Kiinan Monkey

Ari X.

Hei!
Onko noista kiinalaisista mopoista kokemusta?
Miten kestävät?
Joitain mopoja oli jo vuosia sitten mm. Vantaan
Mopo-Sportilla.
Nyt on esim. Kone-Glansilla ja HongKongissa.
Saakohan niihin helposti varaosia. Nykyään on mopomerkkejäkin tullut niin pirusti markkinoille.
Tosi heikkoja esityksiä olivat n. 10 v sitten latvialaiset mopot, eikä asiaa auttanut, vaikka jossain mallissa oli Jawan konekin. 70-luvulla ei Jawa moottoripyöräni ollut sentään aivan noin toivoton kuin vm. 93 Stella-mopo.

195

84958

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      älä osta no ovat tosi huonoja kullä ne puoli vuotta ovat ihan hyviä mutta sen jälkee ne ovat tosi huonoja (paljon vikoja)

      • keke

        ittel on honlei manki ja on tosi hyvä. ehkä jopa parempi kuin hoonda manki.


      • honlei man
        keke kirjoitti:

        ittel on honlei manki ja on tosi hyvä. ehkä jopa parempi kuin hoonda manki.

        honleissa on paljo enemmän tehoo ku vakio mankissa. ittel on honlei punanen parempi versio.. mustassa on huonommat sähköt ku punases..


      • jou
        honlei man kirjoitti:

        honleissa on paljo enemmän tehoo ku vakio mankissa. ittel on honlei punanen parempi versio.. mustassa on huonommat sähköt ku punases..

        kuinka paljon honley manki kulkee ilman virityksiä?


      • jan
        jou kirjoitti:

        kuinka paljon honley manki kulkee ilman virityksiä?

        se kulkee 55km


      • penajuntti
        keke kirjoitti:

        ittel on honlei manki ja on tosi hyvä. ehkä jopa parempi kuin hoonda manki.

        Honlei kulkeeiihan 55Km se on kigni toisinkuin Pv honlei kulkaaa!!!!!! =)


      • puu
        honlei man kirjoitti:

        honleissa on paljo enemmän tehoo ku vakio mankissa. ittel on honlei punanen parempi versio.. mustassa on huonommat sähköt ku punases..

        honlei on täys paska(myös manki


      • kkk
        keke kirjoitti:

        ittel on honlei manki ja on tosi hyvä. ehkä jopa parempi kuin hoonda manki.

        saattaa olla mutta mopojen kunkku on jinku


      • jee
        jan kirjoitti:

        se kulkee 55km

        se kulkee


      • Honlei Racing
        keke kirjoitti:

        ittel on honlei manki ja on tosi hyvä. ehkä jopa parempi kuin hoonda manki.

        Joo.mulla on tuo honlei manki -05 ja oon ajannu sillä joku 700km vakiona se menee 55km/h oon vaihtannu siihen välit menee joku päälle 60km/h.
        En oo vielä laittannu virejä kiinni,mutta mulla on:

        -18mm Dell´Orto PHBG AS
        -kuriton imu-kaula
        -Power-Filtter
        -välit15/35
        -suora-putki(ei paikallaan)

        Kaikki Monkeyn osat käy Honleihin.

        Oon myymässä mun mopoa,että jos oot kiinnostunnu niin mailaa mun sähkö-postiin.


      • hohojaa
        Honlei Racing kirjoitti:

        Joo.mulla on tuo honlei manki -05 ja oon ajannu sillä joku 700km vakiona se menee 55km/h oon vaihtannu siihen välit menee joku päälle 60km/h.
        En oo vielä laittannu virejä kiinni,mutta mulla on:

        -18mm Dell´Orto PHBG AS
        -kuriton imu-kaula
        -Power-Filtter
        -välit15/35
        -suora-putki(ei paikallaan)

        Kaikki Monkeyn osat käy Honleihin.

        Oon myymässä mun mopoa,että jos oot kiinnostunnu niin mailaa mun sähkö-postiin.

        Minulla on semmonen ongelma että miten saa ilman putsarin kiinni se kyllä kuuluu kaverin mankiin mutta se ei sovi siihen mikä minulla on ??


      • kekko
        penajuntti kirjoitti:

        Honlei kulkeeiihan 55Km se on kigni toisinkuin Pv honlei kulkaaa!!!!!! =)

        minun honlei kulkee 55-60km koska ajoin kelkan vieressä ja kelkan mittari näytti 50km ja minun 40km niin jos kelkan mittari on oikeassa niin honlei kulkee 60km huom!!! tämä holei on vakio ei mitään virejä


      • veeti93
        honlei man kirjoitti:

        honleissa on paljo enemmän tehoo ku vakio mankissa. ittel on honlei punanen parempi versio.. mustassa on huonommat sähköt ku punases..

        tiiätkö sie etä käypikö kiinalaiseen mankiin honlei/honda mankin moottori ......?


      • SHUNSHINE
        jan kirjoitti:

        se kulkee 55km

        mulla on honlei ja vissiinki ihan vakio ja se kulkee auton mittarin mukaan 60km/h ja alamäkeen 70km/h
        toisaalta voi olla että kierrosrajotin on ohitettu jolloin se pääsee ottamaan maksimi kierrokset.


      • matson
        keke kirjoitti:

        ittel on honlei manki ja on tosi hyvä. ehkä jopa parempi kuin hoonda manki.

        miten sitä vois vähä virittää kun alkaa menee välijäks eikä kule enään?


      • fwef
        kekko kirjoitti:

        minun honlei kulkee 55-60km koska ajoin kelkan vieressä ja kelkan mittari näytti 50km ja minun 40km niin jos kelkan mittari on oikeassa niin honlei kulkee 60km huom!!! tämä holei on vakio ei mitään virejä

        nii ihan sama juttu mun honleyssä...niis joku integroitu rajottimen ohitin varmaa :D


      • mul o jinchengi
        SHUNSHINE kirjoitti:

        mulla on honlei ja vissiinki ihan vakio ja se kulkee auton mittarin mukaan 60km/h ja alamäkeen 70km/h
        toisaalta voi olla että kierrosrajotin on ohitettu jolloin se pääsee ottamaan maksimi kierrokset.

        ei noi mitää paskoi oo. niis on enemmän tehoi ku hondis, ne ei oo vähintään 11v vanhoi, niis ei oo vikoi, ne ei oo mitää paskoi niinku jotku harhaluuloset ihmiset arvostelee merkin takii...
        mun manki kulkee 60 suoral, siin on pelkkä ohitin kiinni


      • Juh.
        honlei man kirjoitti:

        honleissa on paljo enemmän tehoo ku vakio mankissa. ittel on honlei punanen parempi versio.. mustassa on huonommat sähköt ku punases..

        mihkä johtoon honleissa mä sen ohittimen väkerrän?


      • Turbomanki
        Honlei Racing kirjoitti:

        Joo.mulla on tuo honlei manki -05 ja oon ajannu sillä joku 700km vakiona se menee 55km/h oon vaihtannu siihen välit menee joku päälle 60km/h.
        En oo vielä laittannu virejä kiinni,mutta mulla on:

        -18mm Dell´Orto PHBG AS
        -kuriton imu-kaula
        -Power-Filtter
        -välit15/35
        -suora-putki(ei paikallaan)

        Kaikki Monkeyn osat käy Honleihin.

        Oon myymässä mun mopoa,että jos oot kiinnostunnu niin mailaa mun sähkö-postiin.

        Mä hairahduin ostamaan sellasen honlein..
        Sillä oli sillon ajettu joku 5000km..
        Se ei käynnistynyt mutta ostin sen (kun halvalla sai)...
        No kuitenkin vikana oli nokka ketju ja sytytys oli säädetty päin persettä.
        no kun lähdin sitten koeajolle pääsin n.20 metrii ku
        jotai tuli öljy pohja läpi ja se halkes...
        No seuravana päivänä tilasin siihe 72cc konee 20mm DelOrto kaasari ja tehari et nyt kyl kulkee...:D


      • jonseri
        mul o jinchengi kirjoitti:

        ei noi mitää paskoi oo. niis on enemmän tehoi ku hondis, ne ei oo vähintään 11v vanhoi, niis ei oo vikoi, ne ei oo mitää paskoi niinku jotku harhaluuloset ihmiset arvostelee merkin takii...
        mun manki kulkee 60 suoral, siin on pelkkä ohitin kiinni

        mikäköhän honleissa on se vihree (mulla ainaski) mötikkä akun vieressä lähtee johon tulee 3 johtoa yks tulpanjohdosta silleen jänskästi ;D Niistä kahdeta muusta (vihreestä ja mustasta) mustassa on joku sulake (mulla palanu (ostan uuden)) en ole huomannut sen vaikuttavan mitenkään.Niin ja siitä menee imukaulaan letku en oo varma onko se imukaula ku en oo mikään expertti. Kun sen letkun irottaa tuntee sormella että se imee ilmaa ja myös letkun olessa irti mopo sammuu pienillä kieroksilla jos letku eri ole tukittuna ps. tuli "vähän" epäselvää tekstiä koittakaa saada selvää pps en oo oikeestikkaan mikään expertti näissä asioissa pps VASTAILKAA !


      • gangstaanssi

        manki 125cc pytyllä ja teharilla on kova sana


      • vicke
        keke kirjoitti:

        ittel on honlei manki ja on tosi hyvä. ehkä jopa parempi kuin hoonda manki.

        mulla kin on honlei ja se kulkee tosi hyviN


      • byää!!
        Turbomanki kirjoitti:

        Mä hairahduin ostamaan sellasen honlein..
        Sillä oli sillon ajettu joku 5000km..
        Se ei käynnistynyt mutta ostin sen (kun halvalla sai)...
        No kuitenkin vikana oli nokka ketju ja sytytys oli säädetty päin persettä.
        no kun lähdin sitten koeajolle pääsin n.20 metrii ku
        jotai tuli öljy pohja läpi ja se halkes...
        No seuravana päivänä tilasin siihe 72cc konee 20mm DelOrto kaasari ja tehari et nyt kyl kulkee...:D

        Kun ostit siihen honelihin 72cc koneen niin sanon vaan että ei järkevää ole, koska itellä ainakin 72cc pytty sopi suoraan koneeseen. ja 20mm kaasari aivan liian pieni 72cc koneeseen. Laita mikunin 32mm tai dellun 30mm ja turbokit tehari niin saat parhaat tehot irti honleista.


      • honlein mittari
        kekko kirjoitti:

        minun honlei kulkee 55-60km koska ajoin kelkan vieressä ja kelkan mittari näytti 50km ja minun 40km niin jos kelkan mittari on oikeassa niin honlei kulkee 60km huom!!! tämä holei on vakio ei mitään virejä

        tuli vaa mielee tosta ku luki et "kelkan mittari näytti 50km ja minun 40km" (honleis on maili mittari)


      • oot dorka
        SHUNSHINE kirjoitti:

        mulla on honlei ja vissiinki ihan vakio ja se kulkee auton mittarin mukaan 60km/h ja alamäkeen 70km/h
        toisaalta voi olla että kierrosrajotin on ohitettu jolloin se pääsee ottamaan maksimi kierrokset.

        "mulla on honlei ja vissiinki ihan vkaio ja se kulkee auton mittarin mukaan 60km/h toisaalta voi olla errä kierrosrajoitin on ohitettu jolloin se pääsee ottamaan maksimi kierrokset"

        muuten hyvä sepitys mutta honleissa ei ole kierrosten rajoitinta...


      • hjkö
        keke kirjoitti:

        ittel on honlei manki ja on tosi hyvä. ehkä jopa parempi kuin hoonda manki.

        vitun ääliö 50 kuutioine samurai o paras mopo koko maailmasa ja suomesa


      • vanhalossi
        Honlei Racing kirjoitti:

        Joo.mulla on tuo honlei manki -05 ja oon ajannu sillä joku 700km vakiona se menee 55km/h oon vaihtannu siihen välit menee joku päälle 60km/h.
        En oo vielä laittannu virejä kiinni,mutta mulla on:

        -18mm Dell´Orto PHBG AS
        -kuriton imu-kaula
        -Power-Filtter
        -välit15/35
        -suora-putki(ei paikallaan)

        Kaikki Monkeyn osat käy Honleihin.

        Oon myymässä mun mopoa,että jos oot kiinnostunnu niin mailaa mun sähkö-postiin.

        mulla on Honlei ''manki'' vm. -04 hyvin on toiminut mitään vikoja ei ole ollut ajanut olen sillä yli 1500km. kyllä se kulkee huipussaan vähän yli 60km kun tarpeeksi kauan kihnuttaa pitkällä pätkällä. tyytyväinen oon ollut ja osaan suositella kaikille jotka ostoa harkitsee. :)


      • derbimies
        keke kirjoitti:

        ittel on honlei manki ja on tosi hyvä. ehkä jopa parempi kuin hoonda manki.

        kuulemma aika lelu, kiinalainen peltipurkki!


      • 0jis
        keke kirjoitti:

        ittel on honlei manki ja on tosi hyvä. ehkä jopa parempi kuin hoonda manki.

        Nii, olisko jollaki tietoa, että mistä saa honlein tai vastaavan mopon VARAOSIA?


      • jarkko

        Ihmiset on eri tyhmiä kun väittää että "Kiinan manki kestää puoli vuotta" Itselläni juuri neljättä vuotta ja ajettu on n.9350km. että puoli vuotta tosiaan.


      • Riipus2x
        hjkö kirjoitti:

        vitun ääliö 50 kuutioine samurai o paras mopo koko maailmasa ja suomesa

        jaah että virityshommii. lortot 20mm pois, teharit kaksitahokkaat ja moottorin turhii osii. Samurai rulez


      • honku
        jan kirjoitti:

        se kulkee 55km

        minkä kokoset rattaat on vakio honleissa.?


      • honleinomistaja

        Kuulkaas, tulin tänää kotia kylältä 2 tuntia sitten ja ihmettelin kui mun manki (honlei) rupes jumittaan eikä kulkenu mihenkää, noo ajelin sit vähä aikaa sit se leipo oikee kunnolla, alakerta jumii, mäntä suli kiertokangee yms, Ja mul oli 20mm ja tehari ei mitää muut viriä.. et tommossii ja 2000km ajettu.. älkää ikinä ostako honleita yms niistä on harmia!!


      • Monkittaja
        honku kirjoitti:

        minkä kokoset rattaat on vakio honleissa.?

        13-43 rattaat honleissa vakiona. mua kiinnostas ja tietää mikä se vihree boxi on mistä joku täällä selitti.


      • goldenmoney

        mulla on ollu 5 vuotta kiinan manki eikä oo hajonnu ku kerran ja seki joka hajos oli sarvet et kyllä ne jotkut kestää mut se on harvinaista :DD


      • niin lussui
        SHUNSHINE kirjoitti:

        mulla on honlei ja vissiinki ihan vakio ja se kulkee auton mittarin mukaan 60km/h ja alamäkeen 70km/h
        toisaalta voi olla että kierrosrajotin on ohitettu jolloin se pääsee ottamaan maksimi kierrokset.

        että niissä ei oo kierroksen rajoitinta. ne menee sen 60 kmh ilman kureja ja mitää


      • manki paras
        jou kirjoitti:

        kuinka paljon honley manki kulkee ilman virityksiä?

        honley kulkee semmoset 5km/h


      • honlei
        keke kirjoitti:

        ittel on honlei manki ja on tosi hyvä. ehkä jopa parempi kuin hoonda manki.

        mitä öljyä honlein vaihteistoon tulee?


      • fgjhsfhf
        oot dorka kirjoitti:

        "mulla on honlei ja vissiinki ihan vkaio ja se kulkee auton mittarin mukaan 60km/h toisaalta voi olla errä kierrosrajoitin on ohitettu jolloin se pääsee ottamaan maksimi kierrokset"

        muuten hyvä sepitys mutta honleissa ei ole kierrosten rajoitinta...

        kaikissa mopoissa on kierrosten rajoitin :) se on ihan erillinen rajoitin tai sitten se on CDI boksissa


      • fghjfghj
        derbimies kirjoitti:

        kuulemma aika lelu, kiinalainen peltipurkki!

        näinhän se on mutta onhan suomalaiset mopotkin suomen peltipurkkeja!


      • sdhdfg
        honleinomistaja kirjoitti:

        Kuulkaas, tulin tänää kotia kylältä 2 tuntia sitten ja ihmettelin kui mun manki (honlei) rupes jumittaan eikä kulkenu mihenkää, noo ajelin sit vähä aikaa sit se leipo oikee kunnolla, alakerta jumii, mäntä suli kiertokangee yms, Ja mul oli 20mm ja tehari ei mitää muut viriä.. et tommossii ja 2000km ajettu.. älkää ikinä ostako honleita yms niistä on harmia!!

        kai se leipoo jos on joku tehari ja siiten joku paska vakio suutin


      • Shitsnooper
        honlei man kirjoitti:

        honleissa on paljo enemmän tehoo ku vakio mankissa. ittel on honlei punanen parempi versio.. mustassa on huonommat sähköt ku punases..

        Eihän niillä ole muuta eroa kuin väri!


      • Shitsnooper
        goldenmoney kirjoitti:

        mulla on ollu 5 vuotta kiinan manki eikä oo hajonnu ku kerran ja seki joka hajos oli sarvet et kyllä ne jotkut kestää mut se on harvinaista :DD

        Joo mullhan on nyt ollu 5 vuotta tämmönen Honlein kopi nimeltä Skygo.
        Ei ole jättäny kertaakan tielle ku oon pitäny hyvvää huolta :D
        Se on niinku sillai että joka toinen kiinan manki kestää pitkään ja jokatoinen ei sit kestä kovinkaan pitkään :|


      • Honda > Kiinanmanki
        manki paras kirjoitti:

        honley kulkee semmoset 5km/h

        Totta joka sana! HONDA MONKEY 4EVER!


      • kiinasamurai
        hjkö kirjoitti:

        vitun ääliö 50 kuutioine samurai o paras mopo koko maailmasa ja suomesa

        hahahahahahaha mun kaveri osti samurain ja meni saatana viikossa paskaks leikkas kone kii:D et siinä sulle saatana hyvä vehje senku ostat ja sit itket äitin tissii vasten et voi jumalauta auta ny ku kone leikkas... joo et mee hirtee ennemmi ku ostat jonkun vitun kiinan samurain paskan


      • mina usko sina
        SHUNSHINE kirjoitti:

        mulla on honlei ja vissiinki ihan vakio ja se kulkee auton mittarin mukaan 60km/h ja alamäkeen 70km/h
        toisaalta voi olla että kierrosrajotin on ohitettu jolloin se pääsee ottamaan maksimi kierrokset.

        mulaki o suzuki manki ja kulkea se alamaki auto mitari mukan 149 kilsa tunti, ma en mennä vanno että siita takalippa otta pois ja se vieda sukla donitsi kaupa, mä vannon se olla kestavampi ku mika hakisen mazda rx pv. muta mina sano kylla mina sinu nopeus uskoa mina ajan polku pyora ylamaken 300 kilsa turbomotors.


      • 21
        jan kirjoitti:

        se kulkee 55km

        niin siihen mittariin vitun runkku-__________-


      • mopomies ft. honlei
        honlein mittari kirjoitti:

        tuli vaa mielee tosta ku luki et "kelkan mittari näytti 50km ja minun 40km" (honleis on maili mittari)

        honleissa ainaki mulla kilometreinä nopeudet :)


      • joo joo
        honlei man kirjoitti:

        honleissa on paljo enemmän tehoo ku vakio mankissa. ittel on honlei punanen parempi versio.. mustassa on huonommat sähköt ku punases..

        ehkä ku siinä on vakiona rajottamaton cdi


      • ..
        jou kirjoitti:

        kuinka paljon honley manki kulkee ilman virityksiä?

        65


      • honlei o manki
        veeti93 kirjoitti:

        tiiätkö sie etä käypikö kiinalaiseen mankiin honlei/honda mankin moottori ......?

        käy


      • jincheng mankey
        honlei man kirjoitti:

        honleissa on paljo enemmän tehoo ku vakio mankissa. ittel on honlei punanen parempi versio.. mustassa on huonommat sähköt ku punases..

        no samaa mielt noista sähkövioista.. itel musta [ paree versio ] sit irtos ketjut ja löi maihin ja koko sähköpuoli uusiksi!!


      • honlei
        honlei man kirjoitti:

        honleissa on paljo enemmän tehoo ku vakio mankissa. ittel on honlei punanen parempi versio.. mustassa on huonommat sähköt ku punases..

        mulla on musta honlei ja oon teheny sähköt uuet alusssa ne oli aivaan sekona


      • honlei
        kekko kirjoitti:

        minun honlei kulkee 55-60km koska ajoin kelkan vieressä ja kelkan mittari näytti 50km ja minun 40km niin jos kelkan mittari on oikeassa niin honlei kulkee 60km huom!!! tämä holei on vakio ei mitään virejä

        mun honlei on ostettu uutena enkä oo virittänyt yhtään ja kulkee 60km


      • papanang
        Juh. kirjoitti:

        mihkä johtoon honleissa mä sen ohittimen väkerrän?

        ei siin oo rajotinta jota ohittaisit


      • erinomainen 1

        meillä on ,manki zh,50 pelaa niinkuin junan vessa,ei mitään ongelmia


      • mankuliäijä
        keke kirjoitti:

        ittel on honlei manki ja on tosi hyvä. ehkä jopa parempi kuin hoonda manki.

        et oo tosissas


      • Anonyymi
        jou kirjoitti:

        kuinka paljon honley manki kulkee ilman virityksiä?

        Juu tää on 15vuotta myöhäs :-D mutta minun honlei vm. 2013 kulkee ilman viriä 62km/h ainoa ongelma on se että kone tärisee ja rätisee nii paljo että ruuvit jamutterit lhtee karkuun koko mopedista, olis varmaa uutta konetta tulossa pikkyhiljaa ostoskoriin..


      • Anonyymi
        keke kirjoitti:

        ittel on honlei manki ja on tosi hyvä. ehkä jopa parempi kuin hoonda manki.

        honlei`?


      • Anonyymi
        honleinomistaja kirjoitti:

        Kuulkaas, tulin tänää kotia kylältä 2 tuntia sitten ja ihmettelin kui mun manki (honlei) rupes jumittaan eikä kulkenu mihenkää, noo ajelin sit vähä aikaa sit se leipo oikee kunnolla, alakerta jumii, mäntä suli kiertokangee yms, Ja mul oli 20mm ja tehari ei mitää muut viriä.. et tommossii ja 2000km ajettu.. älkää ikinä ostako honleita yms niistä on harmia!!

        Katoitko öljyt , tais unohtuu leikkaa varmasti kiinni jos ei öljyä riittävästi.


      • Anonyymi
        kiinasamurai kirjoitti:

        hahahahahahaha mun kaveri osti samurain ja meni saatana viikossa paskaks leikkas kone kii:D et siinä sulle saatana hyvä vehje senku ostat ja sit itket äitin tissii vasten et voi jumalauta auta ny ku kone leikkas... joo et mee hirtee ennemmi ku ostat jonkun vitun kiinan samurain paskan

        Testeissä paras hintaluokassaan.
        Parempi kuin aito.


    • tietoa

      Kokemuksena omalta mopoajalta on Honda Mankista. Oli sekä puoliautomaatti 3-vaihteinen että uudempi 4-vaihteinen manuaalimalli käytössä. Vanha puoliautomaattinen oli kaikin puolin parempi. Nopeutta oli 12-millisellä mikunin kaasuttimella piristettynä yli 60 km/h. Tosin mankeja alkaa vaivata kova tärinä noilla nopeuksilla.
      4-vaihteinen "uudempi" manki oli vakiona todella laiska. Nopeutta oli karvan alta 40 km/h. Tosin tuossa mallissa kierrostenrajoittimen ohituksella saa pienen lisän siihen nopeuteen. Paljon Hondia korjanneena lisähuomiona että 4-vaihteisissa runsaasti vaihdevikoja. Lisäksi käynnitysakselin rattaassa aina hammaskatoa. Tyypillisesti noissa mankeissa on runnomalla rikottu ensin tuo käynnitysakselin ratas joka pyörittää ykkösvaihteen ratasta. Tämä sinänsä pieni vika on kallis korjata koska samassa rytäkässä joutuu vaihtamaan koneesta sen käynnitysakselin rattaan, koko kytkinakselin sekä vetoakselilta ykkösen "ison" rattaan. Todella kallis remontti joka vuonna 1995 omassa mankissa tuli maksamaan yli tuhat markkaa. Vaihteistorattaat kallein hankinta. Samalla vaivalla moottoriin kun kannattaa tehdä peruskorjaus. Siis tiivistesarja stefoineen sekä uudet männänrenkaat sylinterin hoonaus. Kannesta on hyvä hioa venttiilit ja laittaa uudet venttiilivarren kumit.
      Kannattaa kuitenkin huomioida että mankin kone on huippuluotettava ja toimiva hellässä käytössä. Tuollaista täysremppaa ei kannata tehdä muuta kuin vaihteiston hajotessa. Omassa mankissa vaiheisto oli sökönä 15000 km ajettuna. Käyttäjästähän se on paljon kiinni miten vaihteisto kestää. Mielenkiintoinen havainto oli että jostakin syystä nämä vaihdevikaiset oli aina 4-vaihteisia manuaalimalleja. Puoliautomaateissa vikoja ei koskaan vaihteissa ollut.
      Mutta asiaan palatakseni totean että älä osta honleita sen huonon etupään takia. Alkujaankin heppoinen etuteleskooppi on täysi susi. Pelkkä jousi missä on vaan tiukat sovitukset ja jäykkää vaseliinia. Kokonaisuuden kruunaa muoviset "puslat" teleskoopin sisällä jotka väljistyvät alta aikayksikön. eivät kestä edes kanttikiven yli ajamista. Korjaus ei ole kallis mutta homman jotuu tekemään turhan usein. Etupään teleskooppissa esiintyy siis usean sentin välystä!
      Osta kunnon laite eli nestevaimennetulla keulalla varustettu Jincheng Manki. Lisäksi tässä on bonuksena levyjarru etupäässä ja moottorina 4-vaihteinen versio manuaalikytkimellä.
      Tuon huonon keulan takia ei siis kannata ostaa vanhaa Honda mankia eikä kiinalaista uutta "perusmallia".
      Varaosia saa ja tulee saamaan maailman loppuun asti. Onhan manki jo oman luokkansa kuolematon klassikko. Nykyäänhän valmistusmaa on kiina, mutta Hondan osat käy "heittämällä" paikalleen. Voit siis turvallisin mielin hankkia Jinchengin "levarimallin" hintaa on moposportissa vain 1490 euroa. Kun olen tarkkaillut tilannetta tuota hintaa ajatellen niin vanhat usein rimpulaksi ajetut Honda Mankit maksavat sen 700-1000 euroa. Hintaero on uuteen kiinalaiseen verrattuna niin kapea että kannnattaa ostaa siis uusi laite.

      • Ari X.

        tiedoista.
        Toinen vaihtoehto olisi jokin maastokelpoisempi laite, onkohan näitä jotain hyviä.
        Näin n. 3 v sitten mp-messuilla jonkin japsienduron, 1 sylinterisen ja kuutioita oli jokin outo luku 100 - 150 välillä (ei 125cm). Se oli matalaviritteinen ja hyvin yksinkertainen malli, muistaakseni vielä nelitahtinenkin.
        Tämä taitaa olla hiukan liian suuri pojille ja oli kalliimpikin (hinta kai lähellä 3000€). Se kiinnosti, mutta unohdin merkin.

        Meillä on kesämökillä metsäautotietä, joka on puomilla suljettua aluetta (itsellä on jopa osakkuutta siihen). Pojilleni katselisin laitetta, ovat tosin vielä alaikäisiä (10 ja 11 v). Omaakin (suvun) aluetta kesämökin ympärillä on 13 ha.
        Itselläni on mm. trial Beta 240, ja ajelen sillä metsäpolkuja, lähinnä yhtä "vaikeaa" kahden kilometrin pätkää. Lisäksi on Viron tuontina 2 kpl 80-luvun CZ 250 crosseja. Eivät ole enää ajokunnossa.

        Ari X.


      • timo
        Ari X. kirjoitti:

        tiedoista.
        Toinen vaihtoehto olisi jokin maastokelpoisempi laite, onkohan näitä jotain hyviä.
        Näin n. 3 v sitten mp-messuilla jonkin japsienduron, 1 sylinterisen ja kuutioita oli jokin outo luku 100 - 150 välillä (ei 125cm). Se oli matalaviritteinen ja hyvin yksinkertainen malli, muistaakseni vielä nelitahtinenkin.
        Tämä taitaa olla hiukan liian suuri pojille ja oli kalliimpikin (hinta kai lähellä 3000€). Se kiinnosti, mutta unohdin merkin.

        Meillä on kesämökillä metsäautotietä, joka on puomilla suljettua aluetta (itsellä on jopa osakkuutta siihen). Pojilleni katselisin laitetta, ovat tosin vielä alaikäisiä (10 ja 11 v). Omaakin (suvun) aluetta kesämökin ympärillä on 13 ha.
        Itselläni on mm. trial Beta 240, ja ajelen sillä metsäpolkuja, lähinnä yhtä "vaikeaa" kahden kilometrin pätkää. Lisäksi on Viron tuontina 2 kpl 80-luvun CZ 250 crosseja. Eivät ole enää ajokunnossa.

        Ari X.

        modular box myy kiinalaisia honda kopio krossaretita 125CC maksaa 1790e tomivia latteita kunhan kiristää kaikki pultit takuu toimii,


      • Päiväää

        Niin että miten sais honlei mankista rajottimen pois J amissä mehtaa sellainen rajotin olla????????????


      • honley boy

        hei. onko honleissa kuristukset missä..??


      • honley boy

        ku en tiiä voiko joku kertoo


      • hessux

        Kirjoitit oiken hyvä viestin, mutta et sanonut mitään, siitä tiedätkö ovatko JC:n 3 puol-automaatti vaihteinen parempi kuin 4 vaihteinen? Mankissa kyllä kehuit 3 vaihteisen taivaisiin ja haukuit 4 vaihteisen maanrakoon. Olisi se JC:n 3 vaihteinen paljon halvempi ja helpompi käyttää kuin 4 vaihteinen.


      • Kettunen
        Päiväää kirjoitti:

        Niin että miten sais honlei mankista rajottimen pois J amissä mehtaa sellainen rajotin olla????????????

        honkkelissa ei oo rajoitinta anakaan mulla.


      • honlei mies
        honley boy kirjoitti:

        ku en tiiä voiko joku kertoo

        ne on siin mist pakoputki lähtee koneesta pois.kannattaa irrottaa putki ja porat pois siit mist se on lähteny koneest...aika pienet kurit on kyl


      • opfbm
        honlei mies kirjoitti:

        ne on siin mist pakoputki lähtee koneesta pois.kannattaa irrottaa putki ja porat pois siit mist se on lähteny koneest...aika pienet kurit on kyl

        meinaatko tolla "ne on siin mist pakoputki lähtee koneesta pois" ,alkukäyrää? (alkukäyrän lopussa on kanssa kuri :) ,ja vielä mehu pillissä vakio-putkessa.


      • tryytrytr
        Päiväää kirjoitti:

        Niin että miten sais honlei mankista rajottimen pois J amissä mehtaa sellainen rajotin olla????????????

        V*ttu osta skyteam, noilla honleyn paskoilla ei tee vittuakaan. Puhumattakaan jostai jichengeistä.


      • kahvipoika

        mankeja ei kannata virittää koska manki kestää ilman viriä 30 vuotta mut viril vajaat 10


      • sambbahan
        Päiväää kirjoitti:

        Niin että miten sais honlei mankista rajottimen pois J amissä mehtaa sellainen rajotin olla????????????

        mistä sais noita varaosia honleihin..


      • honku
        honley boy kirjoitti:

        ku en tiiä voiko joku kertoo

        merkittävin kuristus on alkukäyrässä.Tosin toi eka holkki kannattaa porata juuri niin isoksi kuin pakoaukko pytyn kannessa.


      • ölkök
        honley boy kirjoitti:

        hei. onko honleissa kuristukset missä..??

        kurit on putkessa ja saattaa ola imukaulassa ja pytyssä


      • Shitsnooper
        tryytrytr kirjoitti:

        V*ttu osta skyteam, noilla honleyn paskoilla ei tee vittuakaan. Puhumattakaan jostai jichengeistä.

        Voi sitä vittu ostaa Honlein tai skygon jne jos osaa ajaa!
        Ne homot jotka vikisee täällä kokoajan jostain perkeleen honlein pikkuvioista niin ostakaa jinkku mana tai sitte joku muu "kestävä mopo"
        Jotku täällä tosiaan tarvii apua niin pitäkää nyt se turpa kiinni ja ajelkaa niillä ruosteisilla paskoillanne.


      • honleiman
        honley boy kirjoitti:

        hei. onko honleissa kuristukset missä..??

        Eipä taida olla muualla kun putkessa


      • kyrpäotta
        tryytrytr kirjoitti:

        V*ttu osta skyteam, noilla honleyn paskoilla ei tee vittuakaan. Puhumattakaan jostai jichengeistä.

        Öö ookkos tienny että skyteam honlei jichengeissä niissä kaikissa on sama moottori


    • Teppo

      Kyllä kannattaa mulla on Jincheng Knight ja hyvä on ja hyvin kulkee lepo

    • Jonttu

      Itselläni on honlei.
      Minusta se on erittäin hyvä mopo.
      Olen ajanut lyhyellä tiellä alamäen jälkeen 45 km/h mutta tie on todella lyhyt (n. 200-300m) joten mopo ei ehdi kiihtyä täyteen nopeuteensa.
      Honlei ei mielestäni kiihdy maailman nopeiten mutta ei ole kauheasti muista mopoista kokemustakaan hirveästi paitsi yhdestä Jawa Stellasta joka ei ole kovin mahtava mopo, mutta takaisin asiaan.
      Honleinssa huonoa on myös pieni maavara mutta eipä tätä mopoa ole oikeastaan tunnuttu mehtään tarkoitetuksikaan. Tiellä mopo on tosi hyvä, siis esim tasaisella hiekalla.
      Vääntöä löytyy vakionakin sillä olen ajanut kolmosella mäen ylös, nelosella mopo hyytyi mäkeen. Siis aloitin paikaltaan mäen juurelta ja kaasua juuri ja juuri sen verran että se liikkui ylös mäkeä.
      Nelosellakin nousee ihyan hyvin kun vaan ajalee.
      plussaa on myös akku ja vilkut sekä sähköstartti.
      Mopo käynnistyy myös todella hyvin lämpimässä polkimella. Ihan kun ottaa käteen polkimen ja kädellä työntää alas niin lähtee käyntiin silleenkin. Tosin kylömällä säällä pitää lämmitellä ja ryyppyä käyttää mutta hyvä mopo. Kesällä käynnistyminen on lähes varmaa jos on bensaa tankissa ja mopo kunnossa. Ainakaan itselläni ei ole ollut kesällä ongelmia kuin hieman vaihteiston kanssa.

      • honlei mies

        mun honlei kiihtyy ainaki se on vakio mut ei talvella oo se kiihtyy nopeemmin kun mun kaverin vaki manki


      • HONLEI

        Minllakin on honlei olen siitä vähän eri mieltä. Olen ajnut sillä monta kertaa metsässä eikö ole ottanut kiinni pohjasta.Mutta aijon myydä sen kesällä varmaankin pois se ei ole ollut minun makuuni.Jos esim harrastaa keulimista. Ja siinä on mennyt sähköstartti moottori jo kerran rikki piti vaihtaa kokonaan.Eikä se kestä talvea ollenkaan nytkin siinä on jokin rikki kun se vaan sammuu eikä virrat mene päälle.Mutta korjaan sen nyt ja myyn kesällä ajattelin crossiin vaihtaa. Kannattaa vaihtaa jos ajaa metsässä ja keulii mutta muuten hyvä tie mopo.


      • honlei & honda

        joo honlei v.03 on tosi hyvä mopo,ite oon ajanu noin 30 000 km nyt vasta meni männänrenkaat.kulkee noin (60-70).vähän sähkö vikoja mut ku laitto ite sähköt ni kyllä nyt toimii.kaikki sammutimet oon joutunu ottaan pois.


      • fgfdgcxfd
        honlei & honda kirjoitti:

        joo honlei v.03 on tosi hyvä mopo,ite oon ajanu noin 30 000 km nyt vasta meni männänrenkaat.kulkee noin (60-70).vähän sähkö vikoja mut ku laitto ite sähköt ni kyllä nyt toimii.kaikki sammutimet oon joutunu ottaan pois.

        tuskin millään honlulla (honsu) oot ajanu 30 tkm. ei ne jaksa 10 tkm jälkeen. Vaikka 10 tkm ajaisit hyvin ja huoltaisit nii se on sen jälkeen jo niin loppuun kulutettu että eisaa toimivaa peliä ku vaihtamalla kaikki osat uusiin.


    • honlei-mies

      minulla on honlei ja se on kestänyt
      hyvin.
      siihen tulee vuoden takuu jos jotain menee rikki,niin saa ilmaiseksi uudet osat.
      minun ja kaverini honleit meni kummatkin vakiona
      yli 60km/h nyt välejä vaihatamalla vauhtia on n.65km/h.
      kannattava ostos hintaan verrattuna ja tehoa,vauhtia ja vääntöä löytyy vakio honlei jätättää vakio mankin helposti...kokemusta löytyy.

      • Kiusattu

        Honlei-toverit, onko teitä kiusattu Honleista eli honelista eli hornetista. Mua kiusataan koko ajan et VÄHÄ PASKA MOPO AAAHHHAAHAAA! Itseäni ei ole koskaan kiusattu ja olen ollut kouluni cuuleimpii jäbii, mutta nyt. Ei, ei tule kuulonnkaan! ahahahah hjalpa manki! Ei mitään vikoja paitsi sarvet halki ku Isä kännis melkee kuoli sillä ku kaatu. Silti ne jaksaa haukkua. Luokkatoverini takia, kun hän rikkoi moponsa täysin ja nyt ne luulee et munki oma on paska. Kokemuksia?


      • op_89
        Kiusattu kirjoitti:

        Honlei-toverit, onko teitä kiusattu Honleista eli honelista eli hornetista. Mua kiusataan koko ajan et VÄHÄ PASKA MOPO AAAHHHAAHAAA! Itseäni ei ole koskaan kiusattu ja olen ollut kouluni cuuleimpii jäbii, mutta nyt. Ei, ei tule kuulonnkaan! ahahahah hjalpa manki! Ei mitään vikoja paitsi sarvet halki ku Isä kännis melkee kuoli sillä ku kaatu. Silti ne jaksaa haukkua. Luokkatoverini takia, kun hän rikkoi moponsa täysin ja nyt ne luulee et munki oma on paska. Kokemuksia?

        Minulla on honlei se on kyllä hyvä mopo mutta liikaa käytetty muovia niinkuin monkeyssä joten jotkut osat menee rikki. Honleillä kyllä ajelee mieluiten oma mopo kulkee vähän päälle 60 kmh.


      • julkinen nöyryytys
        Kiusattu kirjoitti:

        Honlei-toverit, onko teitä kiusattu Honleista eli honelista eli hornetista. Mua kiusataan koko ajan et VÄHÄ PASKA MOPO AAAHHHAAHAAA! Itseäni ei ole koskaan kiusattu ja olen ollut kouluni cuuleimpii jäbii, mutta nyt. Ei, ei tule kuulonnkaan! ahahahah hjalpa manki! Ei mitään vikoja paitsi sarvet halki ku Isä kännis melkee kuoli sillä ku kaatu. Silti ne jaksaa haukkua. Luokkatoverini takia, kun hän rikkoi moponsa täysin ja nyt ne luulee et munki oma on paska. Kokemuksia?

        koita olla ettet huomaa niint lainkaa! tollasii kiusaaja porukoita on ollu aina ja tule olemaaan. se loppuu ku et kommen toi niil mitenkään mopostas etkä muusta. jos rupeet selittelee ja puolustelee . niin sama ku heittäis pensaa liekkeihin.. mä oon jo 30v ja tiedän varmaa mist puhun. mul on aina napistu joka mopo,kevari,auto ynm ne on vaa vitun kateellis porukkaa usein miten. mä pystysin heittää vastaa kunnollla. monta kertaa oli niin et oli jotain 3 tuli napisee ja pistin niin hyvin hanttii et yleensä siin tappelu viel tuli.ku olin ne syvällisesti haukkunut. mut tätä ei kande kokeilla jollei tosiaan ole täys sana valmis. mäkin sopisin hyvin johonki viihde ohjelmaan ku oon tällänen pelle! mua kyl vituttaa tollanen kiusaus porukal tullaa napisee eikä yksin uskalleta tulla.. mitä niil pitäis tehä? sidota puuhun kii ja dildot perseeseen ja kuvat nettiin... vai mitä


      • VeaLLu
        julkinen nöyryytys kirjoitti:

        koita olla ettet huomaa niint lainkaa! tollasii kiusaaja porukoita on ollu aina ja tule olemaaan. se loppuu ku et kommen toi niil mitenkään mopostas etkä muusta. jos rupeet selittelee ja puolustelee . niin sama ku heittäis pensaa liekkeihin.. mä oon jo 30v ja tiedän varmaa mist puhun. mul on aina napistu joka mopo,kevari,auto ynm ne on vaa vitun kateellis porukkaa usein miten. mä pystysin heittää vastaa kunnollla. monta kertaa oli niin et oli jotain 3 tuli napisee ja pistin niin hyvin hanttii et yleensä siin tappelu viel tuli.ku olin ne syvällisesti haukkunut. mut tätä ei kande kokeilla jollei tosiaan ole täys sana valmis. mäkin sopisin hyvin johonki viihde ohjelmaan ku oon tällänen pelle! mua kyl vituttaa tollanen kiusaus porukal tullaa napisee eikä yksin uskalleta tulla.. mitä niil pitäis tehä? sidota puuhun kii ja dildot perseeseen ja kuvat nettiin... vai mitä

        Jinkku pieksee honlein iha heti.. jincheng valmistaa mankia hondan lisensseillä ja kaikki jincheng mankit on hondan experttien testaamia.. toisin ku jotkut halpis honleit jotka maksaa 600€ suunnillee.. mut tost usatecin monkeystä en tiiä.. oon kuullu siit paljon kehuja se voi olla iha yht hyvä ku jinkkuki.. ainaki siin on sama moottori joten käy samat osat :P mut honlein kannalla en tod oo.. se o kopiomalli..


      • kkk
        VeaLLu kirjoitti:

        Jinkku pieksee honlein iha heti.. jincheng valmistaa mankia hondan lisensseillä ja kaikki jincheng mankit on hondan experttien testaamia.. toisin ku jotkut halpis honleit jotka maksaa 600€ suunnillee.. mut tost usatecin monkeystä en tiiä.. oon kuullu siit paljon kehuja se voi olla iha yht hyvä ku jinkkuki.. ainaki siin on sama moottori joten käy samat osat :P mut honlein kannalla en tod oo.. se o kopiomalli..

        usateccii valmistaa skyteam hondan lisenssillä mutta se on täyspaska nimeä myöten. älkää ostako honleita hajoaa käsiin.


      • makke4
        kkk kirjoitti:

        usateccii valmistaa skyteam hondan lisenssillä mutta se on täyspaska nimeä myöten. älkää ostako honleita hajoaa käsiin.

        jinku pieksee pv:een mennen tullen, isompi tankki,tehokkaampi,kestävämpi,12v, ei kannata ostaa pv:eetä,älyttömän laiska kulkee vaan jotain 40 kmh. vakiona.aini jinkku pieksee myös mankin,tehokkaampi,isotankki,syö vähemmän,kulkee paremmin(mankin huiput keskimäärin vakiona 38kmh.)ÄLKÄÄ OSTAKO UUSENDUROITA(MAX NOPEUS VAKIONA 40KMH.


      • gaggfdgg
        makke4 kirjoitti:

        jinku pieksee pv:een mennen tullen, isompi tankki,tehokkaampi,kestävämpi,12v, ei kannata ostaa pv:eetä,älyttömän laiska kulkee vaan jotain 40 kmh. vakiona.aini jinkku pieksee myös mankin,tehokkaampi,isotankki,syö vähemmän,kulkee paremmin(mankin huiput keskimäärin vakiona 38kmh.)ÄLKÄÄ OSTAKO UUSENDUROITA(MAX NOPEUS VAKIONA 40KMH.

        kyl Suzuki Pv on Suzuki Pv!
        sellaista kiina paskaa ei voi ees verrata Pvseen.
        ja kyl vakio 99vm pv kulkee 55km,h suoralla!ja ihan kohtalaiset väännötkin vaikka on 2t! en tiiä missä vitun alamäessä te niitä mankin paskojen nopeuksii mittaatte?
        mut kyl vakio pv jättää ainakin lähdössä
        vakio mankit!
        vakio mankit ei lähe ainakaan mihinkään hahaha!!!
        ja ketä sellasella 4-tahti tuhnulla vitsii ajaa?

        ja pv pesee viritettynäkin!!!
        pvseen halvemmalla viri osii!
        ja epäilen vähän että ei tuo mankin 72cc pytty mikään huipputehokas oo? että pvseen saa tehokkaamman pytyn 80cc malossi

        ja olihan jossain jinkkuun myytävänä yli 100cc
        moottoreita? mutta sehän olis sama asia ku laittais pvseen rm125cc tai rm80cc moottorin ja kumpihan on sit tehokkaampi? Pv vai manki hahaha Pv! Pv! Pv!


      • mankien puolella
        gaggfdgg kirjoitti:

        kyl Suzuki Pv on Suzuki Pv!
        sellaista kiina paskaa ei voi ees verrata Pvseen.
        ja kyl vakio 99vm pv kulkee 55km,h suoralla!ja ihan kohtalaiset väännötkin vaikka on 2t! en tiiä missä vitun alamäessä te niitä mankin paskojen nopeuksii mittaatte?
        mut kyl vakio pv jättää ainakin lähdössä
        vakio mankit!
        vakio mankit ei lähe ainakaan mihinkään hahaha!!!
        ja ketä sellasella 4-tahti tuhnulla vitsii ajaa?

        ja pv pesee viritettynäkin!!!
        pvseen halvemmalla viri osii!
        ja epäilen vähän että ei tuo mankin 72cc pytty mikään huipputehokas oo? että pvseen saa tehokkaamman pytyn 80cc malossi

        ja olihan jossain jinkkuun myytävänä yli 100cc
        moottoreita? mutta sehän olis sama asia ku laittais pvseen rm125cc tai rm80cc moottorin ja kumpihan on sit tehokkaampi? Pv vai manki hahaha Pv! Pv! Pv!

        manki on paras joku vitun etu keno peveestä ei oo mihinkää ehkä pv:seen on halvemmat viri osat mut niistä ei oo mihinkää pv:perseestä vetämä ettekö te jo usko satanan pveen perseen nuoliat ostakaa manki ja työntäkää suohon se helevetin pv ja ennemmin ajaa 4 tahilaa ku 2 tahti pv veellä joka kuulu kiinaan ku ajaa ja haisee myös


      • jincheng knight weber racing
        gaggfdgg kirjoitti:

        kyl Suzuki Pv on Suzuki Pv!
        sellaista kiina paskaa ei voi ees verrata Pvseen.
        ja kyl vakio 99vm pv kulkee 55km,h suoralla!ja ihan kohtalaiset väännötkin vaikka on 2t! en tiiä missä vitun alamäessä te niitä mankin paskojen nopeuksii mittaatte?
        mut kyl vakio pv jättää ainakin lähdössä
        vakio mankit!
        vakio mankit ei lähe ainakaan mihinkään hahaha!!!
        ja ketä sellasella 4-tahti tuhnulla vitsii ajaa?

        ja pv pesee viritettynäkin!!!
        pvseen halvemmalla viri osii!
        ja epäilen vähän että ei tuo mankin 72cc pytty mikään huipputehokas oo? että pvseen saa tehokkaamman pytyn 80cc malossi

        ja olihan jossain jinkkuun myytävänä yli 100cc
        moottoreita? mutta sehän olis sama asia ku laittais pvseen rm125cc tai rm80cc moottorin ja kumpihan on sit tehokkaampi? Pv vai manki hahaha Pv! Pv! Pv!

        älköö ny kinakko se kinaaminen on ihan perseestä. ei muuta ku viivalle vaa. tarjoiksii dellorton tuplista saa lähettää s-postiin ja imusarja ja filtteri tulee mukana. sopii jc50Q-8 knigthtiin. itellä on knight mikä mennöö alastaron radal noin 94km/h tutkaa.


      • jincheng knight weber racing
        VeaLLu kirjoitti:

        Jinkku pieksee honlein iha heti.. jincheng valmistaa mankia hondan lisensseillä ja kaikki jincheng mankit on hondan experttien testaamia.. toisin ku jotkut halpis honleit jotka maksaa 600€ suunnillee.. mut tost usatecin monkeystä en tiiä.. oon kuullu siit paljon kehuja se voi olla iha yht hyvä ku jinkkuki.. ainaki siin on sama moottori joten käy samat osat :P mut honlein kannalla en tod oo.. se o kopiomalli..

        juu musta kyl noi honleitkin on tosi kestäviä virikäytössä. ja kokemusta on mut ei niistä yli 12 hv kannata yrittää meinaa leipoo kii. no ei vaa :)


      • Heikki
        op_89 kirjoitti:

        Minulla on honlei se on kyllä hyvä mopo mutta liikaa käytetty muovia niinkuin monkeyssä joten jotkut osat menee rikki. Honleillä kyllä ajelee mieluiten oma mopo kulkee vähän päälle 60 kmh.

        Olen nyt aikomassa ostaa ensimmäisen moponi. Itselläni ei ole hirveästi kokemusta mopoista, mitä nyt joskus vähän tullut ajettua. Kysyisin, että millasita mopoa suosittelisitte? Jos myös tiedät hyvän mopon nettiosoitteen pistä se myös!


      • sunshine
        Kiusattu kirjoitti:

        Honlei-toverit, onko teitä kiusattu Honleista eli honelista eli hornetista. Mua kiusataan koko ajan et VÄHÄ PASKA MOPO AAAHHHAAHAAA! Itseäni ei ole koskaan kiusattu ja olen ollut kouluni cuuleimpii jäbii, mutta nyt. Ei, ei tule kuulonnkaan! ahahahah hjalpa manki! Ei mitään vikoja paitsi sarvet halki ku Isä kännis melkee kuoli sillä ku kaatu. Silti ne jaksaa haukkua. Luokkatoverini takia, kun hän rikkoi moponsa täysin ja nyt ne luulee et munki oma on paska. Kokemuksia?

        sillon kun kerroin esim. koulussa et mä saan honlei mankin, mulle naurettiin et v*ttu mikä pa*ka. No kun se oli vähän aikaa mulla ollu ja sitte otin viivat yhen pevukan kaa jolla oli kii 16mm kaasari ja 60cc pytty ja tehari , mun honlei vakio(no okei kirrosrajotin ohitettu) voitin sen pevukan ihan pystyyn. honlei kiihty paljon nopeemmin ja sit vasta ku pevu pääs vauhtiin ni mä baanasin 60-65km/h kaukana edellä.
        sen jälkeen ei oo oikein ilkuttu ja aika moni sanoo et onhan se aika tykki peli ja haluu ajaa((: et pää pystyyn vaa ja näytä niille :P


      • monkey24
        VeaLLu kirjoitti:

        Jinkku pieksee honlein iha heti.. jincheng valmistaa mankia hondan lisensseillä ja kaikki jincheng mankit on hondan experttien testaamia.. toisin ku jotkut halpis honleit jotka maksaa 600€ suunnillee.. mut tost usatecin monkeystä en tiiä.. oon kuullu siit paljon kehuja se voi olla iha yht hyvä ku jinkkuki.. ainaki siin on sama moottori joten käy samat osat :P mut honlein kannalla en tod oo.. se o kopiomalli..

        Mistäköhä vois saaha halvalla käytetyn Jincheng jc70y crossin halvalla???


      • öfgjh
        monkey24 kirjoitti:

        Mistäköhä vois saaha halvalla käytetyn Jincheng jc70y crossin halvalla???

        PAljonkos oisit valmis maksamaan?


      • Not your busines
        makke4 kirjoitti:

        jinku pieksee pv:een mennen tullen, isompi tankki,tehokkaampi,kestävämpi,12v, ei kannata ostaa pv:eetä,älyttömän laiska kulkee vaan jotain 40 kmh. vakiona.aini jinkku pieksee myös mankin,tehokkaampi,isotankki,syö vähemmän,kulkee paremmin(mankin huiput keskimäärin vakiona 38kmh.)ÄLKÄÄ OSTAKO UUSENDUROITA(MAX NOPEUS VAKIONA 40KMH.

        Kyl ennempää japanilaisella ajaa,kuin kiinalaisella.
        Saa jännätä koska paikat pettää.
        Ja pv menee lujempaa jopa vakiona.Ja kiihtyy paremmin.Vakiona 55km/h.Viritettynä 125km/h.
        Kinke 45km/h vakiona.Ja kiihtyy ku laiska paska.
        Viritettynä menee hallittavuus ja alkaa jumalaton tärinä.
        Ja katotaan 10v kuluttua onko jinku viel hengissä.Vähän epäilen.


      • Gobra
        VeaLLu kirjoitti:

        Jinkku pieksee honlein iha heti.. jincheng valmistaa mankia hondan lisensseillä ja kaikki jincheng mankit on hondan experttien testaamia.. toisin ku jotkut halpis honleit jotka maksaa 600€ suunnillee.. mut tost usatecin monkeystä en tiiä.. oon kuullu siit paljon kehuja se voi olla iha yht hyvä ku jinkkuki.. ainaki siin on sama moottori joten käy samat osat :P mut honlein kannalla en tod oo.. se o kopiomalli..

        PAREMMIN EN OIS ITE SANONU


      • TheKYYYRPA
        gaggfdgg kirjoitti:

        kyl Suzuki Pv on Suzuki Pv!
        sellaista kiina paskaa ei voi ees verrata Pvseen.
        ja kyl vakio 99vm pv kulkee 55km,h suoralla!ja ihan kohtalaiset väännötkin vaikka on 2t! en tiiä missä vitun alamäessä te niitä mankin paskojen nopeuksii mittaatte?
        mut kyl vakio pv jättää ainakin lähdössä
        vakio mankit!
        vakio mankit ei lähe ainakaan mihinkään hahaha!!!
        ja ketä sellasella 4-tahti tuhnulla vitsii ajaa?

        ja pv pesee viritettynäkin!!!
        pvseen halvemmalla viri osii!
        ja epäilen vähän että ei tuo mankin 72cc pytty mikään huipputehokas oo? että pvseen saa tehokkaamman pytyn 80cc malossi

        ja olihan jossain jinkkuun myytävänä yli 100cc
        moottoreita? mutta sehän olis sama asia ku laittais pvseen rm125cc tai rm80cc moottorin ja kumpihan on sit tehokkaampi? Pv vai manki hahaha Pv! Pv! Pv!

        Kuules jincheng ei ole kiinalainen. Se on japanilainen kuin Suzukikin... joten turha sun on tulla tänne aukoo päätäs jos et tiiä mistää mitään...


      • Ajattelijaaaaaaa
        Not your busines kirjoitti:

        Kyl ennempää japanilaisella ajaa,kuin kiinalaisella.
        Saa jännätä koska paikat pettää.
        Ja pv menee lujempaa jopa vakiona.Ja kiihtyy paremmin.Vakiona 55km/h.Viritettynä 125km/h.
        Kinke 45km/h vakiona.Ja kiihtyy ku laiska paska.
        Viritettynä menee hallittavuus ja alkaa jumalaton tärinä.
        Ja katotaan 10v kuluttua onko jinku viel hengissä.Vähän epäilen.

        PV: 2 tahti käy hyvin talvellakin kiihtyy paremmin halvat viriosat helppo mopo

        - Tarvii läträtä bensalla - saastuttaa - kuitenkin melko vanhoja mopoja joten aina saa laittaa - vakiona menee sen 40km/h

        Monekey(kopio) halpa uutena 4 tahti, käy hiljaisella äänellä ei bensalla läträystä helppo mopo

        -paha korjata jos alakerrassa menee jokin rikki


        Niin ja kun tuostakin ollut paljon väittelyä niin suzuki pv menee sen 40km/h - 45km/h täysin vakiona, sillä silloin kun pv;t tulivat mopot eivät saaneet ylittää 1,5hv teho rajaa tai 55 kg painorajaa. Ne keetkä väittävät Pv;nsä menevän täysin vakiona yli 50km/h tasaisella, puhuvat potaskaa, tosin uusituilla osilla se on mahdollista.


      • ???
        mankien puolella kirjoitti:

        manki on paras joku vitun etu keno peveestä ei oo mihinkää ehkä pv:seen on halvemmat viri osat mut niistä ei oo mihinkää pv:perseestä vetämä ettekö te jo usko satanan pveen perseen nuoliat ostakaa manki ja työntäkää suohon se helevetin pv ja ennemmin ajaa 4 tahilaa ku 2 tahti pv veellä joka kuulu kiinaan ku ajaa ja haisee myös

        pv:t ja muut 2 tahtiset kyllä vääntävät vakiona paremmin mutta niissä on mielestäni aivan paskat äänet (nopeaa räpätystä) ja ne haisee todella pahalle. omaan jinkkuun tein n. kuukaus sitte oman pakoputken ja nyt....MANKISSA HARRIKAN ÄÄNET!!!!!


      • Nimijokaolivapaa
        gaggfdgg kirjoitti:

        kyl Suzuki Pv on Suzuki Pv!
        sellaista kiina paskaa ei voi ees verrata Pvseen.
        ja kyl vakio 99vm pv kulkee 55km,h suoralla!ja ihan kohtalaiset väännötkin vaikka on 2t! en tiiä missä vitun alamäessä te niitä mankin paskojen nopeuksii mittaatte?
        mut kyl vakio pv jättää ainakin lähdössä
        vakio mankit!
        vakio mankit ei lähe ainakaan mihinkään hahaha!!!
        ja ketä sellasella 4-tahti tuhnulla vitsii ajaa?

        ja pv pesee viritettynäkin!!!
        pvseen halvemmalla viri osii!
        ja epäilen vähän että ei tuo mankin 72cc pytty mikään huipputehokas oo? että pvseen saa tehokkaamman pytyn 80cc malossi

        ja olihan jossain jinkkuun myytävänä yli 100cc
        moottoreita? mutta sehän olis sama asia ku laittais pvseen rm125cc tai rm80cc moottorin ja kumpihan on sit tehokkaampi? Pv vai manki hahaha Pv! Pv! Pv!

        Siis ei jeesus tämmösiä naperoita. "Wittu mun PV vie teidän mankit sukkaa."-tyyliset viestit ovat niin typeriä. Totuushan on tämä: PV kiihtyy kovempaa vakiona, 4-T käryää pahemmalle kun 2-T mutta 4-T ei kuluta bensaa lähellekkään samoja määriä kun 2-T. Mankissa on hieman pienempi ajoasento kuin PV:ssä, mutta isompi tankki. Mankilla on helpompi keulia (keulii nätisti ihan vakionakin), PV:seen on halvemmalla varaosia jotka ovat hieman tehokkaampia. Monkey taas on huoltovapaampi. Täysin kersaa sanoa toista mopoa paremmaksi ainoastaan yhden syyn takia. Molemmassa on hyvät puolensa. Mopon valinta riippuu täysin siitä mihin tarkoitukseen käyttäjä sitä tulee käyttämään. Itselläni on ollu 2 PV:tä, jotka ovat molemmat olleet kokoajan pikkuvikaisia vaikka en itse harrasta kaameaa keulimista ja ruoskimista. PV:ssä tuppaa olemman enemmän pikkuvikoja kuin mankissa. Kaverien mankit ei hajoa niin usein kun PV:t. Itse ajattelin ostaa Skyteam tai Jincheng monkeyn, ovat kuulemma parhaita "kopio" merkkejä. Mutta tosiaa, Jos olet virittäjä...Osta PV. Jos pidät ajamisesta ja mahdollisesti haluat keulia, osta Monkey. Aidolla Hondalla on enemmän myyntiarvoa, mutta Näissä Skyteam ja Jinkussa on takuu ja ovat uusia, toisinkuin aito Honda.


      • xwz
        mankien puolella kirjoitti:

        manki on paras joku vitun etu keno peveestä ei oo mihinkää ehkä pv:seen on halvemmat viri osat mut niistä ei oo mihinkää pv:perseestä vetämä ettekö te jo usko satanan pveen perseen nuoliat ostakaa manki ja työntäkää suohon se helevetin pv ja ennemmin ajaa 4 tahilaa ku 2 tahti pv veellä joka kuulu kiinaan ku ajaa ja haisee myös

        mankit ovat nähkääs tarkotettu sellasille PRO virittäjille kun 4 tahdin virittäminen on haastavaa. 2 tahtien virittäjät ovat vitun leijoja paskoja ja mukamas virittäjiä kun pelkäs pakoputken kurin poistol menee 75


      • fgdfgfdbxc
        TheKYYYRPA kirjoitti:

        Kuules jincheng ei ole kiinalainen. Se on japanilainen kuin Suzukikin... joten turha sun on tulla tänne aukoo päätäs jos et tiiä mistää mitään...

        ei vittu mikä pässi. kato vaikka wikipediasta ni jinkku on kiinalainen , ei sillä että jinkku olis huono, ne on parhaita kiinalaisista , mutta ei vittu mikä pässi toi ' TheKYYYRPA' on


      • Shitsnooper
        sunshine kirjoitti:

        sillon kun kerroin esim. koulussa et mä saan honlei mankin, mulle naurettiin et v*ttu mikä pa*ka. No kun se oli vähän aikaa mulla ollu ja sitte otin viivat yhen pevukan kaa jolla oli kii 16mm kaasari ja 60cc pytty ja tehari , mun honlei vakio(no okei kirrosrajotin ohitettu) voitin sen pevukan ihan pystyyn. honlei kiihty paljon nopeemmin ja sit vasta ku pevu pääs vauhtiin ni mä baanasin 60-65km/h kaukana edellä.
        sen jälkeen ei oo oikein ilkuttu ja aika moni sanoo et onhan se aika tykki peli ja haluu ajaa((: et pää pystyyn vaa ja näytä niille :P

        jep jep :=)


      • Mankit <3
        gaggfdgg kirjoitti:

        kyl Suzuki Pv on Suzuki Pv!
        sellaista kiina paskaa ei voi ees verrata Pvseen.
        ja kyl vakio 99vm pv kulkee 55km,h suoralla!ja ihan kohtalaiset väännötkin vaikka on 2t! en tiiä missä vitun alamäessä te niitä mankin paskojen nopeuksii mittaatte?
        mut kyl vakio pv jättää ainakin lähdössä
        vakio mankit!
        vakio mankit ei lähe ainakaan mihinkään hahaha!!!
        ja ketä sellasella 4-tahti tuhnulla vitsii ajaa?

        ja pv pesee viritettynäkin!!!
        pvseen halvemmalla viri osii!
        ja epäilen vähän että ei tuo mankin 72cc pytty mikään huipputehokas oo? että pvseen saa tehokkaamman pytyn 80cc malossi

        ja olihan jossain jinkkuun myytävänä yli 100cc
        moottoreita? mutta sehän olis sama asia ku laittais pvseen rm125cc tai rm80cc moottorin ja kumpihan on sit tehokkaampi? Pv vai manki hahaha Pv! Pv! Pv!

        Mun kiinan manki eli Honlei pesi Pv:n iha missä vaan .. :D Kuka vittu jaksaa sellasta Pv:n ininää kuunnella? Ei vittu kukaan. Ja ihan suoralla se 60kmh menee


    • tietämätön...

      mitä eroa on JC50 Q-7RK ja JC50 Q-7R:ssä?

      • PUU

        noi uusmankit on kyl ihan paskoi. en tod suosittele.


      • hessux

        Erona on, että rk:ssa on 4 käsivaihdetta, kun taas r mallissa on 3 puoliautomaatti vaihdetta


      • apes

        Q-7R = 3vaihdetta ja puoliautomaatti...
        Q-7RK = 4 vaihdetta käsikytkimellä...


      • Deglinaatio
        hessux kirjoitti:

        Erona on, että rk:ssa on 4 käsivaihdetta, kun taas r mallissa on 3 puoliautomaatti vaihdetta

        Skygos 4 manuaali vaihdetta jalal 1 alas loput ylös


    • soso

      jep. ittelläni on baotian moposkootteri. kulkee 60km/h. EI VIRITETTY. Siin on yks pikku vika ku se on aika ruma mutta kulkee ainaki

    • Kettunen

      Olen ajanut omalla honleilla nyt noin 8000km ja voin todeta että mopo on kestävä. kaikki osat mitkä on rikki, olen itse hajottanut kaatumalla yms. tavalla. koneelle ei ole tarvinnut tehdä mitään muutakuin öljyt vaihtaa. Tutkaan mopo meni 58km/h (mittari näytti 50). Mopo on vakio. Honkkelin mittarista täytyy sanoa että se valehtelee mopokohtaisesti. yleensä vähemmän kuin normaalisti.
      Hyvä mopo.

      • sänttii

        Mistä noita teijän honlei mopoja voi ostaa?


      • rikee
        sänttii kirjoitti:

        Mistä noita teijän honlei mopoja voi ostaa?

        Lielahden K-raudasta tampereelta ostin omani.


    • toni91

      Sanokaa ny jumalauta joku et onko KAIKIS Jinchengin mankeis puoliautomaattivaihteet vai manuaalit ? Ja kertokaa et löytyykö Honleihin helposti varaosia ja hajoaako helposti.

      • toni91

        Ja viel lisäystä et pärjääkö Jincheng tai Honlei kumpikaan kiihdytykses vakiolle pv:lle. Ja muuta et mitä molemmat kulkee ja tohtiiko mitään ohitinta ees aatella et kestääkö kone, etenki Honleis ku se on tehty Kiinas


      • Nimetön
        toni91 kirjoitti:

        Ja viel lisäystä et pärjääkö Jincheng tai Honlei kumpikaan kiihdytykses vakiolle pv:lle. Ja muuta et mitä molemmat kulkee ja tohtiiko mitään ohitinta ees aatella et kestääkö kone, etenki Honleis ku se on tehty Kiinas

        kumpikii jää lähdössä vähän pvlle mut tulee kyllä nopeesti ohi oli sitten jincheng tai honlei. honleissa ei ole rajotinta. ja EI ole tehty kiinassa.


      • on puol sekä manuaalisia

        kumpiakin, mulla on ite 4-vaihteinen manuaalinen, mut niit on myös 3-vaihteisii puol automaattei


      • njdskheaö
        on puol sekä manuaalisia kirjoitti:

        kumpiakin, mulla on ite 4-vaihteinen manuaalinen, mut niit on myös 3-vaihteisii puol automaattei

        Skyteam manki 100 kertaa parempi ku joku paska honlei, onhan sillä ajettukkin gipralttarille helsingistä :) ja näyttää kestävän! www.deathmonkey.org Itellä kans tommonen ja hyvin on kestäny...


      • ---------------------------...
        njdskheaö kirjoitti:

        Skyteam manki 100 kertaa parempi ku joku paska honlei, onhan sillä ajettukkin gipralttarille helsingistä :) ja näyttää kestävän! www.deathmonkey.org Itellä kans tommonen ja hyvin on kestäny...

        skyteam manki on kyllä ihan paska osien saatavuuden kannalta. Oma ollu huollossa yli 3 viikkoa eikä osia saa... Eikä liikkeessä josta osia tilataan vastata puhelimeen eli palvelu ei oikein pelaa. Ostakaa aito honda ni ei tarvii rupee pelleilee huoltojen kaa. On kokemuksia hondasta ja voin sanoo että kestää paremmin ku noi kiinan mankit...


      • Avuntarvitsia
        ---------------------------... kirjoitti:

        skyteam manki on kyllä ihan paska osien saatavuuden kannalta. Oma ollu huollossa yli 3 viikkoa eikä osia saa... Eikä liikkeessä josta osia tilataan vastata puhelimeen eli palvelu ei oikein pelaa. Ostakaa aito honda ni ei tarvii rupee pelleilee huoltojen kaa. On kokemuksia hondasta ja voin sanoo että kestää paremmin ku noi kiinan mankit...

        Mikä vois olla vikana kun honlei ei käynnisty...ei anna kipinää tulppaan, mut tulppa ei oo rikki... Jos ideoita niin laita.. Kiitos avusta


      • jonseri
        Avuntarvitsia kirjoitti:

        Mikä vois olla vikana kun honlei ei käynnisty...ei anna kipinää tulppaan, mut tulppa ei oo rikki... Jos ideoita niin laita.. Kiitos avusta

        no ei honlei oo huono ja kyllähän nuita varaosiakin on saanu mitä nyt vähä on tarvinnu


      • ari3
        ---------------------------... kirjoitti:

        skyteam manki on kyllä ihan paska osien saatavuuden kannalta. Oma ollu huollossa yli 3 viikkoa eikä osia saa... Eikä liikkeessä josta osia tilataan vastata puhelimeen eli palvelu ei oikein pelaa. Ostakaa aito honda ni ei tarvii rupee pelleilee huoltojen kaa. On kokemuksia hondasta ja voin sanoo että kestää paremmin ku noi kiinan mankit...

        Huomenta
        niin mitenkäs ostaa uutta hondaa kun sitä ei suomesta saa.

        mitä tulee taas huoltoon nyt saa jo hyvin skyteam osia ja varaosaluettelot. eihän se mopon vika ole jos ei maahantuoja tuo varaosia heti samalla kun mopon.

        no nyt löytyy varaosia.
        http://personal.inet.fi/koti/pehkonen/monkey/
        tv AP


      • MOPSIKUSKI
        Avuntarvitsia kirjoitti:

        Mikä vois olla vikana kun honlei ei käynnisty...ei anna kipinää tulppaan, mut tulppa ei oo rikki... Jos ideoita niin laita.. Kiitos avusta

        MULLA OLI SAMA VIKA ETTÄ EI ANTANU KIPINÄÄ EIKÄ SYTYTYS TULPPAKAA OLLU HAJALLA. MUTTA SAAT HONLEISI TOIMIMAAN KUN PITÄT VIRRAT SUORAAN AKUSTA...KYLLÄ HONLEI ON IHAN OK.MUN MITTARI KYLLÄ NÄYTTÄÄ VAA 55KM/H...


      • bom_ber
        MOPSIKUSKI kirjoitti:

        MULLA OLI SAMA VIKA ETTÄ EI ANTANU KIPINÄÄ EIKÄ SYTYTYS TULPPAKAA OLLU HAJALLA. MUTTA SAAT HONLEISI TOIMIMAAN KUN PITÄT VIRRAT SUORAAN AKUSTA...KYLLÄ HONLEI ON IHAN OK.MUN MITTARI KYLLÄ NÄYTTÄÄ VAA 55KM/H...

        mullaki oli semmonen ongelma ettei lähteny käyntii eikä antanu kipinää,ogelmana oli se että jalustimen takana ne johot jotka sammuttaa mopon ku laittaa jalustimen päälle niin ne osu toisiinsa,revin johot pois ja nyt kulukee..


      • PenaBTW
        Avuntarvitsia kirjoitti:

        Mikä vois olla vikana kun honlei ei käynnisty...ei anna kipinää tulppaan, mut tulppa ei oo rikki... Jos ideoita niin laita.. Kiitos avusta

        Magneetto


    • vipino

      mul on honlei manki (luultavasti vuoden 2005 malli) muuten se on ihan hyvä mut mun ajotyylil ja paikos mis oon ajan muutamat osat on tippun tai hajonnu kulki hyvinä aikoina vakiona vajaa 80 km/h asfaltilla. viime syksyn lohkes eturatas ja samal ykkösvaihe hajos eikä sen jälkee se pahemmin kulken nyt hommasin skyteamin 50cc moottorin ja istu melkee kun nakutettu paitsi et paketis tullu imukaula oli liian korkee ni joutu pistää vanhan imukaulan ja viilailla sit et sai uuen kaasarin kiinni nyt se toimii ihan hyvin tarvis vaa enää sisääajaa.

      • KALEVI PASKA-PERSE

        ei poju olet tietämätön typyrys "mun honlei kulki 80 vakiona" poju jos olisit sanonu 40 niin oisin vielä voinnu uskoa! ja sulla ei ole kun tuulen huuhtoma perse senki apina


      • vakiona

        ja katin kontit


      • ---

        Ne poijat jotka tulee tänne leijumaan et mun honlei kulkee vakiona 80km/h voi painua *******n
        ja ne jotka kyselee kiinan kopiohin ihttimen johon väriä niin HUOM kiinanmankeissa ei ole rajoitinta ja jos haluatte kopionne kulkemaan niin poratkaa / viilatkaa imukaulan kuristin poies. thänks


      • ollu niin
        --- kirjoitti:

        Ne poijat jotka tulee tänne leijumaan et mun honlei kulkee vakiona 80km/h voi painua *******n
        ja ne jotka kyselee kiinan kopiohin ihttimen johon väriä niin HUOM kiinanmankeissa ei ole rajoitinta ja jos haluatte kopionne kulkemaan niin poratkaa / viilatkaa imukaulan kuristin poies. thänks

        että kulkee lähes 80 vakiona ;) jos kulkee 35 niin voi sittenkin sanoa jos haluaa että kulkee lähes 80..

        kertaakaan ei sanottu että kulkee 80 kmh, tarkkuutta poijat..


    • p.nx

      joo mul on tota kiinalainen krossi siit on kaasari tukossa mut ei sen väli täytyy aukaista muuten ne on hyviä mut niitten kans on välillä hiukan ongelmia mut mist saa kiinalaisen mopon osia

      • esmender

        mun honlei ostettiin käytettynä 03 ajettu 3500km kulki vakiona 55km sitten otin kaikki mahdolliset KURIT POIS imukaula,ilmanputsari,pakoputkesta ja viilasin vielä pyttyä ja kulkee vaan ONNETTOMAT 63km missä vika


      • lolnoob
        esmender kirjoitti:

        mun honlei ostettiin käytettynä 03 ajettu 3500km kulki vakiona 55km sitten otin kaikki mahdolliset KURIT POIS imukaula,ilmanputsari,pakoputkesta ja viilasin vielä pyttyä ja kulkee vaan ONNETTOMAT 63km missä vika

        Ooksä joku idari, isompaa pyttyy jne nii kyl sitä vauhtia tulee.
        Veikkaampa et ei noita oikeestikkaa saa kulkemaan vakio osil yli 70 :S Isompaa pyttyä jne. nii kyl sitä vauhtia alkaa sit tulee


      • rikee
        lolnoob kirjoitti:

        Ooksä joku idari, isompaa pyttyy jne nii kyl sitä vauhtia tulee.
        Veikkaampa et ei noita oikeestikkaa saa kulkemaan vakio osil yli 70 :S Isompaa pyttyä jne. nii kyl sitä vauhtia alkaa sit tulee

        Kyllä saa kulkemaan yli 70. Mun honlei monkey 08 kulkee ihan vakiona 75 pitkään alamäkeen jasuoralla sen 65-70km/h


      • Rikee
        esmender kirjoitti:

        mun honlei ostettiin käytettynä 03 ajettu 3500km kulki vakiona 55km sitten otin kaikki mahdolliset KURIT POIS imukaula,ilmanputsari,pakoputkesta ja viilasin vielä pyttyä ja kulkee vaan ONNETTOMAT 63km missä vika

        Vai viilasit pyttyä ja otit kurit pois?


      • Honkeli978735
        Rikee kirjoitti:

        Vai viilasit pyttyä ja otit kurit pois?

        Mun honkkelilla on ajettu 67tkm eikä mitään vikaa, ei edes mäntää oo tarvinnu vaihtaa.
        Se on melkei vakio, porasin eturattaaseen 1.5mm poranterällä reiän, koska siinä on nähkääs rajoitin, joka rajoittaa kierrokset 1000rpm/min, nyt kierää sen 15500rpm. Mulla on siis Mehukatin kierroslukumittari.

        Tänään kokeilin vähentää takarenkaan ilmpainetta, testasin niin huiput tarkasti kalibroituun sigmaan 216km/h


      • terve12
        Honkeli978735 kirjoitti:

        Mun honkkelilla on ajettu 67tkm eikä mitään vikaa, ei edes mäntää oo tarvinnu vaihtaa.
        Se on melkei vakio, porasin eturattaaseen 1.5mm poranterällä reiän, koska siinä on nähkääs rajoitin, joka rajoittaa kierrokset 1000rpm/min, nyt kierää sen 15500rpm. Mulla on siis Mehukatin kierroslukumittari.

        Tänään kokeilin vähentää takarenkaan ilmpainetta, testasin niin huiput tarkasti kalibroituun sigmaan 216km/h

        Ite ostin Honlein käytettynä eikä mitään vikaa oo ollu! Paska puhet vaan jos noit haukutaan koska hyvin on toiminu ja sähköt on pelannu kans hyvin. Niist saa helvetin hienoi ku vähä osaa ostelee! Mun sattuu oleen nii hieno et kaveri halus vaihtaa uusenduroon ja antaa viel rahaa käteen=D


      • Janne-dt

        Kannnataa ostaa crossiisii bensahana ja bensa suodatin jollei ole, Mullakin meni 24/7 uimuri tukkeeeseen mutta ostettiin sitten nämä bensa hanat ja suodattime niin ei ole sen jälkeen mitään ongelmia ollut


    • Gringo

      Minulla on käytössä tällainen Baotian "manki". Hyvin toimii. Kulkee 65 km/h ilman virityksiä. Väri on punainen metallinhohto, joten on mielestäni komeampi kuin alkuperäinen Hondan manki. Hyvin toimii. Varaosia löytyy esim. jm-racing.fi. Myös monet hondan osat sopivat.

    • ???

      mihinkä jinkun piuhaan voisi asentaa kierrostenluku mittarin?

      • manki

        Tulpan johtoon voi rajottimen laittaa ja jos siinä rajottimessa on enemmänkin piuhoja niin laittaa ne randomist jonnee lampunkopan sisällä olevii piuhoihi liittimillä ja yhen niistä runkoo (maadotus)


    • vi*u hyvä

      Mul on joku sky team varmaa ja kulkee vakiona suoralla päälle 60km/h ja alamäes mittari loppuun ja kiihtyy vaa lisää :D öljyt vaihettu vaan kerran ja hyvin toimii. Ajettu on jotai 2000km vissii ja akkuhan hajos heti n. kuukauden päästä ku ekan kerran sillä ajoin mut muuten ihan helvetin tykki vehje :DD suosittelen

      • Hartsa

        no mulla olis käytetty jc70y myynnissä , ajettu varmaan jotain 200km , postia voi laittaa [email protected] VAIN RAHAA!


      • Janne-dt
        Hartsa kirjoitti:

        no mulla olis käytetty jc70y myynnissä , ajettu varmaan jotain 200km , postia voi laittaa [email protected] VAIN RAHAA!

        Minulla on 2 toinen hajosi 3v päästä talvella kun en huomannut että ketjut oli löysällä niiin meni eturattaan ympäri 3 kertaa ja sähkölt paskaks, ja ei ole kuummoin kuulut siitä moposta. mutta ei muuten mitään vikaa paitsi no jtn mutteritvoilöystyä. Itseainekin pidän siitä moposta kyl siiin aineki tehoa on ja kulekee noin 80 ja kekee hyvi :)


    • kiinalaisten asialla

      Itse harrastan kinuskeja ja voin sano että skyteam on se paras ja toisella sijalla on jincheng.
      Jinkku kusti ilman vikoja 1500km. Skyteam (PBR) kesti 9000km, kunnes ketjut alkoivat olemaan entiset. Ja myös vilkut tuppaavat palamaan 1000km välein.
      Kinroad taas oli jo paketissa viallinen.

      Skyteamia voin lämpimästi suositella.

      • osku:)

        MISTÄ NETTISIVULTA LÖYDÄN UUDEN HONLEIN? katsoin niin uutta honleita ei löytynyt, käytettyjä vaan.


      • dssdsdsd
        osku:) kirjoitti:

        MISTÄ NETTISIVULTA LÖYDÄN UUDEN HONLEIN? katsoin niin uutta honleita ei löytynyt, käytettyjä vaan.

        Jincheng manki on kiinanmankeista paras, kestää, aito hondan kones. Huono puoli on että kiihtyy kuin vanha dieselmersu.


      • Mankisti89
        dssdsdsd kirjoitti:

        Jincheng manki on kiinanmankeista paras, kestää, aito hondan kones. Huono puoli on että kiihtyy kuin vanha dieselmersu.

        Mulla on nykyään Yammu DT, mutta ennen oli mopona 08 Jincheng Q-7RK

        hyvä mies, Jinchengi on varmaan yksi Paskimmista mopoista IKINÄ! mulla toimis se 1000 huoltoon saakka JOTENKUTEN kunnes siitä meni joku vaihderatas paskaksi, näin ainakin huoltsimies sano, ja oli käynnistyspolkimen rihlat menny aika nopeesti, oli vähän vaikee saada käyntiin, no sitte 1000 huollo jälkee se oli yhtä helvettiä ku koko aja piti korjata jotai, vilkut ja töötti meni ensiks mut heitin ne vittuun sitten se LEIPOS 1700 kohdalla, sitä ihmeteltiin kyllä suuresti... no oli nii pahassa kunnossa että piti uusia sieltä melkee kaikki... rahaa palo iha vitusti...

        no mökkinaapurilla on sellane Skyteam kai, se on toiminut ihan hyvin. Myös Honleita suosittelen ku serkulla sellane o


      • ...............
        dssdsdsd kirjoitti:

        Jincheng manki on kiinanmankeista paras, kestää, aito hondan kones. Huono puoli on että kiihtyy kuin vanha dieselmersu.

        Jinkun kone ei oo aito hondan. =D
        Ja se on yhtä kaukana hondasta kun kinroad.

        Skyteam on lähimpänä. (vaihteet vie oikein)


      • ei lol
        ............... kirjoitti:

        Jinkun kone ei oo aito hondan. =D
        Ja se on yhtä kaukana hondasta kun kinroad.

        Skyteam on lähimpänä. (vaihteet vie oikein)

        ei vittu mitä te selitätte ohittimist kiinan mankeihin ku ei niis oo rajotint ku sen kuulee ku ne kiertää ni ei rupee pätkiin täysillä kierroksilla yhtään


      • i know this
        ei lol kirjoitti:

        ei vittu mitä te selitätte ohittimist kiinan mankeihin ku ei niis oo rajotint ku sen kuulee ku ne kiertää ni ei rupee pätkiin täysillä kierroksilla yhtään

        on niis, ainaki honleissa on imukaulassa ns. seos dumppi, joka kusee imujen noustessa. ja muissa kiinalaisissa on sähkösesti rajotettu cdi-boksi.


      • honleiman
        osku:) kirjoitti:

        MISTÄ NETTISIVULTA LÖYDÄN UUDEN HONLEIN? katsoin niin uutta honleita ei löytynyt, käytettyjä vaan.

        honleita ei varmaankaan enää tuoda. valitan, itsellä oli nimittäin parivuotta ja oli ihan huippu ajaa, kuha ekaks vaan teki siitä itelle mielekkäämmän.. kulki jotain 75km/h ...


    • HONDA MONKEY<3

      HONDA MONKEY ON PALJON PAREMPI KUN KIINANPASKAT! KOITTAKAA NYT TAJUTA ET SE ON AITO JA ALKUPERÄNEN JOS JOKU!

      • asd ???????

        Honda on kuules nykyään aivan paska.

        Joskus honda oli kova sana, mutta nyt se jää polkupyörälle. Tehoa ei löydy ja osat eivät enää kestä, kun ikää on.

        Ja on niissä kiinapaskoissakin eroja. Skyteam on se luotettavin.
        Tiedän skyteamin mankin jolla on ajettu enemmän kuin aidolla hondalla. Ja hondassa on ollut enemmän vikoja.

        Mitenkäs tämä selitetään ?


    • FRFRFRFRF

      Itselläni on ollut kiinan 110cc crossi ja ei ole paljon vikoja ilmennyt muutako pari mutteria tahtonut tippua ja rengas puhjennut, mutta moottori ja muu tekniikka on toiminut moitteettomasti. toisaalta, tuttavallani on myös ollut kiinalainen joka ei kestänyt muuta kuin 1 kk ennen kuin moottorissa ilmeni isoja vikoja ja joutui ostamaan uuden.

      eli kiinalaiset ovat melko kaksijakoisia, mutta eivätköhän nuo kestä kunhan niillä ajaa terveen järjen mukaisesti.

      • heebo derbi kuski

        Nuo kiina krossit ovat melko surkeita. Eivät meinaa kestää sitä menoa.

        Mutta tosiaan... Skyteam on todella hyvä kiinalainen.
        Ei uskoisi että se on kiinasta.


      • gnfgnng
        heebo derbi kuski kirjoitti:

        Nuo kiina krossit ovat melko surkeita. Eivät meinaa kestää sitä menoa.

        Mutta tosiaan... Skyteam on todella hyvä kiinalainen.
        Ei uskoisi että se on kiinasta.

        Mulla oli honlei manki jolla ajelin vuoden oikeastaan ilman mitään ongelmia... Eräänä päivänä meinasin mennä ajelemaan nii huomasin että oli tullut vaihteistä öljyt pihalle


      • gomndjklf
        gnfgnng kirjoitti:

        Mulla oli honlei manki jolla ajelin vuoden oikeastaan ilman mitään ongelmia... Eräänä päivänä meinasin mennä ajelemaan nii huomasin että oli tullut vaihteistä öljyt pihalle

        Jinchengin levyjarru malli on ollu mulla 3 vuott ja ajettu noin 15 000km. Mopo on aina ollut vireissä 16mm kaasari yms. Ja kertaakkaan ei ole ollut mitään vikaa paitsi takarattaan kiinitykset pettivät kerran ja korjasin ne läpipulteilla nyt taas pelittää =D
        Kone ei ole koskaan pettänyt ja lähtee ekalla aina käyntiin!

        Suosittelen jinkkua kyllä se sen mopoiän kestää hyvin ja eikä maksaa paljoo verratuna skodeihin ja enduroihin


    • lfdjhg

      Mulla on aito Honda Monkey -79 puoliautomaatti (3 vaihetta) ja ajettu yli 60 000km tehty kerran koneremppa joskus -89(sillo ajettu 35- 40 000km). Toimii kuin uutena ja lähtee ekalla käyntiin. ei ole mitään ongelmia sähköissä eikä muissa. kulkee vakiona 45-55kmh. ei ole vakiona kierrostenrajotinta (kiertää reippaat 10 000rpm) eikä cdi boksia. Elikkä kannattaa hankkia aito manki eikä mitään kiinan kopiota.

      • asdfsdfsdfsf

        Ei paha. Muta nuo kilometrit eivät ole mikään huima juttu, koska muutama kiinalainen pystryy helposti samaan.


    • PASKAKIINA

      ÄLÄ VITUSSA OSTA KIINAN PASKA MANKIA
      JOS KIINALAISTA HAVITTELET OSTA SKOOTTERI, NIITÄ EI TARVITSE KOKO AJAN OLLA KORJAILEMASSA, ITELLÄ VUODEN VANHA SKYTEAM MONKEY 2009 JA NYT TOISENA KESÄNÄ AJETTU HYVÄ JOS 500 KILSAA JA KOKOAJAN ON OLLUT KORJATTAVANA, NYT MENI LUULTAVASTI SÄHKÖISTÄ JOTAIN KU SAMMU EIKÄ LÄHE KÄYNTIIN, OTA NEUVOSTA VAARI ÄLÄ OSTA KIINANPASKA MANKIA HANKI ENNEMMIN JOKU LUOTETTAVA KUNNOLLINEN AJONEUVO, VAIKKA SKOOTTERI JA KIINALAISISTA MOTOJET HURRICANE ON LUOTETTAVIN AJONEUVO

      • srggrgrsdrs

        2 kuukautta tuli nyt täyteen siitä ku ostin Honlein ja sen kunniaks Honlei tiputti öljyt vaihteistosta pois... Tuliko mulle joku huono yksilö vai mitä?

        Ainakin Honda Monkeyn oon omistanu jo 4 ja puol vuotta eikä oo mitää tollasta tapahtunu


      • asdafsdfgdastg
        srggrgrsdrs kirjoitti:

        2 kuukautta tuli nyt täyteen siitä ku ostin Honlein ja sen kunniaks Honlei tiputti öljyt vaihteistosta pois... Tuliko mulle joku huono yksilö vai mitä?

        Ainakin Honda Monkeyn oon omistanu jo 4 ja puol vuotta eikä oo mitää tollasta tapahtunu

        perus kiinanlaisten mopojen ominaisuuksia. Itellä 30 vuotta vanha mana ja se ei oo ikinä kussu mitään vitun öljyjä minnekkää... no se onki japski ei mikää vitun runkku kinuski jossa niitä ominaisuuksia piisaa...


      • hndamnkey
        asdafsdfgdastg kirjoitti:

        perus kiinanlaisten mopojen ominaisuuksia. Itellä 30 vuotta vanha mana ja se ei oo ikinä kussu mitään vitun öljyjä minnekkää... no se onki japski ei mikää vitun runkku kinuski jossa niitä ominaisuuksia piisaa...

        Vittu mitää homojen honleita, aito HONDA se olla pitää.Mulla on 20 v vanha honda monkey eikä mitää vikaa ikinä ollu toisin kun mun kaverilla on honlei ja se laahoo jo käsiin.kaikki kiinan mopot on tehty päin helvettiä.


      • wrwrrsda
        hndamnkey kirjoitti:

        Vittu mitää homojen honleita, aito HONDA se olla pitää.Mulla on 20 v vanha honda monkey eikä mitää vikaa ikinä ollu toisin kun mun kaverilla on honlei ja se laahoo jo käsiin.kaikki kiinan mopot on tehty päin helvettiä.

        Honlei on kyllä kuulemani mukaan helposti lahoava, kiinanmankeista paras on Jincheng Monkey, nyt muutaman vuoden ollut eikä mitään vikaa muutakuin bensansuodatin alkoi vuotamaan. Siinähän on aito Hondan kone eikä mitään kiinalaista, joten ainakin se osa kestää. Lähinnä jotain sähkövikaa saattaa esiintyä ja vilkut eivät usein toimi, en ole viitsinyt vielä edes laittaa niitä kiinni.

        Joten jos jonkin kiinanmanan haluaa niin Jincheng on paras vaihtoehto, onhan noissa alkuperäisissäkin mankeissa ihan niiden iän vuoksi kulumisesta johtuvia vikoja ja hyväkuntoinen yksilö maksaa helposti samanverran kuin uusi jinkku.


    • skyteampbr

      mikä on ku skyteam pbr ei anna sytytyspuolasta eteenpäin virtaa eli ei anna kipinää. sytytyspuolaan menee virta.

    • nikoleimu

      Tietääkö kukaan, että käykö Pv.n tehari Honleihin??

    • jinkku

      eli onko kelään kokemusta tosta JC70Y?
      kuinka kestävä?

    • Fatliner

      Mulla on ollu kohta 3 vuotta Skyteam Monkey ja hyvin on kestäny...

    • bäri

      Eikö ne kaikki tänä päivänä melkei valmisteta kiinassa ainakin kun katsoin tuossa jokunen aika sitten noita manki mopoja niin luki kaikissa että on valmistettu kiinassa noista mopoista ja skoottereista en niin ole vama riippuen varmaan merkistä.

    • Tekikö?

      Just näitä''Tosi hyvä mopo laitoin ohittimen nii menee sen 75km/h!''
      Joo kylläh ja näissä kiinalaisissa EI ole rajoitinta että siinäpä ohitatte rajottimia.
      Ja muutenki jos saisin valita ottaisinko aidon mankin vai kiinan nii se taipuis aitoon, mutta jos joutuu kiinalaisia verrata nii en tiiä...

    • joku

      mistä löytyy hondan sähköt?

    • mopomies ft. honlei

      honlei paras, mun mielestä, laita itetehty suora putki ja turbokitin äänenvaimenni ja katteet helvettii ja ehkä pientä maalia ( jos haluaa ) ni on kyllä niin hieno sekä ulkonäöltä että ääniltää ja tehoiltaa et huhhuh

    • brandoni

      No ei mikään ihme jos ei kiinalaiset kestä kun niitä huuatetaan jossain takapihalla ,ei vaihdeta ikinä öljyjä , eikä mitään huoltoa. Itselläni on 04vm honlei ja mittarissa 7331 ja vikoja ei ollut, kun on aina lämmitetty hyvin ja huollettu. Mankit kestää vakiona hyvin kun ne on tarkoitettu olemaan sillein. Eli ei ne kestä jos laitat jonkun cdin joka kiertää 15000 ja huudatat menemään.

    • MONKEYWIZARD

      Koittakaa nyt vittu uskoo että manki mene vakiona sen 45km/h. Kyllä noi jinkut sun muut honlei ihan ok vehkeitä on kun vaan huoltaa, mutta ei ne nyt laadultaan pääse lähellekkään aidon mankin tai pv:n tasoo...

      Järkevillä väleillä 72cc 16mm kaasarilla, unifiltterillä ja kierroksenohittimella menee sen 70. Nelitahtimopo on vääntömopo, eikä mikään nopeuden tavoiotteluun suunnattu mopo. Antakaa 60cc pveiden mennä virinelareiden ohi ja nauttikaa maukkaista alaväännöistä!

      Ps. 125 lifani niin löytyy vääntöö...

    • teeeeeeeeeeeeeeeemmm

      mulla vakio honlei kulki 65km/h mutta osta ehdottomasti pv

    • Ei mitää vanhaa mank

      Glanspower manki zh 50 on paras 1900 eikä mitään vikaa. :D

    • FAKTAA JA KOKEMUSTA!

      Taas tämmösiä "Mun isoveljellä oli kiinanmopo eikä se huoltanu sitä koskaa ja meni paskaksi koska raiskasi sitä aina"

      Itellä on kolme mankia. Aito manki, Skyteam monkey, ja honlei manki ja paras on skyteam.. Se kulkee helposti vakiona 60 km/h ja honlei myös mutta aito 50 km/h. ja jos ei oo omakohtaista kokemusta nii mitä tuutte tänne selittämää mitä kaverilla tapahtu mankin kans... honleissa on vaa yks huono puoli.. kaikki osat i käy heittämällä skyteamiin : /

    • honlein omistaja

      honleissa on kylläkin yksi iso vika, sen sähköt on ihan paskat ja ne menee rikki jossain 3500 km kohilla... kannattaa suorilla vaihtaa koko tekniikka, sillä niihin ei saa sähköjä tomiviksi... :( olen yrittänyt omassani, mutta kipinää ei vaan löydy.

    • Elias Hiltunen

      mul on musta honley, ja älkää sanoko paskaks niit vaa sen takii et se on kiinas tehty. kiinalaiset tekee aika paljo kaikkee muutaki hyvää!

    • kiinalaismopo

      mul on kiinalainen mopo ja se on tosi hieno vaikkei se toimikka

    • honsut rulaaa

      oon7 mul on honlei ja se on ihan hyvä ja joku sano et on paska keulii,,,oon eri mieltä meinaan keulin sillä 200 metrii ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,et ime munaaaaaa aaa aaa

    • äxdeedee

      8 vuotta vanha aihe ja vielä jaksatte jauhaa paskaa..

    • totta joka sana!

      Kannattaa ostaa jokin muu kuin kiinalainen. sen sähköt ovat tikittävä aikapommi..

    • ähläm

      mullon jinkekng joka menee noin 123,30 km/H tunnissa joka ei ole totta koska valehtilin äske se kulkee 122,2 kmh/ thunosaa ajoin uhesti sillä leikkuupuimurin alle ja se leipo mutta sitte rakkori ajo yli ja se alko toimii,jooo ja yhesti ukki keuli sillä klo 12 o clok ja sitt se ohitti mpoliisin ja poliisi ei suuttunut vaan nauroi ja pieraisi sitten ukki tuli takas ja viilas pyttyä ja mopo ei toiminu ja sitten mä poistin pensat tankista ja laitoin luumukiisseliä tankki ja mopo toimi ok kn ostat es purkin laita se änkäks putken päähän,alkukäyrän voi tehä vaik jäkismailasta jos ajaa 45km/h poliisin ohi nniin se ei suutu mutt jossa ajaa 32kmh keuläpustu ssä se toimii ja kyttä ei pieraise ja juu jooo mutt mun jiknken kulkee sen 450km/h tutkaan joka valehtelee 400kmh viilasin eilen tankkii ja se keuli kovaa sitten mutta eetu tuli ja pölli etulampun niin mopo sammu mutta sitten kaasari nuusittiin. ja mopo ei toiminu kun mutaa

    • Valdemarmanne

      Mullaei oo mankia vaan mankkey7 joka ei kule 53vaan 54,79 kmh

    • tnqq

      sanosinko että kiinan mankit on ihan saatanan paskoja. niillää romuilla ei tee mitää

    • kulmaa saatana

      tietääkö kukaan missä on myynnis honleihin menevä kytkin vaijeri

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14851
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    7. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    8. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe