Mistä rinnat ja näyttävät hiukset edullisesti ?

Janina-TV

Vinkkejä mistä saisin irto-rinnat ja näyttävän peruukkin edullisesti ?

8

1687

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näyttävää

      peruukkia edullisesti, tai mikä on edullisuuden raja. Hyvät peruukit maksavat aina paljon. Hyvät rinnat saat kolmella eurolla, ne eivät ole mitään silikonia, mutta kuitenkin aidon tuntuiset.

      • Janina-TV

        Mistä saan rinnat kolmella eurolla? =)


      • sain Hesalaisesta
        Janina-TV kirjoitti:

        Mistä saan rinnat kolmella eurolla? =)

        liikkeestä, josta olin ostamassa alusasuja. Ostat parin naisten nilkkasukkia ja sitten menet ruokaosastolle ja ostat sieltä 500 gramman paketin pellavasiemeniä ja jaat sen tasan niihin sukkiin. Koska ne siemenet ovat liukkaita, niin ne liikkuvat hyvin aidon näköisesti ja myös tuntuvat aidoilta. Helppo ja halpa konsti, minulla itselläni on sellaiset


      • alohaloe
        sain Hesalaisesta kirjoitti:

        liikkeestä, josta olin ostamassa alusasuja. Ostat parin naisten nilkkasukkia ja sitten menet ruokaosastolle ja ostat sieltä 500 gramman paketin pellavasiemeniä ja jaat sen tasan niihin sukkiin. Koska ne siemenet ovat liukkaita, niin ne liikkuvat hyvin aidon näköisesti ja myös tuntuvat aidoilta. Helppo ja halpa konsti, minulla itselläni on sellaiset

        Mitä sinä voit tietää tuntumisesta kun sulla ei ole kerran oikeita rintoja vertailukohtana? Oikeat rinnat ei tunnu miltään.


      • tarkoittaa...
        alohaloe kirjoitti:

        Mitä sinä voit tietää tuntumisesta kun sulla ei ole kerran oikeita rintoja vertailukohtana? Oikeat rinnat ei tunnu miltään.

        että jos joku sattuu kopeloimaan niin silloin tuntuu luonnolliselta. Siemenpussit ovat kohtuullisen lähellä, mutta vähän liiankin "juoksevaa" ja tietenkin roikkuvat täysin rintaliivien varassa. Mutta eihän halvalta ratkaisulta voi odottaa liikoja. Ulkoisilla silikoniproteeseilla pääsee lähemmäs luonnollisia rintoja. Oli huvittavaa katsoa kopeloijan (pääsi yllättämään huomaamattani) ilmettä kun oletti rintojani tekorinnoiksi, mutta kun näppituntuma olikin luonnollisten rintojen tuntuma. Ilme oli jotenkin yllättynyt ja hämmentynyt, niin luonnollisilta itsekiinnittyvät Amoenat tuntuvat vaatteiden päältä. Kopeloija kyllä lähti niin äkkiä etten edes ehtinyt tirvaista.


      • se oletti
        tarkoittaa... kirjoitti:

        että jos joku sattuu kopeloimaan niin silloin tuntuu luonnolliselta. Siemenpussit ovat kohtuullisen lähellä, mutta vähän liiankin "juoksevaa" ja tietenkin roikkuvat täysin rintaliivien varassa. Mutta eihän halvalta ratkaisulta voi odottaa liikoja. Ulkoisilla silikoniproteeseilla pääsee lähemmäs luonnollisia rintoja. Oli huvittavaa katsoa kopeloijan (pääsi yllättämään huomaamattani) ilmettä kun oletti rintojani tekorinnoiksi, mutta kun näppituntuma olikin luonnollisten rintojen tuntuma. Ilme oli jotenkin yllättynyt ja hämmentynyt, niin luonnollisilta itsekiinnittyvät Amoenat tuntuvat vaatteiden päältä. Kopeloija kyllä lähti niin äkkiä etten edes ehtinyt tirvaista.

        rintojasi tekorinnoiksi, olet niin miehen näköinen?


      • luuli.
        se oletti kirjoitti:

        rintojasi tekorinnoiksi, olet niin miehen näköinen?

        Aikaa tuosta episodista on todella kauan. Ehkäpä sitten olin miehen näköinen kun en ollut edes aloittanut korjausprosessia. Rinnatkin oli vähän liian isot, myöhemmin tuli järki päähän.


    • Anonyymi

      Rintoja löytyy esim. Sateenkaarikauppa.fi, Kiinassa Wish ja Aliexoress, Saksasta Special-Trade.eu
      Peruukkeja peruukkiliikkeustä, ksmpaamoista
      Ja aivan halvalla et saa hyvää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8955
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2390
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1507
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1257
    Aihe