Päivä Tukholmassa

Tytti

Laiva tulee perille aamuvarhaisella mutta museot aukeavat vasta kymmeneltä. Pääseekö mihinkään sisälle ennen kymmentä vai täytyykö aikaa tappaa terminaalissa. Pienten lasten kanssa ei kaupungilla kävelykään oikein suju.

7

1305

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pettynyt

Ei ruotsista saa ees kaljaa baarista ennen kymmentä :(
      Paska Maa!!

• J_K

Eli ilmeisesti menet Turusta Tukholmaan (?) jolloin laivasta pitää poistua tavaroineen aikaisemmin, kuin He-Tu laivoilla.

Terminaalissa, kahviloissa, jotkut kaupat aukeaa ennen 10. Voi siinä tenavat valittaa, muistan itse muutaman vuoden takaa....

• Tytti

Oikeinko joku tavaratalo olisi auki heti aamusta? Se olisi mainiota, saisi pari tuntia kulu´maan ja sitten voikin jo mennä bussilla museon ovelle jonottamaan...

• verkkofan

Ainakin jonkin aikaa voisitte matkustella maanalaisella, muutamat asemat ovat ihan katsomisen arvoisia ja parissa on valtavan pitkät rullaportaat, joista ainakin minun lapseni pitivät aikoinaan. Hötorgetin torielämä on kanssa Suomesta tulevalla eksoottista, myyjät kun ovat kaikista maailman suunnista. Ja usein on tarjolla ennen näkemättömiä hedelmiä ja muitakin tavaroita. Vieressä oleva kauppahalli ei sekään avanne oviaan ennen klo 10:ntä.

• Tytti

Kuulostaa kivalta kohteelta, mutta miten sitten suu pannaan kun tulee pissahätä tai pitäisi vaihtaa vaippa? Maanalaisella ajelussa sama juttu, tuskin siellä sentään vessoja on.

• Elsa
        Tytti kirjoitti:

Kuulostaa kivalta kohteelta, mutta miten sitten suu pannaan kun tulee pissahätä tai pitäisi vaihtaa vaippa? Maanalaisella ajelussa sama juttu, tuskin siellä sentään vessoja on.

Moi! Aamulla varhain voi mennä esim. Kaknäsin-torniin katselemaan maisemia, se aukeaa ennen kymmentä. Myös monet kahvilat ja hampurilaispaikat ovat jo aamusta auki. Yksi tapa on mennä heti aamusta vanhaan kaupunkiin ja kierrellä ja katsella kuinka se herää eloon. Eihän siellä mikään auki ole, mutta mukavasti aika menee muutenkin. Lisää tietoa Tukholmasta ja aukioloajoista löytyy netistä, esim. www.stockholmtown.com

• verkkofan
        Tytti kirjoitti:

Isommilla maanalaisen asemilla on ihan ok hoitopaikat. Usein yhdistettynä vammaisten vessoihin. Siis vaipan vaihto kuva ja pyörätuoli ovat saman vessan ovessa. Keskusasema on keskeisellä paikalla, sieltä ei ole pitkä matka minnekään. Ja jos laivasta lähtiessä vaihtaa vaipan, niin ei kai sitä ihan heti uudestaan tarvitse vaihtaa. Mieteskelen minä, noista vaipan vaihtovuosista kun on aikaa kulunut jonkiin verran.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      52
      1757
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1692
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      10
      1248
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      61
      1061
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      1024
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      775
    7. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      637
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      86
      630
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      32
      607
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38
      566
    Aihe