Vanha tarina, duunit veivät ja opiskelut jäi. Olen mokannut eli en ole edes ilmoittautunut poissaolevaksi kolmeen lukuvuoteen. Eli en ole ilmoittautunut ollenkaan. Nyt paperittomuus alkanut ottaa päähän siihen malliin että haluaisin takaisin opiskelemaan. Aloitin vanhojen sääntöjen aikaan -03.
Onko minulla mitään mahiksia päästä takaisin, kellään tietoa? Ja kiitos, en kaipaa moralisointia
Jätin ilmoittautumatta, pääsenkö takaisin?
3
571
Vastaukset
- nounounou
yliopistosi opintotoimistosta. Voi nääs olla eri säännöt eri paikoissa. Jos sua ei oteta takas, mee uudestaan pääsykokeisiin (ensi vuonna). Kaikki opintosi tuskin ovat vanhentuneet.
- ...
Uskon myös, että opinnot eivät vanhentuneet mutta ihmettelen, jos takaisintulo onnistuu vain sopimalla. Sen verran tiukkoja ovat olleet dl:sta. Ainakin yhden lukukauden on voinut kuitata rahallisella sanktiolla mutta useammasta vuodesta en tiedä. Kannattaa käydä opintotoimistossa kysymässä eikä pääsykoekaan varmaan pöllömpi vaihtoehto ole. Kai tiedät, että vanha tutkintosääntö (koskee aloittamisvuottasi) on voimassa vain kesä/heinäkuuhun eli joudut joka tapauksessa siirtymään uuteen versioon (tarkoittaa kandin tekemistä ja kurssien osittaista muuttumista ja niiden paikan vaihtoa, moduulit ovat tulleet yms. muuta hömppää).
- teek-kari
Mä olin otaniemestä pois 6 vuotta enkä mitään ilmoittanut, hyvin pääsi takaisin! Pitää vaan maksaa uudelleenkirjautumismaksu. Tervetuloa! =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076