Aatteli alottaa jokkiksen ja olis muutama kysymys ku sääntö kirja oli niin hankala lukuista.
1.Jokkikseen tarvittavat tutkinnot ja lisenssi(nuortenluokkaa varten)ja niiden hinta
2.millaset turvakaaret ?
3.mikä määrää auton numeron?
Jokkis kysymyksiä
2
2604
Vastaukset
- säännöt
Jospa vaikka lukisit säännöt osoitteesta http://www.autourheilu.fi/ sieltä kun löytyy vastaus ihan kaikkiin noihin kyssäreihin.
- insenjööri
1. JM-tutkinto (noin 30,-) sekä kansallinen lisenssi 90,- sekä sinun pitää ennen tutkintoon ilmoittautumista ja lisenssin ostamista olla jonkin AKK:n kuuluvan seuran jäsen
2. Turvakaaret JM-sääntöjen ja sääntökirja liite J mukaiset
3. Numero on kilpailukohtainen ja järjestäjä arpoo ne ilmoittautumisen päätyttyä
Kannattaa kysyä oman paikkakunnan jokkiskuskeilta neuvoa ja apua, autetaan kyllä mielellämme aloittelevia nuortenluokkalaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375116- 823636
- 373050
- 613005
- 102936
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562363- 411848
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91790- 181731
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1391718