Hei.
Olemme miettineet jo jonkin aikaa, että lähtisimmekö isovanhempani kanssa Viroon matkalle, sillä se saattaisi olla mummoni viimeinen ulkomaanmatka. Hän on ennen käynyt vain Pärnussa ja Haapsalussa (siis näistä Viron kaupungeista) ja nyt hän haluaisi ehdottomasti Haapsaluun. Hän itse ehdotti hotellia Laine. Minä en ole käynyt kovin montaa kertaa Virossa, koska matkustan enemmän Euroopan ulkopuolelle, joten en tiedä Laineesta juuri mitään (paitsi mitä nyt netissä kerrotaan). Mummoni sanoo, että tämä kyseinen Laine olisi hyvin mukava, ei kuitenkaan mikään turhan hieno tms. Emme halua mennä minnekään isoon meluisaan hotelliin, jossa olisi paljon lapsiperheitä, vaan sellaiseen pieneen rauhalliseen hotelliin. Uima-allaskaan ei olisi pakollinen. Itse olen parikymppinen ja mummoni 80 vuotta.
Onko kenelläkään vinkkejä tai meilipiteitä Laine-hotellista tai muista rauhallisista hotelleista Haapsalussa?
-kiitos-
Haapsalu
üks vaan
0
398
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291899Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651880Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3731729Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161238Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221148- 121121
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81056- 861029
- 2851015
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks501001