netissä blogeja?
Minä olen löytänyt parantumatonta syöpää sairastavan naisen blogin, ja luen sitä viikottain.
Tämä blogi on http://eijah.vuodatus.net/, jos te tiedätte jonkin muun kirjoittavan syöpään liittyvää blogia,niin kerrotteko osoitteen:))
Luetteko te
8
1524
Vastaukset
- Mixxxxxx
haluat lukea näitä blogeja ? Minäkin sairastan parantumatonta syöpää, mutta en kirjoita blogia. Ihmettelen miksi tämä kiinnostaa ?
- parantumaton syöpä.
ole aloittaja,mutta uskon,että toisen samaa kokevan kirjoittamat blogit on vertaistukea,ainakin minä haluaisin lukea kanssani samaa kokevien kirjoitukisa,kokemuksia,tunteita.
Saada niistä itselleni voimaa,etten ole ainoa,jolla on syöpä,jota ei voida parantaa,vain lisätä elin aikaani.
Kiitos aloittajalle. - että näin
kiellettyä, postaat tätä samaa palstalle kuin palstalle. Ylläpid.on mennyt ilm.
- zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
että näin kirjoitti:
kiellettyä, postaat tätä samaa palstalle kuin palstalle. Ylläpid.on mennyt ilm.
Miksi tällä palstalla on noita palstapoliiseja, tai ainakin yksi, tämä on kireä palsta ei huvita kirjoittaa.
- ZXZXZXZX
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz kirjoitti:
Miksi tällä palstalla on noita palstapoliiseja, tai ainakin yksi, tämä on kireä palsta ei huvita kirjoittaa.
Tällaistahan täällä on ollut jo pitemmän aikaa-tuntuu ettei oikein mitään osaa enään tänne kirjoittaa kun aina nuo/tuo sama;ilmoitan YP;lle.Ottaa kyllä päähän tuo tuollainen.Ja varmaan suututtaa monia muitakin palstan hiljaisuudesta päätellen.Mutta on ainakin se vakiovalittaja ollut pari päivää hiljaa.
- 5+8
ZXZXZXZX kirjoitti:
Tällaistahan täällä on ollut jo pitemmän aikaa-tuntuu ettei oikein mitään osaa enään tänne kirjoittaa kun aina nuo/tuo sama;ilmoitan YP;lle.Ottaa kyllä päähän tuo tuollainen.Ja varmaan suututtaa monia muitakin palstan hiljaisuudesta päätellen.Mutta on ainakin se vakiovalittaja ollut pari päivää hiljaa.
se siinä niin lepposana kirjoittelee zxzxzxzx hyvää illan kulua sinullekkin
- 1risti2
mitä niitä blogeja kaivella.
- 4+15
1risti2 kirjoitti:
mitä niitä blogeja kaivella.
on mielipiteensä,minä aloittajan kanssa samaa mieltä.Kun lukee toisen samaa sairautta potevan kirjoituksia niin tietää,ettei ole yksin,joku toinen kokee samaa,kuin minä.Siitäkin saa voimia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692733
- 632664
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 461234
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197