perseen kaivaminen

läskilortto

miksi paikalliset miehet kaivelevat persettään julkisilla paikoilla?

14

2026

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8

      heitä varmaan kutittaa rektaalialueella

    • mu

      kutittaa siellä joku :)

    • Eino-mies

      Se on erään vapaamuurarilooshin salainen merkki.Vielä ei ole selvitetty sen signaalin
      tarkoitusta mutta tutkijat epäilevät sen liittyvän looshin hierarkioihin.
      Mitä pitempään ja mitä julkisemmalla paikalla persettäsi kaivat,sitä korkeammalla olet
      salaseuran hierarkiassa.Myös sillä on merkitystä kummalla kädellä hanuriasi kaivat,
      todellinen ylämaan Robin kaivaa kummallakin kädellä ja syvältä.Näin korkea-arvoisia
      ns. valaistuneita yksilöitä tavataan harvoin jos milloinkaan.

    • paikallistyyli

      Joissain tapauksissahan perseen kaivamisen jälkeen kokataan ruokaa samoilla pesemättömillä sormilla, eli suosittelesen terveen järjen käyttöä ruokaostoksilla...

    • isoksi

      eheh eheh

    • hrrbaty

      Samaa minä ihmettelin kun olin Kanarialla, siellä oli paljon näitä Afrikan pakolaisia, yksi kulki koko viikon tyhjää matkalaukkua perässään vedellen toinen käsi syvällä housuissa. Ehkä se on jonkinlaista myötätunnon hakua, tai kerjäämistä.

    • Tunis1

      Lomamatkallani Tunisian Sousseen en nähnyt kenenkään paikallisen miehen kaivavan sen paremmin peräänsä kuin sepalustakaan. Paikalliset miehet olivat siistejä, kohteliaita ja tuoksuivat hyvältä = dödöltä ja partavedeltä! Sen sijaan törmäsin useampaan turistimieheen, jotka kävelivät kädet syvällä taskussa, naama punakan pöhöttyneenä ja hieltä haisevina! Niin se vaan on, pojjat:)) Ja huom, tähän on sitten ihan turha alkaa vastaamaan tyyliin, että saitkos sieltä yms. Olin matkalla teini-ikäisen poikani kanssa, eikä intressissäni ollut paikallisten miesten iskeminen.

      • Woman;))

        Suomalaiset ne ulkomaanmatkoillaan,niin Tunisiassa kuin Kanariallakin kaivelevat "muniaan" ja haisevat pahalle,vanhalle viinalle ja hielle,samate Hesassa varsinkin Tanssiravinteleissa,johonkin kellonaikaan alkaa "rulettipeli"taskussa olla kiihkeimmillään,...mistähän johtunee?

        Tunisialaiset miehet ovat siistejä,puhtaita ja pulmuisia,hiukset siistit,ei mitään takkutukkia!


    • kakkiko

      jo,samaa olen miettinyt minäkin,tosi kuvottavaa ja samaa tekevät turkissa ja egyptissä!

      • uutinen

        Erään hotellin respasta pieraistiin ummehtunut pieruntuulahdus asiakkaan kasvoille Hammametissä.


    • EKI H:KI

      totta ja varsinkin hammametissa ja sitten vielä tosiaan tarjoillaan ruokaa asiakkaille pesemättömillä käsillä,likainen koko paikka muuteskin ja epämiellyttäviä ihmisiä.

      • ripulittaret

        Hyi saatana...menohan on kuin Egyptissä.


    • kopii

      Onko totta että hyvällä karvoituksella varustetut tai öljytyt miehet eivät heiluttele elimiään Soussessa perjantaisin?

    • Anonyymi

      perse haissoo yhtö pahalle ulko mailla että suomesoo että kyllä ne kaivaa perää sielä muuallakin nii

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6063
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2556
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2063
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe