Elikkäs minulla on 7-vuotias bichon frise narttu joka on asunnut pennusta asti vanhempieni luona maalla (itse siis muutin omiin oloihini kerrostaloon n. 4 vuotta sitten). Koiralla on siis siellä ISO piha jossa saa vapaana olla. Nyt olen mieheni kanssa muuttanut rivitaloon, mietein että olisiko mahdollista ottaa koira tänne nyt??
Maalla se joutuu oleen useasti aamusta iltaan yksin kotona, eikä sitä lenkkeilytetä/harrasteta sen kanssa mitään. Ainoastaan itsekseen juoksee ja temmeltää pihalla. Minä olen vielä puolisen vuotta kotosalla äitiyslomalla, joten koiralla olisi näin aluksi mukavasti seuraakin päivisin, jotta pääsisi rauhassa totuttelemaan uuteen asuinympäristöön. Piha meillä on täällä aidattu, joten siinä saisi oleskella. Ja tietenkin lähtisi aina mukaan vaunulenkeille jne.
Tulipas aika sekavasti kirjotettua, mutta ideana, kumpaa puollatte 1)Koira jää loppuiäkseen maalle missä on tottunut asumaan, mutta ei seuraa/virikkeitä, vai 2) muutto rivitaloon jossa seuraa ja aktiviteetteja, mutta asuinympäristö outo, ja vapaa liikkumatila pienempi ???
Uuteen kotiin?
23grg
2
240
Vastaukset
- Koirat on KinGeitä!!
Voit ottaa se vaikka 2vko teidän luo kattoo tottuuko se siiheen uuteen ympäristöön.Onko miehelläsi allergia?
Jos ei voit ihan hyvin ottaa sen teille - tätinen
No rivariin tietysti.Sillä olis seuraa ja näkemistä.Lisäksi sehän pääsee lenkille vaunujen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2082824Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1672501Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061162- 67990
Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies123982Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait267942Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka317909Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20899Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k507858Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22768