VALTRA T-SARJA

valtraT

Tekeekö valtran t-sarjalla mitään? kestävyys jne. mitn pelaa talvella kun kylmästä tallista lähtö? jaksaako t120/t130 työntää alueauraa ja vetää lanaa?

18

8825

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Usvaa putkeen

      Eikös ne ainakin yritä kun niitä niin paljon näkee tien varsilla ja teillä. Ja pakkaseen ovat varmaankin hyvin tottuneita täällä poronhoitoalueella mistä kotoosin ovat.

      • Anonyymi

        Pornon hoito


    • Valtrollhättan

      Paremmat tais olla 8000-sarjasta. Ne sähköventtiilit, ja no pikavaihde ei ollu koskaan se Valtran ykkösiä. 5000 h ja "voimansiirtopäivitykset" yleisiä. Moottorit yks parhaimpia, ainetta menöö kuitenkin ku kaasua pohjaan lykkää, eli 2000 kierrosta ylittyy. Syöttö-ja siirtopumput voivat oireilla. Ja jarrut loppuu liikennemalleista joskus sit. Työntää ne lanaa ja vetää alueauraa. Mutta mitään ihmekoneita eivät ole. Vertauksena vaikka 2000-luvun alun 8400:t..........

      • Maono

        Kuuntele kans muitakii.


    • hgfhdhdh
      • sisudiisseli

        tekee mielestäni hyvä moottoreita. nyt 4-kone valtrassa 7500h eikä tunnu missään. ei tarvihe laitella öljyjä vaihtovälillä ja lähtee talvellaki käymään


      • adghjk.
        sisudiisseli kirjoitti:

        tekee mielestäni hyvä moottoreita. nyt 4-kone valtrassa 7500h eikä tunnu missään. ei tarvihe laitella öljyjä vaihtovälillä ja lähtee talvellaki käymään

        koska niin paljonhan nuita liikenteessä näkyy.. ja myynnissä näkyy olevan suht paljon ajettuja (9000-10000h)


      • on
        adghjk. kirjoitti:

        koska niin paljonhan nuita liikenteessä näkyy.. ja myynnissä näkyy olevan suht paljon ajettuja (9000-10000h)

        Ja ei kait se SisuDiesel huono moottori ole, kun sitä useammalla merkillä on kuitenkin käytössä.. Eihän sen massikankaan pakko olisi käyttää niitä Sisun koneita, mutta se kun on hyvä moottori, niin miksi olla käyttämättä??


      • nhjhdhdjhj
        adghjk. kirjoitti:

        koska niin paljonhan nuita liikenteessä näkyy.. ja myynnissä näkyy olevan suht paljon ajettuja (9000-10000h)

        Aika moni on haettu yön pimeinä tunteina "huoltoon".


      • fordsonisti
        on kirjoitti:

        Ja ei kait se SisuDiesel huono moottori ole, kun sitä useammalla merkillä on kuitenkin käytössä.. Eihän sen massikankaan pakko olisi käyttää niitä Sisun koneita, mutta se kun on hyvä moottori, niin miksi olla käyttämättä??

        Ei sen pakko ole. Agco, joka omistaa sekä Sisu Dieselin, että Massikan vain päättää, että Massikassa on Sisu Diesel


      • fordsonisti
        adghjk. kirjoitti:

        koska niin paljonhan nuita liikenteessä näkyy.. ja myynnissä näkyy olevan suht paljon ajettuja (9000-10000h)

        Kannattaisi tutkia myös muiden maiden rekisteröintitilastoja.
        Tässä esimerkkinä Englanti:

        Massey Ferguson: 69 181
        John Deere: 58 738
        New Holland: 29 770
        Case IH: 22 511
        Valtra: 2 420
        Deutz Fahr: 2 367

        Eli Massey Ferguson on paras! Mutta!!! VALTRAHAN on paras?!


      • Anonyymi
        nhjhdhdjhj kirjoitti:

        Aika moni on haettu yön pimeinä tunteina "huoltoon".

        Toki näitäkin viedään ns,huoltoon,mutta kyllä niillä keskimääräistä enemmän ja raskaampia töitä tehdään kuin noilla vierasmerkeillä joita todellisuudessa viedään yön pimeinä tunteina remonttiin.


    • 12+20

      Kaveri etelämpänä työntää 2100 leylandilla alueauraa (kuvia kuvalogissa ja juutubessa) ja mää vedän tielanaa (4 kivihara) 605 valmetilla. Eiköhän t-sarjakin tee työnsä siinä missä pienemmätkin ja samankokoiset.

      • dfuiknk

        työt tekee. Mahtaako muutkaan merkit olla sen lujempia kuin valtra? jos vertaa vaikka caseen,john deereen jne..


    • tyytymätön

      kyllä laittaa miettiin että minkä merkin seuraavaksi ostaa. tähän asti ollu aina valtraa/valmettia itellä valtra t-161(liikenne) vm-2010/8 ajettu 1300h ja jarrut loppu. ja ei oo edes missään oikein raskaassa käytössä.

      • Anonyymi

        Jotkut ajaa jalka joko kytkimellä tai jarrupolkimella kokoajan, kuluuhan se siinä äkkiä loppuun.


    • Mitävitua

      Miten voi olla jarrut loppu nuilla tunneilla??? niitä pitää käyttää myös maltilla meillä viistonnia ajettu eikä jarruja tarvinu säätä eikä mitään muutakaan kulumista ei näy ku eturenkaissa

    • Anonyymi

      Jos meinaat urakoida sillä, liian mopo hinattavan lanan eteen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      160
      2610
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      1736
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      182
      1640
    4. 79
      1311
    5. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      28
      1055
    6. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      297
      976
    7. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      51
      961
    8. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      179
      870
    9. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      79
      853
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      818
    Aihe