Mies määrää!

Pakistan-Suomiparisu

Olen ollut naimisissa jo 3 vuotta ulkomaalaisen miehen kanssa joka on muslimi. Aluksi kun häneen tutustuin hän vaikutti mukavalta ja oli sitä myös seuraavat 2 vuotta kunnes hänen todellinen luonne tuli esille. Hän pakotti minut muslimiksi vaikka en ole vieläkään sitä koska en halua väkisin uskoa mielikuvitusolentoihin oli se sitten hammaskeiju, allah tai vaikkapa joulupukki niin minun täytyy pitää hiuksen huivin alla piilossa enkä saa enää tavata sukulaisiani! Mies päätti yksin että lapset ympärileikataan ja hän kasvattaa ne muslimeiksi eikä minun mielipiteelläni kuulema ole mitään väliä! Nyt mieheni sanoo että muutamme hänen kotimaahansa ja pelkään etten näe enää omia ystäviä ja sukulaisiani mutta muuten mies uhkaa viedä lapset mukanaan.

Kuria on sen verran että hyvä jos saan mennä töihin ja jutella työkavereideni kanssa mutta muuten minulla ei juurikaan vapaa-aikaa ole töiden jälkeen. Saanko syyttää vain itseäni koska menin vierasperäiseen kulttuuriin ja itse KYLLÄ tiesin että naisten asema on heikko tietyissä kulttuureissa.

5

978

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hanki elämä

      Provoilua, voi hitto mitä kysymyksiä. Eiköhän aikuinen nainen itse tiedä mitä tekee, kun kyselee typeriä kysymyksiä täällä. Jos olisit noin tiukassa valvonnassa, tuskin kyselisit täällä moisia. Hanki elämä!

    • ...

      sopan keitit ja itse syöt. Teet niinkuin miehesi sanoo, jos haluat lapsesi pitää. Jokainenhan sen ymmärtää jos tällaisen henkilön matkaan lähtee. Onhan toki toinenkin vaihtoehto: Suomesta löytyy järjestöjä, jotka auttavat naisia tälläisissa tilanteissa, ja pääsette pesueesi kanssa ns. maan alle. Näyttäisi siis olevan kaksi vaihtoehtoa. Itse päätät.

    • Ja näin on näreet!

      Voin sanoa sen, että jos puolisoilla ei ole yhteistä uskontoa voi olla iso ongelma näissä monikulttuurisissa avioliitoissa. Monikulttuuriisissa avioliitoissa olisi mun mielestä hyvä se, että maahanmuuttajapuolisi sopeutuisi kanta-asukkaan perheeseen ja tulisi osaksi sitä, ihan myös tulevien lapsienkin takia. Onnistunut yhteiselämä perustuu moninpuoliselle kunnioitukselle toisen uskontoa ja kulttuuria kohtaan. Kaksi uskontoa voi olla rikkaus, mutta myös yhteentörmäyskin.

    • be you

      Hei!
      Olen itse muslimi ja islamin uskonnossa ei kukaan saa määrätä mitä kukin uskoo!!! Jos olet kristitty niin sinun pitäisi myös olla kristitty!!! Kukaan ei saa pakottaa sua olemaan muslimi jos et itse sitä koko sydämmestäsi halua!!

      Oma siskoni on eronnut sen miehestä ja onneksi sille annettiin lasten yksinhuoltajuus.. Jos miehesi aikoo viedä lapsesi kotimaahansa joko hyväksyt asian tai menet vastaan.. Nyt jos koskaan on aika tehdä muutos elämääsi!! Se on sitten liian myöhäistä kun hän vie ne kotimaahansa. Onneksi suomen laki on aina suomalaisen tai suomen kansalaisen puolella.. eli tarkoitan jos osapuolina on suomalainen ja ulkomaalainen yleensä suomalainen voittaa huoltajuuden jos taas ulkomaalinen- ulkomaalinen niin se jolla on suomen kansalaisuus tai nainen saa lapset...

      Siskoni sai yksinhuoltajuuden sillä syyllä että mies voi mahdollisesti viedä ne kotimaahan (olemme itsekkin eri maasta kotoisin mutta meillä on suomen kansalaisuus eletty kauan suomessa).

      Jos haluat jatkaa suhdettasi miehesi kanssa niin kannattaa istua hänen kanssaan ja sopia asioista.. Hän muuten meni sen suomalaisen kanssa naimisiin joka osas pitää puolensa eikä suomalaisen jonka hän on käännyttäny muslimiksi.. usko tai älä jos hän menee pakistaniin niin se menee uusiin naimisiin.. en yritä pelotella mutta kun hän on kontrolloinut noin paljon elämääsi niin etköhän ole vaan ovimatto ei millää pahalla mutta avaa silmäsi!!!

      "Saanko syyttää vain itseäni koska menin vierasperäiseen kulttuuriin ja itse KYLLÄ tiesin että naisten asema on heikko tietyissä kulttuureissa. " älä missään nimessä syytä itseäsi.. miehet on itse saaneet naisen aseman näyttämään heikolta se ei oikeesti ole niin.. Itse olen muslimi miehen kanssa naimisissa.. asioista päätetään yhdessä.. ei hän määräile ketä saan tavata ja ketä en se on minun asia..

      Ps- jos haluat jutella kahden kesken niin kerro pois niin voidaan jutella sähköpostin kautta..

    • 5asdfghjk

      Muista että ympärileikkaus on Suomen lakien mukaan rikos.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1280
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      68
      831
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      770
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      698
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      681
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      658
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe