Voitteko yst. kertoa, mitä tarkoittaa ilmaisu "ime parsaa". Sain kerran sellaisen kommentin, luulin että se oli jotain rumaa loukkaavaa ja pyysin ylläpitoa poistamaan kommentin, minkä ylläpito tekikin. Anteeksi nyt jälkikäteen kirjoittajalle, jos poistatus oli vallan aiheeton.
Nimittäin nyt Riihimäen kierrätyskeskuksessa on mainoskyltti:
MEILTÄ KYPÄRÄT. IME PARSAA.
Vasta kotimatkalla tuli mieleen, että olisinhan sielläkin voinut kysyä. Mutta ehkäpä saan vastauksen täällä.
täti kysyy
8
2743
Vastaukset
- kimmokuu66
mtv3 näytti talvella typerää putous ohjelmaa jossa oli "jone riksusta" niminen hahmo joka sano IME PARSAA
- äiti55
Ohjelmahan ei ollut mitenkään typerä vaan pitkästä aikaa hyvä. Se hahmo Jone riksusta oli kyllä typerähkö.
Ohjelma tulee subilta uusintana. - vanha täti
äiti55 kirjoitti:
Ohjelmahan ei ollut mitenkään typerä vaan pitkästä aikaa hyvä. Se hahmo Jone riksusta oli kyllä typerähkö.
Ohjelma tulee subilta uusintana.Ja sieltäkö on lähtöisin tämä sanonta vai onko sillä alku kauempana?
Niin ja mitä se tarkoittaa?
Ei kai voi olla mitään painokelvotonta koska on mainoksessakin!
Sattuikin sitten olemaan riihimäkeläisempi kysymys kuin luulin. - JONE RIKSUSTA
vanha täti kirjoitti:
Ja sieltäkö on lähtöisin tämä sanonta vai onko sillä alku kauempana?
Niin ja mitä se tarkoittaa?
Ei kai voi olla mitään painokelvotonta koska on mainoksessakin!
Sattuikin sitten olemaan riihimäkeläisempi kysymys kuin luulin.IME PARSAA TAI MÄ TUUN JA HAKKAAN SUN FAIJAN!
- 222232
Parsakasvi on aina ollut fallossympooli, joten se tarkoittaa käytännössä juuri sitä mitä luulitkin.
- vanha täti
Olisikohan kierrätyskeskus siis innostunut jonkinlaiseen sanaleikkiin?
Plakaatti oli nimittäin laatikossa, jossa oli nimenomaan kypäriä vai pitäiskö sanoa kypäröitä. Siis niitä joita polkupyöräilijöitten on hyvä pitää päässään. Olen nähnyt sen plakaatin ennenkin, mutta vain yläosan. Nyt olivat kypärät huvenneet ja plakaatin alaosakin näkyi ja se mitä siinä alareunassa luki. - R T
vanha täti kirjoitti:
Olisikohan kierrätyskeskus siis innostunut jonkinlaiseen sanaleikkiin?
Plakaatti oli nimittäin laatikossa, jossa oli nimenomaan kypäriä vai pitäiskö sanoa kypäröitä. Siis niitä joita polkupyöräilijöitten on hyvä pitää päässään. Olen nähnyt sen plakaatin ennenkin, mutta vain yläosan. Nyt olivat kypärät huvenneet ja plakaatin alaosakin näkyi ja se mitä siinä alareunassa luki.tarkoittaa myös "polta tupakkaa" mutta sitä kai ei ole tuossa tarkoitettu, mitä lie.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713115
- 922885
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301- 181280
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232