meillä oli äitienpäivä viikonloppuna yks kultainennoutaja hiodossa. Sitten kun se lähti, niin mulla tuli sitä tosi kova ikävä. En nää sitä kuin ehkä kerran tai kahdesti vuodessa :'(... Itken tälläkin hetkellä, kun minulla on niin hirvittävä ikävä. Mitä voisin tehdä etten itkisi? Auttakaa kiltit, tää on mullle vaikeeta :'(...
auttakaa...
3
491
Vastaukset
- huohhoijaa
Oliskohan parempi ettette ota koiria lainkaan hoitoon kerta niiden poislähtö tuottaa tuollaisen märinän ja surun?
- Koirasuruja
Tänne kirjoittaa kaikenikäiset ja kaikista koiriin liittyvistä jutuista. Jos sinulla ei ole asiallista vastausta niin miksi sitten pitää kirjoittaa tuollaisia vastauksia?
- veeratsukkeli
Koirasuruja kirjoitti:
Tänne kirjoittaa kaikenikäiset ja kaikista koiriin liittyvistä jutuista. Jos sinulla ei ole asiallista vastausta niin miksi sitten pitää kirjoittaa tuollaisia vastauksia?
Minulla on ollut sama suru..Kerran meillä oli vain yhden yön koira hoidossa ja se valloitti minun sydämen ja minulle tuli tosi kova ikävä sitä.Mutta minun vanhempani samana iltana kun koira tuli meille kertoivat,että voisimme hommata koiran.Itkuhan se siinä tuli;)..ennen sitä minä kyselin lenkkeilijöiltä,että saisiko koiraa silittää..Otin silloin kaiken irti.Pääsin myös katsomaan äitin tuttavan koiraa..se helpotti..sinun kannattaa olla koirien kanssa ja hakea koiraleireille.Minäkin kävin yhdellä koiraleirillä,vaikkei minulla ollut koiraa.Siellä sai hoitokoiran.Sitä oli tosi kiva hoitaa..sain hoitaa sitä 3vk.Siis koko leirin..Ja kannattaa tilata koira lehtiä jne kaikkeen koiriin liittyvää.Joillekkin taas tämä tuo lisää surua,eli jos tämä ei auta niin sinun pitää löytää itse keino..eikö olekkin vaikeaa?
PS.voit kysyä jos muillakin tuttavillasi olisi koira niin sitä hoitoon..luulen että aika moni monta vuotta omistanut koiraa on iloisin mielin luopumasta koirastaan pariksi päiväksi..:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522105
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3321293Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941215- 1541123
- 68941
- 35938
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31879Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59828Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta24814Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46779