auttakaa...

surullinen-98

meillä oli äitienpäivä viikonloppuna yks kultainennoutaja hiodossa. Sitten kun se lähti, niin mulla tuli sitä tosi kova ikävä. En nää sitä kuin ehkä kerran tai kahdesti vuodessa :'(... Itken tälläkin hetkellä, kun minulla on niin hirvittävä ikävä. Mitä voisin tehdä etten itkisi? Auttakaa kiltit, tää on mullle vaikeeta :'(...

3

533

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huohhoijaa

Oliskohan parempi ettette ota koiria lainkaan hoitoon kerta niiden poislähtö tuottaa tuollaisen märinän ja surun?

• Koirasuruja

Tänne kirjoittaa kaikenikäiset ja kaikista koiriin liittyvistä jutuista. Jos sinulla ei ole asiallista vastausta niin miksi sitten pitää kirjoittaa tuollaisia vastauksia?

• veeratsukkeli
        Koirasuruja kirjoitti:

Tänne kirjoittaa kaikenikäiset ja kaikista koiriin liittyvistä jutuista. Jos sinulla ei ole asiallista vastausta niin miksi sitten pitää kirjoittaa tuollaisia vastauksia?

Minulla on ollut sama suru..Kerran meillä oli vain yhden yön koira hoidossa ja se valloitti minun sydämen ja minulle tuli tosi kova ikävä sitä.Mutta minun vanhempani samana iltana kun koira tuli meille kertoivat,että voisimme hommata koiran.Itkuhan se siinä tuli;)..ennen sitä minä kyselin lenkkeilijöiltä,että saisiko koiraa silittää..Otin silloin kaiken irti.Pääsin myös katsomaan äitin tuttavan koiraa..se helpotti..sinun kannattaa olla koirien kanssa ja hakea koiraleireille.Minäkin kävin yhdellä koiraleirillä,vaikkei minulla ollut koiraa.Siellä sai hoitokoiran.Sitä oli tosi kiva hoitaa..sain hoitaa sitä 3vk.Siis koko leirin..Ja kannattaa tilata koira lehtiä jne kaikkeen koiriin liittyvää.Joillekkin taas tämä tuo lisää surua,eli jos tämä ei auta niin sinun pitää löytää itse keino..eikö olekkin vaikeaa?
        PS.voit kysyä jos muillakin tuttavillasi olisi koira niin sitä hoitoon..luulen että aika moni monta vuotta omistanut koiraa on iloisin mielin luopumasta koirastaan pariksi päiväksi..:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      30
      1337
    2. Onko kaivattusi älykäs

vai onko helposti vedätettävissä
      Ikävä
      70
      909
    3. Miten yksi ihminen

Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,
      Ikävä
      42
      843
    4. P*skimmat palstalaiset kautta aikojen äänestys

Nyt kaikki peliin, ilman parasta, ei ole p*skinta! Muistetaan mainita myös ne piileskelevät pirulaiset! 🤓
      Sinkut
      187
      747
    5. Työttömiä suomalaisia ei saa töihin

Ei hakemuksen hakemusta suomalaisilta ammattilaisilta, Piti sitten filippiiniläisiä palkata. https://www.is.fi/talouss
      Maailman menoa
      295
      688
    6. Mikä on hänen nimen viimeinen tavu?

🎣🎣🎣🎣🎣
      Ikävä
      46
      661
    7. Luonnollisuus

Ja luonnonkauneus on kaunista.
      Ikävä
      92
      630
    8. Olet lihonut kuin pullataikina

Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?
      Ikävä
      38
      608
    9. Toivotko jotain tapahtuvan

Että saisit kaivattusi vaimoksesi?
      Ikävä
      52
      546
    10. Et siis halua

enää nähdä minua? Lupaan sitten pysyä pois. Ja jos vahingossa satutaan samaan paikkaan voit uskoa että en sitä tahallani
      Ikävä
      47
      530
    Aihe