suzuki vz 1500

"#möhkö3"

Ihan piruuttaan ,onkohan kenelläkään faktatietoa paljonko tommonen 1500 m saattaisi huippunopeudella kulkea. Kun siinä ei ole kerroslukumittaria , ja nopeusmittarin näyttö on pieni ja lopuu n. 200 km/h. Kiitos asiallisesta vastauksesta jo etukäteen. P.S. ei ole tarkoitus kokeilla itse.

4

739

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ministerismies

jos myötätuuli ja kova koti-ikävä.

• möhkö5

Kiitos tiedosta ilm. jos länteen tuulee 60kh/h on tiukkaa . Muttta jos itä/kiinan tuuli , on mahdollista saavuttaa kiinanmittarilla mainitsemasi huikea nopeus, ja alamäessä ,takilla maate, rekan imussa. Joten kiitos ASIALLISESTA vastauksesta. Vaikutat ananmeesi perusteelta tosi motoristilta ja paljon ko. ajoneuovoa ajaneelta.-

• dcfvhj

Saksalaisen Motorradin mukaan tehdas ilmoittaa 190 km/h.

Lehti on lopettanut huippunopeuksien mittaamisen, mutta eipä customilla muuten huippunopeutta juuri ajella. Missäs päin maata tämä sinun m 1500 on? Itsekin olen hieman sellaista katsellut.

• möhkö1

Jo 150 km/h on liikaa, olen savosta ,ja 300km takana.(siis ajettuina km) Opettelua on tuon VF honda 750 Magnan jälkeen. Hondasta jä kaipaamaamaan sitä pienpää 1 vaihdetta. Mutenhan tällä on huomattavasti miellyttävämpi ajaa. Yllättävän ketterä käsitellä, ja vääntää mukavasti. "No mutta opetellaan,opetellaan"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1836
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1282
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      106
      931
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      721
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe