Luetteko te

syöpäpotilas.

netissä blogeja?
Minä olen löytänyt parantumatonta syöpää sairastavan naisen blogin, ja luen sitä viikottain.
Tämä blogi on http://eijah.vuodatus.net/, jos te tiedätte jonkin muun kirjoittavan syöpään liittyvää blogia,niin kerrotteko osoitteen:))

8

1524

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mixxxxxx

haluat lukea näitä blogeja ? Minäkin sairastan parantumatonta syöpää, mutta en kirjoita blogia. Ihmettelen miksi tämä kiinnostaa ?

• parantumaton syöpä.

ole aloittaja,mutta uskon,että toisen samaa kokevan kirjoittamat blogit on vertaistukea,ainakin minä haluaisin lukea kanssani samaa kokevien kirjoitukisa,kokemuksia,tunteita.
        Saada niistä itselleni voimaa,etten ole ainoa,jolla on syöpä,jota ei voida parantaa,vain lisätä elin aikaani.
        Kiitos aloittajalle.

• että näin

kiellettyä, postaat tätä samaa palstalle kuin palstalle. Ylläpid.on mennyt ilm.

• zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
        että näin kirjoitti:

kiellettyä, postaat tätä samaa palstalle kuin palstalle. Ylläpid.on mennyt ilm.

Miksi tällä palstalla on noita palstapoliiseja, tai ainakin yksi, tämä on kireä palsta ei huvita kirjoittaa.

• ZXZXZXZX
        zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz kirjoitti:

Miksi tällä palstalla on noita palstapoliiseja, tai ainakin yksi, tämä on kireä palsta ei huvita kirjoittaa.

Tällaistahan täällä on ollut jo pitemmän aikaa-tuntuu ettei oikein mitään osaa enään tänne kirjoittaa kun aina nuo/tuo sama;ilmoitan YP;lle.Ottaa kyllä päähän tuo tuollainen.Ja varmaan suututtaa monia muitakin palstan hiljaisuudesta päätellen.Mutta on ainakin se vakiovalittaja ollut pari päivää hiljaa.

• 5+8
        ZXZXZXZX kirjoitti:

Tällaistahan täällä on ollut jo pitemmän aikaa-tuntuu ettei oikein mitään osaa enään tänne kirjoittaa kun aina nuo/tuo sama;ilmoitan YP;lle.Ottaa kyllä päähän tuo tuollainen.Ja varmaan suututtaa monia muitakin palstan hiljaisuudesta päätellen.Mutta on ainakin se vakiovalittaja ollut pari päivää hiljaa.

se siinä niin lepposana kirjoittelee zxzxzxzx hyvää illan kulua sinullekkin

• 1risti2

mitä niitä blogeja kaivella.

• 4+15
        1risti2 kirjoitti:

mitä niitä blogeja kaivella.

on mielipiteensä,minä aloittajan kanssa samaa mieltä.Kun lukee toisen samaa sairautta potevan kirjoituksia niin tietää,ettei ole yksin,joku toinen kokee samaa,kuin minä.Siitäkin saa voimia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2733
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2664
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1627
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1550
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1480
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1392
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      46
      1234
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    Aihe