hajabusa 1300

juissi.pekka

kävin tuossa koe ajamassa hajabusa suzukin ja tulin siihen tulokseen että hyvä on pyörä jos ei olisi nopeusrajoituksia ja vähän liikennettä, kun kiihdytin liikenteen rauhoittuessa muulta liikenteeltä 1 vaihde 100 2 vaihde 160 3 vaihde yli 200kmh ei tämmösellä OHJUKSELLA tee yhtikäs mitään suomi nimisessä valtiossa, hienoltahan se tuntuu kun lähtö on kuin lumiselta katolta ja rutakasti..ajelin ranteet mutkalla kivusta turtana kauppiaan pihaan ja hymyilin myyjälle toisella suupielelä ja luovutin ohjuksen seuraavalle kyyristyjälle sanoen että pidä pääsi kun ajat se ei ole mikään 350cc jawa. menin pyöräni yamaha wildstarin 1600 luokse ja pukuttelin hymyssä suin kotiin ja olin jostain syystä kuitenkin tyytyväinen hajabusaan (270kmh)kuiteskin?

6

606

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 38v ajanut

sillä tekee. Et varmaan vetele omalla puksuttimellasikaan koko ajan täysillä? Koneen vääntö on todella mahtava ja se tekee ajamisen helpoksi. Meillä se on matkapelinä, jolla ei jää jalkoihin missään, ei edes 2 kamat päällä Saksan bahnoilla jos tulee kiire. Jos taas ei ole kiire, voi ajella kuten minä ajan: 2-3tonnia on yleisin kierrosluku jota käyttelen.
      Ajoasennon korjasin n.5cm korkeammaksi ja hieman korkeamman lasinkin laitoin. Vuosi sitten ostin vielä Öhlinsin takaiskarin korkeussäädöllä ja nyt on kiva ajaa kurveissa oli kuormaa tai ei. Sen kun vaan kiristää ruuvista jousta.
      Suomessa tulee tällä tarpeettomaksi mainitsemallasi vehkeellä ajettua vuodessa lähes 10tkm ja ulkomailla 5-7tkm. Aika hassua kun pyörällä ei siis ole suomessa käyttöä...
      Mä en taas ymmärrä miksi ostaa sellainen putputin, joka ei kulje, painaa tonnin ja ei taivu kurveihin. Lisäksi pitkällä matkalla jossa busalla vetelee hymy korvissa (paitsi nyt viime päivinä on hymy tupannut jäätymään) tulee selkä kipeäksi.
      Eiköhän jätetä noi muitten pyörien arvosteleminen varsinkin niiden käyttökelpoisuuden suhteen käsittelemättä, jos ei omaa kokemusta kuin pienen ajolenkin verran. Mä olen 2:lla busalla ajanut nyt yli 100tkm ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Ainoa, mikä mättää on se, että noita alkaa tulla liikaa vastaan kun ajelee. Tulee sellanen corolla fiilis...

• pöllöt.

vidduttaa ku kaikenmaailman "kuskit" kommentoi täällä jotain mopoista. Jos on corolla-tyyppi, niin sitten on. Mut miksi täällä on niin negatiivinen suhtautuminen muiden mopoihin? Miten joku sanoo tai kehtaa sanoa:" tollasella ei tee mitään, toi on ruma, jne".Miten perseestä nää tyypit on? Jos jotain yleensä myydään, niin ei se ihan surkea ole. Hajis taitaa valitettavasti olla yksi eniten myydyistä mopoista. Todellakin VALITETTAVASTI! Niitä tulee niin paljon vastaan, että pyörän omaleimaisuus on karsinyt. Kumma juttu että noin käyttökelvoton pyörä on myynyt tuollaisia lukemia...`? Ja miten rumakin se on...? Ja silti myy. Jos ei tiedä mitään, kannattaisi olla ihan hiljaa. Siinä kun vain näyttää tyhmyytensä...

• bandiitti

Karmeassa linkussa koivet ja hirveä etukeno ajoasento ja joku vielä kehuu hyväksi matkapyöräksi. Aivan yhtä kamala ajaa -120 km/h nopeudet kuin mikä tahansa superpyörä!

• willee...
        bandiitti kirjoitti:

Karmeassa linkussa koivet ja hirveä etukeno ajoasento ja joku vielä kehuu hyväksi matkapyöräksi. Aivan yhtä kamala ajaa -120 km/h nopeudet kuin mikä tahansa superpyörä!

vain että minkä omistat se on paras, mitä willeen tulee onhan se raskas käsitellä paikallaan mutta matkaajossa oikein hyvä, mulla on ollu 14 kpl pyöriä 1974-2010 välillä ja sanon että kehitys on valtaisa verraten nyky esim hajabusa-750 tuutti honda, mutta olen silti sitämieltä etä näillä nopeusrajoituksilla hajabusalla ei tee mitään koska se on tehty ajettavaksi eikä körökörö kirkkoon vauhtia ja sitä mieltä oli muutkin koeajo heput..voihan sitä käydä radalla purkamassa vauhdin tuskaa jos pakko, säästyy kortti ja rahnat, henki on sitten eri asia..

• Brutaali bussimies
        willee... kirjoitti:

vain että minkä omistat se on paras, mitä willeen tulee onhan se raskas käsitellä paikallaan mutta matkaajossa oikein hyvä, mulla on ollu 14 kpl pyöriä 1974-2010 välillä ja sanon että kehitys on valtaisa verraten nyky esim hajabusa-750 tuutti honda, mutta olen silti sitämieltä etä näillä nopeusrajoituksilla hajabusalla ei tee mitään koska se on tehty ajettavaksi eikä körökörö kirkkoon vauhtia ja sitä mieltä oli muutkin koeajo heput..voihan sitä käydä radalla purkamassa vauhdin tuskaa jos pakko, säästyy kortti ja rahnat, henki on sitten eri asia..

sinun mielipiteesi. Jos tiedät kaiken niin hienoa! Itse tiedän monta hienoa motukkaa ja Busa on yksi niistä. Tällä hetkellä löytyy sellainen matkailuun ja radalle on rgv250 ja sitten vielä allroundiin Mv Agusta Brutale. Missään nimessä en anna koskaan kenenkään pyörästä palautetta, että se on turha tai sillä ei tee mitään jne. Se jos mikä naurettavaa ja lapsellistakin.
        Hyvää ajelua kaikille!

• kuspäitä?
        bandiitti kirjoitti:

ajanut busalla kuinka paljon?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kyllä tiedän että ajattelet

Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä
      Ikävä
      16
      4181
    2. Hermanni taitaa hyötyä oikein isot rahat

https://letco.fi/finnish/ https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010933843.html Tällainen suomalaismulkeroko edustaa noita
      Maailman menoa
      169
      4003
    3. Syvästi levoton

Muistat varmaan sinäkin. Ei sitä olisi koskaan toivonut omalle kohdalle tämmöistä. Mutta kyllä minä selviän kuten ennenk
      Ikävä
      15
      3108
    4. Vuosi vaihtuu!

Hyvvää Uutta Vuotta! Toevottavasti tulleepi kaekille parempi tuleva vuosi 2025! Olokaahan kilttejä ihanat, rakkaat palst
      Suomussalmi
      23
      1446
    5. Oletko koskaan törmännyt ihmiseen.....

Jota haluat niin paljon että järki lähtee? Toinen näyttääkin niin stanan hyvältä että tekisi mieli syödä se kokonaan. Yk
      Ikävä
      43
      1153
    6. Kuinka arvokas kaivattusi on?

Hinta rahana.
      Ikävä
      82
      1080
    7. Voitko ymmärtää

Rakastan ja vihaan sinua mies.
      Ikävä
      114
      1073
    8. Onko kaivattusi

Ulkoisesti viehättävä?
      Ikävä
      64
      1040
    9. Uudenvuoden toivotukset

Listataan tähän kivoja uudenvuoden toivotuksia 🙂👇 Aloitan: "Toivon sinulle ensi vuodeksi 12 kuukautta iloa, 52 viikk
      Uusivuosi
      11
      1012
    10. Hyvää vuoden viimeistä

Maanantai aamupäivää. Huomenta hyvää aurinkoista ☕🐺❄️😊❤️🌞
      Ikävä
      162
      989
    Aihe