irtisanoin hetki sitten tv luvan saapi nähä milloin tulevat kolkuttamaan. mites muilla onko irtisanimisen jälkeen tulleet käymään?oveahan ei tarvitse avata heille!tv lupa tarvitsi olla sellainen että sen kanavan minkä ketäkin haluaa, ottaa sen kortille ja maksaa siitä.mutta ei täällä niin tehä pitää imeä kuin iilimadot kansalaisilta rahat.
perkeleen
maksut
2
230
Vastaukset
- pontikkaaa jeaah
Lienee jo nimi meittin liikuntaministerille liian vaikea ymmärtää ja sitten se itse tekniikka. Hyllytettiin. Vain YKSI esitys pääsi loppuun ja sekin on PÖYDÄLLÄ odottamassa seuraavaa valopäätä, et tehtäs jotain. Siis periaate on "SEURAAVA MAKSAA", joka on johdettu "ARTISTI MAKSAA", tuttu TVstä.
Lupatarkastaja tulee, jos on tullakseen. Ei ne kerkii joka mökkiä tarkistaa :)- tarkastajahinttarit
liikkuvat tietääkseni vain asuinalueilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481