Olisko ehdottaa mitään halpaa kopteria jolla opetella lentämään. Haluan osata lentää hyvin.jotta myöhemmin voin ostaa Caliber 3 kopterin.
kopteri
11
690
Vastaukset
- T-ope
Miksi se aloitus kone pitää olla kopteri?
Jos omaa paksun lompakon, käytettävissä hyvä mekaanikko tai isä maksaa niin siitä vaan.
Kopteri on juuri se haastavin opetella lennätys. On luonnonlahjakkuuksia jotka ovat aloittaneet tarpeeksi ajoissa ja homma on kivasti hallussa.
http://www.youtube.com/watch?v=EgrdblWiVjU
Toivottavasti tuo linkki toimii. Kaikilta tuo ei lähde ja hyvä harrastus sammuu ennenkuin on edes alkanut.
Hae paikallinen lennokkikerho ennenkuin teet mitään siirtoa hankintojen suhteen. Lennokit pelkästään sisältävät niin monta eri kategoriaa että löydät sieltä varmasti kiinnostavaa toimintaa.- jeespoks...
No mitä järkeä on ostaa joku muu kuin, helikopteri jos, myöhemmin ostaa kuitenkin sen helikopterin?
Hän ostaa lentokoneen ja sen jälkeen helikopterin vai ???
Ei siinä ole mitään järkeä koska ne on niin erinlaisia. On parempi jos hän aloittaa helpolla helikopterilla ja ostaa myöhemmin vaikeamman. Ymmärrätkös pointin? - Liidokki...
jeespoks... kirjoitti:
No mitä järkeä on ostaa joku muu kuin, helikopteri jos, myöhemmin ostaa kuitenkin sen helikopterin?
Hän ostaa lentokoneen ja sen jälkeen helikopterin vai ???
Ei siinä ole mitään järkeä koska ne on niin erinlaisia. On parempi jos hän aloittaa helpolla helikopterilla ja ostaa myöhemmin vaikeamman. Ymmärrätkös pointin?Niitä ei juuri voi ohjailla eli tuuri ja tuulet ratkaisevat mihin kopteri lentää.
Liidokilla minäkin alottaisin. - T-ope
jeespoks... kirjoitti:
No mitä järkeä on ostaa joku muu kuin, helikopteri jos, myöhemmin ostaa kuitenkin sen helikopterin?
Hän ostaa lentokoneen ja sen jälkeen helikopterin vai ???
Ei siinä ole mitään järkeä koska ne on niin erinlaisia. On parempi jos hän aloittaa helpolla helikopterilla ja ostaa myöhemmin vaikeamman. Ymmärrätkös pointin?Radio-ohjattavia ajetaan näköhavainnon perusteella ja silloin ohjaamiseen tarvittava automatio joka ei synny kuin harjottelun kautta. Kolmeen suuntaa, siis lennättäjästä pois, oikealle ja vasemmalle, onnistuvat melkein samantien. kone tarvitsee , myös se kopteri,lennättää lennättäjään päin. Tuon ohjausautomation oppiminen ei synny hetkessä. Simulaattoriohjelmat auttavat hiukan, mutta eivät ole kaikkivoipia.
- alottaja
siis olen liidokkeja jo lennättänyt ja näin poispäin, mutta haluan oppia kopterin lennätystä, ja etsin siihen sopivaa kopteria
- alottaja
alottaja kirjoitti:
siis olen liidokkeja jo lennättänyt ja näin poispäin, mutta haluan oppia kopterin lennätystä, ja etsin siihen sopivaa kopteria
miten lennokilla voi oppia kopteria lentämään, hiukan sama kuin opettelisi mopolla ajamaan autoa.
- dijfid
alottaja kirjoitti:
miten lennokilla voi oppia kopteria lentämään, hiukan sama kuin opettelisi mopolla ajamaan autoa.
Suosittelen 4ch lama v3 /v4:ää. Takaroottoria ei ole mitä 6ch koptereissa on mutta kopteri on kuitenkin erittäin hyvä harjoitteluun, oppii vääntämään nuppeja oikeaan suuntaan kopterin ollessa nenä ties mihinpäin.
- Simu Simu
dijfid kirjoitti:
Suosittelen 4ch lama v3 /v4:ää. Takaroottoria ei ole mitä 6ch koptereissa on mutta kopteri on kuitenkin erittäin hyvä harjoitteluun, oppii vääntämään nuppeja oikeaan suuntaan kopterin ollessa nenä ties mihinpäin.
Itse suosittelen ostamaan sellaisen jossa on se simulaattori pc.lle ja kopteri tai pelkästään ensin simulaattorin, sillä oppii ohjaimen hallinnan ja kopterinkäytön.
http://rcflightsim.com/ - heh..l,o
Simu Simu kirjoitti:
Itse suosittelen ostamaan sellaisen jossa on se simulaattori pc.lle ja kopteri tai pelkästään ensin simulaattorin, sillä oppii ohjaimen hallinnan ja kopterinkäytön.
http://rcflightsim.com/T-ope on ihan toope. juuri sitä meinasin, ei sitä autoakaan ajamaan opetella mopolla. ELi simulaattori kouraan tai joku järkevä kopteri, ei mielellään eskyn romu kasoja niistä tulee vain paha mieli.
- poiuytr
heh..l,o kirjoitti:
T-ope on ihan toope. juuri sitä meinasin, ei sitä autoakaan ajamaan opetella mopolla. ELi simulaattori kouraan tai joku järkevä kopteri, ei mielellään eskyn romu kasoja niistä tulee vain paha mieli.
Simulaattorilla ei saa sitä lennättämisen iloa ja ulkonaoloa, tässä perus 4ch kopteri verkkokaupasta. http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=13954
- käytössä
Tuolla hyvä valikoima,
http://www.dealextreme.com/search.dx/search.helicopter~r.34774240
Toi Lama on suosittu ja osia saatavilla.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1166~r.34774240
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171279
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221153Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä471050- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592