vesijohtovesi

tiuna

hellou
vaikka olen lukenut monet oppaat & keskustelupalstat, mukaanlukien tämän, niin ei vain ole silmiin osunut se, että voiko new yorkissa juoda "kraanasta" vettä, esim. hotellin wessawettä? vai onko vain ostettava pullovettä litrakaupalla ja näin lisättävä muovisaastetta...

5

1248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mtaman

      Eli hanavesi on juomakelpoista ja ihan hyvän makuistakin.

    • matkailija-x

      New Yorkin kraanavesi on jatkuvasti tutkittua ja tulosten mukaan parempilaatuista kuin esim. Evian. Olen itse aika tarkka veden mausta ja mielestäni NYCin vesijohtovesi on ihan hyvän makuistakin. Lisätietoja googlaamalla esim. New York City tap water quality.

      Eli vesijohtovettä voi hyvillä mielin juoda ja ravintolassa kannattaa tilata "tap water".

      • 31st

        Jep juomavesi on tosiaan juomakelpoista. Jostain syystä omassa hotellissa se ei ollut kovin hyvän makuista, liekkö vanhalla rakennuksella jotain osuutta asiaan. Siksi tuli enimmäkseen juotua pullovettä, mutta ei tuosta hanavedestäkään mitään oireita tullut.


      • tullimieskemppi
        31st kirjoitti:

        Jep juomavesi on tosiaan juomakelpoista. Jostain syystä omassa hotellissa se ei ollut kovin hyvän makuista, liekkö vanhalla rakennuksella jotain osuutta asiaan. Siksi tuli enimmäkseen juotua pullovettä, mutta ei tuosta hanavedestäkään mitään oireita tullut.

        Maku hivenen "uimahallimainen",muuten OK.


      • tiuna

        Kiitos kaikille vastaajille, ja etenkin matkailija-x (kaikista muistakin hyvistä vinkeistä), jotka helpoititte "elämää" huomattavasti parin viikon lomalla nykissä kuukauden päästä ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1224
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1026
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      56
      742
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      720
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      618
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe