Aatteli alottaa jokkiksen ja olis muutama kysymys ku sääntö kirja oli niin hankala lukuista.
1.Jokkikseen tarvittavat tutkinnot ja lisenssi(nuortenluokkaa varten)ja niiden hinta
2.millaset turvakaaret ?
3.mikä määrää auton numeron?
Jokkis kysymyksiä
2
2422
Vastaukset
- säännöt
Jospa vaikka lukisit säännöt osoitteesta http://www.autourheilu.fi/ sieltä kun löytyy vastaus ihan kaikkiin noihin kyssäreihin.
- insenjööri
1. JM-tutkinto (noin 30,-) sekä kansallinen lisenssi 90,- sekä sinun pitää ennen tutkintoon ilmoittautumista ja lisenssin ostamista olla jonkin AKK:n kuuluvan seuran jäsen
2. Turvakaaret JM-sääntöjen ja sääntökirja liite J mukaiset
3. Numero on kilpailukohtainen ja järjestäjä arpoo ne ilmoittautumisen päätyttyä
Kannattaa kysyä oman paikkakunnan jokkiskuskeilta neuvoa ja apua, autetaan kyllä mielellämme aloittelevia nuortenluokkalaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855030- 473362
- 1013259
- 1992483
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj322414- 1332049
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️181841- 201776
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51659- 1821658