suzuki vz 1500

"#möhkö3"

Ihan piruuttaan ,onkohan kenelläkään faktatietoa paljonko tommonen 1500 m saattaisi huippunopeudella kulkea. Kun siinä ei ole kerroslukumittaria , ja nopeusmittarin näyttö on pieni ja lopuu n. 200 km/h. Kiitos asiallisesta vastauksesta jo etukäteen. P.S. ei ole tarkoitus kokeilla itse.

4

634

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ministerismies

      jos myötätuuli ja kova koti-ikävä.

      • möhkö5

        Kiitos tiedosta ilm. jos länteen tuulee 60kh/h on tiukkaa . Muttta jos itä/kiinan tuuli , on mahdollista saavuttaa kiinanmittarilla mainitsemasi huikea nopeus, ja alamäessä ,takilla maate, rekan imussa. Joten kiitos ASIALLISESTA vastauksesta. Vaikutat ananmeesi perusteelta tosi motoristilta ja paljon ko. ajoneuovoa ajaneelta.-


    • dcfvhj

      Saksalaisen Motorradin mukaan tehdas ilmoittaa 190 km/h.

      Lehti on lopettanut huippunopeuksien mittaamisen, mutta eipä customilla muuten huippunopeutta juuri ajella. Missäs päin maata tämä sinun m 1500 on? Itsekin olen hieman sellaista katsellut.

      • möhkö1

        Jo 150 km/h on liikaa, olen savosta ,ja 300km takana.(siis ajettuina km) Opettelua on tuon VF honda 750 Magnan jälkeen. Hondasta jä kaipaamaamaan sitä pienpää 1 vaihdetta. Mutenhan tällä on huomattavasti miellyttävämpi ajaa. Yllättävän ketterä käsitellä, ja vääntää mukavasti. "No mutta opetellaan,opetellaan"


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2530
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      893
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe