Onko olemassa palvelua joka tekisi videopätkistä image dvd:n? Itse olen onnistunut kerran mutta sen jälkeen on tullut aina jotain uusia mutkia matkaan, milloin on liian vanha versio esim. nero startsmart, tai ei ymmärrä esim. mp4 muotoa jne. olen siis niin kyllästynyt kun aina on jotain uutta mitä pitäis ladata tai tietää!!! Haluan vain kopioida tietokoneella olevat videopätkät dvd:lle jota voi siis katsoa dvd-soittimessa.
Onko olemassa jotain nettipalvelua että voisin siirtää tiedostot sähköisesti tai jollain muulla tavalla sinne firmaan ja ne polttaa mulle dvd:n jota voi katsoa tv:stä?
videot dvd:lle palvelu?
mirgen
3
724
Vastaukset
- dvdlle
Onnistuu meillä. Lähetä viesti niin katsotaan tarkemmin:
http://www.nauhattalteen.com/yhteystiedot - niiiiiiin.
valtaosa yrityksistä, jotka digitoivat vhs ym. materiaalia varmaan tekee tuollaisia juttuja. Laita hakusanaksi vhs digitointi tms.
Olihan kuvaukset omia juttuja... yritykset eivät tallentele tv-nauhoituksia. - svideo
Palvelu löytyy ja osoitekin minne voit ladata tiedostot, pari päivää ja sulla on DVD-levy hallussa.
Jos kiinnostaa niin laitan osoitteen mihin voit ladata videot....terv hessu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406933
- 323918
- 453290
- 362862
- 162672
- 372228
- 162176
- 412113
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482057- 391980