Vertaillaanpas

Kärrrpänen

Noniin. Alkaa kesä lähestyä ja prätkäkortin hommaaminen ajankohtaistua. Kyse on siis ensipyörästä aloittelijalle. Customista nimenomaan.
Silmäni olen iskenyt seuraaviin malleihin.

Honda Shadow
Honda Savage
Honda rebel
Yamaha Virago
Kawasaki eliminator
Kinkkipyörät kiinnostaa, uskaltaako niitä harkita?

Käytettyä tämäntyyppisiä olen perusajatuksena ajatellut siis. 250-700 kuutioista eli haitari on melko iso, mutta paljoa isompaa ei hintansa vuoksi voi oikein harkita. Kysymyksiä sii spyöristä yhteen ketjuun etsin. Ensisijaisesti siis varmaan toimivuus/tyyppiviat, kulutus, ajettavuus, tehot jne.. tietysti ymmärrän että objektiivisuudesta on tingittävä vastauksissa ;). Mutta itse hakisin siis pätevää nimenomaan kruisailu pyörää millä kelpaisi vähän pitempääkin matkaa ajaa pelkäämättä tienpäällejäämistä. pieni tuunailu ei haittaa itseä , paikka vaan puuttuu. tehoista itse olen sitämieltä että ei niitä liikaa tarvitte olla mutta ois sillä kiva kuitenkin päästä kulkemaan ja jos onnistaisi vielä tyttö saada kyytiin ni olisi kesä mallillaan. :)
Mutta kaippa tässä pääasiassa on tekniset asiat kyseessä eli luotettavuus ja ajomukavuus. Its eolen 178 pitkä ja vajaa 80 kg perusjantteri.. (vielä punnitsen että lähtisikö peruscustomeihin vai hommaisko vintageitäpyörän millä kilistellä menemään mutta se on asia erikseen.. )
Ja toivottavasti ei tarvitse aloittaa keskustelua googlaamisesta tai siitä kuinka ei kannata harrastaa jossei varaa ole jne perus palstatappeluita. Ja en osta kyykyy muoviluotia enkä varmaan harrikkaakaan alkuun..

1

225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kärrrpänen

äh.
      onhan nuita merkkejä siis.
      mm suzuki intruderi jäi pois
      ja jotain apriliaakin vilkuillut.

Mutta perusidea tuli lienee selväksi.. toimiva tarpeeksi tehokas rokkipyörä aloittelijalle jolla ei hirveästi ole mahdollisuutta tuunata omissa tiloissa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe