Elikkä kumpi kypäristä olisi parempi ! niillä on kyllä aika paljon tota hinta eroo mut kuitenki!
Aprilia off road (crossi kypärä) hinta semmonen 329e
vai
Aprilia Rsv 10000 (ei krossi kypärä) ja siinä hinta 623e ! niin että?????
mopokypärä
5
824
Vastaukset
- fdhaj
no ei aavistustakaan mutta, ei ehkä kannata ostaa niin kalliita kypäriä. Mistä olet edes löytänyt niin kalliin kun maksaa päälle 600€??
- jhgggf
ei kypärään noin paljo rahaa tuhlata. Käytä korkeintaan 200e
- ei kannata!
jhgggf kirjoitti:
ei kypärään noin paljo rahaa tuhlata. Käytä korkeintaan 200e
miks käyttäsit mopokypärään 600e? ostat jonkun 200e hintasen hjc:n tai muun vastaavan. tuossa olisi yksi pirun siisti ja edullinen hjc:n kypärä: http://tinyurl.com/392aktn/index.php?id=aeb205e7af928a46d39210d714b473aa
- Gas Gas ko
ei kannata! kirjoitti:
miks käyttäsit mopokypärään 600e? ostat jonkun 200e hintasen hjc:n tai muun vastaavan. tuossa olisi yksi pirun siisti ja edullinen hjc:n kypärä: http://tinyurl.com/392aktn/index.php?id=aeb205e7af928a46d39210d714b473aa
Aikoinaan mopoja "viilanneena".Siihen aikaan,kun minä olin mopoiässä ei kypärää tarvinnut käyttää ollenkaan.Mutta nykyisin ajelen kesäisin moottoripyörällä aikas paljonkin ja joskus crossia omaksi huvikseni.Mutta asiaan onhan se nyt niin,että jos ostat paskan kypärän ym ym...turvavarusteita niin siinä ei todellakaan petä,kuin itseään.Itse ostin ainakin pojalleni Arai merkkisen kypärän joka on laadukas kypärä(on muitakin).Miettikää sitten,kun pää on iskeytynyt katuun ja kypärä on halki kannattiko ostaa (halvin).Vaikka se mopo onkin hidas ajoneuvo niin kuitenkin törmäykset tapahtuvat yleensä auton kanssa.Ps.Mikä helvetin mopokypärä?
- samaisä
Gas Gas ko kirjoitti:
Aikoinaan mopoja "viilanneena".Siihen aikaan,kun minä olin mopoiässä ei kypärää tarvinnut käyttää ollenkaan.Mutta nykyisin ajelen kesäisin moottoripyörällä aikas paljonkin ja joskus crossia omaksi huvikseni.Mutta asiaan onhan se nyt niin,että jos ostat paskan kypärän ym ym...turvavarusteita niin siinä ei todellakaan petä,kuin itseään.Itse ostin ainakin pojalleni Arai merkkisen kypärän joka on laadukas kypärä(on muitakin).Miettikää sitten,kun pää on iskeytynyt katuun ja kypärä on halki kannattiko ostaa (halvin).Vaikka se mopo onkin hidas ajoneuvo niin kuitenkin törmäykset tapahtuvat yleensä auton kanssa.Ps.Mikä helvetin mopokypärä?
Ja lisäksi ne halvat kypärät ovat yleensä niin "painavia",että on niska kipee jos sitä joutuu pitkään käyttämään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113515MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411576Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59826- 170823
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768