mopokypärä

staffiii34

Elikkä kumpi kypäristä olisi parempi ! niillä on kyllä aika paljon tota hinta eroo mut kuitenki!


Aprilia off road (crossi kypärä) hinta semmonen 329e
vai
Aprilia Rsv 10000 (ei krossi kypärä) ja siinä hinta 623e ! niin että?????

5

719

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdhaj

      no ei aavistustakaan mutta, ei ehkä kannata ostaa niin kalliita kypäriä. Mistä olet edes löytänyt niin kalliin kun maksaa päälle 600€??

      • jhgggf

        ei kypärään noin paljo rahaa tuhlata. Käytä korkeintaan 200e


      • ei kannata!

      • Gas Gas ko
        ei kannata! kirjoitti:

        miks käyttäsit mopokypärään 600e? ostat jonkun 200e hintasen hjc:n tai muun vastaavan. tuossa olisi yksi pirun siisti ja edullinen hjc:n kypärä: http://tinyurl.com/392aktn/index.php?id=aeb205e7af928a46d39210d714b473aa

        Aikoinaan mopoja "viilanneena".Siihen aikaan,kun minä olin mopoiässä ei kypärää tarvinnut käyttää ollenkaan.Mutta nykyisin ajelen kesäisin moottoripyörällä aikas paljonkin ja joskus crossia omaksi huvikseni.Mutta asiaan onhan se nyt niin,että jos ostat paskan kypärän ym ym...turvavarusteita niin siinä ei todellakaan petä,kuin itseään.Itse ostin ainakin pojalleni Arai merkkisen kypärän joka on laadukas kypärä(on muitakin).Miettikää sitten,kun pää on iskeytynyt katuun ja kypärä on halki kannattiko ostaa (halvin).Vaikka se mopo onkin hidas ajoneuvo niin kuitenkin törmäykset tapahtuvat yleensä auton kanssa.Ps.Mikä helvetin mopokypärä?


      • samaisä
        Gas Gas ko kirjoitti:

        Aikoinaan mopoja "viilanneena".Siihen aikaan,kun minä olin mopoiässä ei kypärää tarvinnut käyttää ollenkaan.Mutta nykyisin ajelen kesäisin moottoripyörällä aikas paljonkin ja joskus crossia omaksi huvikseni.Mutta asiaan onhan se nyt niin,että jos ostat paskan kypärän ym ym...turvavarusteita niin siinä ei todellakaan petä,kuin itseään.Itse ostin ainakin pojalleni Arai merkkisen kypärän joka on laadukas kypärä(on muitakin).Miettikää sitten,kun pää on iskeytynyt katuun ja kypärä on halki kannattiko ostaa (halvin).Vaikka se mopo onkin hidas ajoneuvo niin kuitenkin törmäykset tapahtuvat yleensä auton kanssa.Ps.Mikä helvetin mopokypärä?

        Ja lisäksi ne halvat kypärät ovat yleensä niin "painavia",että on niska kipee jos sitä joutuu pitkään käyttämään


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      72
      1394
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      74
      1099
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      967
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      374
      717
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe