Kepparit

saalamaki

Miten teette norjiksille harjan, kun senhän pitäis olla pystyssä...?!
Täällä voi keskustella muutenkin keppareista...:D

16

2787

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kepparitypy

      Tekisin mahdollisimman ''kovasta'' ja paksusta langasta, ja sit lyhyen, niin se ehkä pysyis pystyssä! =) Mul on ongelma, aina kun teen kepparia niin sen turvasta tulee kamalan vino! Miten saisin siitä ''suoran''??? =)

    • Joku heppa tyttö...

      Sä voisit käyttää jotain paksuu lankaa tai sitte et tekis siitä norjista. Ja muuten sit sulle "kepparitypy", siit turvast, mul on iha sama probleema. Sori, mut en voi auttaa. :(

    • keppari tyyppi

      Jos teette sukkakeppareita ni en voi auttaa mut jos teette sellasii kolmiosasii nii alottakaa turvasta... :)) mul ei ainakaa oo vino ku oon alottanu turvasta...
      Munki pitäis saada pystyharja yhelle mut en tiiä miten voin tehä sen.... :((((

    • kht hirnahdus

      Mätykkään keppareita hhhiirrrvveessttii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Tylsääolix)

      Tässäpäs muutamia vinkkejä pystyharjaan:
      1. Pujottelet harjalangat mahdollisimman tiiviisti ja lähelle toisiaan
      2. Voit myös laittaa liimaa harjan tyveen
      3. Tee harjasta ensin hieman pidempi ja leikkaa se vasta lopussa lyhyeksi

      Harjaa on kuitenkin välillä hyvä nostaa pystyyn käsillä, niin se pysyy paremmin pystyssä :D

    • ei vittu

      hahahahahahahahahhahahahahahah jotain keppihevosia hahahahahah

      • Kht kultasilta

        Ei tartte komme
        Ntoija jos ei tykkää !,,,


      • Anonyymi

        Hahahahah joku nolo haukkuja hahaha nauran


    • Keppisteliä

      Minä rakastan keppareita ja olen pähkäillyt kauan että miten tekisin sen harjan.Minulla on jo kolme kepparia;)

    • Lammas

      Moi kepparitypy mun yks kaveri osaa tehä hyvin mä en ite osaa ja mun kaverin kaveri kans mut ne ei enää leiki niillä. :( Voikobjoku kertoa jos ootte jo 7 luokalla tai mennyt jo sen läpi, että miten mä selviän siiitä!??!?!?!? ku mua pelottaa et mua haukutaa keppreista ja muutenkin jännittää iha hirveesti!!!!!! Iiiik! :) pliiis help me!!!!!

      • Ghgnkjgn

        Älä puhu niidt yms. Älä eded kerro siintä mulle,


      • Kepparikamu

        Ole oma itsesi äläkä välitä muiden supinoista.Itsekkään en välittänyt,ratsastin vain keppareilla.Tee mitä rakastat tai tykkään se on muiden ongelma jos alkaa haukkumaan tai huutelemaan sinulle tai kenellekkään ja jos se menee pahaksi niin kerfo aina aikuiselle, meidän ope ainakin tykkää meidän keppareista ja tekee meille aina kaikkia ratoja välkille ja se on kivaa :)


    • Sariolan kepparitall

      Hei!
      Tartten apua, pystyharjan tekemises. Jos on vinkkejä niin auttakaa!!!!

      • Vuonis-kepparin tekijä

        Mullakin on sama ongelma... Mutta oon lukenu jostain, että pitää tehä mahdollisimman lyhyt ja tiheä harja. Tai sitten laittaa jotain geeliä, hiuslakkaa tai jotain muotoiluvahaa. Mutta en oo ite kokeillu. Niin ja en ny tiiä sen nimee, mutta pitäis niinku sekottaa jotain juttuja, että kun sitä ainetta laittaa, niin lanka kovettuu. Mutta olis kiva tietää parempia keinoja. :)


    • Keppistelijä

      Harrastuksena keppihevoset blogista löytyy tosi selkeitä ja kuvallisia ohjeita! Kannattaa käydä katsomassa!

    • askartelupunos

      Itse teen askartelupunoksesta. Sitä saa ostettua useimmista askartelukaupoista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3010
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2184
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1594
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1057
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe