Hei!
Minulla on pahasti reikiintynyt sekä hieman vinoon kasvanut viisaudenhammas. Minulla on ollut myös muutaman kuukauden painetta molemmissa korvissa sekä tinnitusta. Nyt viisaudenhammas on kipeytynyt entisestään, ja saman puolen korvan tinnitus on pahentunut huomattavasti, sekä korva on välillä kipeä.
Voisiko näillä kahdella olevan yhteyttä?
Kipeä viisaudenhammas ja tinnitus
6
1312
Vastaukset
- nimimerkkkki
Ovat sen verran lähekkäin ja muutenkin olen ymmärtänyt että voisi olla jopa melkein tuntuis luultavaa. ja jotenkin jos toinen pahentunut samaan aikaan kuin toinen pahentunut melkein sanoisin kohta liittyy yhteen. muistelen jollain jopa kuulo onjgelmia tullut kun viisauden hammas painanut jotain kohtaa ja ongelma poistunut kun viisauden hammas poistettiin.
- 16 2 18
Sanoisin että on alkuperäinen syy, joka tekee elimistössä tulehdusta.
Tämä syy saa haittaa sekä korvaan että hampaisiin.
Rikkinäiset hampaat aiheuttaa sydänvikaakin joten miksi et hoida hammasta pois.
viisaudenhammasta ei kannata paikkailla, ei se kestä. - nimimerkkki
16 2 18 kirjoitti:
Sanoisin että on alkuperäinen syy, joka tekee elimistössä tulehdusta.
Tämä syy saa haittaa sekä korvaan että hampaisiin.
Rikkinäiset hampaat aiheuttaa sydänvikaakin joten miksi et hoida hammasta pois.
viisaudenhammasta ei kannata paikkailla, ei se kestä.riippuu viisaudenhampaasta osa kyllä ihan hyviäkin hampaina. Yleisesti ihmetyttää kyllä sellaisen paikkaaminen.
- ggbl
nimimerkkki kirjoitti:
riippuu viisaudenhampaasta osa kyllä ihan hyviäkin hampaina. Yleisesti ihmetyttää kyllä sellaisen paikkaaminen.
Hoidankin hampaan kuntoon heti kun oma aikani koittaa. Kolmatta kuukautta jonossa :(
Toivottavasti tinnitus ei jää hampaan poiston jälkeen :(
- Esimerkki
Morjesta! Itsellänikin on tilanne, missä piippaava tinnitus on vaivannut oikeassa korvassa noin 4kk. Kaikki tutkimukset oli tehty, kunnes korvalääkäri kokeili leukaani ja kehotti menemään heti hammaslääkäriin. Siellä katsottiin, että purenta on hyvä, mutta se viisaudenhammas ei. Saman piippaavan korvan puolen yläviisaudenhammas on todella puristuksissa, eikä mahdu puhkeamaan. Kuulemma koko toinen puoli kasvoista aivan jännityksessä. Aiemmin ei ollut kipeä yhtään, mutta kun hammaslääkäri sörkki hampaan ympäristöä, on se jäänyt kipeäksi tähän päivään saakka. Huomasin myöskin sirdaludin auttavan piippaukseen. Hampaan poisto kk päästä.
- oire yhtymä
mulle suositteli sairaala operaatiota hampi täti... kuulemma sen verran vaikeet poistaa mun "viisauden" hampaat!!!??? olenkin miettiny mun " tinnitystä" et alko samoihin aikoihin kun ne viisaat hampaat ilmesty... !! mut kun oon kuunellu muita lääkäreitä! ja lukenu tän palstan kokemuksia!?? niin on monta muutakin syytä tinnitukseen!!???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1435920
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2674966Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400002733537- 122071
- 1661766
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1891686- 1041343
Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii2261322Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj1011219- 621195