mesest!!!

anniiehh

voiks mitenkään saada selville niinku jos on kaks eri mese käyttäjää ja kummaskin eri osoite et onks se sit kuitenkin se sama käyttäjä. mulla on aaavistus..haluun tietää koska yks mun kaveri koittaa huijaa mua :( kertokkaahas ja lisäks tietääks kukaan miten meseen voi lisää ite hymiöitä? kiittiii

2

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitä mitenkään selville paitsi ovelalla käytöksellä. onhan siellä hymiökansio mihin voit lisätä mitä vaan.

ps. oletettavasti kaverisi huijaa, koska epäilysvaistosi on herännyt.

• ...

..mukaan ja mene sinne kaverisi ovelle mesettämään, soita sitten ovikelloa ja kun se avaa oven, syöksähdät suinpäin sen huoneeseen kattomaan, onko sillä kaksi konetta auki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      449
      1289
    2. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1116
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      61
      852
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      61
      805
    5. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      737
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      100
      723
    7. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      72
      694
    8. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      671
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      62
      664
    10. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      27
      663
    Aihe