Jano on kova

Jere-lahti

Perjantaina lähdetään kuulkaas hummaamaan, kun on Isojano. Vip-liput x 2 ja esiintyjinä on
Francine, Peer Günt ja Popeda ja on kai siellä jotain muutakin... 180 euron arvoiset liput saatiin,
on omat tilat, ruokailut & juomailut, vip-vessat, baarit ja lavan edestä paikat omasta "karsinasta"! :D

17

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitäkää hauskaa. Missäs tollainen tapahtuma järjestetään??

      PS vesi vie janon hyvin. Lähetänkö sulle raikasta hyvää Virttaankankaan vettä??

      • Jere-lahti

        Hartwallin tehdas-alueella... ennenhän tuo oli Malskin panimolla keskustassa.
        Olut-festarit ja bändejä, sellainen kaupungin kesänavaus. :)

        Saas nähdä miten jaksaa olutta juoda, ennen kun ryyppäsi, niin kolmeakymmentä tölkillistä meni,
        kännit meinaan ottaa ja saadaan vielä mersu-kyyti mun omassa autossa paikalle ja takaisin, empä
        muuten koskaan ole matkustanut oman bilikan takapenkillä... :D Ihan kiva päästä välillä päiväksi
        hummaamaan, Heidi nyt ei paljoa juo ja se on perseet varmaan parista tuopista... :D
        lauantai saadaan viettää iltapäivään vapaata, sitten paluu oikeesti ihanaan "arkeen"!


    • 20+12

      http://www.isojano.fi/ Mekin tullaan kanssa ja nimenomaan Francinea katsomaan!

      T: tyttö ja poika torttutukkainen

      • Jere-lahti

      • 3+6
        Jere-lahti kirjoitti:

        Vilases säätä http://www.fmi.fi/saa/paikalli.html?Keywords=&station=2998¶m=4&map=1&place=Lahti

        Lupaavalta näyttää... jätkät shortseihin ja muijat minihameisiin, niin kyllä se kesä sieltä tulee :p
        ja on muuten ihan hyvä tälläisen kolme-vitosen ja vaimon kaks-ysin "festari", ei sitä tässä iässä
        jaksa enää örveltää "varsinaisilla" sellaisilla. :D

        eijei, ei jaksa enää nuorison parissa,mutta moikkaillaan siellä sitten!

        T: äskeinen


    • täällä vihreenä ;) Siis onko Francine ja Peer vielä elossa ? :))))) Popedahan nyt yskii iästä ikuisuuteen....

      • polttaa mun kanssa nahkas viikonloppuna. Lupasivat lämmintä.


      • umalehtinen kirjoitti:

        polttaa mun kanssa nahkas viikonloppuna. Lupasivat lämmintä.

        otanko mukaan nuo toivottavasti tällä viikolla syntyvät ? :)))


      • Jere-lahti

      • hinski kirjoitti:

        otanko mukaan nuo toivottavasti tällä viikolla syntyvät ? :)))

        vai tällä viikolla:)) Nyt hieman viherrän minäkin.-D
        Mynämäkeen olen menossa nauttimaan ........


      • umalehtinen kirjoitti:

        vai tällä viikolla:)) Nyt hieman viherrän minäkin.-D
        Mynämäkeen olen menossa nauttimaan ........

        naamaa auki ;) Kyllä niistä kuvia ilmestyy :)



      • hinski kirjoitti:

        naamaa auki ;) Kyllä niistä kuvia ilmestyy :)

        ja peukkujakin pystyssä:)


    • ??? ??? ???

      riittääköhän kansainvälisellä olutpanimolla alkoholipitoinen olut kun tunnettu juomari jere saapuu
      paikalle? ylitöihin joutuvat raukat panimotyöläiset.

      • Jere-lahti

        Eiköpä "piisota" ohraliemi, en mä enää paljoakaa hörpi ja kun ei enää oikein tee mielikään ja kun on
        myös muuta vastuuta, kuin oma itseni. :)


    • janpo

      onx tänä buonna???

    • ookko menossa?

      onko tänä vuonna?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe