Eka kysymys: Elikkäs siis, olen tässä ostamassa Guitar Hero World Tour rumpuja, niin joka paikassa myydään Xbox 360 rumpuja. No joo, toimiiko ne pleikkari kakkoses vai tarviikos siihen monialustan tai erilaista vastaanotinta? =S Kauan olen etsinyt mutta nyt tuli tänne kirjoitettua.
Toka kysymys: Ja myös että ostettiin sellanen Guitar Hero Aerosmith kitara, jonka
mukana tuli vastaanotin. No, toimii hyvin kotona, mutta otinpa sen kitaran kaverille
mukaan nii eipä se vaan tainnu toimia!! Tällä kun on Guitar Hero World Tour kitara,
jonka mukana tuli vastaanotin et johtuuko se siittä? Vastatkaa jompaankumpaan, kiitos =))
Guitar hero rummut
GHmies
1
1421
Vastaukset
- Mushin' Leonidas
1. Xbox rummut eivät valitettavasti toimi ps2 ja ps3 joten joudut ostamaan niille tarkoitetun setin.
2. Ota Aerosmith- kitarasi OMA liitin, siihen ei mikään muu käy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876