Jano on kova

Jere-lahti

Perjantaina lähdetään kuulkaas hummaamaan, kun on Isojano. Vip-liput x 2 ja esiintyjinä on
Francine, Peer Günt ja Popeda ja on kai siellä jotain muutakin... 180 euron arvoiset liput saatiin,
on omat tilat, ruokailut & juomailut, vip-vessat, baarit ja lavan edestä paikat omasta "karsinasta"! :D

17

292

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitäkää hauskaa. Missäs tollainen tapahtuma järjestetään??

PS vesi vie janon hyvin. Lähetänkö sulle raikasta hyvää Virttaankankaan vettä??

• Jere-lahti

Hartwallin tehdas-alueella... ennenhän tuo oli Malskin panimolla keskustassa.
        Olut-festarit ja bändejä, sellainen kaupungin kesänavaus. :)

Saas nähdä miten jaksaa olutta juoda, ennen kun ryyppäsi, niin kolmeakymmentä tölkillistä meni,
        kännit meinaan ottaa ja saadaan vielä mersu-kyyti mun omassa autossa paikalle ja takaisin, empä
        muuten koskaan ole matkustanut oman bilikan takapenkillä... :D Ihan kiva päästä välillä päiväksi
        hummaamaan, Heidi nyt ei paljoa juo ja se on perseet varmaan parista tuopista... :D
        lauantai saadaan viettää iltapäivään vapaata, sitten paluu oikeesti ihanaan "arkeen"!

• 20+12

http://www.isojano.fi/ Mekin tullaan kanssa ja nimenomaan Francinea katsomaan!

T: tyttö ja poika torttutukkainen

• Jere-lahti

• 3+6
        Jere-lahti kirjoitti:

Vilases säätä http://www.fmi.fi/saa/paikalli.html?Keywords=&station=2998¶m=4&map=1&place=Lahti

Lupaavalta näyttää... jätkät shortseihin ja muijat minihameisiin, niin kyllä se kesä sieltä tulee :p
        ja on muuten ihan hyvä tälläisen kolme-vitosen ja vaimon kaks-ysin "festari", ei sitä tässä iässä
        jaksa enää örveltää "varsinaisilla" sellaisilla. :D

eijei, ei jaksa enää nuorison parissa,mutta moikkaillaan siellä sitten!

T: äskeinen

• täällä vihreenä ;) Siis onko Francine ja Peer vielä elossa ? :))))) Popedahan nyt yskii iästä ikuisuuteen....

• polttaa mun kanssa nahkas viikonloppuna. Lupasivat lämmintä.

• umalehtinen kirjoitti:

polttaa mun kanssa nahkas viikonloppuna. Lupasivat lämmintä.

otanko mukaan nuo toivottavasti tällä viikolla syntyvät ? :)))

• Jere-lahti

• hinski kirjoitti:

otanko mukaan nuo toivottavasti tällä viikolla syntyvät ? :)))

vai tällä viikolla:)) Nyt hieman viherrän minäkin.-D
        Mynämäkeen olen menossa nauttimaan ........

• umalehtinen kirjoitti:

vai tällä viikolla:)) Nyt hieman viherrän minäkin.-D
        Mynämäkeen olen menossa nauttimaan ........

naamaa auki ;) Kyllä niistä kuvia ilmestyy :)

• hinski kirjoitti:

naamaa auki ;) Kyllä niistä kuvia ilmestyy :)

ja peukkujakin pystyssä:)

• ??? ??? ???

riittääköhän kansainvälisellä olutpanimolla alkoholipitoinen olut kun tunnettu juomari jere saapuu
      paikalle? ylitöihin joutuvat raukat panimotyöläiset.

• Jere-lahti

Eiköpä "piisota" ohraliemi, en mä enää paljoakaa hörpi ja kun ei enää oikein tee mielikään ja kun on
        myös muuta vastuuta, kuin oma itseni. :)

• janpo

onx tänä buonna???

• ookko menossa?

onko tänä vuonna?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      52
      1040
    2. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      113
      984
    3. Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle

Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      946
    4. Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi

Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,
      Suomalaiset julkkikset
      7
      844
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      89
      796
    6. Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?

Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.
      Vain elämää
      3
      664
    7. Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?

Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it
      Sinkut
      188
      619
    8. Sinulle jota kaipaan!

Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista
      Ikävä
      25
      617
    9. Ehkä taidat

Luovuttaa.
      Ikävä
      73
      597
    10. Jos oltais joskus samoissa bileissä

Niin lähdettäiskö yhdessä ”jatkoille?”
      Ikävä
      57