kun mestari käy rakennuksella ja viipyy 10 min.niin hän laskuttaa tunnin. onko oikein??
Vastaukset 2
- ?
Mulla sähkäri laskutti tuon lisäksi vielä matka-ajoistakin eli yhteensä 3 tuntia.
...sopimuksesta välillänne. Ja jokaisella vastaavalla on omat työtapansa, joten esimerkki yhdestä tavasta:
Itse teen sopimukset pääsääntöisesti käyntikertamaksuun perustuen, koskapa se työmaalla vietetty aika ei ole kaikki, mitä itse teen sen käyntikerran perusteella. Itselläni kun on tapana kuvata kohdetta aika paljon käyntien yhteydessä ja jokaisen käynnin jälkeen lataan kuvat koneelle ja vilkaisen ne vielä läpi laatiessani jokaisesta käynnistä työmaapäiväkirjaan merkinnät. Eli tavallani työmaata hoitaen käytetty aika on vähintään tupla työmaalla vietettyyn aikaan verrattuna.
Tämä pieni tarina vain muistuttamaan, ettei välttämättä työmaalla vietetty aika ratkaise kokonaispanosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde1081446- 104930
- 47921
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku86845Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j57757- 64612
- 42611
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan191579- 34577
- 48557