Hei!
Olen varaamassa loppukesälle ko. hotelliin kaksiota merinäköalalla. Olisi muutama kysymys hotelliin majoittuneille. "Kahvinkeitin ja hiustenkuivain lainattavissa vastaanotosta", eli maksullisia? Entä onko rannassa aurinkotuolia ja onko ne maksullisia? Entä millainen lasten leikkipaikka on?
En osaa hahmottaa, kun en ole siellä koskaan käynyt, että pitkäkö sieltä on esim. Plataniakseen? Ja löytyykö lähistöltä ruokapaikkoja ja ruokakauppoja? Rauhallinen hotelli rannalla kuulostaa aika hyvältä, vai millaisia koekemuksia muuten on tuosta hotellista?
Ma-Tzi, Gerani
4
758
Vastaukset
- kesaska
Hei!
Hotelli on todella rauhallinen ja aivan rannassa.
Ranta on kivikkoinen eikä aurinkotuoleja ole hotellin kohdalla. Ranta myös syvenee nopeasti, ei siis pienten lasten unelmaranta.
Olin viime kesänä k.o hotellissa kahden lapsen (9, 12v) kanssa ja me kyllä tykättiin. Uima-allas on ihan kiva ja sitä pidetään puhtaana. Hotellin omistajapariskunta huolehtii vieraistaan ja valvoo, että paikat pysyvät siisteinä. Ihana siivoojatäti toi meille appelsiinejä ja kakkua.
Lasten leikkipaikka on pienten lasten liukumäki ja muutama keinu, siis ihan pienille.
Huoneessamme oli oli suodatinosa jolla selvisi kahvinkeitosta, emme lainanneet vastaanotosta mitään, en osaa sanoa siihen mitään.
Lähistöltä löytyy kauppaa, leipomoa, ravintolaa.. Leipomoon noin 10min(?) kävely, kävin joka aamu, Super Market aivan leipomon vieressä. "Bossa Nova"-ravintola meidän suosikki, rantatietä pitkin poispäin Geranista(ja Plataniaksesta) reilut 5min. Useita tavernoita sekä Geranin keskustassa että rantaa lähempänä olevan tien varrella. Plataniakseen kävelee ehkä 20 - 25min?
Vastaan mielelläni, jos jotain kysyttävää vielä!- ehkä sinne
Kiva kun viitsit vastailla. No kyllä sieltä sitten löytyy syömistä ym. ettei ihan korvessa ole. Onko maisemat kauniit? Minulla on kokemuksia vain Rodokselta ja Pargasta. Jälkimmäisessä aivan upeat maisemat.
Täytyypä sitten kokeilla tuota "Bossa-Novaa". Ilmeisesti tavernatyypinen? Geranissa ei taida ollakaan hienohiekkaista rantaa. - okpsoois
ehkä sinne kirjoitti:
Kiva kun viitsit vastailla. No kyllä sieltä sitten löytyy syömistä ym. ettei ihan korvessa ole. Onko maisemat kauniit? Minulla on kokemuksia vain Rodokselta ja Pargasta. Jälkimmäisessä aivan upeat maisemat.
Täytyypä sitten kokeilla tuota "Bossa-Novaa". Ilmeisesti tavernatyypinen? Geranissa ei taida ollakaan hienohiekkaista rantaa.Sinne kun menet olet todella maalla, me herättiin kukonlauluun joka aamu. Todella rauhallista, eihän siellä ole paljon mitään. Plataniaksessa on jo useampi taverna. Tie sinne on aika vilkas ja jalkakäytäviä ei ole.
- kesaska
ehkä sinne kirjoitti:
Täytyypä sitten kokeilla tuota "Bossa-Novaa". Ilmeisesti tavernatyypinen? Geranissa ei taida ollakaan hienohiekkaista rantaa.on minun mielestä kaunis. Aika karua, mutta kaunista, meri on tietysi upea siinä vieressä.
Bossa Nova on taverna, jossa on aika laaja ruokalista. Lihavartaita, pizzaa, salaatteja.. Lähes kaikki pöydät on terassilla ulkona ja henkilökunta oli todella mukavaa. Olin yksin kahden lapsen kanssa reissussa ja oli kiva jutella illalla jonkun aikuisen kanssa... Bossa novan vieressä on toinen taverna, jossa on kuulemma usein kreikkalaista iltaohjelmaa. Hotellissamme ollut hieman iäkkäämpi pariskunta kehui kovasti myös heidän ruokiaan ja henkilökuntaa. Se on sit mitä hakee.. Rauhaa (no, ne kukot..) vai sit vähän enempi äksonia. Olemme olleet myös Plataniaksessa eikä minulla ole siitäkään mitään pahaa sanottavaa, paljon vilkkaampi se toki on ja yläkylästä on hienot näkymät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan824206Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan303191- 1672566
- 141925
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281482Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631366Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131150- 741009
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää38960Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13862