Jano on kova

Jere-lahti

Perjantaina lähdetään kuulkaas hummaamaan, kun on Isojano. Vip-liput x 2 ja esiintyjinä on
Francine, Peer Günt ja Popeda ja on kai siellä jotain muutakin... 180 euron arvoiset liput saatiin,
on omat tilat, ruokailut & juomailut, vip-vessat, baarit ja lavan edestä paikat omasta "karsinasta"! :D

17

243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitäkää hauskaa. Missäs tollainen tapahtuma järjestetään??

PS vesi vie janon hyvin. Lähetänkö sulle raikasta hyvää Virttaankankaan vettä??

• Jere-lahti

Hartwallin tehdas-alueella... ennenhän tuo oli Malskin panimolla keskustassa.
        Olut-festarit ja bändejä, sellainen kaupungin kesänavaus. :)

Saas nähdä miten jaksaa olutta juoda, ennen kun ryyppäsi, niin kolmeakymmentä tölkillistä meni,
        kännit meinaan ottaa ja saadaan vielä mersu-kyyti mun omassa autossa paikalle ja takaisin, empä
        muuten koskaan ole matkustanut oman bilikan takapenkillä... :D Ihan kiva päästä välillä päiväksi
        hummaamaan, Heidi nyt ei paljoa juo ja se on perseet varmaan parista tuopista... :D
        lauantai saadaan viettää iltapäivään vapaata, sitten paluu oikeesti ihanaan "arkeen"!

• 20+12

http://www.isojano.fi/ Mekin tullaan kanssa ja nimenomaan Francinea katsomaan!

T: tyttö ja poika torttutukkainen

• Jere-lahti

• 3+6
        Jere-lahti kirjoitti:

Vilases säätä http://www.fmi.fi/saa/paikalli.html?Keywords=&station=2998¶m=4&map=1&place=Lahti

Lupaavalta näyttää... jätkät shortseihin ja muijat minihameisiin, niin kyllä se kesä sieltä tulee :p
        ja on muuten ihan hyvä tälläisen kolme-vitosen ja vaimon kaks-ysin "festari", ei sitä tässä iässä
        jaksa enää örveltää "varsinaisilla" sellaisilla. :D

eijei, ei jaksa enää nuorison parissa,mutta moikkaillaan siellä sitten!

T: äskeinen

• täällä vihreenä ;) Siis onko Francine ja Peer vielä elossa ? :))))) Popedahan nyt yskii iästä ikuisuuteen....

• polttaa mun kanssa nahkas viikonloppuna. Lupasivat lämmintä.

• umalehtinen kirjoitti:

polttaa mun kanssa nahkas viikonloppuna. Lupasivat lämmintä.

otanko mukaan nuo toivottavasti tällä viikolla syntyvät ? :)))

• Jere-lahti

• hinski kirjoitti:

otanko mukaan nuo toivottavasti tällä viikolla syntyvät ? :)))

vai tällä viikolla:)) Nyt hieman viherrän minäkin.-D
        Mynämäkeen olen menossa nauttimaan ........

• umalehtinen kirjoitti:

vai tällä viikolla:)) Nyt hieman viherrän minäkin.-D
        Mynämäkeen olen menossa nauttimaan ........

naamaa auki ;) Kyllä niistä kuvia ilmestyy :)

• hinski kirjoitti:

naamaa auki ;) Kyllä niistä kuvia ilmestyy :)

ja peukkujakin pystyssä:)

• ??? ??? ???

riittääköhän kansainvälisellä olutpanimolla alkoholipitoinen olut kun tunnettu juomari jere saapuu
      paikalle? ylitöihin joutuvat raukat panimotyöläiset.

• Jere-lahti

Eiköpä "piisota" ohraliemi, en mä enää paljoakaa hörpi ja kun ei enää oikein tee mielikään ja kun on
        myös muuta vastuuta, kuin oma itseni. :)

• janpo

onx tänä buonna???

• ookko menossa?

onko tänä vuonna?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      167
      7457
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4228
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      3838
    4. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      151
      3235
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      2986
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      49
      2599
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2376
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      273
      2059
    9. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      55
      2015
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1916
    Aihe