meillä oli äitienpäivä viikonloppuna yks kultainennoutaja hiodossa. Sitten kun se lähti, niin mulla tuli sitä tosi kova ikävä. En nää sitä kuin ehkä kerran tai kahdesti vuodessa :'(... Itken tälläkin hetkellä, kun minulla on niin hirvittävä ikävä. Mitä voisin tehdä etten itkisi? Auttakaa kiltit, tää on mullle vaikeeta :'(...
auttakaa...
3
483
Vastaukset
- huohhoijaa
Oliskohan parempi ettette ota koiria lainkaan hoitoon kerta niiden poislähtö tuottaa tuollaisen märinän ja surun?
- Koirasuruja
Tänne kirjoittaa kaikenikäiset ja kaikista koiriin liittyvistä jutuista. Jos sinulla ei ole asiallista vastausta niin miksi sitten pitää kirjoittaa tuollaisia vastauksia?
- veeratsukkeli
Koirasuruja kirjoitti:
Tänne kirjoittaa kaikenikäiset ja kaikista koiriin liittyvistä jutuista. Jos sinulla ei ole asiallista vastausta niin miksi sitten pitää kirjoittaa tuollaisia vastauksia?
Minulla on ollut sama suru..Kerran meillä oli vain yhden yön koira hoidossa ja se valloitti minun sydämen ja minulle tuli tosi kova ikävä sitä.Mutta minun vanhempani samana iltana kun koira tuli meille kertoivat,että voisimme hommata koiran.Itkuhan se siinä tuli;)..ennen sitä minä kyselin lenkkeilijöiltä,että saisiko koiraa silittää..Otin silloin kaiken irti.Pääsin myös katsomaan äitin tuttavan koiraa..se helpotti..sinun kannattaa olla koirien kanssa ja hakea koiraleireille.Minäkin kävin yhdellä koiraleirillä,vaikkei minulla ollut koiraa.Siellä sai hoitokoiran.Sitä oli tosi kiva hoitaa..sain hoitaa sitä 3vk.Siis koko leirin..Ja kannattaa tilata koira lehtiä jne kaikkeen koiriin liittyvää.Joillekkin taas tämä tuo lisää surua,eli jos tämä ei auta niin sinun pitää löytää itse keino..eikö olekkin vaikeaa?
PS.voit kysyä jos muillakin tuttavillasi olisi koira niin sitä hoitoon..luulen että aika moni monta vuotta omistanut koiraa on iloisin mielin luopumasta koirastaan pariksi päiväksi..:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1105875Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453833Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4652691Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681720- 871396
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321383Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346- 771268
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1541255