millanen tuo siis on? onko hyvä nukkua? Millanen pohja, katto ym? kiva jos joku osaa kertoa...
puolijoukkueteltta
5
653
Vastaukset
- Pekka
Siis onko sulla omana sellainen vai lainaatko/vuokraatko? Kannattaa olla sitten siihen kuuluva kamiina todellakin..
Sinne mahtuu makuualustoineen ja -pusseineen jopa 20 henkeä jos tiiviisti tunkee, mutta jos tuo paljonkin tilpehööriä sisälle niin tulee äkkiä ahdasta.
Teltta kestää pienet sateet oikein pystytettynä, mutta jos kunnon myräkkä tulee, niin saattaa tulla ongelmia. Intissä ainakin nukkui kyseisessä teltassa oikein mielellään.- tyhmä
Oon menossa yhdelle leirille, missä tällainen on majoitusvaihtoehtona oman teltan lisäksi... mietinpä vaan... ajankohta on kesällä mut... jonkun on siis aina vuorollan oltava tuon kamiinan kimpussa jos on kylmä?
Millanen pohja tuossa teltassa on? - adela
tyhmä kirjoitti:
Oon menossa yhdelle leirille, missä tällainen on majoitusvaihtoehtona oman teltan lisäksi... mietinpä vaan... ajankohta on kesällä mut... jonkun on siis aina vuorollan oltava tuon kamiinan kimpussa jos on kylmä?
Millanen pohja tuossa teltassa on?Kannattaisko kysyä ihan niiltä leirijärjestäjiltä, että millanen se teltta on, ni ei tuu sit ainakaan yllätyksiä.
- res alik
Ei puolijoukkueteltassa ole mitään pohjaa. Mukavuus riippuu retkipatjasta ja siitä sattuuko selän alla olemaan juuria, kiviä tms. mukavaa. Joskus olen kyllä nähnyt (ampumaleirillä), että pohja on tehty laudoista koostuvista lavoista, jolloin maasta hohkava kosteus ja selän alle sattuvien kivien vaikutus on eliminoitu. Nukkumisen hyvyys riippuu väen määrästä ja miten itse on tottunut porukassa nukkumaan. Ilma voi olla joskus aika "sakeaa". Kaminan ja sen lämmityksen tarve riippuu tietenkin säästä ja makuupussin laadusta. Oikein pystytettynä katto pitää hyvin vettä.
Mukavuuteen vaikuttaa myös se, miten paljon tavaraa on ahdettu teltan sisään ja miten valaistus on järjestetty. Tunnelma riippuu tietysti teltassa majailevista itsestään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83393395Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2192959Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy612460Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1771530Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har181359Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään581336Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j14965- 61962
- 90907
- 20844