Brasilianterrieri

trssh

Hei! Hyvät ihmiset kertokaa mitä olette maksaneet rekisteröidystä brassi pennusta, kun ollut luovutusikäinen. Mistään en ole löytänyt ns. suosittelu hintaa. Olen jälkeen päin ruvennut miettii, että onkohan huijattu.. Maksoin pennusta aika ison summan vaikka pentu oli luovutus hetkellä 4kk, alapurentainen, ei ollut rokotettu, todella pieni kokoinen, kylkiluut näkyi, kipeen oloinen. Mutta ei huolta, koira saatiin muutamassa viikossa kuntoon. rokotukset on ja hyvässä kunnossa laadukkaan ruoan ansiosta :) mutta kuitenkin jäänyt vaivaa, kennelillä oli kauhea kiire päästä koirasta eroo. sopimus tehtii huolto aseman pihassa kiireellä ja kenneliin ei päässyt katsomaan. mutta joo, viisas olisi jättänyt ostamatta. mutta koirassa ei mtn vikaa, suloinen, vilkas ja reilu 2vuotias brassi nykyään. Mutta kertokaa hintanne, epäilen että olen maksanut liikaa..

9

1534

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskais

      Terve, kunnonkasvattajalta ostettu rokotettu pentu maksaa 800-1200 euroa. Näitkö kennelissä pentujen/pennun emää? Luulisin, että huijattu on, kerta koira on sairas, purentavikainen ja kerta kennelinpitäjä halusi kiireesti päästä eroon siitä! Ja vielä maksu huoltoaseman pihassa. OLiko myyjä ulkomaalainen?=

    • trssh

      kenneliin ei päässyt katsomaan pentuja ja emää, tai olosuhteita, jotka oli toisella puolella suomea. suomalainen oli kasvattaja. sopimukset oli valmiiksi kotona täyttänyt, kiireisen oloinen, mutta asiallisen näköinen kuitenkin. minkäänlaisia "käyttö ohjeita ei antanut". eikä tuttua ruokaa. koiran anto pyyhkeeseen käärittynä kun sopimuksen olin allekirjoittanut, ei mitenkään ensin sitäkään "näytellyt", kun yritin kuljetuskoppaan katsoa, niin käänsi kopan heti pois päin. epäilyttävää toimintaa. olimme kuitenkin tulleet puoleen väliin vastaan, joten ilman pentua emme lähteneet. katunut en ole pennun ostoa, mutta liika maksua olen katunut senkin edestä.. suomalainen koira, tai siis suomen kennelliittoon rekisteröity.

      • Onnellinen brassi

        Voisitko kertoa kyseisen kennelin nimen, vaikuttaa aika epäilyttävältä touhulta. Itse maksoin Brasilianterriersita, joka oli tarkistettu, sirutettu ja rokotettu 950€.


    • Whippet!

      Meillä on brasilianterrieri ja se maksoi 750e.

    • hmm.

      Heippa vaan, minulla on yli 3 v. uros brassi, josta maksoin 700e. Kyseessä oli kotikäyttöön tarkoitettu pentu, koska valkoista oli liian vähän. Pentu ja sen emo pitäisi aina nähdä sen omassa kotiympäristössä. Takaluukku kauppa kuulostaa todella epäilyttävältä...

    • brassi 2

      Meillä narttu maksoi 700 €. Oli jo tosin 2 vuotias kun tytön ostin. Uros maksoi 200 € sopimuksella, että vein uroksen kastroitavaksi. Eli minulla ei siis jalostuksellista hyötyä uroksesta.

      Viisas olisi jättänyt ostamatta joo, mutta toisaalta olit viisas kun ostit. Koira olisi luultavasti siellä kennelissä aika pian menehtynyt, jos oli tuossa kunnossa mitä kerroit. :|

      • :(

        Varsinainen pentutehtailijan prototyyppihän tuo oli kaikin puolin. Voi pentuparkoja! Näistä jutuista tulee aina niin paha mieli :'(


    • ¨_

      Narttupentu -08 EUR 800
      Urospentu -11 EUR 950 (samasta pentueesta purentavikaiset EUR 700)

    • iloinenbrassi

      Vähän myöhässä löydän tämänkin keskustelun, mutta itse sain pentuni ilmaiseksi kaveriltani. Täysin terve ja hyvin kaunis väritys. Sopisi näyttelykoiraksi mainiosti, mutta kotikäyttöön ja agiltyyn tätä vain on käytetty. Hintana olisi ollut 1000€, isä kun on Jadewarriorsin uros. Emä on myös kokenut näyttelykoira, mutta nyt ei kyllä muistu mieleen omistajan nimi.. Mutta tonnihan tästä olisi pitäny maksaa, jos ei olisi tullut minulle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      88
      2079
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1692
    3. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1162
    4. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      350
      1136
    5. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1123
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      53
      851
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      839
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      787
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      237
      737
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      367
      719
    Aihe