kopteri

alottaja

Olisko ehdottaa mitään halpaa kopteria jolla opetella lentämään. Haluan osata lentää hyvin.jotta myöhemmin voin ostaa Caliber 3 kopterin.

11

690

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • T-ope

      Miksi se aloitus kone pitää olla kopteri?
      Jos omaa paksun lompakon, käytettävissä hyvä mekaanikko tai isä maksaa niin siitä vaan.
      Kopteri on juuri se haastavin opetella lennätys. On luonnonlahjakkuuksia jotka ovat aloittaneet tarpeeksi ajoissa ja homma on kivasti hallussa.
      http://www.youtube.com/watch?v=EgrdblWiVjU
      Toivottavasti tuo linkki toimii. Kaikilta tuo ei lähde ja hyvä harrastus sammuu ennenkuin on edes alkanut.
      Hae paikallinen lennokkikerho ennenkuin teet mitään siirtoa hankintojen suhteen. Lennokit pelkästään sisältävät niin monta eri kategoriaa että löydät sieltä varmasti kiinnostavaa toimintaa.

      • jeespoks...

        No mitä järkeä on ostaa joku muu kuin, helikopteri jos, myöhemmin ostaa kuitenkin sen helikopterin?
        Hän ostaa lentokoneen ja sen jälkeen helikopterin vai ???
        Ei siinä ole mitään järkeä koska ne on niin erinlaisia. On parempi jos hän aloittaa helpolla helikopterilla ja ostaa myöhemmin vaikeamman. Ymmärrätkös pointin?


      • Liidokki...
        jeespoks... kirjoitti:

        No mitä järkeä on ostaa joku muu kuin, helikopteri jos, myöhemmin ostaa kuitenkin sen helikopterin?
        Hän ostaa lentokoneen ja sen jälkeen helikopterin vai ???
        Ei siinä ole mitään järkeä koska ne on niin erinlaisia. On parempi jos hän aloittaa helpolla helikopterilla ja ostaa myöhemmin vaikeamman. Ymmärrätkös pointin?

        Niitä ei juuri voi ohjailla eli tuuri ja tuulet ratkaisevat mihin kopteri lentää.

        Liidokilla minäkin alottaisin.


      • T-ope
        jeespoks... kirjoitti:

        No mitä järkeä on ostaa joku muu kuin, helikopteri jos, myöhemmin ostaa kuitenkin sen helikopterin?
        Hän ostaa lentokoneen ja sen jälkeen helikopterin vai ???
        Ei siinä ole mitään järkeä koska ne on niin erinlaisia. On parempi jos hän aloittaa helpolla helikopterilla ja ostaa myöhemmin vaikeamman. Ymmärrätkös pointin?

        Radio-ohjattavia ajetaan näköhavainnon perusteella ja silloin ohjaamiseen tarvittava automatio joka ei synny kuin harjottelun kautta. Kolmeen suuntaa, siis lennättäjästä pois, oikealle ja vasemmalle, onnistuvat melkein samantien. kone tarvitsee , myös se kopteri,lennättää lennättäjään päin. Tuon ohjausautomation oppiminen ei synny hetkessä. Simulaattoriohjelmat auttavat hiukan, mutta eivät ole kaikkivoipia.


      • alottaja

        siis olen liidokkeja jo lennättänyt ja näin poispäin, mutta haluan oppia kopterin lennätystä, ja etsin siihen sopivaa kopteria


      • alottaja
        alottaja kirjoitti:

        siis olen liidokkeja jo lennättänyt ja näin poispäin, mutta haluan oppia kopterin lennätystä, ja etsin siihen sopivaa kopteria

        miten lennokilla voi oppia kopteria lentämään, hiukan sama kuin opettelisi mopolla ajamaan autoa.


      • dijfid
        alottaja kirjoitti:

        miten lennokilla voi oppia kopteria lentämään, hiukan sama kuin opettelisi mopolla ajamaan autoa.

        Suosittelen 4ch lama v3 /v4:ää. Takaroottoria ei ole mitä 6ch koptereissa on mutta kopteri on kuitenkin erittäin hyvä harjoitteluun, oppii vääntämään nuppeja oikeaan suuntaan kopterin ollessa nenä ties mihinpäin.


      • Simu Simu
        dijfid kirjoitti:

        Suosittelen 4ch lama v3 /v4:ää. Takaroottoria ei ole mitä 6ch koptereissa on mutta kopteri on kuitenkin erittäin hyvä harjoitteluun, oppii vääntämään nuppeja oikeaan suuntaan kopterin ollessa nenä ties mihinpäin.

        Itse suosittelen ostamaan sellaisen jossa on se simulaattori pc.lle ja kopteri tai pelkästään ensin simulaattorin, sillä oppii ohjaimen hallinnan ja kopterinkäytön.

        http://rcflightsim.com/


      • heh..l,o
        Simu Simu kirjoitti:

        Itse suosittelen ostamaan sellaisen jossa on se simulaattori pc.lle ja kopteri tai pelkästään ensin simulaattorin, sillä oppii ohjaimen hallinnan ja kopterinkäytön.

        http://rcflightsim.com/

        T-ope on ihan toope. juuri sitä meinasin, ei sitä autoakaan ajamaan opetella mopolla. ELi simulaattori kouraan tai joku järkevä kopteri, ei mielellään eskyn romu kasoja niistä tulee vain paha mieli.


      • poiuytr
        heh..l,o kirjoitti:

        T-ope on ihan toope. juuri sitä meinasin, ei sitä autoakaan ajamaan opetella mopolla. ELi simulaattori kouraan tai joku järkevä kopteri, ei mielellään eskyn romu kasoja niistä tulee vain paha mieli.

        Simulaattorilla ei saa sitä lennättämisen iloa ja ulkonaoloa, tässä perus 4ch kopteri verkkokaupasta. http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=13954


    • käytössä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe