- Mitä mieltä olet siitä, että kreikka kavalsi suomen valtion kassan? Pakottiko EU Suomen maksamaan?
Kaliper
8
437
Vastaukset
- Taitaa olla
nimimerkki Kaliper kuollut ja joku sukulainen sen jälkeen on poistanut hänen tekstinsä ja profiilinsa täältä.
- Mikä minä nyt
Ilmoitan sinullekin että olen valitettavasti vielä elossa, ja olen itse poistanut kirjoitukseni
sillä lienen ikääntyessäni viisastunut ehkä siinä, että on turha jakaa muistojani sota-ajaltani, tuntuu löytyvän sotien jälkeen syntyneitä jotaka ovat tietävinään paremmin sen
aikaiset vaikeudet ja jopa syyttävät vielä minua sodan ihannoimisesta kun olen asioista
paljon kirjoitellut. Ei tarvitse ulkomaille rientäneiden nuorten syyttää meitä Suomen armeijassa palvelleita sotaan syyllisiksi koska olimme Suomalaisia.
Terveisin entinen Kaliper-nimimerkkiä käyttävä ja tämän kirjoituksen laatija
Mikä minä nyt!
- Sotilaspoika..
Jotain on saatanut Kaliberille sattua. Häntä ei enää moneen aikaan ole palstalla näkynyt. Harmi sinällään kyllä hänen tarinointinsa ole mukavaa luettavaa.
- Mikä minä nyt
Ei onneksi ole sattunut muuta kuin kävelyni on heikentynyt ja tarvitsen päivittäin särky-
lääkeitä syödä. Kaikkein pahin on se asia kun olen yrittänyt tulla esiin kirjoittamalla niin
nimimerkkiäni ei huolita, kertovat että se on jo vareattu toiselle? Se on ihmeellistä kun ei enää vanha mies kelpaa mukaan. 85 vuotiset päivät pidinm Parolannummella jossa 5.D:n perinneyhdistys muisteli syntymäpäivänäni 70 v muistoa eli v 1941 kesäkuuta.
Saa nähdä meneekö tämä viesti eteenpäin.
Hyvää syksyä kaikille
Kaliper - Tradenomi
Mikä minä nyt kirjoitti:
Ei onneksi ole sattunut muuta kuin kävelyni on heikentynyt ja tarvitsen päivittäin särky-
lääkeitä syödä. Kaikkein pahin on se asia kun olen yrittänyt tulla esiin kirjoittamalla niin
nimimerkkiäni ei huolita, kertovat että se on jo vareattu toiselle? Se on ihmeellistä kun ei enää vanha mies kelpaa mukaan. 85 vuotiset päivät pidinm Parolannummella jossa 5.D:n perinneyhdistys muisteli syntymäpäivänäni 70 v muistoa eli v 1941 kesäkuuta.
Saa nähdä meneekö tämä viesti eteenpäin.
Hyvää syksyä kaikille
KaliperKiva kun ilmoitit itsestäsi. Täällä on vain arvuuteltu mihin mies on joutunut. Nyt voinet taas pistellä ajankulusi mukaan tarinaa tänne. Yritetään pitää palsta toimivana,
Nimimerkistäsi. Kun sen seuraavan kerran kirjoitat niin laita se tämmöisenä
kaliper *
Olet taas túnnistettava
m.v. - kaliper*
Tradenomi kirjoitti:
Kiva kun ilmoitit itsestäsi. Täällä on vain arvuuteltu mihin mies on joutunut. Nyt voinet taas pistellä ajankulusi mukaan tarinaa tänne. Yritetään pitää palsta toimivana,
Nimimerkistäsi. Kun sen seuraavan kerran kirjoitat niin laita se tämmöisenä
kaliper *
Olet taas túnnistettava
m.v.Kiitos Trademoni!
Yritän nyt tehdä neuvosi mukaan.
kaliper*
- kaliper*
Kun nyt olen saanut entisen nimimerkkini käyttööni ja terveyteni sekä ajatukseni vielä
pelaavat niin kerron miellyttävästä yhteydenotosta 7.03.2010 palstallani. Sain yhteydenoton vuoden 1942 esimieheni tyttären pojalta joka kysyi kiinnostaako minua
hänen ukkinsa eli silloisen esimieheni valokuva-albumi johon kyseisen esimieheni
alaiset olivat koonneet yli 70 valokuvaa! Joukossa mm. kuva jossa olimme silloisen
esikunnan kaikki 22 henkilöä. Ja mikä parhain kokemus oli se, että pystyin tunnistamaan
henkilöistä 20. Tietysti merkitsin nimet skannaamani kuvaan. Ja löysin vielä kuvan henki-
löistä kaksi joille lähetin kopiot kuvasta, joten aina sattuu ja tapahtuu. Palaan sitten vielä
myöhemmin 85 v päiviin jotka vietin Parolannummella sota-ajan divisionan 70 v perinne-
muistoisssa. Terveisin kaliper* - m.v.
Täällä palsta siirtolaisena vaeltelen. Hetki sitten ilman varsinaista ositetta. Tämä paista kirjoituksineen tuntuu kuitenkin kuin rauham satamalta verrattuna 70 palstaan jossa etunenässä pari suulasta nais ihmistä huseeraa. Karkuun sieltä oli lähdettävä. Ei koskaan. ei pidä sanoa ei koskaan, mielihän voi muuttuua ja tilanteet korjaantua. Näinhän se menee jos on vahingossa saanut kiertolaisen verta pitää se liikkeessä vaikka ei ahteria tulilta edes nostaisi. Sormet hyppelee kymmen sormi järjestelmän tahdissa jossa kaksi työskentelee ja kahdeksan huilaa.
Tradenomi/ minä vaan / kirjoitellaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521774037Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään813189Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka242346Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv502190Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?862056TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain851371Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään251288- 401280
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli621101Valehdella saa, totuus salataan
Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu10778