Olen uudelleen täytättänyt mustepatruunoita ja on ilmennyt ongelmia. Heti vaihdon jälkeen printteri on toiminut ihan normaalisti vähän aikaa, mutta pian se on alkanut herjaamaan paperitukosta tai jotain muuta. Vika on saattanut hävitä itsestään parin päivän jälkeen kun on ollut johdot irrotettuna, mutta ei nyt. Kone herjaa, että tarkista tulostuskasetti. Se on oikein asennettu.
Olen nyt rämplännyt tätä vehjettä, irrottanut johtoja, irrottanut kasettia mitä nyt tälläinen tyhmä maallikko voi tehdä. HP:n sivuilta en löytänyt mitään apua.
Tämä on niin ärsyttävää. Tulostin toimi aivan moitteettomasti, kunnes tulostin viisi sivuisen sähköpostin ja se meni siitä juntturaan eikä ole enää siitä palautunut normaaliksi. Yleensä olen huomannut, että kun printteriin tulee jokin pienikin häiriö se saa koko koneen jumiin.
Millä saisin koneen toimimaan?
Käyttöjärjestelmänä on Vista (mikä on ihan paska) jos sillä on mitä vaikutusta asiaan.
Samanlaisia ihmeongelmia oli kyllä edellisenkin tulostimen (Lexmark) kanssa. Vituttaa!
HP Deskjet F370
räjähdän kohta
1
463
Vastaukset
- palstoja lukee
selviää aika nopeasti että nämä ongelmat koskevat miltei aina
vaan näitä uudelleentäyttäjiä.
Itse en jaksa voimistella koska ammattikäytössä kirjoittimen on
toimittava.
Nyt minulla on (laskee) 7 erimerkkistä printteriä, lasereita
ja mustesuihkuja.
Ostan alkuperäisiä kasetteja ja ei ikinä ollut niiden kanssa mitään
ongelmia.
Muutaman kerran tappelu takkuavan printterin kanssa maksaa kuitenkin
monen vuoden kasetit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984