Kaverin isä 10

*X*

Kaverin iskä soitti minulle useasti ja teki ehdotuksen mistä kieltäydyin usein, mutta sitten lopulta mies sai minut puhuttua ympäri. Hän ehdotti että menisimme yhdessä viettämään yötä jonkun liikekaverinsa sihteerin luokse, hän vakuutteli että nainen pitäisi minusta ja että se on mukava. Kertoi jo puhuneensa minusta hänelle jotakin ja nainen oli pyytänyt luokseen kyllään. Lopulta sitten ajattelin että olkoon, minä suostun sillä ehdolla että mies tuo minut pois jos tunnen oloni vaivautuneeksi.

Niin me saavuimme eräänä lauantai-iltana hienolle huvilalle, joka oli kuulemma sen firman missä nainen työskenteli. Se oli tosi upea! Kauniita valoja ulkona ja sisällä ihanaa. Se oli sisustettu paljon puulla ja nahkalla ja se oli hirsimökki. Takkakin siellä oli ja siinä paloi tuli.
Tosi kaunis nainen toivotti meidät tervetulleeksi ja nainen vaikutti hyvin ystävälliseltä. Hämmennyin kun hän suuteli minua molemille poskille heti kun toivotti meidät tervetulleeksi.
-ai että oikein ujokin? Ihanaa. Nainen sanoi hymyillen, kun punastuin suukoista.
Nainen toi meille heti lasit valkoviiniä ja istuimme hienoon olohuoneeseen. Miehellä oli suorat hausut ja sininen siisti paita. Naisella oli valkoinen, korkeakauluksinen poolopaita, mikä palkasti kauniiden rintojen muodot ja sopi paksuun ruskeaan tukkaan. Jalassa sillä oli mustat jakkupuvun housut. Minulla oli uudet siniset farkut ja valkoinen villapusero. Kassissa minulla oli muitakin vaatteita mitä mies oli käskenyt minua ottamaan mukaan.

Vähän aikaa juteltuamme nainen sanoi saunan olevan valmiina ja että me naiset voisimme aloittaa. Saunassa nainen kehui minun vartaloa vaikka hän itsekin oli tosi kaunis. Löylyssä aloin rentoutua kun nainen osasi jutella kaikesta. Se kyllä hieman ujostutti aluksi kun nainen alkoi pesemään minua, hieroen saippuaa kaikkialle ja huudellen sitten vedellä. Tunsin kutinaa vatsassa kun nainen pesi rintojani ja alapäätäni. "Sievät rinnat", "kiihottavan pyöreä peppu, mutta sinähän harrastatkin luistelua", "kauniisti ajeltu pillu", kaikki nuo kohteliaisuudet saivat minut punastelemaan.
Nainen pyysi sitten minua pesemään itsensä ja se vasta vaikeaa oli kun en ollut ennen sillä tavalla kosketellut toista alastonta naista. Naisen nännit olivat kovat kun pesin arastellen hänen rintojaan ja nauroi kun pesin hänen lähes paljaaksi ajeltua alapäätään.

Kun mies meni sitten saunaan, nainen tiesi hämmästyksekseni kysyä että otinko miehen pyytämiä vaatteita mukaani. Ja sanoi että voisimme mennä pukeutumaan yhteen suureen makuuhuoneeseen.
-tuota... jos minä olen ihan näissä farkuissa vain. Ehdotin kun tiesin miten tyttömäisiä vaatteita mies oli käskenyt minun ottamaan mukaan.
-höpöhöpö, annas kun minä autan, katsotaanpa. Nainen sanoi ja kaatoi kassini sisällön sängylle.
-hmmm... oikein hyvä, oikein nättiä. Nainen sanoi.
-nämä ehdottomasti, söpöt! Nainen sanoi ja ojensi minulle valkoiset stringit jotka olivat edestä läpinäkyvät. -ja nämä, nainen jatkoi ha ojensi minulle valkoiset polvisukat. Sitten sain vielä lyhyen skottiruutuisen hameen ja valkoisen, tiukan lyhythihaisen topin joka oli niin lyhyt että jätti suuren osaa vatsastani paljaaksi.
Nainen puki itselleen mustat pikkuhousut, mustat sukat ja sukkanauhaliivit. Hän näytti tosi kauniilta ja taas vatsassani vilisi perhosia. Päälle hän laittoi mustan hameen ja punaisen lyhythihaisen ja kauluksellisen paidan. Tunsin itseni lapselliseksi omassa asussa, kun hän oli niin tyylikäs.
-sitten hiuksesi, jotain söpöä. Nainen sanoi.
-no... jos haluat... Vastasin.
Nainen tuli seisomaan taakseni ja istuin itse peilipöydän ääreen. Pian minulla oli ponnarit molemin puolin ylhäällä pääni sivuilla. Lisäksi hän vielä solmi punaiset rusetit ponnareiden juureen..
-näytät söpöltä. Nainen sanoi. Sitten hän suuteli niskaani ja hyväili olkapäitäni.
-ei sinua turhaan ylistetty minulle, olet kauniimpi ja kiltimpi kuin osasin odottaakaan. Nainen jatkoi.
-toivottavasti minä kelpaan sinulle? Nainen sanoi ja pyörähti edessäni.
-kyllä... sinä olet sinä kaunis. Sanoin hymyillen.
-voi kiitos. Nainen sanoi, tuli luokseni ja suuteli minua.
Sitten laitoimme vielä hieman meikkiä ja menimme olohuoneeseen, missä oli onneksi lämmin takkatuli kun minulla oli niin vähän vaatetta.

Joimme siideriä kun mies tuli saunasta jo valmiiksi pukeutuneena.
-ah, mitä kauniita tyttöjä täällä onkaan! Mies sanoi muka hämmästellen.
-ja me olemme jo oikein läheisiä ystäviäkin.Nainen sanoi nauraen. -Taidamme olla liiankin kauniita noin rumalle ja isolle karjulle. Nainen lisäsi.
-vai läheisiä... ette kai te aloittaneet ilman minua? Mies kysyi virnistellen ja ihmettelin mitä hän tarkoitti. -no en ehkä niin komea ole mutta kovuutta löytyy kunnossa ja muussakin... Mies lisäsi ja poistui hakemaan juotavaa.
Nainen sanoi hakevansa meille pintä purtavaa ja poistui miehen perässä keittiöön. Istuskelin ja odottelin heitä ihmeen kauan, jotain he juttelivat keittiössä muten kuullut mitä.
Istuimme iltaa ja pelasimme muutaman pelin korttia. Joimme naisen kanssa viiniä ja mies jotakin vahvempia paukkuja. Aloimme tulla pieneen hupeliin
-voi ei! Nainen huudahti yhtäkkiä.- En ole edes esitellyt huvilaa!
-tule, näytän sinulle paikkoja. Nainen sanoi ja tarttui käteeni. -sinua me ei oteta mukaan. Nainen lisäsi hymyillen miehelle.

Alhaalla oli keittiö, kaksi makuuhuonetta, sauna ja wc. Yläkertaan vei jyrkät portaat joita kiivetessäni tajusin että naisen täytyy nähdä lyhyen hameeni alta kaikki. Ylhäällä oli kaksi pienempää huonetta ja wc. Kaikki oli tosi ihania huoneita! Oli myös joku ovi ja nainen sanoi että se on varasto tai joku sellainen, sitä en nähnyt sisältä. Nainen oli koko ajan lähelläni ja tunsin hänen käden hyväilevän selkääni kun liikuimme huoneissa. Kaikissa oli himmeä punertava valo luomassa jännitävää tunnelmaa.
Viimeisessä huoneessa nainen tuli taakseni ja tarttui vyötärööni sekä suuteli taas niskaani. Tunsin hänen hajuveden tuoksun paksut ruskeat pitkät hiukset kutittivat kaulaani. Sitten hän käänsi minut ja suuteli minua. Alussa jännityin, mutta sitten vastasin suudelmaan. Se tuntuikin ihan hyvältä.
Sitten hän tarttui käteeni ja veti minut pois huoneesta. Alakerrassa puimme takit ja sandaalit sekä menimme kivilaatoitusta pitkin rantasaunaan. Siellä oli myös yksi pieni huone keittiönurkkauksen kera. Siellä oli lämmintä ja nainen riisui takkini ja omansa myös.
-istu hetkeksi. Nainen sanoi. Hän meni juomaan vettä ja minä istuin penkille. Sitten hän palasi istumaan viereeni ja laski kätensä paljaalle polvelleni ja kumartui suutelemaan minua taas. Hänen kätensä hyväili reittäni ylöspäin samalla kun hän suuteli minua.
-anna minun maistaa sinua, ihan vain nopeasti. Nainen kuiskasi korvaani. Sitten hän laskeutui jalkojeni väliin ja avasi jalkojani. Epäröiden annoin hänen avata ne. Nainen hyväili reisiäni ja suuteli niitä, kunnes tunsin sormen siirtävän pikkupöksyjäni syrjään ja tunsin naisen suun häpyhuulillani. Nainen suuteli ja nuoli niin että tunsin alkavani kostua. Sitten hän nousi äkkiä ja riisui omat pikkuhousunsa.
-olisitko kiltti ja tekisit minulle samoin? Nainen kysyi ja seisoi edessäni.
Nyökkäsin sanattomana ja nainen nosti hameensa ylös. Sitten painoi päätäni takaraivostani hänen jälkojen väliin.
-oooh... nainen huokasi kun maistoin eka kertaa toista naista. Taisin olla hieman kömpelö kun nuolasin pari kertaa ja tunsin naisen olevan ihan märkä.
-kulta, nyt sinun on autettava minua, autathan? Nainen voihkaisi.
-mitä..miten... Kysyin naisen jalkojen välistä.
-et saa lopettaa, olen ihan tulessa...Nainen huohotti. Sitten nainen istumaan istumaan penkin reunalle ja ymmärsin siirtyä itse lattialle.
-jatka, ole kiltti, jatka... Nainen aneli ja painoin pääni taas hänen jaäkojen väliin. Tunsin huulieni ja koko kasvojeni kostuvan kun nainen oli niin märkä. Maistoin eka kertaa naista ja maku oli jotenkin suolainen ja makea. Nainen hyväili välillä niskaani ja välillä tarttui ponnareihini ja veti turhankin lujaa välillä.
-ah... ihanaa... jatka... jatka... oiiiihhhhhhh! Nainen huusi niin että melkein pelästyin.
Kun pesin kasvojani niin nainen tuli taakseni, nosti hamettani ja hyväili peppuani.
-lupaan korvata tämän kulta, lupaan että sinäkin kiljahtelet vielä tänä yönä... Nainen sanoi silmää iskien. Punastuin ja naurahdin hämmentyneenä.... En minä nyt noin isosti sentään huutaisi, ajattelin... silloin.

Mies oli vaihtanut ylleen mustan kylpytakin ja siemaili pikarista jotakin kullanväristä juomaa. Takassa paloi tuli ja pari kynttilää oli kans sytytetty.
-jaaha, täällä ollaan vaihdettu mukavampaa päälle. Nainen sanoi miehelle. -nyt me tytöt kaivataan juomista! Nainen lisäsi iloisesti.
-no mikäs se nyt niin janottaa? Mies kysyi selvästi kaksimielisesti
Naisen maku janotti tosiaankin niin että join melkein kerralla koko pikarillisen viiniä. Nainen kaatoikin samantien lisää. Istuimme pelaamaan pöydän ääreen ja tunsin naisen käden hyväilevän reittäni aina välillä. Aloin tulla huppeliin ja kiihotuin naisen hyväilyistä.
-mikäs neidin poskia nooin punottaa? Mies kysyi hymyillen.
Nainenkin katsoi minua samalla kun sormi tavoitti pikkupäksyni. Värähdin tahtomattani ja voihkasin. En voinut sille mitään.
-oho, nyt meidän pikkuiselle täytyy tehdä jotakin, sehän on raukka ihan kuumissaan. Nainen sanoi.- Tulehan. Nainen sanoi ja vei minut sohvan reunalle istumaan. Painaen minut selkänojaa vasten ja nostaen hameeni helman vyötärölle ennenkuin ehdin tehdä mitään.
-voi voi, täällähän on läpimärkä mätäs, pikkuhousutkin aivan märkänä.
-älä... yritin nolon vetää hameenhelmaani alas, mutta nainen esti sen.
-no onpas. Mieskin tuli katsomaan ja huomasin itsekin tumman läiskän ohuissa, läpinäkyvissä stringeissäni.
-anna kun riisun nämä. Nainen sanoi ja veti ne jalastani.
-voi kun pikku tussu on turvoksissa ja kostea. Nainen sanoi.
Viini teki oloni raukeaksi ja naisen hyväily karvoituksellani tuntui niin hyvältä etten voinut kuin sulkea silmäni. Tunsin naisen pään reisieni välissä ja voikaisin kun kieli alkoi lipoa pilluani. Haukoin henkeä nahkasohvalla ja tunsin ihanan värinän sisälläni. Silmieni raosta näin kuinka mies oli avannut kylpytakkinsa ja hyväili kovaa kaluaan.
-oiiihhhh.... vikisin kun orgasmi värisytti vartaloani.
-mmmmm... nam. Nainen mumisi.
Pian mies olikin naisen tilalla reisieni välissä ja tunkeutui liukkaaseen pimppaani.
-oh... uuh... Voihkaisin taas kun miehen penis tunkeutui sisääni. Mies tarttui reisiini ja levitti ne ammolleen, niin että olin melkein kaksinkerroin. Nainen oli kiertänyt sohvan ja veti toppini kainaloihin niin että rintani paljastuivat. Kiemurtelin sohvalla sen vähän mitä pystyin ja voihkin miehen työntöjen tahdissa, naisen kouriessa rintojani. Tarttuen välillä nänneihini ja venyttäen rintojani.
-lits-lits-lits-lits-lits.... märkä pilluni äänteli. Ja näkökenttäni täyttyi miehen karvaisesta rinnasta ja vatsasta. Nainen tarttu käsiini ja ohjasi ne ylös miehen olkapäille. Upotin kynteni miehen ihoon, hänen huokaillessa josakin yläpuolellani.
-nyt... nyt... Mies huokaili, jolloin nainen tarttui ponnareihini ja veti niistä ylös ja eteenpäin. Mies veti kalunsa ulos minusta työnsi sen huulilleni. Lämmintä spermaa lensi kasvoilleni, suuhuni ja kaulalleni....

Kun palasin suihkusta, nainen oli riisunut hameensa ja paitansa, päällä oli vain mustat seksikäät alusasut. Hän oli polvillaan miehen edessä ja otti mieheltä suuhun. Olin kääntyä pois mutta nainen huomasi minut ja pyysi luokseen.
-auta vähän, minunkin pitää saada tätä namia. Nainen sanoi. Tarttu käteen ija veti vierelleen lattialle. Sitten hän tarttui paljaaseen rintaani ja imi välillä miehen kalua ja välillä minun rintaani. Miehen katselessa meitä.
Pian miehen kalu oli taas ihan kovana ja nainen nousi sohvalle miehen syliin. Ohjasi miehen kalun sisäänsä ja lakoi ratsastamaan miehen päällä, miehen istuessa ja ahmiessa naisen rintoja suuhunsa.
-oih...oih... oih... Nainen voihki ja minä pakenin johonkin huoneeseen nukkumaan.

Heräsin jossakin vaiheessa kun nainen tuli alastomana peittoni alle, missä minäkin olin alastomana. Nainen alkoi hyväilemään rintojani, vatsaani ja häpykarvoitustani. Se tuntui hyvältä ja raukeana liikutin lantiotani känen kättään vasten.
Nainen tarttui käteeni ja vei sen reisiensä väliin ja aloin hyväilemään myös häntä. Sitten hän painoi kasvoni rintaansa vasten ja aloin imemään ja nuolemaan hänen kovaa nänniään.
-aahhh... ihanaaa... nainen huokaili.
Jonkin ajan päästä olin nelinkontin ja nainen hyväili paroitani ja nuoli minua takaapäin.
-niin kaunista... Kuulin yllättäen miehen äänen.
-nyt olisi jo aika korkata tuo herkkupeppu. Mies jatkoi ja tunsin kuinka nainen siirtyi sivuun.
-voih, onko hän vielä neitsyt? Nainen kysyi.
-en minä... aloitin vastustelun.
-no mutta täytyyhän sinun se kokea kultaseni, tiedä vaikka pitäisit siitä. Nainen innostui.
-ja on siitä ollut vähän lupailujakin... Mies sanoi.
-en minä kyllä oikein tiedä.... Yritin.
-höpsistä, minä haen hieman rasvaa. Nainen sanoi ja poistui.
Mies nousi sänkyyn ja asetui naisen tilalle taakseni. Nyt vuorostaan mieh kouri pakaroitani ja nuoli minua takaapäin. Välillä kieli kävi pepunreiälläni, saaden minut värähtelemään.
-tässä. Nainen saapui ja olkapääni yli näin kuinka nainen siveli jotakin kiiltävää rasvaa miehen nyt niin uhkaavan näköiselle kovalle penikselle.
-kuulkaa en minä oikein tiedä... yritin taas.
-ole nyt jo hiljaa. Mies tokaisi selvästi humalassa.
Nainen hymyili ja iski silmää. Sitten tunsin kuinka viileää ja liukasta rasvaa siveltiin pepunreikääni. Naisen liukas sormi upposi peppuuni ja liukui siellä edestakaisin.
-kyllä minäkin tänne haluaisin jos mies olisin. Niin ihanan piukka reikä kauniiden kumpareiden välissä... Nainen sanoi.
-no niin, herra ja neiti ovat hyvät. Nainen sanoi ja jäi vierelleni, hyväillen pakaroitani kun miehen kalu vaelteli pakaroitteni välissä.
-on siinä kaunista ja tiukkaa lihaa, tästä minä olen haaveillut alusta lähtien... Mies sanoi ja tunsin miehenkin kourien puristelevan pakaroitani. Sitten tunsin paineen pepunreiälläni....

-ymmmm... ai.. aih...Vaikeroin.
-shhh, rentoudu, kyllä se siitä. Nainen kuiskaili.
-oh...oh...uuuhhhh... Voihkin kun tunsin kuinka kalun pää pääsi sisälle peppuuni.
-noin, hyvä tyttö, rentoudu... rentoudu.... Nainen kannusti ja tunsin kuin hän tarttui pakaroihini ja levitti niitä.
-voih... älkää... ei se... aiihhhh! Huusin ja tunsin kuinka mies tunkeutui puhkuen syvälle peppuuni.
-ole siinä hetki, anna tytölle aikaa. Nainen sanoi ja jäin huohottamaan ja yritin rentoutua. Nainen hyväili ja leipoi pakaroitani.
-voi pientä kaunista peppua, sinne tuollaista suurta ja rumaa ahtamaan... Nainen mutisi. Jolloin mies hymähti ja alkoi taas liikkumaan, hieman syvemmälle, vetäytyi takaisin, ja taas syvälle peppuuni.
-saatana mikä puristus. Kuulin miehen sanovan.
-oijoi... oih... oih... uuh... Voihkin miehen liikkuessa jo edestakain pepussani.
-Noin... annappa minulle suitset vielä. Mies sanoi ja tunsin naisen nostavan ponnareitani ja miehen tarttuvan niihin.
-aiih! Kijaisin kun mies vetäisi ponnareistani niin että pääni taipui taaksepäin, samalla kun mies työntyi peppuuni juurta myöten. Purin huultani ja vikisin miehen naidessa peppuani. Nyt se enää tuntunut niin kipeältä kuin miehen ote hiuksissani. Nytkähtelin miehen työntöjen tahdissa, naisen hyväillessä sivusta pakaraani ja rintaani. Yritin pysyä pystyssä nelinkontin.
-hyvä tyttö, nyt sinusta tulee täysi nainen. Nainen kuiskaili. -saat aikuisen miehen kyrpää tuonne kauniiseen peppuusi.
-uh...uh...uuh...
-voi kuinka se uppoaa sisääsi kauniisti, näkisitpä vain. Nainen kuiskaili.
-oih..
-olet kuin söpö pieni poni jolla tosimies ratsastaa. Nainen sanoi ja läimäytti pakaraani.
-ai!
-pyllistä hieman lisää, ehkä se tuntuu silloin paremmalta. Nainen neuvoi. Pyllistin selkäni kaarelle ja yritin myötäillä miehen liikkeitä. Ja pian huomasin liikkuvan itsekin miestä vasten.
-no niin! Teillähän yhteispeli sujuu. Nainen huudahti.
-joko tykkäät? Nainen kysyi.
-ei...tai joo...
-mitä?
-ty...tyk..kään... ähkyin.
-tästähän oikea herkkuperse tulee... nainen mutisi ja samalla miehen kourat puristivat entistä lujemmin ja...
-uhh...jee...JEEE! Mies voihki ja tunsin lämmintä ruiskuavan peppuuni.
-aii...aiihhh! kijahtelin kun mies veti hurmiossa hiuksistani.
-voi luoja mitä kuvaa tästä tulee... aivan upeaa.... Olin kuulevinani naisen sanovan hiljaa, mutta väärin kai minä kuulin. Sitten paine pepussani hellittikin kun mies vetäytyi ulos pepustani. Lysähdin heti vatsalleni huohottamaan. Tunsin naisen kädet pakaroillani.
-noin... se taisi sattua mutta nyt se on ohi. Jotkut tykkää tästä, ehkä sinäkin kun totut. Nainen jutteli ja hyväili pakaroitani hellästi. Tunsin kuinka spermaa valui pepustani.
-tule niin vien sinut suihkuun. Nainen sanoi talutti minut kylppäriin, minne horjuin tärisevin jaloin. Viileä suihku paransi oloani jo paljon, vaikka peppu tuntui hieman aralta. Mutta kyllä tämän jälkeen uni maistui...

THE END

15

12904

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poitsu

Nämä on loistavia!Lisää samaa.

• Aaliyah

Oikein hyvin kirjoitettu. Tarpeeksi kinky, mutta tarpeeksi paljon kiltimpiäkin kohtia. SAMAA LISÄÄ!

• kevätsipuli

Huh.. aivan uskomattomia juttuja! Ah, kun olisi ihanaa olla tuon tytön paikalla..

• mister

siis meinaako toi the end muka että the the end for good??

• inga

Hei, eikai tää sarja kokonaan loppunu?!!!!!!!

• pusu

...nää ei saa loppua! ihania juttuja! jatka pliis!

• niin just!!!

et saa lopettaa...nää on parhaita tarinoita koko tällä serverillä!!!!!!

• oooh my goog´d

ja varmana jatkuu?? vaii?? toivottavasti.. :$ :P

• söpö

toi sun novelli oli aivan ihanaaa!
      Mä jopa tulostin ne itselleni... ne oli niin hyvii!!!!!!!
      Kiitos!!!
      Saat multa ainaskin 9½ tosta!

• *X*

Tarkoitus kyllä oli että tarina päättyi tuohon kymppiin... sorry.

Vai olisiko jatkoideoita..?

• ideoita

MoI!

Älä ihmeessä lopeta vielä. Ton sarjan takia olen tänne eksynyt. On kaikki koneella tallessa. Mites ois vaikka miehen työpaikalla tai tytön koulussa. tai vaikka mökkeilemässä molemmat "perheet yhdessä" siis tytön vanhemmat ja miehen perhe. Tyyliin saunassa tai kun muut ovat menneet nukkumaan ulkona. Kiinnijäämisen pelkoa.
        Mítes jotain mustasukkasuutta kuten jotain vaikka että tytöllä olis poikaaveri ja mies haluais nähdä niiden naivan ja tyttö järkkäis sen johki piiloon kattomaan. Tällasta jotain.

Jatka, kiltti.

• Täällä vain sinun tarinoitt...

Jotain mökkireissuhommeleita lisää..... Nää sun tarinat on mahtavia!!

• kevätsipuli
        ideoita kirjoitti:

MoI!

Älä ihmeessä lopeta vielä. Ton sarjan takia olen tänne eksynyt. On kaikki koneella tallessa. Mites ois vaikka miehen työpaikalla tai tytön koulussa. tai vaikka mökkeilemässä molemmat "perheet yhdessä" siis tytön vanhemmat ja miehen perhe. Tyyliin saunassa tai kun muut ovat menneet nukkumaan ulkona. Kiinnijäämisen pelkoa.
        Mítes jotain mustasukkasuutta kuten jotain vaikka että tytöllä olis poikaaveri ja mies haluais nähdä niiden naivan ja tyttö järkkäis sen johki piiloon kattomaan. Tällasta jotain.

Jatka, kiltti.

Tai tyttö voisi tuoda pikkusiskonsa mukaan! Mies voisi tulla hakemaan tyttöä tämän koulusta ja ehkä tehdä jo siellä jotain.. kiinnijäämisen pelko ja toisaalta se, että tyttö saa pelätä, että hänestä "huomaa" loppu-koulupäivän ajan, että on saanut.. Mies voisi viedä tytön vaikka terkkarin huoneeseen, jossa voisi harrastaa seksiä gynekologisessa tutkimusasennossa..

• nokkonen

missä aikaisemmat jutut? onko olemassa?

• Ihailija

Koeta vielä keksiä jatkoa, nää on aivan loistavia !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      77
      3184
    2. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      49
      2400
    3. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      32
      2117
    4. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      481
      2112
    5. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      137
      1879
    6. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1745
    7. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      29
      1721
    8. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      9
      1556
    9. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      5
      1280
    10. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      1244
    Aihe