehot jne.. tietysti ymmärrän että objektiivisuudesta on tingittävä vastauksissa ;). Mutta itse hakisin siis pätevää nimenomaan kruisailu pyörää millä kelpaisi vähän pitempääkin matkaa ajaa pelkäämättä tienpäällejäämistä. pieni tuunailu ei haittaa itseä , paikka vaan puuttuu. tehoista itse olen sitämieltä että ei niitä liikaa tarvitte olla mutta ois sillä kiva kuitenkin päästä kulkemaan ja jos onnistaisi vielä tyttö saada kyytiin ni olisi kesä mallillaan. :)
Mutta kaippa tässä pääasiassa on tekniset asiat kyseessä eli luotettavuus ja ajomukavuus. Its eolen 178 pitkä ja vajaa 80 kg perusjantteri.. (vielä punnitsen että lähtisikö peruscustomeihin vai hommaisko vintageitäpyörän millä kilistellä menemään mutta se on asia erikseen.. )
Ja toivottavasti ei tarvitse aloittaa keskustelua googlaamisesta tai siitä kuinka ei kannata harrastaa jossei varaa ole jne perus palstatappeluita. Ja en osta kyykyy muoviluotia enkä varmaan harrikkaakaan alkuun..
Vertaillaanpas
Kärrrpänen
1
202
Vastaukset
- kärrrpänen
äh.
onhan nuita merkkejä siis.
mm suzuki intruderi jäi pois
ja jotain apriliaakin vilkuillut.
Mutta perusidea tuli lienee selväksi.. toimiva tarpeeksi tehokas rokkipyörä aloittelijalle jolla ei hirveästi ole mahdollisuutta tuunata omissa tiloissa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289